Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet

God fredagsmorgen! :kaffekopp:

Åååå, du skal hjem i helga, heldiggrisen! Håper du får en kjempekoselig helg på hjemlige trakter. Bursdagsfeiring for mamma, skjønner jeg. Håper det går bedre med henne etter brudd med kjæresten som du fortalte om tidligere.

Kos deg med kusinelunsj, ha en riktig god tur hjem og god helg :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God helg, tigerpus!

Og kose dere med feiring av deg og mams :duskedame:

:klem:

Skrevet

Da pakker pusen sekken og tusler ut i verden :nigo:

Skrevet

God morgen!

Deilig å være i huset, men det er kaldt her altså! Brr... :fryser: Straks klar for å dra ut og kaste glass og bokser, og kjøpe olje og oljefilter til bilen. Sjikkli morsom handletur med andre ord :ler:

Får ei venninne innom i tolvtida på kaffe og må være kledd og klar til kaffesamling hos mamsen klokka fire. Deretter går ferden innover igjen.

Har tenkt på å skifte dekk, men lurer på om jeg skal ta dem med i bagasjen istedet - da kan jeg skifte i morra på dagen, slipper bråket fra dekkene og piggdekkgebyr. Og sparer litt tid i dag. Det eneste aberet er at jeg skal kjøre inn igjen på kvelden og jeg lurer på om det kan bli glatt.... :vetikke: Ifølge yr er det ikke noe nedbør i vente fra noe sted - så jeg tror det skal gå fint.

Må kankje virke litt nå?

Skrevet
:kaffekopp: Litt varm Fjøskaffe så får du nok i deg varmen.
Skrevet

De advarte om ekstremt glatte veier på Øvre Romerike og rv 2 i morges, men ikke sikkert det er så ille i kveld. Mye tåke her nå.

Skrevet

De advarte om ekstremt glatte veier på Øvre Romerike og rv 2 i morges, men ikke sikkert det er så ille i kveld. Mye tåke her nå.

Akkurat - det har vært tåkete her og i dag. Får vurdere litt til... sjett veimeldingene. Ser greit ut. Nei, tenke litt til og reise inn tidlig nok.

Skrevet

God søndag.

Det ble en helvetes tur hjem i går.. Startet fra mamma litt etter klokka seks (forøvrig deilige kaker og veldig koselig selskap!) for å få litt kjøring i svinnende dagslys og ikke hele turen i svarte mørket... Vel, jeg kom til en bensinstasjon 20 minutter unna og stoppet for å fylle tanken - og kom ikke i gang igjen :tristbla:

Bilen har fusket og vært litt slitsom i det siste og jeg har opplevd flere ganger at den ikke starter før etter at jeg har forøkt mange ganger - og etter bruk av kondensfjerner - så jeg har trodd det har vært det at den blir kjørt lite og uregelmessig som har vært problemet. Vel - denne gangen startet den bare ikke...

Jeg fylte tanken opp, fylte på kondensfjerner og ventet - ventet - ventet og ventet... tilslutt måtte jeg bare innse at det ikke gikk og fikk tak i veihjelp. Han konstaterte at bensinpumpa mi sannsynligvis var gåen og skulle heise den opp på tilhengeren for å kjøre den på verksted - da fikk han den i gang!

Så da kom jeg meg endelig¨på veien - to og en halv time for sent...

:kjefte:

Så nå står den parkert ved bilverkstedet her nede og jeg skal ringe i morgen og høre om fyren kan se på den... Føkk! Drittlei av at ting ryker på den bilen og litt fortvilt over utgitene det vil innebære :sukk:

Men jeg må jo bare få det fikset.

Så i dag har vi vært ute og gått en tur, jeg har skiftet på senga, vasket to maskiner med sengetøy og klær og ryddet på soverommet. Fikk gulrotkake med lys på av mamma i går som jeg har med innover og har tenkt å dytte i meg den til kvelds. Det er greit å skeie så lenge det ikke skjer hver dag :jepp:

Og jeg har gått ned over to kilo! Det er bra - da er jeg tilbake på i overkant av det jeg ønsker å være, men på rett vei. Fin følelse! Tre til ned, så er jeg under tjukkebollafeitastreken min :ler:

I morra skal jeg og kollegaen ut og gå/løpe igjen, så det skal nok gå fint :jepp:

Skrevet

Gratulerer med to kilo ned! :strix: Jeg er nok en 3-4 kilo over tjukkebollafeitastreken min også, vurderer om jeg virkelig skal ta tak nå og ha som mål å være under innen bursdagen min om fire uker. Burde jo være bra motivasjon det, å nekte meg selv å gå inn i mitt 28. år over den grensa!

Kjenner planene mine om å kjøpe bil om et års tid blir litt ekstra skumle når jeg hører sånne historier som din altså. Frustrerende og dyrt!

Skrevet

Gratulerer med to kilo ned! :strix: Jeg er nok en 3-4 kilo over tjukkebollafeitastreken min også, vurderer om jeg virkelig skal ta tak nå og ha som mål å være under innen bursdagen min om fire uker. Burde jo være bra motivasjon det, å nekte meg selv å gå inn i mitt 28. år over den grensa!

Kjenner planene mine om å kjøpe bil om et års tid blir litt ekstra skumle når jeg hører sånne historier som din altså. Frustrerende og dyrt!

Det høres ut som et glimrende mål :jepp: Mål er viktig, så lenge de ikke er for store - må være overkommelig.

Og bil er noe herk av og til :roll:

Skrevet

Grattis med nedgang! Er jo kanonbra! :strix:

Flinke Suzy-pusen :klem:

Men utrolig trasig med bilen da... Huff... :troest:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Så bra med nedgang, sånt liker vi! :nigo:

Ikke så bra med bil som fusker og blir utgiftspost, sånt liker vi ikke!

Ha en fin søndagskveld :)

Skrevet

Så flink du er til å motstå fristelser!! imponert :)

Skrevet

Av og til fordel å ha "bilgal" mann, selv om det kanskje går litt mer penger på bil enn hos gjennomsnittsfamilien, så har vi iallfall driftssikre biler med mobilitetsgaranti på.

Imponert over joggingen din jeg også, og ikke minst det å klare å stå over alle fristelsene. Der er jeg FRYKTELIG dårlig...

Skrevet

To kilo ned er bra. Det viser at treningen din virker. :duskedame:

Og når jeg hører om den bilen din, så er jeg glad jeg bare har månedskort på bussen...

Skrevet

God formiddag damer!

Endelig på plass her - ble jogg i dag tidlig også og det går merkbart bedre for hver gang altså. Virkelig! :jepp: Samme rute i dag - gikk til parken og løp hele ytterkanten og tilbake til t-banen, som nesten må tas ned igjen (hvis ikke blir vi borte halve dagen). Og mens vi sto og ventet på banen begynte det så smått å dryppe :nigo: Vi rakk altså å bli spreke før regnet.

Kollegaen skal dessverre vekk resten av uka, så da må jeg anspore meg sjøl. Det kan bli tøft - men må man så må man antar jeg. Det motiverer at jeg har begynt å gå ned og da blir det liksom lettere å holde på gode vaner.

Skal forøvrig på yoga etter jobben i dag også - så tipper jeg blir litt sliten i kveld. Kjæresten skal jobbe ekstra i dag (og sikkert flere dager denne uka), så da er det greit å forøke å trene så mye som mulig også.

Nå er jeg sulten og det er lenge til mat :spise:

Hjelper det å drikke :kaffekopp: ?

Skrevet

Kan i alle fall by på mer :kaffekopp: om det skulle være ønskelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...