Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det løsner sikkert snart - men akkurat nå føles det som det ordner seg for alle andre og ikke meg. Det er litt vondt.

Venninna mi, som var aktuell som kjøper av huset mitt, og som plutselig kjøpte noe annet fikk solgt leiligheten din i går og har ikek engang hatt den ute på Finn. Da kjenner jeg at jeg mister litt motet dessverre... :sukk:

Ser andre hus er solgt også - det som hadde visning samme dag som mitt blant annet. Hva er det for noe galt med mitt, lurer jeg på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe galt med huset ditt. Den rette kjøperen har bare ikke dukket opp enda... :troest:

Skrevet

Du har sikkert rett - jeg ser bare litt svart på ting akkurat nå... :sukk:

Skrevet

:kose:

Huff, ikke godt når en føler alt går mot en. :klem:

Synes du skal kontakte megleren jeg, og høre hva dere evt kan gjøre, hvis noe.

Håper en "midt-på-dagen-yoga" kan hjelpe litt på humøret og skrotten...

Skrevet

Litt gladere etter yoga (det hjelper merkelig nok alltid det) og kanskje litt lettere i hodet. Har sånn hodepine der det kjennes ut som det fra tid til annen blir stukket en strikkepinne inn i tinningen min og trukket ut igjen. Blindende vondt akkurat da, men går superfort over med andre ord - og litt ekkelt.

Nuvel. Satser på å komme meg herfra rimelig tidlig uansett. Vurderer faktisk restorative yoga-timen i morrakveld også. Da har jeg klart fem dager på rad (og er litt usikker på om jeg kommer til å kunne gå i helga :ler:). Vi får se.

Har forresten spanet på LCHF-bloggen i dag og der var det ei ostekake jeg har skikkelig lyst til å prøve altså! Eneste er at den ser litt stor ut, så jeg tenker det kanskje er mulig å halvere - så får man smakt i allefall.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Ostekake er :sikle: Vi fikk den beste kaka jeg noen gang har smakt på jobb her en dag, og ei fra lavkarbo.no laget lavkarboversjon av den. Tenkte jeg skulle prøvd meg på den en gang. Bare navnet er nok til å få vann i munnen: "Syndens hule".

Skrevet

Nja - det spørs om det blir noe i kveld - den skal egentlig stå kaldt over natta, så spørs om jeg må være litt tålmodig :fnise:

Skrevet

God morgen.

Endelig fredag på slutten av en skikkeli drital uke, rett og slett. Kan bare advare først som sist - dettte kommer til å bli klaging:

Jeg har dundrende hodepine - i dag også. Den jeg la meg med i går og dagen før og dagen før. Hodepinen kommer fra øynene ganske så garantert, for jeg har såvidt begynt med linse på begge øyene igjen og i dag kjennes det ut som det braker løs med betennelse igjen. Øyelokket er tykkere, det klør litt og det var rødt da jeg sto opp i dag med verk i øyekroken igjen.

Nå er jeg så lei av dette her - og bekymret! Og det verste er at jeg ikke får kommet meg til legen, for jeg har jo ingen lege her! :tristbla:

Har fått beskjed om at brillene mine er klare, men jeg vet ikke om jeg har råd til å hente dem ut før neste lønning :forvirret:

Har hatt den lengste og merkeligste mensen jeg kan huske på lenge - begynte søndag og er egentlig ikke helt over enda. Pleier å vare i tre dager sånn ca og være skikkelig regelmessig, så dette er temmelig pussig og gjør ikke uka så mye bedre egentlig :sur:

Vurderer fortsatt restoriativ yoga i dag. Kanskje det er det som skal til for å få meg litt på rett kjøl igjen? Blir ikke hodet noe bedre, tror jeg at jeg må hjem tidligere istedet. Uansett har jeg satt på ei diger kanne kaffe og den skal til pers nå :kaffekopp:

Takk og lov at det er fredag i allefall...

Skrevet

Jammen godt det er helg nå. Det høres virkelig ut som du trenger det. :troest:

Skrevet

:kose:

Huff, det der høres ikke bra ut! Hodepine og pågående øyebetennelse... :klem: God bedring, Suzy!

Ingen store planer i helga håper jeg?

Skrevet
:kose: Du må rett og slett se til å skaffe deg ny fastlege altså. Får jo til og med et ekstra bytte når man bytter folkeregistrert adresse, så det er ikke noen krise om det ikke blir optimalt med lege nummer 1. Og så er det ikke så veldig lang ventetid på legevakten heller, hvis du klarer å komme deg dit innen normal arbeidstid, det er i alle fall min erfaring!
Skrevet

Ingen store planer.

Denne pusen skal bare ligge og strekke skinnet sitt, tror jeg. Blir litt sur av å være så .. tja .. skjør også. Jeg vil være frisk og i form. Gidder ikke dette tullet :sur:

Mer :kaffekopp:

Skrevet

:kose: Du må rett og slett se til å skaffe deg ny fastlege altså. Får jo til og med et ekstra bytte når man bytter folkeregistrert adresse, så det er ikke noen krise om det ikke blir optimalt med lege nummer 1. Og så er det ikke så veldig lang ventetid på legevakten heller, hvis du klarer å komme deg dit innen normal arbeidstid, det er i alle fall min erfaring!

Har ikke byttet folkeregistrert adresse enda - på grunn av hussalg og skatt og slikt. Men ja - jeg må jo det.

Ingen av legene i nærområdet har ledig plass - venninna mi bruker en som hun liker veldig godt og der er det ledig, men det er kronglete for meg å komme meg dit... Vurderer ham likevel, for da har jeg i allefall en ok en så lenge.

Lei! :snurt:

Skrevet

Da fant jeg ledig kvinnelig fastlege i legesenteret i etasjen over oss på jobb - og håper inderlig at hun er ålreit.

Selvsagt er det ikke gyldig bytte før første oktober, men da er det da gjort...

Skrevet

Håper det er en lege du blir fornøyd med. :jepp:

Skrevet

Håper det er en lege du blir fornøyd med. :jepp:

Jeg og!

Jeg liker igrunnen best å gå til kvinnelig lege - kanskje fordi fastlegen min de siste ti årene er en dame og jeg liker henne veldig godt..? Men anyway.. fint å få en dame her inne også. Og i etasjen over jobbe er jo superpraktisk!

Skrevet

Ring uansett og si at du har bytta fra 1. oktober, men veldig gjerne ønsker en time tidligere. :) Og etasjen over på jobb må jo være helt glimrende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...