Skravla Skrevet 14. september 2011 #7221 Skrevet 14. september 2011 Det var selvfølgelig brillene dine som var skyld i at jeg ikke så deg i dag.... Du så jo annerledes ut. Men du kler brillene.....
Suzy Skrevet 14. september 2011 Forfatter #7222 Skrevet 14. september 2011 Det var selvfølgelig brillene dine som var skyld i at jeg ikke så deg i dag.... Du så jo annerledes ut. Men du kler brillene..... Ja skyld på dem Men takk - begynner så smått å venne meg til dem nå. Forresten tenkte jeg, men rakk ikke å si, at den toppen din var veldig fin
Skravla Skrevet 14. september 2011 #7223 Skrevet 14. september 2011 Vi må ha en gjensidig-beundring-kaffe-date snart.
Suzy Skrevet 14. september 2011 Forfatter #7224 Skrevet 14. september 2011 Vi må ha en gjensidig-beundring-kaffe-date snart. Indeed!
Suzy Skrevet 15. september 2011 Forfatter #7225 Skrevet 15. september 2011 Seminardag i dag og jeg er veldig spent på hva det vil innebære. Kan tenke meg at det blir spennende. Litt snurt da jeg kom ut av døra i dag og det regnet! Hva f...? Jeg trodde det skulle bli fint i dag jeg. Det har ikke kommet mye da, men likevel. Trøtt i dag også. Skjønenr ikke helt hva det er jeg driver med om natta. Våkner og styrer... Får vel komme meg bort på registrering og få meg litt
Roadrunner Skrevet 15. september 2011 #7226 Skrevet 15. september 2011 Håper tiger'n har det fint på seminar! Her er det i dag -
Gjest Purple Haze Skrevet 15. september 2011 #7227 Skrevet 15. september 2011 Håper seminaret var lærerikt og matnyttig! Og bare for å gni det inn, det er sol her også Snart helg nå!
Roadrunner Skrevet 15. september 2011 #7228 Skrevet 15. september 2011 Også er det meldt i morra også!
Sauen Shaun Skrevet 15. september 2011 #7229 Skrevet 15. september 2011 Du kan trøste deg med at her var det rene syndefloden da jeg skulle gå til bussen i dag tidlig. Det var bare å ta fram regnbukse, regnjakke og støvler det...
Roadrunner Skrevet 16. september 2011 #7230 Skrevet 16. september 2011 God morgen! Fin fredag hos tigerpus? Klar for party i helga? Og hvordan går det med øynene?
Gjest Purple Haze Skrevet 16. september 2011 #7231 Skrevet 16. september 2011 Travel tiger i dag? Regner med du er i full fart for å ordne alt til fest. Ha en fin dag
Sauen Shaun Skrevet 16. september 2011 #7232 Skrevet 16. september 2011 Håper du får en herlig helg tigerpus.
Roadrunner Skrevet 19. september 2011 #7233 Skrevet 19. september 2011 God morgen! Har Suzy hatt en fin helg? Festen vellykket? Mer (er sinnsykt trøtt selv i dag gitt - pøser nedpå)
Suzy Skrevet 19. september 2011 Forfatter #7234 Skrevet 19. september 2011 God morgen - eller formiddag er det vel nå. Jeg har hatt en bra helg, selv om den har gått usannsynlig fort, men i går kveld ble jeg plutselig skikkelig uggen i magen, frossen og i det hele tatt i dårlig form - så i dag er jeg hjemme. Har akkurat spist dagens første måltid og venter i spenning på reaksjonen... Festen ble veldig bra. Traff jo på den absolutt varmeste og beste dagen på det jeg kan huske, så var rimelig heldig med den - koselig gjeng, bra mat og god stemning. Drev på til klokka to selv om vi startet klokka ett på dagen Men det er jo et bruktbart tidspunkt og jeg var i fin form søndag morgen. Klokka tolv kom det et ungt par for å se på huset mitt (håp og fingerkryssing) og de likte det godt, tror jeg, så nå får vi se... Kanskje jeg skal forsøke litt nå..? Spent på om magen gjør totalopprør da...
Skravla Skrevet 19. september 2011 #7235 Skrevet 19. september 2011 God morgen - eller formiddag er det vel nå. Jeg har hatt en bra helg, selv om den har gått usannsynlig fort, men i går kveld ble jeg plutselig skikkelig uggen i magen, frossen og i det hele tatt i dårlig form - så i dag er jeg hjemme. Har akkurat spist dagens første måltid og venter i spenning på reaksjonen... Festen ble veldig bra. Traff jo på den absolutt varmeste og beste dagen på det jeg kan huske, så var rimelig heldig med den - koselig gjeng, bra mat og god stemning. Drev på til klokka to selv om vi startet klokka ett på dagen Men det er jo et bruktbart tidspunkt og jeg var i fin form søndag morgen. Klokka tolv kom det et ungt par for å se på huset mitt (håp og fingerkryssing) og de likte det godt, tror jeg, så nå får vi se... Kanskje jeg skal forsøke litt nå..? Spent på om magen gjør totalopprør da... Her kom det i natt, men jeg føler meg bedre nå. Men holdt meg hjemme fra jobb jeg også.
Suzy Skrevet 19. september 2011 Forfatter #7236 Skrevet 19. september 2011 Her kom det i natt, men jeg føler meg bedre nå. Men holdt meg hjemme fra jobb jeg også. Oj - det er flere av oss altså
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå