Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Av og til lurer jeg veldig på hva du jobber med, Suzy. Innbiller meg at vi driver med noe av det samme, egentlig... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kos deg så mye med et glass vin eller to - det er vel fortjent. :)

Jeg har funnet ut at jeg skriver best under press, så mine beste oppgaver skrives dagen eller to før fristen! ;)

Skrevet

Av og til lurer jeg veldig på hva du jobber med, Suzy. Innbiller meg at vi driver med noe av det samme, egentlig... :sjenert:

Godt mulig det - jeg er egentlig journalist og i dag er det mer eller mindre det jeg driver med (den saken jeg har tatt på meg å skrive).

Ellers driver jeg med noe annet som er litt av det samme, men fra andre siden :ler:

Skrevet

Kos deg med hjemmekontor! Litt misunnelig kjenner jeg - kaos her i dag og jeg savner senga/sofaen... Jaja, Frædda'n uansett :nigo:

Skrevet

Da var ikke antagelsene mine så langt unna da, jeg jobber nemlig også "fra den andre siden". :fnise:

Skrevet

Da var ikke antagelsene mine så langt unna da, jeg jobber nemlig også "fra den andre siden". :fnise:

Aggerat :nigo:

Gjest Purple Haze
Skrevet

:vinke:

Hjemmekontor på en fredag er jo genialt! Da kan man jo multitaske på høyt nivå :)

Kos deg ute i kveld :)

Skrevet

God morgen!

Da er jeg på plass på jobben - sminkeløs og med treningsklærne på. Kollegaen kommer om et kvarter også er det ut på tur :nigo: Satser på dobbeløkt i dag og yoga i kveld også. Har ikke gjort en døyt på tre dager uansett - ikke engang gått en tur - så det er sikkert ikke noe jeg har noe vondt av.

Helga har vært fin. Fredag var jeg ute med noen jenter. Ble veldig rolig ettersom den ene ble syk plutselig og slet med formen utover kvelden - tok banen så jeg var hjemme kvart over ett og var igrunnen fornøyd. Satt ei stund i sofen og kikket på tv og leste bok før jeg la meg.

Lørdagen ble igrunnen slapp i starten. Sov lenge. Dro en tur til datteren og hentet klesvask, satte på fire maskiner på lørdag (og to på søndag), men støvsuget, vasket over huset og laget deilig gryte til middag (om jeg skal si det selv) også satt jeg i sofaen og koste med rødvinsglasset resten av kvelden.

Lenge soving i går og - stekte ribbe til middag og kjørte ned klesvasken til datteren. Snakket med mamma og slappet av.

Og vips var det i dag.

Irritert på sommer og vintertid forresten - dummeste jeg vet egentlig - våknet halv seks i dag og måtte på do (det var jo halv sju det for et par dager siden) og fikk jeg sove igjen da kanskje? Nei... en halvtime med rulling under dyna. Knurr... :sur:

Drøyer :kaffekopp: - dumt å måtte tisse oppi løpa her et sted :ler:

Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Akkurat denne helga synes jeg ikke klokkestillinga var så gæli faktisk. Stilte den natt til søndag (før jeg stupte i seng etter bursdagsfeiring), og nøt tanken på en 25 timers søndag (langhelg jo! :fnise: ). Våknet også nesten en time før vekkerklokka i morges, men klarte å sovne igjen (ignorerte full blære og sovnet faktisk!). Så nå føler jeg meg i grunn ganske våken :nigo: Ble litt overraskende tidlig mørkt i går da...

Håper du har en finfin løpetur - du spreke stripedyr! :pls:

Skrevet

God morgen. :klem:

*stiller meg i grøftekanten og heier på sprek tiger* :duskedame:

Skrevet

Åh i dag var det digg å løpe! :strix:

Noe så herlig som å komme over kammen og få sola midt i fjeset og være godt over halvvegs i løpeturen. Håh!

Nå er det straks min tur i dusjen her.

Skrevet

Ahh..hørtes ut som en særdeles forfriskende måte å starte arbeidsuka på!! :jepp::tommelopp:

Skrevet

Ahh..hørtes ut som en særdeles forfriskende måte å starte arbeidsuka på!! :jepp::tommelopp:

Det var knall!

Og vi har ny avtale i morra, så dette kan bli ei bra uke :jepp:

Skrevet

Hos oss var det A som hadde glemt å stille vekkerklokka si. Den ringte dermed 05.00, med det oppfattet jo ikke vi før vi hadde slumret en halvtime og var ganske så våkne. :roll: Men, vi klarte selvfølgelig ikke å komme oss opp og starte dagen ekstra tidlig uansett da...

Skrevet

Hos oss var det A som hadde glemt å stille vekkerklokka si. Den ringte dermed 05.00, med det oppfattet jo ikke vi før vi hadde slumret en halvtime og var ganske så våkne. :roll: Men, vi klarte selvfølgelig ikke å komme oss opp og starte dagen ekstra tidlig uansett da...

Åh da hadde jeg vært litt gretten altså!

Gjest Purple Haze
Skrevet

Denne gangen synes jeg ikke klokkeflytting var noe problem. Mye verre når en skal stille den fram og mister en time.

Flinka som jogger altså! :duskedame: Og yoga attpå til. Du kommer til å bli dødssprek nå :nigo:

Skrevet

Puhh... i dag var det meste hardt altså!

hard å stå opp, hardt å løpe og hardt å sette seg ned for å jobbe - meen her er jeg i allefall. Stønn.. Noe sier meg at det er t-dag, rett og slett.

Plusset er at nå er dagens plikt unnagjort, så i kveld kan jeg bare ta banen hjem og slappe av hele kvelden.

Hadde fokus på stående stillinger på yogaen i går og du verden som jeg svettet. Det bokstavelig talt rant av meg og jeg jobba så hele kroppen hylte. Og å skulle på joggetur igjen i dag var i tøffeste laget gitt... Stønn :ler:

Regner meg at jeg er delvis handicappet i morgen. Det blir helt sikkert ikke jogg på meg da, men kanskje yoga. Vurderer... Det er sen yoga på onsdager, men det er en treertime og ofte verdt det. Får vurdere i morra, tenker jeg.

Ellers er det vel ikke mye å si egentlig.... *tenker etter* Næh. Må nok ha mer :kaffekopp: først.

Skrevet

Flink tigerpus. Jeg er mektig imponert over den treninga di. :pls:

*fyller på med litt fjøskaffe* :kaffekopp:

Skrevet

Så flink du er! Jeg får mer og mer lyst til å prøve yoga når jeg leser om det her inne altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...