Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

8???

Det er gjerne i helgene det, sover til rundt 08-0830 og føler jeg har sovet leeeeenge (gjelder selvfølgelig dersom jeg ikke har vært veldig sen kvelden før (godt over midnatt), da kan jeg dra det litt lengre :sjenert: ).

Å der er jeg helt motsatt - i helgene kan jeg glatt ligge til 11 og 12 :ler:

Kanskje jeg er en sjelden kombinasjon av A og B på en gang??

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet (endret)

Jeg elsker å sove lenge, og gjør det med god samvittighet når jeg kan. Og synes alt før 7 om morgenen er aaaaalt for tidlig å stå opp. Men på den annen side er det deilig å være tidlig ferdig på jobb, så jeg er litt splittet :ler: Å jobbe 10-14 ville vært perfekt! :skya:

Håper det unge paret får finansieringen i orden slik at de kan kjøpe huset ditt, og du får den beste bursdagspresangen ever! :)

Kos deg på yoga i kveld!

Endret av Purple Haze
Skrevet

Juhu!

Gode nyheter på tampen av dagen - en bekjent av meg kommer på visning på lørdag, rett etter yogakurset, med kone og barn, så da har jeg faktiske enda en interessent. Bra saker!!

:hoppendeglad:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Så bra! Krysser alt jeg har for at du får flere bud og en god pris for huset nå :)

Skrevet

8???

Det er gjerne i helgene det, sover til rundt 08-0830 og føler jeg har sovet leeeeenge (gjelder selvfølgelig dersom jeg ikke har vært veldig sen kvelden før (godt over midnatt), da kan jeg dra det litt lengre :sjenert: ).

Som sagt er jeg en murmelsau... :fnise:

Juhu!

Gode nyheter på tampen av dagen - en bekjent av meg kommer på visning på lørdag, rett etter yogakurset, med kone og barn, så da har jeg faktiske enda en interessent. Bra saker!!

:hoppendeglad::duskedame:

Skrevet

:duskedame:

Krysser alt kryssbart (også murmelsauen/hybelsauen :fnise: ) og håper det ordner seg med huset nå!

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen, pusen :kaffekopp:

Håper veldig på at det går i orden med hussalg for deg nå altså! Blir spennende å logge på etter helga for å se hva som har skjedd her. God østlandet-tur for deg når den tid kommer :)

Og god torsdag, så klart!

Skrevet

God morgen!

En morgen uten trening - føles nesten litt merkelig, men det er utvilsomt bra for meg. Jeg er litt stiv i kosrryggen i dag og blytung i beina. Åpnebart nødvendig med restitusjon ja.

Men jeg er fornøyd med å ha klart å ligge på under 50 kh hver eneste dag i over ei uke nå. Begynner å få grepet om maten, og det føles godt. Nå gjenstår det bare å merke det på magen :sjenert:

Skal på pressekonferansepå jobb i dag - ganske spennende greier - og lunsje med kusina. Så skal jeg faktisk hjem og ha kvelden i heimen. DET blir fint det.

Krysser fingrende for at de unge får finansiering og at bekjenten byr - så kan jeg jo få budrunde. Det er jo lov å drømme...

Nå MÅ jeg ha mer :kaffekopp:

Skrevet

Skal du oppover i helgen? Når drar du?

Jeppsi :jepp: - drar i halv åttetiden i morgen tidlig.

Skrevet

Jeppsi :jepp: - drar i halv åttetiden i morgen tidlig.

Såpass....

Skrevet

Passet det ikke, Skravla? :fnise:

Så tidlig??? NO WAY....

Jeg skal ta bussen noen timer senere og så mulighet til å skravle fremfor å sove... :ler:

Skrevet

Så tidlig??? NO WAY....

Jeg skal ta bussen noen timer senere og så mulighet til å skravle fremfor å sove... :ler:

:ler:

Skrevet (endret)

:fnise:

Jeg må rekke vaksinetime på helsestasjonen på formiddagen, så derfor må jeg oppover så tidlig. Må dessuten innstallere meg så jeg kan jobbe litt hjemmefra også (altså fra huset) og da kan man jo ikke bruke opp hele dagen på å reise.

Deilig å komme opp og i gang tidlig da gitt :hoppendeglad:

Endret av Suzy
Skrevet

God morgen.

På plass i hjembyen med strålende solskinn, høy og blå septemberhimmel og nydelige høstfarger - og forjævlig form :syk:

Spiste noen sukkerfri fruktkarameller i går - ikke mange, for jeg får gjerne mye luft i magen av dem - men i går tok det helt av. Utover kvelden ble jeg mer og mer oppblåst og fjertete, og innen leggetid hadde jeg skikkelig vondt. Klarte ikke ligge på hverken siden eller magen, og hadde det så ubehagelig at jeg ikke på noe vis fikk sove.

I halvtretiden gikk det over i diare og da lettet det tross alt litt, så jeg har nok sovet noen timer, men turen oppover har vært lang - måtte jo stoppe og låne do på annenhver bensinstasjon... :flau:

Kvalm og sliten er jeg også, men jeg har fått i meg litt å drikke i det minste. Mat er uaktuelt. Blir kvalm bare ved tanken :tristbla:

Så jeg får komme meg opp for å ta vaksina mi, og legge meg nedpå litt - og bare håpe at det går over til i kveld. Kan jo ikke gå på yogakurs slik... :sukk:

Komme meg til helsestasjonen nå vel.

Skrevet

Uff! Håper virkelig at du har blitt bedre, slik at du kommer deg på yoga. :troest:

Skrevet

:klem:

God bedring, Suzy!

Håper formen har kommet seg betraktelig utover fredagen, og at du har kommet deg på yogakurs

:klemmer:

Gjest Purple Haze
Skrevet

:vinke:

Håper formen er bedre så du kommer deg på yogakurs, og får litt utbytte av det! Kos deg videre på hjemlige trakter :)

Skrevet

Hvordan går det med deg? :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...