Gjest Purple Haze Skrevet 19. september 2011 #7241 Skrevet 19. september 2011 Så bra at festen var en suksess, og ikke minst at du traff så blink med været! Krysser fingre for framgang på husfronten også! God bedring, sånn sjuke er bare pyton
Suzy Skrevet 20. september 2011 Forfatter #7242 Skrevet 20. september 2011 God morgen! Da var jeg på plass igjen på jobb - magen er stabil og formen er helt ok. Har poppet i meg et par tabletter på morrn, så nå er hodet ganske fint også Satser knallhardt på yoga i dag. Har sikkert dyttet i meg mat og div tilsvarende en halv hest i helga, så nå er det vel på tide å få det av seg igjen Veldig forhåpninger om hussalg nå. Paret som var hos meg på søndag skal i banken sin på fredag (jeg ga melgeren min navn og nummer), så da venter jeg i spenning Det hadde vært sabla godt å få det avklart nå *krysser fingre og alt annet* I dag er behovet for ganske stort, kjenner jeg.
Gjest Purple Haze Skrevet 20. september 2011 #7243 Skrevet 20. september 2011 God morgen Så bra at formen er bedre! Håper du orker yoga i dag Også krysser jeg i kor med deg for hussalg nå!!
Suzy Skrevet 20. september 2011 Forfatter #7244 Skrevet 20. september 2011 Huh... betalt en haug med regninger. Greit å ha det gjort, men du verden så lei jeg er av å ha doble utgifter til alt. Det er sikkert tull å betale for tv og internett osv der, men jeg tenker jo at det kanskje er greit også - for det er fint å ha både tv og nett når jeg er oppover. Får vurdere å si opp alt om det ikke blir noe mer med de som ser på det nå. Tror ikke jeg gidder ha så mye utgifter mer. Nuvel... Nå begynner jeg å miste fokus igjen og bør antagelig ta meg sammen og jobbe litt skikkelig skal jeg ikke ramle helt utpå. Planlegge et møte i morra f.eks...
Roadrunner Skrevet 20. september 2011 #7245 Skrevet 20. september 2011 Krysser fingre, tær, armer, bein, albuer og knær for at salget går i orden! Hadde jo vært knall! Kos deg på yoga i dag! Jeg skal ha PT-time 2 uker siden sist (er forberedt på SMERTE...)
Suzy Skrevet 21. september 2011 Forfatter #7246 Skrevet 21. september 2011 Gomorron! I dag har jeg litt sånn "gått feil på en søndag"-følelse på jobb. Det er ikke en kjeft her bortsett fra meg!! Her sitter jeg mol-splitt alene og taster. Snodig! Kan virke som økonomi er på kurs, sjefene kommer og går, kontordama har ferie og det har personaldama også... og mine kontorkompiser kommer vel ikke før 9 Ja, ja... Godt med i allefall. Yoga var helsikes tungt i går. Syns alt var vondt og vanskelig, fikk ikke flyt i noe og bare slet. Håper virkelig det fungerer litt bedre i dag altså Men fikk laksemiddag da jeg kom hjem og la meg i passelig tid til og med - så i dag er jeg uthvilt og pigg Satt og glante på boksen i går og plutselig oppdaget jeg at jeg må se på "Solgt!" på NRK1 i morra kveld, for megleren min skal være med. Se på om dere kan. Han er den høøøøye fyren - can't miss him. Verdens triveligste fyr! Ellers...? Ikke noe egentlig Mer , tror jeg.
Roadrunner Skrevet 21. september 2011 #7247 Skrevet 21. september 2011 Oii! Megleren din med! Ikke dårlig! Ikke hjemme i morra dessverre, men mener det går en reprise i helga eller noe? *nysgjerrig* Flirte litt sist jeg så på Solgt!, ene meglerduoen tippet over 3 mill for et gammelt restaureringsobjekt (lå kjempefint og usjenert, stor tomt og mye gammel sjarm), mens det var solgt for 900.000. LITT avvik ja Sporty som stiller opp da, må jo være skikkelig vanskelig å anslå verdi/salgspris i ukjente omgivelser. En bekjent av meg mente at et gammelt hus på bygda her ville gå langt over prisantydning, for det gjorde tilsvarende i Oslo. Yeah right! LITT forskjell på bygd og hovedstad kanskje?
Suzy Skrevet 21. september 2011 Forfatter #7248 Skrevet 21. september 2011 Jeg så også den episoden med det store, gamle huset - jeg tippet 1,5 også var det laaangt under det også. Ikke lett med sånt altså. Det er jo så store variasjoner og det krever ganske mye lokal kunnskap for å treffe. Må virkelig se på - han er en glirende fyr altså (se her) og hun som er med ham gikk på skolen samtidig med meg Dette blir gøy!
Roadrunner Skrevet 21. september 2011 #7249 Skrevet 21. september 2011 Søndag kl 19:30 ser ut til å være et bra alternativ
Suzy Skrevet 21. september 2011 Forfatter #7250 Skrevet 21. september 2011 Søndag kl 19:30 ser ut til å være et bra alternativ Gennialt
Sauen Shaun Skrevet 21. september 2011 #7251 Skrevet 21. september 2011 Får satse på søndagen jeg også. Tviler på at jeg er hjemme i kveld. Har planer om hybeltilværelse kommende natt... Håper yogaen blir bedre i dag. Kjedelig med sånne tunge treningsdager. Men alle som trener har jo gode og dårlige dager.
Suzy Skrevet 21. september 2011 Forfatter #7252 Skrevet 21. september 2011 Får satse på søndagen jeg også. Tviler på at jeg er hjemme i kveld. Har planer om hybeltilværelse kommende natt... Håper yogaen blir bedre i dag. Kjedelig med sånne tunge treningsdager. Men alle som trener har jo gode og dårlige dager. Det er ikke i kveld da Sauen - det er i morgen, torsdag MM.. yoga bør bli bedre i dag og i morgen har jeg og kollegaen min avtalt å treffes på jobben halv åtte og gå/jogge en tur før jobb. det blir digg! Endelig en treningskamerat da gitt
Sauen Shaun Skrevet 21. september 2011 #7253 Skrevet 21. september 2011 Det er ikke i kveld da Sauen - det er i morgen, torsdag MM.. yoga bør bli bedre i dag og i morgen har jeg og kollegaen min avtalt å treffes på jobben halv åtte og gå/jogge en tur før jobb. det blir digg! Endelig en treningskamerat da gitt Og treningskamerat høres herlig ut.
Suzy Skrevet 21. september 2011 Forfatter #7254 Skrevet 21. september 2011 Og treningskamerat høres herlig ut. Ja virkelig! Vi skulle ha et møte med en felles kollega og måtte vente på ham - så da ble det litt skravling - også begynte vi å prate om trening og buksene som strammet osv... og vips så var vi enige om at vi må gjøre noe med det! Så da starter vi i morra
Gjest Purple Haze Skrevet 21. september 2011 #7255 Skrevet 21. september 2011 Dere kaster ikke bort tida når buksene begynner å stramme, skjønner jeg. Det er bra, en kan ikke la fettet få skikkelig feste Skal prøve å få med meg Solgt! og se om jeg ser mekleren din Ha en fortsatt fin onsdag, Suzy!
Suzy Skrevet 21. september 2011 Forfatter #7256 Skrevet 21. september 2011 Tusen takk - i dag tror jeg at jeg skal ta meg en liten shoppetur for å slå ihjel tiden før yoga, rett og slett.
Gjest Purple Haze Skrevet 22. september 2011 #7257 Skrevet 22. september 2011 God morgen Fant du deg noe fint på shopping i går? Regner med du er ute og trimmer sammen med din nye treningskamerat i skrivende stund. Håper det ble en bra økt God torsdag!
Roadrunner Skrevet 22. september 2011 #7258 Skrevet 22. september 2011 Wow! Joggetur før jobb er jo suverent! Flinka! Jeg er bare trøtt... Håper du får en fin torsdag, tigerpus! (inntas intravenøst idag..)
Suzy Skrevet 22. september 2011 Forfatter #7259 Skrevet 22. september 2011 God morgen damer! På plass, pigg og glad i dag. Du verden. Har jogget og gått en times tur med kollegaen og vi er skjønt enige om at dette må vi gjøre igjen. Det var veldig deilig og ganske tungt, enda vi gikk i sikkert førti minutter og jogget i bare tjue Trenger helt klart kondisjonstrening! Om det ikke blir skrekkelig dårlig vær så håper jeg vi kan få gjort dette et par dager til uka også - det vil hjelpe veldig det Da blir det ikke noe midt på dagen yoga i dag, men derimot har jeg hudpleietime klokka 15 som blir deilig. Gleder meg til å bare lene meg tilbake og nyte en times tid. Etterpå skal jeg ta med meg ungen hjem, få i oss middag og deretter er det IKEA som står for tur. Hun må ha ny overmadrass etter noen uhell med dyrehold (jeg blir av og til så irritert at jeg kunne dø for den overmadrassen er bare fire år gammel og var i fin stand OG dyr i innkjøp - unødvendig tull... ), så jeg stiller som sjåfør og selskap - og skal se etter kroker til kjøkkenkluten til meg selv. Håper alle får en fin t-dag
Suzy Skrevet 22. september 2011 Forfatter #7260 Skrevet 22. september 2011 Åhhrg... der glapp jaggu konsentrasjonen min gitt! PLutselig ble jeg skikkelig trøtt og daff. Armene er helt gåene etter å ha øvd på jævla chaturanga i hele går. Tror vi kjørte gjennom solhilsen sikkert ti ganger på rappen og det er en krevende serie: Tadasana - Urdva hastasana - Uttanasana - Adho mukha savasana - Chaturanga dandasana Urdva Mukha shavasana - Chaturanga dandasana - Adho mukha savasana - Uttanasana - Namaste (hendene foran brystet håndflate mot håndflate) og tilslutt Tadasana igjen... Og dette skal gjentas korrekt, ganske raskt og i allefall ti ganger.. Vi var svette!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå