Gjest Purple Haze Skrevet 22. september 2011 #7261 Skrevet 22. september 2011 Ikke rart du er sliten etter det der!
Suzy Skrevet 23. september 2011 Forfatter #7262 Skrevet 23. september 2011 God morgen! Fortsatt ufattelig støl i skuldrene Hjelpe meg! Får nesten ikke løftet armene Blir nok ikke noe tren i dag. Har vurdert rolig yoga i dag og har med treningstøyet, men tror ikke det blir noe. Dumt å komme hjem klokka sju på kvelden - og tilsvarende godt å komme tidlig fra jobb og ha tid til å lage noe god mat og hygge seg litt. Fremdeles åpent, så får vi se. Var en ekstremt god start på dagen i går å gå/løpe litt - angrer litt på at jeg ikke gjorde det på egenhånd i dag. Det føltes så innmari godt i går Men så feiget jeg ut. Skal få med meg kollegaen over helga igjen - helst minst et par dager om været holder. Tre hadde vært ideelt. Får se. Ellers da? Ikke mye nytt. Fikk ordnet overmadrass til datteren i går og jeg spanderte på henne et nytt toalettsete og esker til skooppbevaring (hva IKEA har ) og var hjemme i passelig tid. Deilig! Litt morsomt å gå med henne nå, for det er voksenønsker hun har nå til dags altså... Garderobeskap og kommode og slikt. Jenta mi begynner å bli stor. Jeg må ha mer Er litt bakpå i dag og kjenner jeg trenger helg. Lunsj m kusina i dag forresten - blir veldig bra
Sauen Shaun Skrevet 23. september 2011 #7263 Skrevet 23. september 2011 Fyller på med litt fjøskaffe jeg. Å være støl etter trening er liksom vondt og godt på samme tid det.
Suzy Skrevet 23. september 2011 Forfatter #7264 Skrevet 23. september 2011 Fyller på med litt fjøskaffe jeg. Å være støl etter trening er liksom vondt og godt på samme tid det. Helt sant! Driver og sjekker treningstilbud rundt i byen. Trenger å bli medlem på et treningssenter igjen og det ligger et rett borte i gata her som har ganske lav månedspris: Jimu. Ulempen er at det har bindingstid. Har kikket på et annet også, som ikke ligger så praktisk til i forhold til jobb: Evo, men som også er billig og som ikke har bindingstid. Bør liksom ikke koste mer enn 300 kroner i måneden med medlemskap syns jeg - for jeg betaler alt 700 kroner for yogaen - og det er grenser for hvor mye tid jeg fikser å bruke på trening pr dag, men det hadde vært utrolig godt å ha mulighet til å trene kondisjon et sted også... og kunen trene inne nå som vinteren kommer. Hmmm... *gruble*
Scorpina Skrevet 23. september 2011 #7265 Skrevet 23. september 2011 Ja, altså....ikke farsken om jeg gidder å lese meg gjennom 13 - tretten - sider! Fader så du skrævler jente!!!! Savna meg litt?
Suzy Skrevet 23. september 2011 Forfatter #7266 Skrevet 23. september 2011 Ja, altså....ikke farsken om jeg gidder å lese meg gjennom 13 - tretten - sider! Fader så du skrævler jente!!!! Savna meg litt? Hva ER det du sier??? Ikke lese alt jeg skriver - nøye. Jeg er sjokkert Ja, ja - samma det. Savna deg en haug
Scorpina Skrevet 23. september 2011 #7267 Skrevet 23. september 2011 Ja just; jeg burde få de nevnte sidene printa ut og innbundet for nattlig lektyre Godt at du har savna meg en haug (skulle bare mangle???? )
Roadrunner Skrevet 23. september 2011 #7269 Skrevet 23. september 2011 *har lært at det straffer seg å være borte fra KG noe særlig mer enn 1-2 dager *
Suzy Skrevet 23. september 2011 Forfatter #7270 Skrevet 23. september 2011 *har lært at det straffer seg å være borte fra KG noe særlig mer enn 1-2 dager * Stemmer. her må du følge med Forøvrig fikk jeg melding fra kjæresten om at han skulle spille golf klokka fire og sikkert ikke var hjemme før halv sju - så da blir det yoga likevel da Digg!
Roadrunner Skrevet 23. september 2011 #7271 Skrevet 23. september 2011 Stemmer. her må du følge med Forøvrig fikk jeg melding fra kjæresten om at han skulle spille golf klokka fire og sikkert ikke var hjemme før halv sju - så da blir det yoga likevel da Digg! Nais! Og du krysser vel kanskje fingrene litt ekstra i dag? I forhold til det unge paret som skulle i møte med banken sin idag? Jeg krysser i alle fall alt jeg har for at hussalgt går i orden kjapt og greit!
Suzy Skrevet 23. september 2011 Forfatter #7272 Skrevet 23. september 2011 Nais! Og du krysser vel kanskje fingrene litt ekstra i dag? I forhold til det unge paret som skulle i møte med banken sin idag? Jeg krysser i alle fall alt jeg har for at hussalgt går i orden kjapt og greit! Gjett om jeg krysser - jeg krysser alt jeg har faktisk De skulle i banken i dag og jeg regner ikke med at jeg hører noe i dag egentlig, men håper veldig at de har fått lån og alt slikt. Og at det kommer bud over helga f.eks Men nå skal jeg jammen logge av. Det er helg!
MarianneE Skrevet 24. september 2011 #7275 Skrevet 24. september 2011 Hvordan går det med stølheten? Det er ikke godt, samtidig som det er DA man kjenner at kroppen fungerer. Kos deg i helga!
Suzy Skrevet 25. september 2011 Forfatter #7276 Skrevet 25. september 2011 God søndags formiddag. Fredag ble vi bedt bort til noen venner av kjæresten og da ble det masse rødvin og sent - så i går hadde jeg verdens tyngste hode og var trøøøt... Men jeg laget moussaka med aubergine og søtpoteter i går og det ble skikkelig yummy om jeg må si det selv. Hadde en haug med korander i en pose og slengte med det også - og det satte en skikkelig herlig svung på kjøttsausen. Dessuten fikk jeg til en sjeldent god bechamelsaus og da ble det liksom tilsammen ekstra bra Bare fred og ro på kvelden i går og jeg bikket i seng halv ett sånn ca - og har sovet til elleve i dag Fytterakkern... Nå sitter jeg her og lurer på om jeg skal forsøke å gjøre noe ut av dagen. Burde jo kommet meg ut og trent egentlig. Gått tur baki skogen her f.eks, men jeg kjenner den dørstokkmila er sabla lang i dag. Kunne jo tatt sykkelen en tur istedet - det er litt mer overkommelig faktisk... Hmm... Ser foreløpig på sykkelløp - det hjelper neppe noe på formen
Roadrunner Skrevet 25. september 2011 #7277 Skrevet 25. september 2011 Ser foreløpig på sykkelløp - det hjelper neppe noe på formen Hjelper det ikke??? Men, jeg trodde...
Suzy Skrevet 25. september 2011 Forfatter #7278 Skrevet 25. september 2011 Hjelper det ikke??? Men, jeg trodde... Nå har jeg vært ute og løpt. Tok en kort og effektiv økt - ti minutt lett jogg som oppvarming og to fireminutters intervaller for full pupp med to minutt gange i melom og ti minutt nedtrapping. Gjør man tre slike økter i uka skal man visstnok fort bli i bedre form - det hadde vært stas om det stemte Nå skal jeg forsøke å utnytte at jeg har gjort noe og støvsuge heimen, vaske over badet, vaske litt klær og sette på ovnen så maten kan bli klar til kjæresten kommer fra golfbanen.
Gjest Purple Haze Skrevet 26. september 2011 #7279 Skrevet 26. september 2011 God morgen Høres ut som du har fått ladet batteriene i helga, det er bra Håper du får en flott mandag
Sauen Shaun Skrevet 26. september 2011 #7280 Skrevet 26. september 2011 God morgen. Håper du får en god start på den nye uka.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå