Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

:klemmer:

Godt dere har fått en godvond prat, Suzy! Selv om det medfører komatrøtt tiger med gråteøyne... :troest: Har full forståelse for at den situasjonen ikke er holdbar i lengden, det må tære... Huff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen. :klem:

Selv om det medfører en trøtt onsdag, så var nok den samtalen gull verdt. Selv om situasjonen er vanskelig for dere begge, så er det lettere å håndtere når dere får snakket om det. Ingenting er verre enn ting dere går og grubler over hver for dere.

Det er i allefall helt sant - og det er jo det vi har drevet med nå (gått i hver vår tåke og tenkt).

Godt dere har fått en godvond prat, Suzy! Selv om det medfører komatrøtt tiger med gråteøyne... :troest: Har full forståelse for at den situasjonen ikke er holdbar i lengden, det må tære... Huff...

Det tærer - og selv om det kanskje tærer mest på meg, så tærer det på ham også, viser det seg.

Jeg tror jo jeg jeg holder alle problemene for meg selv og ikke lar det gå utover ham - men det går jo utover ham likevel. Så har vi ikke sagt noe noen av oss, også blir det skikkelig trykkkoker tilslutt :sukk:

Men i dag tidlig fikk jeg stor klem på badet og kyss og "glad i deg" - før frokost - og det er verdt noen tårer dagen før det :rodmer:

Skrevet

Ja, da gir det brått mer mening. Det er klart, det blir noe helt annet når du har et hus som må selges, jeg ser den. Får bare krysse fingrene for at folk får øynene opp for perlen din brennkvikt!

Skrevet

Ja, da gir det brått mer mening. Det er klart, det blir noe helt annet når du har et hus som må selges, jeg ser den. Får bare krysse fingrene for at folk får øynene opp for perlen din brennkvikt!

:jepp:

Det er jo nettopp det - og det er utgifter han ikke på noe vis kan forventes å dele, tross alt.

Jeg håper virkelig det huset selges snart :sukk:

Men ny visning mandag og kryssede fingre.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Så godt at dere fikk pratet ut om alt dere går og bærer på begge to. Det trengs med slike samtaler i blant, selv om en er helt ødelagt etterpå. Kjenner meg veldig igjen i det med økonomi, for det er jo akkurat sånn her også. Han har så mye bedre råd enn meg, og det føles i grunnen kjipt for oss begge.

Krysser alt jeg har for at du får solgt huset ditt snart nå, så blir det bedre tider! :klem:

Skrevet

Det trengs definitivt - selv om man er fullstendig vrak ja :jepp:

Vi burde vært flinkere til å ta det etterhvert begge to og når du får to østerser i samme familie blir det jo bare bøll alt sammen...

Men nå får vi se fremover - og håpe dette hjalp.

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen, Suzypusen :kaffekopp:

Håper du er litt mer ovenpå i dag, og føler at det hjalp med en opprensking i heimen. Det er tross alt godt å få hull på byllen og få snakket om ting :)

Ha en fin torsdag :klem:

Skrevet

Sånne samtaler er kjipe å ta, men min erfaring er at ting blir bedre på alle områder etterpå - selv de man ikke har snakket om. Man blir bare mer bevisst på hvor glad man er i hverandre, kanskje? :)

Ha en fin dag, Suzy!

Skrevet

:kaffekopp:

God morgen! Håper torsdagen har startet bra (mistenker at stripepusen er ute og jogger i dag også... :pls: ), og at tankene har lettet litt.

Sender avsted noen gode :klemmer: !

Skrevet

Da catz in da house! Yo! :hoho:

Jeg har jogget - og er sabla fornøyd med meg sjøl. Det går letter og lettere altså. Fytte... Hadde aldri trodd jeg skulle klare 22 minutter sammenhengende, men det gikk i dag :nigo:

Stolt!

Japp - i dag er alt så utrolig mye bedre. Det har hjulpet med en rens av lufta og en oppklaring av ting melom oss - uten tvil. Det trengs av og til. Man går og laller i sin egen verden med seg selv og sine tanker og ser kanskje ikke den andre. Det er greit å bli minnet om det.

I morra skal vi på konsert (den jeg kjøpte til ham i jubileumsgave)og vi skal spise middag sammen ute først - det blir stas :rodmer:

Meeeen... jeg skal på konsert i dag også :hoppendeglad:

I går vant jeg nemlig konsertbilletter OG meet and greet med

:strix: Herreguuud så glad jeg var!! Det er helt utrolig. Tenk å få hilse på henne!

Nå lurer jeg på hva jeg skal kjøpe til henne (hun må jo få gave) og hvor jeg kan få tak i den siste cd'en hennes så jeg kan få den signert under greeten. Ååhhhh ... :hoppendeglad:

Konkurransen var å fortelle hvorfor man fortjente å få treffe henne og jeg beskrev min og datterens høst og sa noe om at vi trengte en oppmuntring - og da vant vi :nigo:

Åh så godt med :kaffekopp: i dag!

Skrevet

Ja, ja - da har jeg blitt kakefeiret på etterskudd på jobb - fått gave har jeg også. Fire skikkelig gode flasker vin :vin: Digg!

Jeg har kjøpt gave til superstjerna, den siste cd'en også, og pakket sekken, så nå stikker jeg straks til hudpleieren for å plaie meg litt pen :ler:

Åh.. jeg gleder meg sånn til i kveld at jeg er helt utafor! :hoppendeglad:

Skrevet

Koooooose dere masse i kveld, Suzy!

Så moro!!

Skrevet

Så gøy - og innmari fortjent - at du vant! Kos deg masse i kveld! :strix:

Gjest Purple Haze
Skrevet

For en dag du har, og enda gjenstår det beste! :hoppendeglad: Håper konsert og greet blir et minne for livet :)

Skrevet

God formiddag!

I dag sov jeg litt ekstra lenge gitt :ler: Var i seng klokka ett i natt og dermed satte jeg klokka på kvart over sju . Det er jeg glad for, for jeg er trøtt og ttengte nok egentlig et par timer til gitt... (ble jo litt lite søvn tidligere denne uka også :roll:).

Nuvel... Gårsdagen ble selvsagt en gedigen suksess!! Herregud så moro det var. Vi var sammen med fem andre og fikk komme inn og høre på lydprøve (to sanger) og deretter fikk vi komme opp og møte henne. Åhhhh.... :strix: Hun er så vakker, og så liten og så utrolig, utrolig dyktig... Fytte..

Deretter gikk det noen timer før konserten var i gang, men den var fantastisk bra på alle vis. Hun er utrolig.. Og vi fikk signert platene våre, datteren fikk klem og vi fikk snakket med henne og jeg ga bort gave som jeg faktisk tror hun ble veldig glad for :nigo:

Også ringte verkstedmannen nå og sa at han IKKE trodde det var bensinpumpa mi det var noe i veien med :hoppendeglad: Han tror det er releet som styrer pumpa og det betyr veldig, veldig mye billigere enn for pumpe. *Puster ut*...

Nå er det visst mat.

Skrevet

:bolledeig: Så fantastisk at det sannsynligvis ikke er bensinpumpa allikevel! Det kan jeg tenke meg må være en stor lettelse, ikke minst med tanke på den økonomiske situasjonen din.

Høres jo ut som en fantastisk konsert og stjernemøte i går! :) Må innrømme at jeg ikke har noe forhold til Tori Amos, burde jeg gi henne en sjanse, kanskje? :sjenert:

God helg, Suzy!

Skrevet

Må innrømme at jeg ikke har noe forhold til Tori Amos jeg heller :sjenert:

Men så moro at det ble en helt fantastisk kveld!

Og supre nyheter fra bilverkstedet da! :danser:

Skrevet

Derer burde gi henne en sjanse - men hun er ganske spesiell. Har du sansen for f.eks Kate Bush så er hun nok midt i blinken - hvis ikke kan hun være litt "vanskelig".

Forøvrig RR så var nest siste encore-nummer i går en utrolig kul verson av Take on me :nigo:

Skrevet

Har aldri hørt om Tori Amos jeg... :sjenert: Men jeg skal prøve å finne ut litt om henne. Kanskje se om jeg finner noe på youtube. :jepp:

Og snakk om begivenhetsrik uke for deg da. Først grubling, så tårer og opprydding mellom deg og kjæresten, deretter stjernemøte og til slutt gode nyheter fra verkstedet. Det er bare å nyte at det er fredag og snart helg nå. :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...