Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

God morgen!

Startet mandagen med treff med kollegaen min og en 50 minutters tur med jogg og gange. Bra start! Gir en ufattelig god følelse og skikkelig fart i kroppen.

Må gjøre det samme i morgen, men da må jeg gjøre det på egenhånd, for hun skal på reise, men det går fint. Får ikke gått på yoga i morra nemlig, så da må jeg kompensere. Meldt nydelig vær også, så da bør det være overkommelig å gjøre det alene også :jepp:

Datteren til kjæresten har uke hos oss igjen, så nå blir det fire dager til med morgen stress. Alle skal avgårde på samme tid og det er ganske slitsomt. Det går fint med to (kjæresten og meg), men når det blir tre blir det brått litt stress. I morra vurderer jeg faktisk å stå opp supertidlig så kan jeg bli ferdig med det meste før de andre har begynt. Det hadde vært godt. Jeg er skrekkelig dårlig til å takle rutinebrudd og stress om morran, så jeg må nesten prøve noe slikt...

Yoga igjen i ettermiddag, så skal jeg hjem og bake pai (dvs jeg skal gjøre den klar til steking i morgen, så kan kjæresten stappe den i ovnen så den er klar til middag). Datteren blir nemlig med meg hjem fra jobb for å låne vaskemaskina og nett (og få middag), datteren til kjæresten er jo der alt og sønnen til kjæresten kommer også på middagsbesøk. Alle liker pai, så da har jeg tilbudt meg å fikse det :jepp:

Oh... godt med :kaffekopp: i dag - og jeg kjenner at jeg har løpt to dager på rad i kroppen :overrasket:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Imponert over disse morgenrutinene dine som begynner å ta form altså! Dyktig! :pls:

Og kjenner meg godt igjen når det kommer til brudd på rutinene hjemme... Takler det visst ganske dårlig jeg også. Henger kanskje sammen med at vi har bodd endel alene og opparbeidet egne rutiner som fungerer? Jeg merker at jeg styrer ekstra bare ei venninne skal overnatte, må plutselig planlegge morgenstellet i mye større grad (om hun skal avsted på morgenen som meg vel å merke).

Skrevet

Godt det ikke bare er meg som er morgenautist.... Jeg syns det var en tøff overgang å skulle dele morgenen med kjæresten (og vice versa) og når det blir tre stykker på svært begrenset plass så blir jeg nesten gal :roll:

Dessuten er jeg ganske stille om morran og orker ikke prate så mye, eller bli pratet så mye til heller - og kjæresten blir sur og kjeftet og stressa når datteren hans skal sitte på med ham, for hun somler og henger etter. Jeg blir så stressa av dem i tospann at det nesten er tullete, men jeg er bare ikke vant til sånt.

Og JA det har helt sikker noe med at jeg har hatt egne rutiner og har tatt vare på meg sjøl om morran og bodd mange, mange år for meg selv.

Morrasautisten Suzy er villig til å stå opp sabla tidlig for å slippe å ha noe å forholde seg til asså... :flau:

Skrevet

:ler:

Kanskje vi hadde fått mer aksept i samfunnet om vi startet en forening?

Morraautistene :opplyser:

Skrevet

:ler:

Kanskje vi hadde fått mer aksept i samfunnet om vi startet en forening?

Morraautistene :opplyser:

God ide - jeg vet dt er flere av oss nemlig. Det var kusina mi som oppfant begrepet :ler:

Skrevet

God morgen!

Jeg er så innmari flink at det ikke ligner grisen! :opplyser:

I dag sto jeg opp ti over halv seks (for å slippe trengselen på badet), hoppet rett i treningsklærne, dro på jobb og slengte fra meg sekken, snørte skoa og la i veg på egenhånd :nigo:

50 minutters tur - svett og god. Bare et kvarter jogging, men greit; det må bare øves opp igjen.

Har ny avtale med kollegaen i morgen tidlig og satser på yoga på kvelden, så får jeg se hva jeg gjør torsdag, men kanskje ikke noe for jeg skal på yogakura hele helga og litt restitusjon er kanskje ok :fnise:

Tror jeg må investere i nye joggesko også, men det får bli etterhvert. Nå nyter jeg :kaffekopp: og vann her.

I dag skal datteren være med hjem med et lass med vasketøy :ler: Blir koselig det, tenker jeg.

Ikke hørt noe om hus og kjøp heller forresten. Litt motløs igjen nå :tristbla:

Skrevet

:pls:

WOW!! Du er SPREK!

Virkelig imponert jeg altså, er jo helt knall!

Blir vel litt lengre arbeidsdager, men er jo SÅ deilig å være ferdig med treninga litt tidlig også :nigo:

You go girl!

Skrevet

Ti over halv seks? Frivillig? :hakeslepp:

:fnise:

Jupp - men i morgen blir det ikke så tidlig altså. Og gudene skal vite at jeg kjenenr det i beina i dag. Begynner å bli støl allerede :overrasket:

Skrevet

Hjelpes!! Jeg våkna kvart på seks for å gå på do...og gikk rett og la meg igjen etter 'job well done' :ler: Står opp kl 07 og da har jeg forholdsvis good tid til å både få meg og lillemann ekspedert både på badet, ut av døra, inn i bilen, inn barnehage og på plass på jobb kl 08! Eeeeffektiv som få :nigo:

Mennehh....er det fortsatt lite info på hussalg-fronten?? :forvirret: Må være frustrerende!

Skrevet

Her ringer kl 0545 hver morgen :sukk:

Men liker å ha god tid på morgenen, da er jeg litt bedre rustet til de utfordringene som møter meg på jobb kl 07. Dusje, lage omelett, og ta det rolig på morgenen passer meg bra. Og så har jeg tid til å snooze når det kreves (som idag :sjenert: )

Gjest Purple Haze
Skrevet

:vinke:

Enig med de andre her, jeg bøyer meg i støvet over hvor flink du er til å trene! Og det er ikke mindre imponerende at du står opp så tidlig for å få det til. Jeg er så glad i å sove på morgenen, at jeg sover så lenge jeg kan før jeg MÅ stå opp.

Hussalget ordner seg nok etter hvert, du må bare være litt tålmodig, tror jeg. Det var kanskje ikke det mest gunstige tidspunktet for salg heller. Vår og forsommer pleier det være mer aktivitet i markedet. Men plutselig dukker det opp kjøpere, det er jeg sikker på!

Ha en fortsatt fin tirsdag, SprekeSuzy :nigo:

Skrevet

:ler:Kanskje vi hadde fått mer aksept i samfunnet om vi startet en forening? Morraautistene :opplyser:

Melder meg inn i foreningen jeg også. :opplyser:

Skrevet

Begynner du på jobb kl 07 RR??? :overrasket:

Ehhh... Ja... (er ikke det heeelt normalt da? :klo: )

Er *kremt* (sett inn et passende ord) tidlig, men fordelen er at jeg normalt er ferdig på jobb kl 15 da :nigo:

Skrevet

Næhh....08 er normalt, iallefall i min verden ;) Men, så er jeg jo kommunalt ansatt og her har vi flexitid og masse annet dill i tillegg :ler:

I dag sto jeg faktisk opp tidlig; 0650!! :fnise:

Skrevet

God morgen damer!

Nok en tur med kollegaen tilbakelagt - prøvde oss på ei ny rute i dag og fikk litt variasjon, men var ikke så mye bedre. Det finnes jo dessverre ikke mye annet enn asfalt i Oslo og det er litt tungt å løpe på, så jeg tror virkelig jeg må vurdere noen andre sko litt seriøst - men trim er trim.

Og i kveld skal jeg på yoga :nigo:

Men i morgen er det hviledag altså.

Jeg må ikke begynne tidlig på jobb, men liker å begynne tidlig og forsøker å være her i sjutida sjøl. Har ikke noe problem med å stå opp tidlig uansett og bonusen er at om jeg blir på jobb lenger enn "oppsatt tid" (og det gjør jeg jo gjerne fordi jeg har yoga flere ganger i uka), så kan jeg med god samvittighet ta meg überkorte fredager stadig vekk :nigo:

Og angående hussalg: Snakket med megeleren min i går og han er i prat med det unge paret som var på visning. De driver med finansiering av kjøpet og er veldig interesserte i huset, så jeg krysser fingrene for dem. Megleren min har tro på dem han også, så vi var enige om å vente på dem - og skulle det falle gjennom så blir det en visning til. Jeg håper fortsatt på salg i bursdagspresang :sjenert:

Mhm.. i dag var :kaffekopp: sjeldent godt altså!

Skrevet

I dag sto jeg faktisk opp tidlig; 0650!! :fnise:

Tidlig...?

Jeg lå lenge i dag - til 0615 :vetikke:

Skrevet

Krysser fingrene for at det unge paret får finansieringa i orden. :duskedame:

Og jeg stønner bare ved tanken på å stå opp så tidlig som dere hver dag. Jeg er mer død enn levende de få gangene jeg må opp før 8. *Murmeldyrsau*

Skrevet

Krysser fingrene for at det unge paret får finansieringa i orden. :duskedame:

Og jeg stønner bare ved tanken på å stå opp så tidlig som dere hver dag. Jeg er mer død enn levende de få gangene jeg må opp før 8. *Murmeldyrsau*

8???

Det er gjerne i helgene det, sover til rundt 08-0830 og føler jeg har sovet leeeeenge (gjelder selvfølgelig dersom jeg ikke har vært veldig sen kvelden før (godt over midnatt), da kan jeg dra det litt lengre :sjenert: ).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...