Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det var selvfølgelig brillene dine som var skyld i at jeg ikke så deg i dag.... Du så jo annerledes ut. :nigo:

Men du kler brillene.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var selvfølgelig brillene dine som var skyld i at jeg ikke så deg i dag.... Du så jo annerledes ut. :nigo:

Men du kler brillene.....

Ja skyld på dem :ler: Men takk - begynner så smått å venne meg til dem nå. Forresten tenkte jeg, men rakk ikke å si, at den toppen din var veldig fin :)

Skrevet

Vi må ha en gjensidig-beundring-kaffe-date snart. :fnise:

Skrevet

Vi må ha en gjensidig-beundring-kaffe-date snart. :fnise:

Indeed! :jepp:

Skrevet

Seminardag i dag og jeg er veldig spent på hva det vil innebære. Kan tenke meg at det blir spennende.

Litt snurt da jeg kom ut av døra i dag og det regnet! :overrasket: Hva f...? Jeg trodde det skulle bli fint i dag jeg. Det har ikke kommet mye da, men likevel.

Trøtt i dag også. Skjønenr ikke helt hva det er jeg driver med om natta. Våkner og styrer... :forvirret:

Får vel komme meg bort på registrering og få meg litt :kaffekopp:

Skrevet

:kaffekopp:

Håper tiger'n har det fint på seminar!

Her er det :sol: i dag - :daane:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Håper seminaret var lærerikt og matnyttig! Og bare for å gni det inn, det er sol her også :fnise:

Snart helg nå! :hoppe:

Skrevet

Også er det meldt :sol: i morra også! :hoppendeglad:

Skrevet

Du kan trøste deg med at her var det rene syndefloden da jeg skulle gå til bussen i dag tidlig. Det var bare å ta fram regnbukse, regnjakke og støvler det... :sukk:

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Fin fredag hos tigerpus?

Klar for party i helga?

Og hvordan går det med øynene? :klem:

Gjest Purple Haze
Skrevet

:lete:

Travel tiger i dag? Regner med du er i full fart for å ordne alt til fest. Ha en fin dag :kaffekopp:

Skrevet

Håper du får en herlig helg tigerpus. :klem:

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Har Suzy hatt en fin helg? Festen vellykket?

Mer :kaffekopp: (er sinnsykt trøtt selv i dag gitt - pøser nedpå)

Skrevet

God morgen - eller formiddag er det vel nå.

Jeg har hatt en bra helg, selv om den har gått usannsynlig fort, men i går kveld ble jeg plutselig skikkelig uggen i magen, frossen og i det hele tatt i dårlig form - så i dag er jeg hjemme. Har akkurat spist dagens første måltid og venter i spenning på reaksjonen... :forvirret:

Festen ble veldig bra. Traff jo på den absolutt varmeste og beste dagen på det jeg kan huske, så var rimelig heldig med den - koselig gjeng, bra mat og god stemning. Drev på til klokka to selv om vi startet klokka ett på dagen :ler: Men det er jo et bruktbart tidspunkt og jeg var i fin form søndag morgen.

Klokka tolv kom det et ungt par for å se på huset mitt (håp og fingerkryssing) og de likte det godt, tror jeg, så nå får vi se...

Kanskje jeg skal forsøke litt :kaffekopp: nå..? Spent på om magen gjør totalopprør da...

Skrevet

God morgen - eller formiddag er det vel nå.

Jeg har hatt en bra helg, selv om den har gått usannsynlig fort, men i går kveld ble jeg plutselig skikkelig uggen i magen, frossen og i det hele tatt i dårlig form - så i dag er jeg hjemme. Har akkurat spist dagens første måltid og venter i spenning på reaksjonen... :forvirret:

Festen ble veldig bra. Traff jo på den absolutt varmeste og beste dagen på det jeg kan huske, så var rimelig heldig med den - koselig gjeng, bra mat og god stemning. Drev på til klokka to selv om vi startet klokka ett på dagen :ler: Men det er jo et bruktbart tidspunkt og jeg var i fin form søndag morgen.

Klokka tolv kom det et ungt par for å se på huset mitt (håp og fingerkryssing) og de likte det godt, tror jeg, så nå får vi se...

Kanskje jeg skal forsøke litt :kaffekopp: nå..? Spent på om magen gjør totalopprør da...

Her kom det i natt, men jeg føler meg bedre nå. Men holdt meg hjemme fra jobb jeg også.

Skrevet

Her kom det i natt, men jeg føler meg bedre nå. Men holdt meg hjemme fra jobb jeg også.

Oj - det er flere av oss altså :overrasket:

Skrevet

God bedring Suzy og Skravla. :kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...