Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Både Fucithalmic og Kloramfenicol er antibiotika ;)

Og det er merkelig med denne yogaen - hver kveld forrige uke gjør at jeg har mer lyst til å gjøre yoga i dag :nigo:

Endret av Suzy
Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Ja, jeg vet det er antibiotika i salven og dråpene, men jeg har hørt om tilfeller hvor øyebetennelsen ikke går over av salve/dråper, og man må ha tablettkur. Håper du slipper det!

Forresten, kom på at potetsalat er godt til grillmat, og kanskje litt lefse eller lompe ;)

Skrevet

Potetsalat er en god ide!

Vurderer å handle pølse og lompe til kveldssnacks litt senere på kvelden, men ja - lurt å ha.

Full antibiotikakur håper jeg da inderlig jeg slipper. Fyttefaen!

Skrevet

Det kan ta litt lengre tid med salven ettersom du har slitt en stund med det. Men som regel tar salve og dråper knekken på dævelskapen.

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Håper det er tegn til bedring, og at tiger'n får en fin t-dag

Skrevet

God morgen!

Klar med kaffekoppen og ganske våken i dag igjen (hvordan skal dette ende??) :overrasket:

Litt bedre i øyet etterhvert, men jeg drypper og slaver så det holder og er forsiktig, forsiktig med det - og krysser fingrene for friskt lørdagsøye. Er sinnsykt sår bak ørene, men vet ikke om det er fordi jeg er ikke er vant til briller eller om det er fordi stengene trenger ytteligere tilpassing. Virkelig ikke godt å si.

Yoga i går - hardt og moro. Knytte oss i alle slags knuter i går - denne her er for eksempel ikke så lett som den ser ut :overrasket:

Men gøy er det!

I dag blir det også time - også vet jeg ikke om jeg klarer å "kvinne meg opp" til å gå på onsdag. Da tror jeg at jeg må ha en avtale i forkant så jeg fyller tiden, hvis ikke gidder jeg ikke... Og tre dager bør jeg egentlig få rørt meg denne uka. Nja, ja - vi får se.

Nå må jeg bare ha mer :kaffekopp:

Skrevet

Jeg synes da absolutt ikke den knuten så lett ut. Jeg får vondt i ankler og knær bare ved å tenke på den. Dessuten hadde jeg ikke klart å holde ballansen, så jeg hadde nok fått vondt i snuten også... :sjenert:

Men jeg synes du skulle prøve å få justert brillestengene litt. For man skal ikke bli veldig sår bak ørene selv om man har nye briller.

Ha en god dag Tigerpus. :klem:

Skrevet

Men jeg synes du skulle prøve å få justert brillestengene litt. For man skal ikke bli veldig sår bak ørene selv om man har nye briller.

Ha en god dag Tigerpus. :klem:

Takk Sauen - og da skal jeg ta meg en tur bort i gata og få hjelp med å fikse litt på stengene gitt. Kanskje jeg blir litt blidere da :ler:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Vonde øyne og såre ører, ikke rart du er litt småsur :ler: Håper begge deler retter seg kjapt!

Den yogaknuten så ikke lett ut i det hele tatt, synes jeg. Skjønner godt at du slet med den! Jeg har bare prøvd yoga en gang, men har vel sjelden vært så trøtt og utladet etter en treningsøkt noen gang.

Å ja, jeg glemte jo :kaffekopp: Håper tirsdagen blir bra :)

Skrevet

Jeg får ikke knyttet armene slik engang, så da har vel knuten gått i vasen allerede :ler:

Lykke til med brillestangjustering!

Tigerørene må trives vettu :jepp:

Skrevet

Jeg kikket ut - tenkte: "Hm, nå kan jeg stikke ut straks" og "Så hyggeklig at sola skinner" og vips begynte det å regne og blåse!! :sur:

Skrevet

Her har det vært skikkelig ruskevær i et par dager nå. Våknet av vinden flere ganger i natt, og jeg klør på halsen (gjeller?).

:sjenert:

Skrevet

Her har det vært skikkelig ruskevær i et par dager nå. Våknet av vinden flere ganger i natt, og jeg klør på halsen (gjeller?).

:sjenert:

Fugler er mest kjent for å ha fjær - ikke gjeller :opplyser:

Skrevet

Fugler er mest kjent for å ha fjær - ikke gjeller :opplyser:

:daane:

Hva gjør jeg da?

Kanskje jeg er i ferd med å bli en ande-fugl? Med svømmehud? :klo:

Skrevet

:daane:

Hva gjør jeg da?

Kanskje jeg er i ferd med å bli en ande-fugl? Med svømmehud? :klo:

Iiik!! :overrasket:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Håper øynene er bedre i dag, og at du fikk justert brillene, så ørene ikke er såre lenger!

God onsdag, Suzy :)

Skrevet

God morgen!

Øynene er omtrent på stedet hvil, men jeg tror de er bedre sett under ett. Planen er i allefall å fortsette med salve og styr til og med fredag/lørdag - og kanskje satse på linser på lørdag. Så får det heller gå som det går deretter.

Fikk ikke justert brillene, så det må jeg prøve i dag.

Nok en fantastisk yogatime i går! Nå er det virkelig gøy igjen! Ble instruert veldig med vekt på ryggen både mandag og i går og særlig hvordan strekke inn i stillingene med midtryggen på skrå mot brystbeinet (høres villt ut, men det funker retningsmessig i allefall), og det førte til at jeg kom lenger inn i Parsvottanasana enn jeg har gjort på det jeg kan huske. Veldig kult! (Vi gjør den med hendene i gulvet og bøyer frem med hendene der - ikke klassisk som på det andre bildet).

Så da fikk jeg en dytt til å holde ut i byen i dag og få med meg det som blir ukas siste time for meg. Kommer ikke hjem før halv ni på kvelden, men det får nå gå...

Ellers har jeg komplettert handlelista til lørdag, sjekket hvem som dukker opp og ikke, fått lånt meg partytelt og gleder meg igrunnen bare :nigo:

Sovet ekstremt dårlig i natt. Vært våken mange ganger og vridd meg rundt i senga. Skjønner ikke på noe vis hvorfor heller :vetikke:

Tror jeg har drømt, eller noe :klo:

Mer :kaffekopp: fikser det vel?

Skrevet

Påfyll? :kaffekopp:

Godt å høre at du har kommet skikkelig igang med yogaen igjen nå. Regelmessig trening gjør godt for både kropp og sjel. Og med alt det stresset du har hatt, så tenker jeg det gjør ekstra godt. :klem:

Skrevet

Åh halleluja!

Nå har jeg vært hos optikeren over gata, fått hjelp av verdens herligste lille mann (som lurte på hvem som hadde tilpasset de brillene, for var det noen hos ham skulle han ta dem fatt :fnise: ) og nå sitter de som skudd.

Deilig!

Datteren har vært innom med vasketøy og i og med at jeg skal vente lenge på yoga i dag vurderer jeg å gå på myntvaskeri med dem og bare få det unna mens jeg uansett bruker tiden på å vente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...