Suzy Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #741 Del Skrevet 21. januar 2009 God morgen Suzy! Hvordan er formen i dag? Har den kommet seg litt? Eller bruker du all energi på å pønske ut oppussingsprosjekter? Slenger meg ned, klar for skravlings når du våkner. Nå er jeg endelig våken - jeg satset knallhardt på å sove av meg alt i natt og det kan nesten kjennes som jeg er i ferd med å lykkes. Jeg skal i allefall satse på å være på jobb igjen i morgen. Sliten i kroppen og tung i hodet fortsatt, men det går nok over det og. Har hentet meg et lass med tapetprøver til soveromsveggen. Kjæresten bare ristet på hodet over meg. Det er jo bare en vegg... sier han, men jeg mener det er er en viktig vegg, tross alt. Funnet et par kule, men klarer liksom ikke helt å avgjøre om jeg skal satse på dus farge som går i ett med resten, eller mørk og helt annerledes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #742 Del Skrevet 21. januar 2009 Valgets kvaler.. Skal jeg ta denne (det som ser lyseblått ut er metallic) fra Linda Barker eller skal jeg ta denne fra Moods - men i grått ikke brunt... eller noe sånt som denne fra B-lounge Det er en vegg, på soverommet og resten av rommet er elfenben... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 21. januar 2009 #743 Del Skrevet 21. januar 2009 Hei der! Skjønner godt at det der er valgets kval! Vanskelig! Litt usikker på om den første kanskje kan bli litt gal mot elfenben, siden den er såpass lys/gulaktig. Og kommer jo veldig ann på møblene og fargene ellers også selvfølgelig. Må innrømme at jeg falt litt for den siste jeg da... Mørk og mystisk, og ganske sterk kontrast til det lyse. Hvor mørk blir den fra Moods i grått? Og hvordan går det grå ved siden av elfenben? Nei, vanskelig dette! Nesten glad det ikke er meg... Godt å høre at formen er på bedringens vei! Håper det har sluttet å snø også, slik at du kan få slappet av litt i dag, og kvitte deg med de siste basillene Kose deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 21. januar 2009 #744 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg likte den fra Moods best! Spennende, men ikke så utagerende mønster. Kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #745 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg heller også foreløpig mot den fra Moods - prikkene er i sølv og lyser opp på en veldig interessant måte - den er koksgrå i bunnen i grått - også tenker jeg at grått og svart er mest nøytralt og kan kombineres med sengetøy osv. Øvrig inventar er egentlig bare ei seng i ask - den er altså ganske lys, gulvet er lakkert furu (orginalt fra 64, så ganske gult) og ellers er det skap på en hel vegg og skal bli skap på en annen vegg (er planen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. januar 2009 #746 Del Skrevet 21. januar 2009 den siste!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #747 Del Skrevet 21. januar 2009 Beskjed til C : Vår felles venninne B har sagt du leser her inne. Dårlig skikk å ikke si hei når du er innom, syns jeg Om du vet hvem jeg er så vil jeg vite hvem du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 21. januar 2009 #748 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg stemmer også på den siste! Hvordan er formen nå, Suzy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #749 Del Skrevet 22. januar 2009 Hvordan er formen nå, Suzy? God morgen. Da er jeg på jobb igjen. Formen? Tja... jeg er litt usikker faktisk. Føler meg mye, mye bedre, men er ikke tilbake i slag. Jeg blir lett sliten og jeg snyter ut litervis med seig guffe - og hoster opp det samme så fort jeg anstrenger meg litt - men jeg skal be pent om å få lov til å jobbe inne i dag, så kan jeg komme meg helt og ikke bli sjuk på nytt. Det går sikkert fint. Sov hos kjæresten i natt. Nå har vi tilbrakt veldig mye tid sammen. Mest fordi jeg har vært sjuk og hjemme og har invitert på middag hver dag, men også fordi han har vært på kanten av å bli sjuk og har hoppet over trening denne uka. Det er fint å ha mye tid sammen, men samtidig så begynner jeg å tenke på alle utfordringer fremover: Når skal han flytte? Hva kan vi få til? Hvordan vil det bli? Osv osv.... Det skal liksom ikke være lett heller... Nå får jeg begynne å gå gjennom mail og slikt. Han null oversikt her akkurat nå. Tar meg litt så er jeg sikkert snart våken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 22. januar 2009 #750 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Innom og sier god morgen og god bedring før jeg må løpe inn i jobbmodus. Mye å gjøre i dag. Endret 22. januar 2009 av O-Ren Ishii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 22. januar 2009 #751 Del Skrevet 22. januar 2009 Håper du kan ta det rolig i dag da Suzy! Sjefen din er jo best tjent med det også, siden du blir fortere frisk igjen på den måten! Innboksen kan være stressende når man kommer tilbake etter noen dagers fravær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #752 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg sliter med fokus i dag gitt.... Sukk... Har sittet på Ikea sine sider og laget meg handleliste over hva jeg trenger for å få ny skyvedørsgarderobe på soverommet - med lekre røykfargede dører i glass og bare kurver i innredningen. Rett under 6.000 kr for hele greia - det syns jeg er overkommelig, men jeg vet ikke om jeg må påregne hjemkjøring i tillegg, for sist gang var dørene for store til å få kjørt dem hjem selv og jeg kjenner ingen med noe større bil nå enn da... MEN jeg har ikke penger riktig enda heller, så det er jo veldig greit. NÅ skal jeg jobbe litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #753 Del Skrevet 23. januar 2009 Det er heldigvis fredag I dag er jeg feit, lei av mørke, vinter og snø - lei av å være snørrete og sjuk - lei av å ikke få røre meg og svette og lei av å gruble Tror jeg er preget av å ha hatt mye tid hjemme for meg selv om dagen. Lengter etter å føle meg effektiv og levende igjen, så blir sikkert humøret bedre. Og at jeg venter mens om noen dager gjør vel kanskje også sitt til at jeg ikke akkurat bobler over av lykke... Nå skal jeg jobbe - i dag må jeg få unna meg litt ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #754 Del Skrevet 23. januar 2009 Fant forresten tapeten med riktig farge: Moods blomst Det ble den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 23. januar 2009 #755 Del Skrevet 23. januar 2009 Fant forresten tapeten med riktig farge: Moods blomst Det ble den. Kjempefin tapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. januar 2009 #756 Del Skrevet 23. januar 2009 Jepp, den tapeten var fin! Godt valg... Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 25. januar 2009 #757 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Hei Suzy! Hatt en fin helg? Er formen bedre? Spørsmål til deg inne hos meg. Endret 25. januar 2009 av O-Ren Ishii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 25. januar 2009 #758 Del Skrevet 25. januar 2009 Hei! Hvordan er formen? Tilbake i full fart? Hatt en fin helg? Håper alt står bra til! Her ble helgen kjempebra, noe som gjorde veldig godt etter en heller småkjip avslutning på arbeidsuken. Rart hvordan enkelte dager blir fylt av kontraster! Men men, sånn er det. Og alt ordner seg gjerne for snille jenter Nyt søndagskvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 26. januar 2009 #759 Del Skrevet 26. januar 2009 God mandagsmorgen Suzy, hvordan har du det i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #760 Del Skrevet 26. januar 2009 God formiddag. På jobb, våken og rett og slett i god form igjen, så i dag var jeg optimist helt til jeg kom på jobb og oppdaget at den eneste friske kollegaen min er hjemme fra jobb med sjukt barn i dag. Altså er det meg og to frilansere her og det er tre færre enn vi skal være - inkludert fraværende sjef Gled-gruer meg trening i dag. Ikke rørt meg på to uker straks og har fremdeles endel slim, så jeg er spent. Men jeg ønsker meg å svette og gleder meg til det. I morgen skal jeg til massasje og onsdag har jeg tenkt å dra i svømmehallen - satser på en variert treningsuke - det blir deilig Fin helg igrunnen. Vant quiz på fredag (). Muligens fordi vi bare var to lag men likevel da gitt! Ble omtrent en øl for mye, men vi tuslet da hjem i rimelig normal tid, men ble sittende oppe og snakke om fremtid og hva vi skal gjøre med oss. Det er ikke så lett gitt. Kjæresten sliter med å tenke veldig langt frem og jeg er helt avhengig av å tenke langt frem - også er det jo et spørsmål om hvor vi skal bo tilslutt da... Vi får se, rett og slett. Det endte nå med og ikke :slåss: og vi tok en lang formiddag i senga, før vi dro på butikken og til kjæresten for lørdagskvelden. Spiste god middag og så film - og sov altfor lenge på søndag Måtte måke - igjen - for det så ikke ut som jeg hadde så mye som sett på snøskuffa dagen før, enda jeg måkte snø da og (nå er det nok altså). I går var jeg på kollegasamling hos ei som jeg jobbet med tidligere. Vi er fire-fem stykker som har vært flinke til å treffes og holde kontakten og det er så fint. Skravlet i fire strake timer, før vi tuslet hver til vårt. Kjæresten kom og overnattet - fint å sovne og våkne med ham, syns jeg. O-Ren - jeg skal komme innom og svare om karber etterhvert - men litt krisestemning på jobb enn så lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå