Roadrunner Skrevet 10. oktober 2011 #7381 Skrevet 10. oktober 2011 Huff, disse tankene er ikke bare bare... Håper virkelig dette hussalget kan gå i orden nå, sånn at dere kan intensivere jakten på noe nytt og større. Hadde vært moro! Hørt noe mer ang de som var interessert i huset?
Suzy Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #7382 Skrevet 10. oktober 2011 Huff, disse tankene er ikke bare bare... Håper virkelig dette hussalget kan gå i orden nå, sånn at dere kan intensivere jakten på noe nytt og større. Hadde vært moro! Hørt noe mer ang de som var interessert i huset? Nei, har ikke hørt noe mer og det er kanskje det somn gjør at det tærer på for meg... De første, som var på den faktiske visningen, hadde kommet på banen igjen nå og ville se på det en gang til - det var i forrige uke og jeg har ikke hørt noe siden da... Så var mamma innom for å sjekke postkassa på fredag og hadde møtt noen som var der og så på (noen helt andre igjen). De som var der sist og de som var der da jeg feiret bursdag sitter begge på gjerdet kan det tyde på Jeg kjenner jeg blir litt smågal av det hele Skulle ønske en eller annen ville begynne å by slik at alle ble tvunget til å ta stilling til det.
Gjest Purple Haze Skrevet 10. oktober 2011 #7383 Skrevet 10. oktober 2011 God morgen Uff, ikke lett å bale med så mange tanker og bli nedtrykt av sånne ting altså. Vet hvordan det der er, men du husker at da jeg hadde gitt helt opp, så fikk jeg plutselig solgt! Du får solgt du også, det er jeg ikke i tvil om. Må bare være tålmodig, selv om det ikke er lett. Og jeg skjønner at tanken på en vinter til på samme måte er tung
Suzy Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #7384 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg husker veldig godt hvordan du hadde det Purple - og jeg vet du skjønner hvor jeg er nå. Problemet mitt er egentlig ikke at jeg er redd jeg ikke får solgt. Jeg er sikker på at det kommer til å skje, men jeg holder på å bli alldeles tullete av å bo sånn som vi gjør. Jeg føler meg ikke hjemme, men mest på besøk og å bo slik enda en sesong er virkelig hardt. Jeg har ikke noe og jeg er ikke hjemme - og det er ikke mulig å gjøre det mitt eller hjemme heller. Jeg kjenner suget hver gang jeg er i hjemtrakten og i huset - hvor herlig det er å være der alle tingene mine er, mitt system, mitt opplegg, mine ting.. det er gøy å rydde for det er mine saker jeg rydder i - det er gøy å lage mat med ting jeg vet hvor er og hva er... i det hele tatt. Og jeg savner selvsagt mye av det jeg hadde i hjembyen av netver, vaner ogpplegg, men alene hadde det vært helt greit å takle - jeg er innstilt på at jeg bytter beite nå. Det er bare at den lengselen, ensomhetsfølelse og følelesen av å være mer eller mindre hjemløs på ubestemt tid alt i alt er så mye at jeg kjenner jeg er i ferd med å knekke. Hadde jeg bare fått det salget i orden så hadde det hjulpet voldsomt - da kunne jeg ventet litt på huskjøp for oss også. Faktisk. Da hadde jeg jo hatt et mål og vi hadde hatt grunnlag for å finne noe og begynne på den prosessen... Sukk..
juliane Skrevet 10. oktober 2011 #7385 Skrevet 10. oktober 2011 Skjønner så godt at du er fortvila, hvem ville ikke vært det i en sånn situasjon? Kjenner litt til følelsen jeg også, etter å ha bodd hos A og vært klar for å kjøpe noe sammen - men først ventet på jobb, og så på fast jobb eller langt vikariat. Ble like lei meg hver gang jeg fikk forlenget vikariatet med noen mnd, for da skjønte jeg at det ikke ble noen bolig i nærmeste fremtid heller. Jeg tipper huset snart blir solgt og at dere får kjøpt dere noe sammen om ikke så altfor lang tid, men vet det er frustrerende at det ikke er opp til deg, men at du er prisgitt at noen andre velger å kjøpe huset ditt for å få løst situasjonen.
Gjest Purple Haze Skrevet 10. oktober 2011 #7386 Skrevet 10. oktober 2011 Vet du, jeg skjønner den følelsen av å være litt hjemløs. Selv om jeg har bodd her i snart to år nå, er det ikke mye her som er mitt, jeg har ikke satt særlig preg på dette hjemmet, og jeg føler meg fortsatt litt på besøk. Det er sikkert fordi han eier alt, jeg bare betaler han for å bo her. De fleste tingene er hans. Han sier jo at jeg bare må ta meg ut, så det er ikke hans feil. Håper du får solgt fort, slik at dere kan kjøpe noe sammen som du får mer hjemmefølelsen i
Suzy Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #7387 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg tipper huset snart blir solgt og at dere får kjøpt dere noe sammen om ikke så altfor lang tid, men vet det er frustrerende at det ikke er opp til deg, men at du er prisgitt at noen andre velger å kjøpe huset ditt for å få løst situasjonen. Du har helt sikkert rett - og du setter fingeren veldi gpå det der. Jeg hater å være prisgitt andres planer for å få gjort noe selv. Jeg hater å ikke kunne endre situasjonen og jeg hater å bo "på nåde". Jeg vil eie! ( ) Det må jo bare løse seg, men akk...
Supramundane Skrevet 10. oktober 2011 #7388 Skrevet 10. oktober 2011 Hei Suzy! Ser du ikke har fått solgt enda, og det var ikke noen kjekk lesing. Jeg har også vært i den situasjonen (om enn ikke med boligsalg), der jeg har vært avhengig av andres handlinger (eller snarere mangel på sådan) for at mitt eget liv skal kunne gå videre. Det er noe dritt, men det kommer et vendepunkt. Håper bare det kommer fort for deg, for nå har du ventet lenge nok!
Gjest Purple Haze Skrevet 11. oktober 2011 #7389 Skrevet 11. oktober 2011 til den spreke morgentrimmeren
Suzy Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #7391 Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Takk Purple og RR! Nå føler jeg meg overmåte sprek faktisk. I dag var jeg og kollegaen ute i en time. Gikk fra Jernbanetorget til Frognerparken og løp rundt hele parken i ytterkant før vi gikk til Majorstua t-bane og tok den ned igjen. Det ble over seks kilometer det og vi jogget i tjue minutter i strekk - det er sterkt til meg å være Blir ikke yoga i dag. Har tenkt å komme hjem til middag i normal tid i dag og kanskje ta med meg gavekortene mine på handletur Får se hva jeg gidder. Ellers er det ikke så mye å si... Takk Supra forresten. Det ordner seg jo, men spørsmålet er når. Det er det som gnager.... Endret 11. oktober 2011 av Suzy
Gjest Purple Haze Skrevet 11. oktober 2011 #7392 Skrevet 11. oktober 2011 For en herlig start på dagen! Og så bra med ny pers på jogginga Å få brukt noen gavekort høres ut som en topp aktivitet på en vanlig tirsdag. Noe spesielt du er ute etter?
Suzy Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #7393 Skrevet 11. oktober 2011 For en herlig start på dagen! Og så bra med ny pers på jogginga Å få brukt noen gavekort høres ut som en topp aktivitet på en vanlig tirsdag. Noe spesielt du er ute etter? Nja - egentlig ikke. Vurderer nye løpesko for de gamle er litt slitne og nedtråkkede også trenger jeg ny fuktighetskrem til ansiktet. Har lyst på mer ullundertøy også (sånn Pierre Robert-typen) og Ullvangsokker for slikt bruker jeg mye i den kalde årstiden.
Roadrunner Skrevet 11. oktober 2011 #7394 Skrevet 11. oktober 2011 Tirsdagsshopping med gavekort høres ut som en knallplan! Og er virkelig imponert over hvor sprek du er på morrakvisten!
Suzy Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #7395 Skrevet 11. oktober 2011 Morgen trening er virkelig digg og gjør meg i gpodt humør (og full av god samvittighet), så det er lett å prioritere rett og slett. Og jeg vurderer sterkt den handleturen - lyst til å se hva man kan få at gode løpesko som tåler en støyt (les: asfalt) og ikke minst veldig lyst til å "splurge" på en skikkelig luksuskrem til fjeset
Roadrunner Skrevet 11. oktober 2011 #7396 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg kjøpte gode løpesko på XXL forrige uke, veldig fornøyd Er rart hvor mye dempingen reduseres over tid... Nå bruker jeg ikke mine til stort med løping, men de er nå gode lell Ansiktskrem-messig har jeg lagt min elsk på Hydra Life fra Dior... Hverdagsluksus!!! Håper du finner noe bra du kan unne deg
Suzy Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #7397 Skrevet 11. oktober 2011 Er en G-sport på senteret der jeg har fått gavekort, så jeg får se hva de har, tenker jeg. Har også hatt en eller annen fra Dior som jeg likte veldig godt - hm... joda det er den Hydra Life jeg har hatt også Får se hva de har.
Skravla Skrevet 11. oktober 2011 #7398 Skrevet 11. oktober 2011 Luksuskrem til ansiktet er så deilig..... *må bestille hudpleie snart*
Supramundane Skrevet 11. oktober 2011 #7399 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg elsker Ulvang! Avhengig av det på vinteren! Jeg bruker dem kanskje litt for tidlig, slik at når det blir virkelig kaldt så fryser jeg litt likevel!
Suzy Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #7400 Skrevet 11. oktober 2011 Luksuskrem til ansiktet er så deilig..... *må bestille hudpleie snart* Gjett om! Har ny time den 20. oktober jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå