Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Shopping med mannfolk er det verste jeg vet! Ender alltid opp med at jeg ikke gidder å se på ting bare fordi han er så mentalt fraværende. (Selv om han påstår han er kjempeentusiastisk, selvfølgelig. :fnise:)

God helg, Suzy! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Shopping med mannfolk er det verste jeg vet! Ender alltid opp med at jeg ikke gidder å se på ting bare fordi han er så mentalt fraværende. (Selv om han påstår han er kjempeentusiastisk, selvfølgelig. :fnise:)

God helg, Suzy! :)

Ja ikke sant!?

Jeg ender med å skumme fort, fort gjennom fordi det ikke er noe moro ha ham hengende i utgangsdøra på butikken med fjernt blikk og null interesse. Får se hvordan det går nå da - jeg sa fra at om vi skal dra sammen så gidder jeg ikke å bli stressa :nei:

Tipper det er glemt utpå dagen i morra :ler:

Skrevet

Du kan jo dra en tur alene i dag, så vet du hvor du vil i morgen. Da får både du og gubben viljen deres. :nigo:

Skrevet

Du kan jo dra en tur alene i dag, så vet du hvor du vil i morgen. Da får både du og gubben viljen deres. :nigo:

Har vært inne på tanken :lur:

Skrevet

Shopping fungerer best alene :opplyser:

Skrevet

Shopping fungerer best alene :opplyser:

Jeg liker å ha med venninner eller mamma jeg.

Ahhh... nå har jeg vært ute på løpetur. Trente intervall - prøvde i allefall og løp to minutt, gikk ett, fire ganger. Forsøkte å løpe maks fort og ble i allefall sliten. Den kondisen trenger mye arbeid altså!

Så nå skal jeg bare komme ned på anstendig kroppstemperatur og komme meg i dusjen, så blir det bra. Får komme meg en tur på butikken for å handle til kakebaking også - og kanskje noe til middag. Har veldig lyst til å prøve denne oppskriften på lavkarbokarbonara :ler:

Gjest Purple Haze
Skrevet

:vinke:

Hjemmekontor er jo genialt på en fredag! Jeg har tatt helg nå, og det var deilig :nigo:

Jeg liker ikke å ha med noen på shopping, og spesielt ikke kjæresten! Ser ut til at vi har samme erfaring med mannfolk og shopping, vi damene her inne ;)

Her skal jeg lage enten lavkarbolapper eller vafler nå, tenkte jeg. God helg, Suzypusen :)

Skrevet

Jeg liker din type hjemmekontor! :lur:

Skrevet

Jeg liker din type hjemmekontor! :lur:

Lazy-Suzy varianten kan man vel kalle det :nigo:

Nå er badet vasket og katta sjøl står for tur.

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Kos deg på shopping sammen med kjæresten i dag. Håper du finner noe snasent å bruke gavekortet på. :klem:

Skrevet

Nyt helgen, tigerpus! :klem:

Skrevet

God søndag!

Ja, ja da var det regnvær ute og sløvestemning inne igjen... Hadde trivelig vennemiddag i går med lammesteik og masse rødvin. Deilig.

Ble faktisk ikke så sent, så var våken igjen sånn passe tidlig i dag - i allefall jeg (kjæresten var litt lenger ned i glasset enn meg og dermed litt vanskeligere å få opp i dag :fnise: ).

Regner med det blir stille og rolig i dag gitt... og lammerester :nigo:

Skrevet

*smått misunnelig på lammerester*

Nyt søndagen! Er skikkelig guffent vær her også...

Gjest Purple Haze
Skrevet

:vinke:

Høres ut som en fin kveld med deilig mat og godt selskap, og påfølgende rolig søndag. Kos deg :nigo:

Skrevet

God morgen!

Gårsdagen ble helt helt slapp - jeg sovnet til og med på sofaen og sov i over en time :hakeslepp: Det er temmelig ulikt meg. Men det trengtes vel, for jeg sovnet på et blunk i gårkveld også - og har sovet gjennom natta :vetikke:

Gråt en liten skvett på skuldra til kjæresten i går også. Han syns jeg ahr vært stille og lurte på hva det var - og jeg forklarte at jeg sliter endel med bosituasjonen og alt sammen. Jeg syns det er fryktelig tungt for tiden og sliter kraftig med å forsone meg med at vi kan bli boende slik vi bor i enda en vinter. Det er virkelig vanskelig å takle. Han lurte på om jeg savnet hjemstedet og jeg gjør jo det, men vel så mye savner jeg å ha et hjem. Jeg har på en måte hjemlengsel til noe som ikke finnes akkurat nå og det er ikke så lett å håndtere.

Jeg trenger et mål igjen - noe å vente på og noe å se frem til. Nå virker en vinter til - oppå hverandre i den leiligheten, uten en ting som er min, som en helt uutholdelig sak... :tristbla: Jeg må jo bare holde ut. Har ikke noe valg. Men jobben med å innstille meg på det er hard :sukk:

Vel, vel.... yoga igjen i kveld - det er alltid deilig og fint for hodet så vel som kroppen. Kanskje jogg igjen i morgen tidlig om kollegaen ikke har mye på plakaten og været ikke er grufullt...? Vi får se. Intervallløpingen fra fredag satt lenge i beina i helga, men det tyder vel på at det virket.

Mer :kaffekopp: ? Ja definitivt :jepp:

Skrevet

Ikke lett å være tigerpus for tiden. :kose:

Men du har en ting som er din i den leiligheten dere bor i nå. Du har kjæresten din. Og han er DIN. Det virker som du har funnet en utrolig snill og forståelsesfull kjæreste. Så jeg tror nok du kommer deg gjennom det du må gjennom før dere får flyttet inn i større bolig. :klem:

Skrevet

Ikke lett å være tigerpus for tiden. :kose:

Men du har en ting som er din i den leiligheten dere bor i nå. Du har kjæresten din. Og han er DIN. Det virker som du har funnet en utrolig snill og forståelsesfull kjæreste. Så jeg tror nok du kommer deg gjennom det du må gjennom før dere får flyttet inn i større bolig. :klem:

Det har du helt rett i - han er snill og fin. Nesten så jeg får dårlig samvittighet for å fortelle at jeg ikke har det godt (og mye av grunnen til at jeg går og er stille for meg selv), for jeg skjønner han blir lei seg på mine vegne og det er jo ikke noe som noen kan gjøre noe med... Det må bare holdes ut :sukk:

Jeg kommer helt sikkert gjennom - jeg har ikke noe valg.

Skrevet

Plutselig er huset solgt, også går alt så mye bedre... :hug:

Skrevet

Plutselig er huset solgt, også går alt så mye bedre... :hug:

Jeg håper veldig det.

Veldig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...