Supramundane Skrevet 23. oktober 2011 #7501 Skrevet 23. oktober 2011 Så bildene med Tori Amos! Jeg hadde aldri kjent henne igjen, visste ikke hvem hun var nesten før du nevnte henne - men dere så temmelig fornøyd ut begge to!
Suzy Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter #7502 Skrevet 23. oktober 2011 God søndag! Slapp stemning i heimen etter to dager med konsert og en kveld på besøk - overnatting i fremmed seng sådan. Kjenner det egentlig hadde vært greit med en dag til med helg, men det går vel ikke... Ny visning på huset i morgen. Jeg kjenner jeg er spent, men forsøker å ikke tenke på det i det hele tatt. Det er jo ikke noe jeg kan styre uansett. Det er nok ikke så mange som har kjennskap til Tori Amos nei - hun er ikke akkurat mainstream Men jammen har hun mye bra.. sånn som denne: Winter Nydelig dame og nydelig, men sær musikk
Gjest Purple Haze Skrevet 23. oktober 2011 #7503 Skrevet 23. oktober 2011 En kunne godt hatt en ekstra dag med helg etter ei sånn helg du har hatt Og jeg skal krysse alt jeg har for visning og salg av huset ditt nå! Ha en fin søndagskveld
Roadrunner Skrevet 24. oktober 2011 #7504 Skrevet 24. oktober 2011 Krysser også det som er for at det blir bra respons på huset nå, og en skikkelig budrunde! Sliten etter helga jeg også gitt... Trodde nesten ikke det var mulig etter ei sånn helg. Meeeen, dobbeltrom med mams som snorker litt (okei, litt mer enn litt innimellom), og ei jente som ikke er vant til stort med lyder når det skal soves = lite søvn. Og det resulterer i trøtt skrott.
Suzy Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #7505 Skrevet 24. oktober 2011 God morgen! Åhhh så vondt da klokka ringte i dag.. stønn... Ville ikke ut av senga i det hele tatt, men måtte jo ubønnhørlig det. Sukk. I kveld skal jeg være disiplinert og komme meg i seng tidlig altså! Ny visning i dag. Lurer veldig på om det kommer noen i det hele tatt Har virkelig prøvd å ikke tenke på det (og har klart det ganske fint frem til i dag), men nå merker jeg at jeg er veldig fokusert. Bakte meg lavkarboknekkebrød i går og de ble nammenamm, men må handle litt mer råvarer og lage en batch til i dag, tenker jeg. Tror det må bli slike fremover, for det brødet er dyrt. De er jo skikkelig lettvinte også. Yoga i dag og ferdig snart nå vel?
juliane Skrevet 24. oktober 2011 #7506 Skrevet 24. oktober 2011 Mandag allerede? Krysser fingrene for suksess på visning i dag!
Suzy Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #7507 Skrevet 24. oktober 2011 Forresten har øyebetennelsen blomstrert skikkelig opp igjen. Det klør og er utrolig ubehagelig.. Faen altså! Irriterende Får bare ringe opp til legen igjen i dag og håpe jeg får en time på sparket.
Supramundane Skrevet 24. oktober 2011 #7508 Skrevet 24. oktober 2011 1000 x lykke til med visning i dag! Håper på det beste! Dritt med øyebetennelse, så håper du får time snarest. Alle sånne ting er bare irriterende!
Gjest Purple Haze Skrevet 24. oktober 2011 #7509 Skrevet 24. oktober 2011 God morgen Øyebetennelse igjen?! Usj, håper du får tatt kverken på den kjapt. Det er skikkelig ubehagelig Masse lykke til med visning i dag. Jeg krysser og krysser!
Sauen Shaun Skrevet 24. oktober 2011 #7510 Skrevet 24. oktober 2011 Lykke til i kveld. Og god bedring. Øyebetennelse er vondt...
Suzy Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #7511 Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Fått time i morra tidlig - så da får vi se. Det er tydeligvis gjenstridige greier dette her... Endret 24. oktober 2011 av Suzy
Roadrunner Skrevet 24. oktober 2011 #7512 Skrevet 24. oktober 2011 <-- brutalt, men håper det får bukt med øyebetennelsen
Suzy Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #7513 Skrevet 24. oktober 2011 <-- brutalt, men håper det får bukt med øyebetennelsen Har begynt på igjen med salve om natta, men tror det må sterkere lut til gitt...
Supramundane Skrevet 24. oktober 2011 #7514 Skrevet 24. oktober 2011 uff, håper det der går seg til snart!
Roadrunner Skrevet 25. oktober 2011 #7515 Skrevet 25. oktober 2011 Mårnings! Hvordan går det, Suzy? Med øyne og visning og alt som er... Hørt noe fra megler angående visningen i går? Noen kjøpeklare, pengesterke, snille mennesker der? *krysser og krysser og krysser*
Suzy Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #7516 Skrevet 25. oktober 2011 God morgen! Joda - det går det, kanskje? Skal til legen nå kvart over ni med øyet, så får vi se hva hun gjør. Vet ikke om det blir en runde til med salve og slikt, eller hva alternativene er... I går kveld klødde det helt utrolig, så nå håper jeg det snart er noe som hjelper altså Megleren min ringte etter visningen og kunne rapportere om tre oppmøtte (nye) og han trodde to av dem var seriøst interesserte. Han skal følge opp alle tre i dag og da håper jeg virkelig at det kommer inn noen bud. I så fall antar jeg at de som har vært der og meldt sin interesse før kanskje våkner og blir med på runden også. Det er da lov å håpe i allefall. Hører vel fra ham utover dagen, tenker jeg. Ellers klarte jeg å komme meg i seng litt over halv elleve i går, sovnet ikke så fort, men har i allefall sovet godt og ganske mye lenger enn vanlig - så i dag er jeg rimelig våken. Og jeg har løpt i frognerparken i dag også - klarte 25 minutter sammenhengende i dag og det er ny personlig rekord med tre minutter Fornøyd! Ikke noe yoga i dag - skal bruke kvelden på litt pc-jobbing har jeg tenkt og satser heller på yoga i morgen og løp igjen på torsdag. Nå smakte det med !
Sauen Shaun Skrevet 25. oktober 2011 #7517 Skrevet 25. oktober 2011 Krysser alt jeg kan krysse for at det blir budrunde nå.
Suzy Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #7518 Skrevet 25. oktober 2011 Ha'kke hørt noe enda.... Uff.. det er vanskelig å vente. Men - i mellomtiden har jeg søkt på en jobb Ikke at jeg på noe vis mistrives her jeg er nå, men jeg så en jobb jeg bare måtte søke på - selv om jeg sikkert ikke har noen sjans til å få den. Men den som intet voger osv.
Gjest Purple Haze Skrevet 25. oktober 2011 #7519 Skrevet 25. oktober 2011 Så bra med tre nye på visning! Det lover jo godt da Jobbsøking? Det blir spennende... Håper du har fått noe for de øynene dine. Høres ikke bra ut å få betennelse gang på gang altså!
Suzy Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #7520 Skrevet 25. oktober 2011 Så bra med tre nye på visning! Det lover jo godt da Jobbsøking? Det blir spennende... Håper du har fått noe for de øynene dine. Høres ikke bra ut å få betennelse gang på gang altså! Jeg har fått en ny runde med salve og dråper - så får vi tro det blir bra denne gangen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå