Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet

:vinke:

Håper du ikke blir syk nå da!

Gratulerer med ny pers på jogging, det er jo kjempebra. Kan tenke meg det føles godt å sette en sånn rekord altså :nigo:

Kos deg med gressenketilværelsen, KG-treff og hjemtur i morgen! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen!

Mail sjekket, kriser avverget, frokost spist og kaffe drukket - nå skal jeg pusse tenna og pakke ned det nødvendigste til en overnatting og ta bilen oppover.

Fremdeles litt skurrete i halsen, men føler meg bra, så jeg går til blodgiving og tenker det går fint. Tipper det bare er tilfeldig.

Veldig liten treff i går, men yummy mat på Yaya's og hyggelig det som var.

Nei - nå må jeg komme meg avgårde.

Skrevet

God tur og god helg. :klem:

Skrevet

God lørdags formiddag!

Har kost meg med pannekakefrokost og skal straks pakke meg sammen og dra til mamma til litt jobbing med noe familiestuff.

Veldig hæppi i dag, for vekta viste at det bare er to og en halv kilo igjen til tjukkebollafeitagrensa mi er passert igjen. Har gått ned to og en halv kilo siden september ca. Veldig deilig!:hoppendeglad:

Vurderer å ta med meg badevekta nedover, men lurer på om det kanskje står fint her oppe. Da får jeg ikke sjekket den så ofte (dessuten: Hvor skal jeg ha den?).

Etter mammamaøte skal jeg ned igjen til byen og lage kosemiddag til meg og datteren. Blir fint :nigo:

Skrevet

Herlig når vekta går nedover. Gratulerer!!! :tommel:

Nyt dagen. :klem:

Skrevet

Hurra for vektnedgang! :duskedame: Flink er du! Her er mensen på besøk, så jeg tror jeg skal spare meg for å gå på vekta i dag...

Gjest Purple Haze
Skrevet

:hoppe: for vektnedgang! Så bra :nigo:

Kos deg på hjemlige trakter, og nyt helgen!

Skrevet

God søndag.

Sitter og drikker te og forsøker å få has på denne såre halsen. Gir seg liksom ikke - blir ikke verre og ikke bedre. Hm... :forvirret:

Har sengetøy i vaskemaskina, en annen maskin hengt opp på tørkestativet, støvsugeren er ryddet inn og pelsen er pusset og nyvasket - så nå kan egentlig kjæresten komme hjem til meg :nigo:

Ok han kan drøye litt så jeg rekker å legge på nytt sengetøy og lage middag da.

Lurer litt på om jeg kan løpe til uka om halsen fortsetter sånn :vetikke:

Skrevet

Åh så mandag og jeg er så ikke i form.

I dag er jeg tung i hodet og sår i halsen - og litt småtett i nesa. Ikke moro i det hele tatt :forkjola:

Er liksom ikke helt sjuk heller, så jeg er da på jobb - men det ble ikke noe jogging i dag (og det tror jeg jammen ikke det blir i morra heller om jeg skal være slik...). Vurderer til og med å la være å gå på yoga i dag :forvirret:

Hyggelig å få hjem fornøyd feriemann i går. De hadde kost seg skikkelig de to kompisene og virkelig hatt det bra - og det er jo flott. Var uheldige med været en dag, men bortsett fra det var det bra.

Lurer på om :kaffekopp: jeg satte på er ferdig jeg?

Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Huff, ikke bare bare med den formen din skjønner jeg... Håper det er et skikkelig utbrudd som skal til nå da, sånn at du kan bli bedre igjen!

God bedring!

:klem:

Skrevet

Æsj, som om ikke mandag i seg selv er nok! Krysser fingrene for at formen stiger utover dagen. (Og så tenker jeg at det ikke er verdens undergang å droppe yoga en dag, det er bedre å ikke presse seg slik at man blir sykere...) :klem:

Skrevet

Ikke noe bedre i formen utover dagen gitt... :sjenert:

Tror jeg driter i yoga og det meste og drar hjem etter jobb. Skal til frisøren først (ny frisør også) og deretter tar jeg kvelden.

Tror jeg må gå til innkjøp av en boks kleenex og slatvannsspray først som sist også :roll:

Har stappfulle dager fremover også - no rest for the wicked.

Skrevet

:troest:

Huff...

Høres slitsomt ut! Og veldig lurt med et par roligere dager uten trening tror jeg. Ellers risikerer du bare at basillene blir sittende lenge...

Skrevet

Nåhhh, så kjedelig å bli syk! Håper det går over fort! :klem:

Sykt bra med 29min i strekk forresten, imponert!

Gjest Purple Haze
Skrevet

Usj a meg, skal du bli syk og svak nå da! God bedring :klem:

Skrevet

God bedring, pusekatten! :klem:

Håper formen er stigende, og at du er ferdig med basiller nå...

:kaffekopp:

Skrevet

Jo takk... på jobben og angrer allerede... Virkelig ikke i form i dag :forkjola:

Har ikek sovet godt. Vridd meg or rullet, drømt og vært våken og tømt nesa på morgenkvisten. Tror jeg har hatt feber, om jeg ikke fortsatt har det.

Kjæresten syns jeg var teit som dro på jobb i dag, men jeg skal egentlig sitte hele dagen med sjefen for å forberede et større prosjekt og jeg syne jeg må forsøke skikkelig å komme - men jeg lurer allerede nå på om jeg skal snu i døra :forkjola: Dette her kommer ikke til å bli noe særlig, rett og slett :sukk:

Nedtur to - snakket med megleren min i går og vi må nok rett og slett sette ned prisen på huset. Det kommer ikke bud og det skjer ingenting.. Han har tretten stykker på liste og får ikke noen av dem til å komme på banen, så da må rett og slett prisen ned da. Det er jo ikke særlig moro, men bedre å få det solgt enn å bli sittende sånn.

Opptur var derimot frisør i går - ble så kul på sveisen og gleder meg til å vaske det og se hvordan det blir når krøllene kommer frem :nigo: Det ble skikkelig sveis selv om kjæresten karakteriserte det som "har du klipt deg kort", så er det rett over skulderen og kan fås i hestehale.

Fornøyd!

Nå må jeg ha mer te og kjenne litt på formen - tror jeg må hjem til sofaen snart...

Skrevet

Signerer kjæresten: var nok teit å gå på jobb i dag :jepp:

Kom deg hjem til :veslejenta: og slapp godt av!

:kose: God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...