Suzy Skrevet 1. november 2011 Forfatter #7561 Skrevet 1. november 2011 Så flink du er! Jeg får mer og mer lyst til å prøve yoga når jeg leser om det her inne altså! Jeg er jo en snakkende reklame for yoga - bare si yoga også er jeg i gang OM du forsøker så gå et sted hvor de virkelig kan det og er seriøse. Da får du optimal trening uten skader eller feilbelastninger. Et kjapt søk viste meg at det er ste sted som heter Yogarommet i din by som har min form for yoga (som selvsagt jeg mener er best). Yoga har virkelig vært tingen for meg. Det er det tøffeste og morsomste og mest behagelige jeg vet om - og jeg har fått synlige muskler på steder jeg ikke hadde noen før i allefall!
Supramundane Skrevet 1. november 2011 #7562 Skrevet 1. november 2011 Det er nok litt for dyrt for meg, har ikke råd til å bruke så mye på trening når jeg allerede har månedskort på trennigssenteret.. Men en dag... så skal jeg prøve!
Suzy Skrevet 1. november 2011 Forfatter #7563 Skrevet 1. november 2011 Det er nok litt for dyrt for meg, har ikke råd til å bruke så mye på trening når jeg allerede har månedskort på trennigssenteret.. Men en dag... så skal jeg prøve! Det skjønner jeg godt! Men ja - det bør prøves en dag - du kommer til å digge det Tiger + yoga =
Gjest Purple Haze Skrevet 1. november 2011 #7564 Skrevet 1. november 2011 (endret) Når det gjelder yoga har jeg null å bidra med, så jeg får nøye meg med å fortelle hvor imponert jeg er over treningsinnsatsen til pusen! Dæven, altså Endret 1. november 2011 av Purple Haze
Suzy Skrevet 1. november 2011 Forfatter #7565 Skrevet 1. november 2011 Når det gjelder yoga har jeg null å bidra med, så jeg får nøye meg med å fortelle hvor imponert jeg er over treningsinnsatsen til pusen! Dæven, altså Jeg er egentlig litt stolt av meg sjøl altså Syns jeg har stått på litt nå. Får forsøke å holde trenden gående gjennom helga også. Og til helga skal jeg jo hjem og veie meg, så da får vi se om det har hjulpet enda litt (eller om jeg i det minste har holdt meg der jeg var sist).
Roadrunner Skrevet 1. november 2011 #7566 Skrevet 1. november 2011 Skulle gjerne fått gjort litt mer yoga her også Meeeen treningssenteret har bare et par timer i uka, ellers må det bli et rent yogastudio. Og da snakker vi penger (i tilleg til treningssenteret) - akkurat som Supra. Men MEKTIG imponert over treningsregimet ditt, Suzy!!
Suzy Skrevet 2. november 2011 Forfatter #7567 Skrevet 2. november 2011 Takk for skryt jenter - det hjelper det gitt og jeg er ganske stolt og fornøyd med egen innsats også, så da blir det ekstra klapp på skulderen lissom. Koselig Skjønner det med yoga og kostnad osv. Det er sabla dyrt, rett og slett - og det er liksom grenser hvor mye man kan bruke på slikt også. Nå fant jeg en sånn sweetdeal på treningssentermedlemsskap i tre måneder for 300 kroner omtrent, som jeg har kjøpt, så da tenker jeg at jeg har innetreningsmuligheter i allefall mens det er mest snø - f.eks januar, februar og mars. Så får jeg heller forsøke å være utendørsflink utover våren. Ikke noe flink jente i dag da Det er sen yoga i dag, men jeg prioriterer den vekk. Første mensdag i dag og litt murring i magen - og en hel del øvelser jeg ikke kan gjøre på grunn av mensen - og da er det ikke verdt det. Får bli hviledag og kanskje kjøre dobbeløkt i morgen igjen med morgenjogg og yoga. Kollegaen kan ikke i morra så da må det bli en tur alene, men jeg greier jo det og. Må klare meg uten henne hele neste uke uansett for hun skal på bryllupsreise. Sønnen til kjæresten kommer på middag i kveld, og jeg tenker å ta meg en sving innom senteret i nærheten etter jobb og kikke etter sko igjen. Er jeg heldig er det salg, for joggesesongen er vel seriøst på hell, tross alt. Lurer på om er klar? Skikkelig koffeincraving her nå! Og uggen mage
Roadrunner Skrevet 2. november 2011 #7568 Skrevet 2. november 2011 Huff, god bedring med uggen mage! Er nok fornuftig med en rolig og treningsfri dag i dag, trengs innimellom det også!
Suzy Skrevet 2. november 2011 Forfatter #7569 Skrevet 2. november 2011 Huff, god bedring med uggen mage! Er nok fornuftig med en rolig og treningsfri dag i dag, trengs innimellom det også! Forsøker å fortelle meg selv at det er bra med restisusjon, men angerer avgjøreslsen allere Får så dårlig samvittighet når jeg ikke trener!
Sauen Shaun Skrevet 2. november 2011 #7570 Skrevet 2. november 2011 Nei vet du hva? Du skal ikke ha dårlig samvittighet for å ta en fridag. Restitusjon er nødvendig. Og når kroppen i tillegg ikke er helt i vater pga mensen, så gjør det bare godt med litt hvile. Ta deg en tur og se etter sko istedet du. Ha en fin dag tigerpus.
Roadrunner Skrevet 2. november 2011 #7571 Skrevet 2. november 2011 Synes stripedyret skal lytte til klok ulldott
Suzy Skrevet 2. november 2011 Forfatter #7572 Skrevet 2. november 2011 Klok ulldott og fuggel tatt alvorlig og notert!
Gjest Purple Haze Skrevet 2. november 2011 #7573 Skrevet 2. november 2011 Enig med både ulldotter og fugler her altså. Ikke noe å ha dårlig samvittighet for. Plei deg selv og ta en hviledag Ble det nye sko?
Suzy Skrevet 2. november 2011 Forfatter #7574 Skrevet 2. november 2011 Ble det nye sko? Neida De hadde jo ikke løpesko på den sportsbutikken der - skikkelig skuffa ble jeg. Blah... Var skikkelig innstilt på å finne noen bra sko, men neida - det var utesko og noen hallsko og dett var dett. Så da får jeg løpe på de gamle i morra også. Det går nok greit det også tenker jeg
Roadrunner Skrevet 3. november 2011 #7575 Skrevet 3. november 2011 Mårnings! Fin joggetur i dag også? Kjipt at de ikke hadde løpesko da! Jeg er kjempefornøyd med mine nye løpesko (som jeg ikke bruker så mye til løping da...), og i går fikk jeg testet de litt på tredemølla også. Fungerte BRA! Håper torsdagen blir fin
Sauen Shaun Skrevet 3. november 2011 #7576 Skrevet 3. november 2011 God morgen. Regner med at du vil ha litt fjøskaffe etter dagens joggetur...
Suzy Skrevet 3. november 2011 Forfatter #7577 Skrevet 3. november 2011 God morgen ladies Takk og takk - jeg har faktisk tatt meg en kopp te etter løping i dag. Halsen føles nemlig ikke helt på topp Begynnende sårhet i går ettermiddag og det er ikke noe bedre i dag egentlig. Gidder ikke bli sjuk, så jeg bare ignorerte hele greia og dro ut på løpetur i dag anyway. Kroppen fungerte ganske fint den, så jeg hadde sikkert ikke noe vondt av det heller. La inn ei ekstra sløyfe i dag og løp 29 minutter sammenhengende *stolt* Hadde klart 30 hadde det ikke vært for at det var rødt lys i krysset jeg skulle over på vei tilbake til banen. Usj. Men neste gang skal jeg greie 30. Så lenge tror jeg aldri jeg har løpt sammenhengende før Kysset kjæresten farvel klokka tre i natt. Han dro nemlig til Nice med en kamerat tidlig i dag tidlig for å spille golf, den heldiggrisen. De kommer igjen på søndag, så da er jeg hjemme alene inntil videre. Helt ok det egentlig. Jeg koser meg godt alene og jeg Skal en tur på KG-treff etter jobb i dag, også skal jeg treffe en gammel kollega etter det - og deretter hjem for å bake mer knekkebrød (nå er det så godt som tomt igjen gitt). I morgen drar jeg til hjemtraktene for å inspisere huset, treffe noen venninner og hjelpe mamma med noe greier. Ikke bestemt meg for om jeg drar ned igjen sent lørdag eller tidlig søndag. Ser det an. Nå må jeg ha mer te, tror jeg.
Suzy Skrevet 3. november 2011 Forfatter #7578 Skrevet 3. november 2011 Fra en ganske så rolig innledning på høsten har det blitt helt på jobben. Jeg stresser faktisk litt og sant og si er det gøy. Jeg blir litt glad av å ha det så travelt at tiden flyr fort og at oppgavene er sånn at jeg må bryne meg litt på dem.
Scorpina Skrevet 3. november 2011 #7579 Skrevet 3. november 2011 I går var det litt holligong på jobb med telefoner som kimte hos meg og folk i døra....idaaaag derimot er det litt mer rolig, takk og pris (Hvorfor er jeg på KG lissom atte?! ) Håper magen kommer seg i vater. Uggent med vondter og plager her og der! Fysj...
Suzy Skrevet 3. november 2011 Forfatter #7580 Skrevet 3. november 2011 Magen er grei den - det var bare sånn første dag med mens-syndrom. Det er halsen som bekymrer nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå