Roadrunner Skrevet 26. oktober 2011 #7521 Skrevet 26. oktober 2011 Mårnings! Jobbsøking? Stripepus er på høgget! Spennende når det dukker opp spennende stillinger da! Søknadsfristen på min gikk ut i helga, så nå prøver jeg egentlig å ikke tenke....
Suzy Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #7522 Skrevet 26. oktober 2011 God morgen! Skjønner ikke hvordan det går an å være så trøtt hver eneste dag Tydelig at mørketiden er i ferd med å slå inn skikkelig nå altså - og at kroppen sliter litt for å henge med. Nåja - jeg kom da opp i dag og... Sen yoga i dag - gruer litt, for jeg syns det er så tungt å komme så sent hjem, men selve treninga er jo verdt det. Ser på yr at været ser ut til å bli bra i morgen tidlig og det er gode nyheter - for da rekker jeg en løpetur på morrakvisten (jeg rekker nemlig ikke yogaen midt på dagen). Ellers har jeg ikke hørt fra megler, så da spøker det vel for budrunde denne gangen også. Helvete Må ha mye mer
Suzy Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #7523 Skrevet 26. oktober 2011 Mårnings! Jobbsøking? Stripepus er på høgget! Spennende når det dukker opp spennende stillinger da! Søknadsfristen på min gikk ut i helga, så nå prøver jeg egentlig å ikke tenke.... Den jobben jeg søkte på gikk fristen ut på i dag. Det er ikke så seriøst egentlig - det er bare en stilling som man ikke kan la være å søke på, for den er bare så bra. Men jeg har neppe en sjanse i havet til å få den. Kunne bare ikke la være å forsøke.
Roadrunner Skrevet 26. oktober 2011 #7524 Skrevet 26. oktober 2011 Ellers har jeg ikke hørt fra megler, så da spøker det vel for budrunde denne gangen også. Helvete Må ha mye mer
Sauen Shaun Skrevet 26. oktober 2011 #7525 Skrevet 26. oktober 2011 Håper du snart får en overraskelse fra megleren...
Suzy Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #7526 Skrevet 26. oktober 2011 Det hadde vært fint ja... Har igrunnen null håp om noe nå. Skikkelig lei hele greia
Scorpina Skrevet 26. oktober 2011 #7527 Skrevet 26. oktober 2011 Forstår godt at du er sjitalei alt som heter meglere og hussalg! Markedet er jo litt rart nå om dagen. Vet om et hus her i byen som var til salgs for nærmere 7 mill. Like i nabolaget var det en leilighet som var til salgs for litt over 3 mill. Utrolig nok var det huset som ble først solgt. Men det sier vel litt om markedet, vel og merke her i byen da... Eneboliger går veldig fort, mens type blokkleilighet/borettslag har litt treigere "turnover". Uansett - jeg håper og krysser alt jeg har for at nettopp DIN bolig blir solgt, kjappere enn kjappest! Det må være en pine og ei plage og gå der å vente - og vente...
Suzy Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #7528 Skrevet 26. oktober 2011 Det er igrunnen en plage ja - og i min hjemby er det helt motsatt av din. Eneboliger er det flust av og de går sakte og leiligheter er det kjapp turover på. Og selvsagt sitter jeg på en enebolig
Gjest Purple Haze Skrevet 26. oktober 2011 #7529 Skrevet 26. oktober 2011 Det kan jo enda komme bud. Kanskje noen av de interesserte må klarere med banken sin, før de kan by. Det er håp i hangan`snøre. Men skjønner at du blir frustrert og lei, altså
Suzy Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #7530 Skrevet 26. oktober 2011 Jada - det er mulig det ligger der, men likevel... akkurat nå har jeg ikke så mye tro på at det kommer til å skje noe i det hele tatt faktisk Blir nesten ikke lei meg engang - bare skrekkelig oppgitt.
Roadrunner Skrevet 27. oktober 2011 #7531 Skrevet 27. oktober 2011 God morgen, Suzy! Håper du har en fin joggetur, og at torsdagen blir en fin dag! Krysser fremdeles alt kryssbart for hussalg!
juliane Skrevet 27. oktober 2011 #7532 Skrevet 27. oktober 2011 Syns det er rart at du ikke engang får inn et skambud, skulle jo tro noen av de som har vært innom har tenkt at de kan gjøre et kupp siden huset nå har ligget ute så lenge. Ikke det at du skal akseptere et skambud, men det setter jo i gang en prosess. Megler har en unnskyldning for å ringe alle dem han har vært i kontakt med tidligere, og kanskje noen av dem hadde bestemt seg for å bli med i budrunden. Og om ikke annet hadde du jo hatt sjanse til å komme med et motbud...
Gjest Purple Haze Skrevet 27. oktober 2011 #7533 Skrevet 27. oktober 2011 God morgen Signerer bare juliane, jeg. Håper det snart skjer noe på hussalgfronten! Ha en fin dag, Suzypusen
Suzy Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter #7534 Skrevet 27. oktober 2011 Morran! Sent innom i dag - rett fra joggetur, innom dusjen og til møte - og da ble det ikke tid til no KG gitt Syns jeg blir trøttere og trøttere om morran.. håpløst... Men jeg legger meg vel rett og slett for sent. Bør muligens innse det. Vaskelig å legge seg når man ruller rundt i sofaen og ler av Ylvisbrødrene også da... Ja jeg syns det er rart med huset mitt.. skjønner ikke hva det er som er galt med det og hvorfor folk ikek får ut fingeren. Jeg syns det er så fint, praktisk og bra at jeg ikke begriper hvorfor ingen vil ha det Og ikke engang et skambus, som du sier Juliane Nuvel - har litt å gjøre, får ta en dagbokrunde senere.
Supramundane Skrevet 27. oktober 2011 #7535 Skrevet 27. oktober 2011 Håper han derre megleren ringer med noen gode nyheter snart!
Gjest Purple Haze Skrevet 27. oktober 2011 #7536 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg tror ikke det har noe med huset å gjøre, det handler nok mer om markedet generelt. For det første er det treigere på høst og vinter og for det andre er det usikre tider. Tror det spiller mest inn her.
juliane Skrevet 28. oktober 2011 #7537 Skrevet 28. oktober 2011 God fredagsmorgen! Noen spennende helgeplaner?
Suzy Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #7539 Skrevet 28. oktober 2011 God morgen damer! En god dag å velge hjemmekontor gitt - ute silregner det og det passer meg helt utmerket å ikke måtte ut av huset før til kvelds Sove litt lenger kunne jeg også - og en time utgjør litt det altså! Spennede planer.. tja? Jeg skal ut med ei jeg kjenner litt fra "gamledager" i kveld. Hun bor her i byen og har gjort det lenge også traff vi hverandre tilfeldig på en trikkeholdeplass her en dag - og hadde ventinga og trikketuren å skravle på og sa, som man jo alltid gjør, at vi må jo ta et glass vin en gang - også tenkte jeg at jeg for en gangs skyld skulle følge opp da.. Og hun skulle treffe ei venninne av seg i dag og ville gjerne ha meg med. Så da så Egentlig har jeg ikke råd til å prioritere å gå ut og spise osv, men jeg gjør det likevel. Har lyst på en hyggelig opplevelse - og kan jo ta det litt pent. Ellers - har tatt på meg å skrive en tekst til ei brosjyre og den har jeg utsatt, utsatt og utsatt...så den MÅ gjøres ferdig i dag. Fokus med andre ord Baker forøvrig mer knekkebrød mens jeg sitter her og jobber. Veldig digg med hjemmekontor
Sauen Shaun Skrevet 28. oktober 2011 #7540 Skrevet 28. oktober 2011 Lykke til med skrivinga i dag. Og kos deg ute i kveld.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå