Suzy Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #7341 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg tror egentlig det er sunt med litt oppsummering og restrospeksjon. Man skal ikke bare se fremover hele tiden heller, men tenke litt på ting og oppsummere. Det eneste er at man skal være forsiktig med å se tiden i for negativt lys - det kan fort bli fokus på feil ting (det man ikke har fått til). Nå har jeg jammen fått meg iskremdate med datteren i morgen etter jobb Det er tross alt bursdag og da må man vel ha lov til å skeie ut bittelitt? Uansett om det er lov eller ei - vi skal på Ben and Jerrys
Suzy Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #7342 Skrevet 5. oktober 2011 OK... da fikk jeg telefon fra megler om at de som var på visning hos meg og som var interessert i huset har kommet på banen igjen - han ville avgårde og se på huset sammen med en snekker i dag - om det var greit for meg. Krysser fingrene for at dette kan være katalysatoren som får det hele igang igjen. Megleren var klar på at om det ikke skjer noe nå så har vi ny visning, rett og slett.
Sauen Shaun Skrevet 5. oktober 2011 #7343 Skrevet 5. oktober 2011 Iskrem på bursdagen er lov. Og jeg er med og krysser både fingre og tær etter beste evne for hussalg.
Gjest Purple Haze Skrevet 5. oktober 2011 #7344 Skrevet 5. oktober 2011 Så flink du er med jogging! Skikkelig fremgang jo, det kan du være skikkelig fornøyd med Krysser fingra for at hussalget skyter fart nå, så du kan få en skikkelig 40-årsgave! Det hadde vel vært herlig Kjenner til den litt sentimentale og nostalgiske følelsen man kan få rundt bursdager. Tror kanskje det gjør seg mest gjeldene rundt runde tall, hvert fall for meg. Andre bursdager bryr jeg meg rett og slett ikke om lenger. Også lurer jeg på om jeg har blitt kynisk, rett og slett. For jeg tenker ikke lenger så mye på om jeg er der jeg vil være. Jeg føler at livet rett og slett er en prosess, og jeg kommer aldri i "mål". Det er jo alltid noe som kunne vært bedre, enklere, på plass osv.
Roadrunner Skrevet 6. oktober 2011 #7345 Skrevet 6. oktober 2011 Gratulerer så mye med den STORE dagen!!!
Gjest Purple Haze Skrevet 6. oktober 2011 #7348 Skrevet 6. oktober 2011 GRATULERER SÅ MYE MED DEN STORE DAGEN!! Håper du får en knallfin dag!
Suzy Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #7349 Skrevet 6. oktober 2011 God morgen damer! Å for en fantastisk morgen - klemmer og gratulasjoner og gode, gode hilsener fra mennesker jeg er glad i. Kan det bli bedre? Jeg er barnslig glad i å ha bursdag og elsker å få klemmer og god oppmerksomhet. Hjertet blir fullt av sol når gode venner, kollegaer og kjente smiler til meg! Iskremdate etter jobb med datteren - og vurderer midt på dagen yoga - og skal i et møte straks!
Roadrunner Skrevet 6. oktober 2011 #7350 Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Glemte helt å legge til klemmen da jeg skrev gratulasjonen i morges (gikk litt fort fra mobilen, og så var det jo litt tidlig... ), men nå kommer det i alle fall en skikkelig bursdags Er koselig med litt positiv og hyggelig oppmerksomhet! Høres ut som en kjempefin bursdag, håper den svarer til forventningene og blir KNALL! Endret 6. oktober 2011 av Roadrunner
Suzy Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #7352 Skrevet 6. oktober 2011 Høres ut som en kjempefin bursdag, håper den svarer til forventningene og blir KNALL! Det er bare så koselig med klemmer og smil! Det er nok for meg det altså. Takk! Jeg har tenkt å stikke på yoga i lunsjen i dag gitt - digg å komme på banen etter en dags hvile og spennende om kroppen har glemt alt igjen nå
Suzy Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #7354 Skrevet 6. oktober 2011 For en herlig bursdag! Fantastisk - har virkelig hatt det koselig
Suzy Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #7357 Skrevet 6. oktober 2011 Fuggel'n hæppi når pelspusen hæppi! Denne katta maler i dag
fairygirl Skrevet 6. oktober 2011 #7358 Skrevet 6. oktober 2011 Gratulerer med Dagen, til Tigerkatten!
Roadrunner Skrevet 7. oktober 2011 #7359 Skrevet 7. oktober 2011 Gooooood mårning! Hvordan har tiger'n det dagen derpå? er servert!
Suzy Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #7360 Skrevet 7. oktober 2011 God morgen! Dagen derpå er'ke så verst. Har bevilget meg hjemmekontor og sitter her med en kopp rykende varm ingefærdrikk og pønsker litt på hvordan jeg skal organisere dagen. Litt jobb må jeg nødvendigvis gjøre, men jeg hadde tenkt å få bakt ei kake til i morra (og den er best om den kan stå kaldt over natta så det bør tas i dag), huset trenger definitivt en "hjelpende hånd" og jeg syns jeg bør trene i dag. Strengt tatt kunne jeg løse treningsbiten ved å la frokosten synke en time til - ta på meg treningstøyet og løpe en tur i skogen - så sånn blir det nok. Fikk gavekort på et senter ikke så langt unna, med masse spennende butikker i, av kjæresten, så jeg har litt lyst til å dra dit og forske litt også - men han har foreslått at vi kan dra dit sammen i morra - så da bør jeg sikkert vente med det Blir ofte så stressa av å ha med meg ham på shopping. Jeg vil gjerne ha ham der og høre hans mening, men han har en tendens til å være sånn halvvegs med og gå ut av butikken og sette seg - og da er han jo ikke til hjelp. Da kan jeg like godt gå alene Han vil selvsagt ha innspill og følge hele veien og kan bruke en evighet i butikken Mannfolk... Nå må jeg få sufet meg en runde - rakk ikkenoe i går!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå