Gjest O-Ren Ishii Skrevet 14. januar 2009 #701 Del Skrevet 14. januar 2009 God morgen Suzy! Høres ut som en veldig fin kveld i går! Og så bra at dere har fått snakket sammen om evt. flytting. Dette går veien, skal du se. Våkne 0520 og ikke få sovne igjen er kjipe greier. Håper du ikke sovner over tastaturet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #702 Del Skrevet 14. januar 2009 Våkne 0520 og ikke få sovne igjen er kjipe greier. Håper du ikke sovner over tastaturet! Ingen fare - vi hadde møtedag hele dagen i går og dermed må vi jobbe for to i dag, så jeg kommer ikke til å rekke å være skikkelig trøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 14. januar 2009 #703 Del Skrevet 14. januar 2009 Hei Suzy! Innom og tar en kjapp ettermiddags- på tampen av arbeidsdagen (fælt så kaffetørst man blir i boka di, selv sånne som meg som ikke drikker kaffe in real... ). Var visst noen dager siden sist jeg hadde vimset innom, men har fått lest meg opp nå. Mye tøffe tanker du jobber med... Synes du er utrolig reflektert og løsningsorientert, imponerende. Håper det løser seg, på en eller annen måte, slik at du kan få senket skuldrene litt og slippe så mange frustrerende tanker. Forresten, lurer fælt på hvordan dine spinningtimer er Hender du dukker opp i bakhodet når jeg sitter der og tråkker serru. Ha en fin dag videre, Suzy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #704 Del Skrevet 14. januar 2009 Forresten, lurer fælt på hvordan dine spinningtimer er Hender du dukker opp i bakhodet når jeg sitter der og tråkker serru. Ha en fin dag videre, Suzy! Takk Du får bare stikke innom på sykkeltimene mine da vet du Ser igrunnen for meg at det hadde blitt en artig sal å instruere: Du, Supra, Elastica, kanskje O-Ren...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 14. januar 2009 #705 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Ser igrunnen for meg at det hadde blitt en artig sal å instruere: Du, Supra, Elastica, kanskje O-Ren...? Meg på spinning! Du hadde ledd deg ihjel. Men jeg skal love deg at jeg hadde gitt full pinne! Så kunne jeg kjørt dere gjennom en styrkeøkt dagen etter. Endret 14. januar 2009 av O-Ren Ishii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #706 Del Skrevet 14. januar 2009 Så kunne jeg kjørt dere gjennom en styrkeøkt dagen etter. Ja takk! Vi har treningsleir! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 14. januar 2009 #707 Del Skrevet 14. januar 2009 Ja takk! Vi har treningsleir! Hva har jeg begitt meg ut på nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #708 Del Skrevet 14. januar 2009 Hva har jeg begitt meg ut på nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 14. januar 2009 #709 Del Skrevet 14. januar 2009 *løper ut i frykt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #710 Del Skrevet 14. januar 2009 *løper etter og regner med at leiren har begynt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 14. januar 2009 #711 Del Skrevet 14. januar 2009 *løper etter og regner med at leiren har begynt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #712 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg er i fjollehumør, kjenner jeg. På tide å gå hjem og få meg litt middag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 14. januar 2009 #713 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg har nettopp spist to knekkebrød med makrell i tomat. *rap* Skal rett på trening, og innser at to knekkebrød er alt for lite som før-trening-mat. Jaja. Kom deg hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #714 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg kom meg hjem. Hadde egentlig en pakke med nakkekoteletter i kjøleskapet som var tiltenkt meg selv og avkommet, men hun skulle brått ikke ha middag likevel, så da ble det ei pakke fransk fiskegrateng (og bare det ) til middag. Dro i svømmehallen med venninna mi, men det ble en kortvarig affære. Det var skikkelig godt å svømme igjen - lenge siden sist - og jeg kjente det i muskler som åpenbart ikke brukes til andre ting enn svøm, MEN det var jo så innmari mye folk! Og en ting er nå at det er mye folk, men det hersket det totale anarki. Folk som trener butterfly midt inne i en haug av trimsvømmere burde hatt juling! Så det ble 600 meter og ei badstuøkt, men det var godt det og. Så kom pappa og kjæresten og vi fikk høre om ferieturen pappa har vært på og se bilder. Veldig gøy! Han hadde hatt en suveren tur og det er jeg glad for. Kjæresten ble over og vi hadde en liten stund i fred og ro i sofaen, men jeg var så sliten i hodet at jeg ikke helt klarte å holde en samtale gående, så vi krøp ganske kjapt til sengs. Prata litt om oss og alt igjen - det er veldig greit å ha linja åpen. Jeg er bekymret for om jeg kommer til å bli skikkelig sjuk en omgang til. Kanskje jeg bare ikke tok det med ro lenge nok første gangen. Det surrer og kiler i brystet, jeg er utrolig sår i halsen og tung i hele kroppen. Jeg håper i det lengste at det skal gå over... .. Men det virker kanskje ikke helt sannsynlig. Får gjøre et tappert forsøk på å legge meg vledig tidlig i dag. Litt bekymra for treningstimen min i dag også. Jeg skal instruere halvtime sykkel og halvtime styrke og jeg har laget et styrkeprogram jeg ikke har fått prøvd og er litt usikker på sammensetningen av, så jeg burde egentlig ha prøvekjørt det før timen. Jeg har ikke kjørt stryketrening før OG jeg føler meg sjuk.. Her må jeg nok fake seriøst... Stønn... nå må jeg ha mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 15. januar 2009 #715 Del Skrevet 15. januar 2009 God morgen, Suzy! Huff, ikke bra at formen rusker... Bør kanskje forsøke å ta det litt rolig på treningen i dag, ikke ta deg helt ut. Hvis kroppen sloss med basiller så er den gjerne ikke så sterk når det kommer til trening i tillegg. God bedring! Ikke så mange basiller her tror jeg, men er skrekkelig trøtt... Så trøtt at det nesten gjør vondt... Jaja, får bare holde skrotten i gang, så skal det nok gå bra! Noen overtidstimer i dag, så 90 minutter intervallspinning og så hjem til Criminal Minds. Aner meg at jeg ikke er noe mer våken i morra Men da er det jo fredag! Ha en finfin torsdag, håper formen bedrer seg raskt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 15. januar 2009 #716 Del Skrevet 15. januar 2009 Huff. Håper sykdomsfølelsen går tilbake. De fleste av oss har vel gått på smellen med å starte for hardt for tidlig etter å ha vært syk og blitt dårlige igjen. Men noe artig er det uansett ikke. Bra du og kjæresten snakker masse sammen om det som foregår! Det er et veldig godt tegn, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #717 Del Skrevet 15. januar 2009 Bra du og kjæresten snakker masse sammen om det som foregår! Det er et veldig godt tegn, synes jeg. Ja, jeg syns også det. Det er viktig for meg å få lufte alt jeg føler og det er viktig for oss begge å høre hva den andre tenker på. Og for hver gang jeg sier høyt at han kommer til å flytte vekk, så blir det lettere å si. Jeg må jo begynne å fortelle alle hva som kommer til å skje - sånn etterhvert - og det er noe jeg gruer for. Det er selvsagt en ganske rar ting å tenke - men jeg føler det på et vis ydmykende at han flytter - litt sånn "å ja hun fikk det ikke til med han der heller.." følelse. Det er det jeg tror andre vil tenke og det er så trist. Men jeg er klar på at jeg skal forsøke å få dette til å bli en ressurs - en mulighet for meg til å gjøre noe jeg ellers ikke ville gjort - og å forsøke å bo vekk fra hjemstedet. Har ikke gjort det siden jeg bodde et år i USA faktisk Antagelig overvurderer jeg meg selv, men jeg tror at jeg er flink nok til å tenke konsekvenser og annet på forhånd, så jeg tror ikke jeg kommer til å gå på en smell slik som kjæresten har gjort. Men det er muligens å overvurdere meg selv... Uansett så sier han mest av en ting og det er: Jeg tror det kommer til å ordne seg for oss jeg. Det er veldig fint han har tro på oss, for jeg er foreløpig ikke like sikker, men jeg vil jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #718 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Faen jeg er sjuk.... Helt sikkert. Det surkler i brystet og det gjør vondt både foran og bak på brystkassa. Dagens instruktørøkt var den vondeste noensinne, men det som begynte som litt gruff i dag tidlig har bare blitt verre utover dagen og innen det var så ille at jeg ikke burde trent var det liksom for sent å melde avbud... Jeg er hjemme igjen, dusjet og har laget meg mat (for apetitten mister jeg pussig nok aldri!), men akk så sliten jeg er. Har ikke lyst til å røre meg mer i dag i det hele tatt og jeg tviler sterkt på om det blir noen jobb i morgen. Jeg gidder ikke pushe meg en gang til - antagelig har jeg blitt dårlig igjen fordi jeg ikke tok meg tid sist Sofa... Endret 15. januar 2009 av Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 15. januar 2009 #719 Del Skrevet 15. januar 2009 Stakkars deg, Suzy. God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 15. januar 2009 #720 Del Skrevet 15. januar 2009 Faen jeg er sjuk.... Helt sikkert. Det surkler i brystet og det gjør vondt både foran og bak på brystkassa. Dagens instruktørøkt var den vondeste noensinne, men det som begynte som litt gruff i dag tidlig har bare blitt verre utover dagen og innen det var så ille at jeg ikke burde trent var det liksom for sent å melde avbud... Jeg er hjemme igjen, dusjet og har laget meg mat (for apetitten mister jeg pussig nok aldri!), men akk så sliten jeg er. Har ikke lyst til å røre meg mer i dag i det hele tatt og jeg tviler sterkt på om det blir noen jobb i morgen. Jeg gidder ikke pushe meg en gang til - antagelig har jeg blitt dårlig igjen fordi jeg ikke tok meg tid sist Sofa... God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå