Suzy Skrevet 9. september 2011 Forfatter #7181 Skrevet 9. september 2011 Ring uansett og si at du har bytta fra 1. oktober, men veldig gjerne ønsker en time tidligere. Og etasjen over på jobb må jo være helt glimrende! Det skal jeg jammen gjøre - hadde vært så fint å få orden på dette... Tviler jo sterkt på at de har anledning, men er vel lov å prøve seg?
Suzy Skrevet 9. september 2011 Forfatter #7182 Skrevet 9. september 2011 Juliane: Jeg ringte, traff verdens triveligste resepsjonsdame som fant time til meg klokka 13.45 i dag! Hurra! Hadde det ikke vært for deg så hadde jeg aldri prøvd meg engang.
Roadrunner Skrevet 9. september 2011 #7183 Skrevet 9. september 2011 Hurra for rask og effektiv legetime og løsning på lege-letingen!
Suzy Skrevet 9. september 2011 Forfatter #7185 Skrevet 9. september 2011 Også ringte sjefen og lurte på om jeg kunne jobbe overtid... Blæh. Har ingen grunn til å ikke kunne det, så jeg sa ja. Blir ikke veldig lenge da, men egntlig kunne jeg jo gått hjem omtrent rett etter legen i dag og nå må jeg bli en god stund til. Ja, ja... Det er tross alt fredag. Forsøker å holde hardt fast i den tanken.
Skravla Skrevet 9. september 2011 #7186 Skrevet 9. september 2011 (endret) Det er kanskje ikke nå jeg skal fortelle at vi ble sendt hjem kl 12 på sol-permisjon. Det er fredag og sol.. hvor ofte har det skjedd siste halvåret lizm...... Endret 9. september 2011 av Skravla
Gjest Purple Haze Skrevet 9. september 2011 #7187 Skrevet 9. september 2011 Kjedelig med overtid på en fredag da. Håper du ikke må sitte alt for lenge ut over ettermiddagen! God bedring med øynene, forresten. Og god helg
Suzy Skrevet 10. september 2011 Forfatter #7188 Skrevet 10. september 2011 Det ble ikke sent i går - faktisk rakk jeg yoga halv fem med et nødskrik og dermed ble det yoga fem dager på rad. Digg! Hjem til deilig middag og besøk av sønnen til kjæresten. Alltid veldig hyggelig, syns jeg. Han er en fin gutt. Kjæresten hadde vært på golfbanen og truffet noen gamle klassekamerater, som ville ha ham med ut på by'n, så han forsvant ut litt over ti. Nå sover han selvsagt fortsatt... Litt irritabel, merker jeg. Det er helt fint at han går ut - det skulle da bare mangle - men det at det ødelegger hele dagen etter er litt teit syns jeg. Tror det er på tide å ruske liv i fyren nå - jeg vil ut av huset! Litt mer også forresten.
Suzy Skrevet 11. september 2011 Forfatter #7189 Skrevet 11. september 2011 God søndag formiddag. Ble en ganske lat dag i går, men fikk da dratt med meg kjæresten ut på outlet'en i Vestby for en sliten shoppesving. Ble ikke så mye, men fikk meg ny yogatopp (begynner å trengs) og et par tallerkener i serien datteren samler på. Da har jeg julegave til henne på lager Årets første julegave faktisk. Lagde deilig fiskegryte til kvelds også ble det film. Veldig lat dag. I dag har vi stort sett tatt det pent også, men jeg har fått satt på en klesvask, lagt sammen en annen og har planer om å ta meg en sykkeltur når kjæresten drar på golfbanen om et par timer. Blir deilig med en kondisøkt, selv om jeg mistenker at det blir hardt Kanskje derfor trengs det.. Ellers snakket jeg med ei venninne i går og hun fortalte at ei vi begge kjenner er interessert i huset mitt. Veldig gode nyheter må jeg si! Jeg klarer ikke så sparke opp noe stort engasjement foreløpig, kjenner jeg, for jeg er for redd for å bli skuffet igjen - men det er greit med en liten positiv tanke i allefall. Tror jeg må få meg litt mat snart. Begynner å bli noen timer siden frokost og det blir mange til middag...
Gjest Purple Haze Skrevet 11. september 2011 #7190 Skrevet 11. september 2011 Helsløv helg her, så jeg har ikke så mye vettugt å bidra med. Ville bare si hei
Suzy Skrevet 11. september 2011 Forfatter #7191 Skrevet 11. september 2011 Helsløv helg her, så jeg har ikke så mye vettugt å bidra med. Ville bare si hei Hei!! Nå har jeg jaggu syklet ei drøy mil og er rød i hodet, svett og glad. Skal dusje nå jeg bare har dampet av litt Så skal jeg bake pizza. Blir karboutskeielsesdag i dag
Suzy Skrevet 11. september 2011 Forfatter #7192 Skrevet 11. september 2011 Jeg har forresten begynt å snoke på Epla.no - skummelt så mye fint det er der og jeg ønsker meg smykker fra Tasty. Særlig denne jordbærbrosjen Fantastisk stilig!
Sauen Shaun Skrevet 11. september 2011 #7193 Skrevet 11. september 2011 Flink du er som har trimmet. Og den brosjen var stilig, men ikke noe som hadde passet for meg...
Suzy Skrevet 12. september 2011 Forfatter #7194 Skrevet 12. september 2011 (endret) Oppe og forholdsvis våken. Ikke dårlig, men skulle jammen bare mangle så mye som vi har sovet og hvilt i helga Var det noen som mumlet latsabb? Anyway. Til helga skal jeg feire meg selv. Blir førti litt senere i høst, men tar feiringa i hjemby og hus på lørdag - og nå driver jeg med ettersjekk med gjestelista (hvem er det som kommer egentlig?) og forsøker å planlegge hva som skal lages. Satser på grill og alle skal ta med seg kjøtt sjøl, men jeg må jo stille med salat og slikt. Foreløpig tilbehørsliste: Salat i bland sjøl form (grønn salat, tomat, agurk, mais, rødløk, oliven) Coleslaw Tzatziki Couscoussalat Foccacia Oljedressing Champignon Kesam Forslag til mer mottas med takk! Og selvsagt velkomstdrink og kaker til etterpå. Vurderer sjokoladekake, gulrotkake og stekt ostekake. Vi er tjue så det holder sikkert langt med det. Også burde jeg fått lånt meg et partytelt... (og en ekstra grill). Ikke fordi det er meldt regn, men fordi da går det an å varme opp litt og fortsatt bruke terassen. Jeg har jo godt med overbygg, men om jeg tetter igjen litt så er det mulig å varme opp med gassovn og dermed holde ut litt lenger der. Vi får se. Yoga igjen i dag. Det blir deilig. Drittlei briller allerede - etter å ha hatt dem i tre dager tilsammen Det er uvant, tungt og irriterende og jeg savner så veldig linsene mine. Men jeg håper at medisinene virker skikkelig innen helga og at jeg kan bruke linsene igjen da. Nå MÅ jeg ha mer Endret 12. september 2011 av Suzy
Roadrunner Skrevet 12. september 2011 #7195 Skrevet 12. september 2011 Hvordan gikk det hos legen på fredag forresten? Greit inntrykk av ny lege? Fått medisiner skjønner jeg? *krysser fingrene for at øynene blir fikset av litt medisin*
Suzy Skrevet 12. september 2011 Forfatter #7196 Skrevet 12. september 2011 Hvordan gikk det hos legen på fredag forresten? Greit inntrykk av ny lege? Fått medisiner skjønner jeg? *krysser fingrene for at øynene blir fikset av litt medisin* Det gikk kjempefint - fikk ikke hun som jeg har skrevet meg opp hos, men aner ikke om de deler på pasientlista eller hva de nå gjør. Uansett var damen utrolig trivelig og grei, jeg fikk Kloramfenicol salve og dråper (drypper og styrer over en lav sko) og fikk samtidig tatt oppfølgingsblodprøve på stoffskiftet og sjekket om jeg har allergi. Jeg brakte det på bane fordi hun spurte om det var noe spesielt jeg gikk på av medisiner osv - også foreslo hun at jeg kunne ta det med en gang. Ganske suverent. Håper det fortsetter slik!
Roadrunner Skrevet 12. september 2011 #7197 Skrevet 12. september 2011 *liker* Høres jo kjempebra ut! Krysser fingrene for at det fortsetter slik ja
Sauen Shaun Skrevet 12. september 2011 #7198 Skrevet 12. september 2011 Oppe og forholdsvis våken. Ikke dårlig, men skulle jammen bare mangle så mye som vi har sovet og hvilt i helga Var det noen som mumlet latsabb? Anyway. Til helga skal jeg feire meg selv. Blir førti litt senere i høst, men tar feiringa i hjemby og hus på lørdag - og nå driver jeg med ettersjekk med gjestelista (hvem er det som kommer egentlig?) og forsøker å planlegge hva som skal lages. Satser på grill og alle skal ta med seg kjøtt sjøl, men jeg må jo stille med salat og slikt. Foreløpig tilbehørsliste: Salat i bland sjøl form (grønn salat, tomat, agurk, mais, rødløk, oliven) Coleslaw Tzatziki Couscoussalat Foccacia Oljedressing Champignon Kesam Forslag til mer mottas med takk! Og selvsagt velkomstdrink og kaker til etterpå. Vurderer sjokoladekake, gulrotkake og stekt ostekake. Vi er tjue så det holder sikkert langt med det. Også burde jeg fått lånt meg et partytelt... (og en ekstra grill). Ikke fordi det er meldt regn, men fordi da går det an å varme opp litt og fortsatt bruke terassen. Jeg har jo godt med overbygg, men om jeg tetter igjen litt så er det mulig å varme opp med gassovn og dermed holde ut litt lenger der. Vi får se. Yoga igjen i dag. Det blir deilig. Drittlei briller allerede - etter å ha hatt dem i tre dager tilsammen Det er uvant, tungt og irriterende og jeg savner så veldig linsene mine. Men jeg håper at medisinene virker skikkelig innen helga og at jeg kan bruke linsene igjen da. Nå MÅ jeg ha mer Du har glemt ketchupen!!! Det går da ikke an å ha grillparty uten ketchup... Ellers godt å høre at du er fornøyd med legesenteret. Håper øynene blir bra snart.
Suzy Skrevet 12. september 2011 Forfatter #7199 Skrevet 12. september 2011 Du har glemt ketchupen!!! Det går da ikke an å ha grillparty uten ketchup... Ellers godt å høre at du er fornøyd med legesenteret. Håper øynene blir bra snart. Ketchup og sennep blir det helt sikkert!
Gjest Purple Haze Skrevet 12. september 2011 #7200 Skrevet 12. september 2011 Oi, 40-årslag på trappene! Ser ut til at du har full kontroll, så jeg har ikke mye å bidra med der. Håper det blir en morsom fest Merkelig at de øynene dine ikke er bedre enda. Kanskje du rett og slett trenger antibiotika? Kjekt å ha funnet en lege som er trivelig og hjelpsom. Det burde jo være en selvfølge at leger er det, men det er det jo dessverre ikke. På`n igjen med yoga i dag også? Du dreiv jo på hver kveld forrige uke, holder ikke det lenge da? God mandag!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå