Roadrunner Skrevet 2. september 2011 #7141 Skrevet 2. september 2011 Håper du fant deg noe fint! HEEEEEEEEELG!!!
Suzy Skrevet 5. september 2011 Forfatter #7143 Skrevet 5. september 2011 Phuu.. mandag... Tung i hodet, men det kan like gjerne skyldes drittværet ute som at det er mandag. Litt trøtt, men ikke fatalt, enda det har vært ei slitsom helg. Fredag var vi i seng klokka fire og temmelig animerte, lørdag var vi i seng halv tre og i fin form egentlig, så søndagen var veldig avslappende... Fremdeles ikke noe bud eller bevegelse på huset, men nå forsøker jeg å puste med magen også skal jeg høre med megler i dag om hva som lønner seg å gjøre nå. Har med yogaklær i dag og GLEDER meg helt sinnsykt til å få rørt på meg! Mer
Suzy Skrevet 5. september 2011 Forfatter #7144 Skrevet 5. september 2011 OK... dumt å irritere seg, men jeg er så drittlei av KG-tråder der TS ber om hjelp til å løse et eller annet problem og etter fem-seks svar så ender det med at vedkommende egentlig ikek vil ha hjelp i det hele tatt - bare sympati. Denne tråden er nok en slik en og akk så irriterende... Samme hva man sier aå har jo TS frøskt det før og føler seg angrepet og alldeles misforstått
Roadrunner Skrevet 5. september 2011 #7145 Skrevet 5. september 2011 Sånne tråder irriterer meg også grønn... Enten så spør du om hjelp og er åpen for forslag, kommentarer og løsninger, eller så lar du være å spørre....
Suzy Skrevet 5. september 2011 Forfatter #7146 Skrevet 5. september 2011 Ikke sant! Jeg ser forøvrig at jeg har galloperende dysleksi i dag. Trøste og bære...
Gjest Purple Haze Skrevet 5. september 2011 #7148 Skrevet 5. september 2011 Det er nok lurt å legge en liten slagplan sammen med mekler nå, så kan dere finne på noe lurt for å vekke interessen. En får uansett ikke gjort så mye annet enn å ta det helt rolig. Kan tenke meg det blir deilig med yoga i dag, etter både festligheter og avslapping i helga For øvrig er jeg enig med deg om sånne tråder som du linker til. Hvis jeg i det hele tatt gidder å svare, pleier jeg ha en tendens til å svare litt spydig
Gjest Purple Haze Skrevet 6. september 2011 #7149 Skrevet 6. september 2011 Mårnings! Håper tirsdagen blir bra i Tigerland
Suzy Skrevet 6. september 2011 Forfatter #7150 Skrevet 6. september 2011 Mårnings sjøl i tigerland. Ikke så aller verst å være her selv om det er ganske så støl tiger som har krabbet ut fra under dyna i dag. Aj! Å starte uka med yoga 3 var knalltøft - men skikkelig herlig. Å som jeg jobbet i går Men jeg bekymrer meg for disse lange musklene på innsiden av lårene, som jeg har klaget over før. De er vonde igjen og jeg skjønner ikke hvorfor Ikke skjønner jeg hva det er jeg har gjort heller, men det er akkurat som jeg har feilbelastet dem og nå går det bare ikke vekk Blir vel mjuket opp igjen i dag, tenker jeg. Skal på time igjen i dag også. Denne uka skal jeg lissom gjøre det skikkelig er tanken. Yoga hele uka Gleder meg til skikkelig hjemme alene kveld også, for det er fotball på tv og kjæresten skal ned til noen kompiser og se kampen der. TV'n for seg selv og masse tid i sofakroken i fred og ro. Det blir deilig det! Men jeg trenger visst i dag og, kjenner jeg....
Roadrunner Skrevet 6. september 2011 #7151 Skrevet 6. september 2011 Så deilig med en støl og fornøyd skrott! Men liker ikke disse smertene du har i lårmusklene. Var de der før yogaen i går også? Skal jo ikke være noe permanente greier det der... T-dag her i dag...
Suzy Skrevet 6. september 2011 Forfatter #7152 Skrevet 6. september 2011 Så deilig med en støl og fornøyd skrott! Men liker ikke disse smertene du har i lårmusklene. Var de der før yogaen i går også? Skal jo ikke være noe permanente greier det der... De er ikke vonde når jeg ikke er på yoga - det er da jeg merker dem. Akkurat som de blir overbelastet av yogaen (eller at det er det som har gjort dem vonde). Uten at jeg kan noe om muskler, så kjennes det som det er de to som er røde på dette bildet. Og det er som de har blitt for korte liksom...
Suzy Skrevet 6. september 2011 Forfatter #7153 Skrevet 6. september 2011 Åh jeg er i giddaslaust humør ... har ting å gjøre og får ikke ut fingeren. Stønn Må jo bare ta meg sammen og jobbe litt snart, for da går jo tiden mye fortere også, men i dag sitter det laaangt inne altså OK - skjerpings. Holde ut. Jobbe på.
Suzy Skrevet 7. september 2011 Forfatter #7154 Skrevet 7. september 2011 God morgen! Oppe og på et vis våken. Sover så ufattelig tungt om nettene nå at jeg nesten ikke kommer opp igjen til overflaten igjen om morran. Tung i toppen lenge etterpå lissom. Støl i kroppen i dag og (surprise), men jeg skal på yoga i kveld også - og da regner jeg med å bli enda verre igjen Minimum fire dager yoga denne uka - kanskje jeg til og med får med meg restorativ yoga fredag ettermiddag? Vi får se. Kjøpte ny pute til kjæresten i går - han har klaget over vond nakke og tror selv han ligger vondt om natta. Og det er i tilfelle ikke rart, for den ene puta hans (vi har to hver) har vært omtrent like myk som ei sofapute fra søttitallet Så da jeg så det var salg på dunputer i en butikk jeg passerer til yogaen, så kjøpte jeg. Glemte å høre i dag om han har sovet godt på den. Skal treffe datteren etter jobb i dagt (sen yoga) for å spise middag og skal ut og lunsje med kusina. Blir bra. Nå må jeg ha utrolige mengder
Sauen Shaun Skrevet 7. september 2011 #7155 Skrevet 7. september 2011 Fyller på litt jeg. Høres ut som du har fine planer for denne dagen. Både noe sosialt og yoga. Kos deg.
Roadrunner Skrevet 7. september 2011 #7156 Skrevet 7. september 2011 Slenger innom med mer koffein til tigerpus. Flink du er med yogaen!
Suzy Skrevet 7. september 2011 Forfatter #7157 Skrevet 7. september 2011 Jeg har høye yogamål om dagen. Minst fire dager skal jeg trene yoga denne uka har jeg bestemt. Nå har det vært så dårlig i det siste at jeg bare må kjøre skikkelig på med bevegelse. Nå må det snart begynne å skje noe med denne råtne skrotten! Koselig kusinelunsj.
Gjest Purple Haze Skrevet 7. september 2011 #7158 Skrevet 7. september 2011 Du er jammen flink med yoga nå! Veldig greit å sette seg noen treningsmål. Jeg har et mål om å komme i gang skikkelig med trening i høst. Nå må jeg bare få lønn først, så kan jeg få dratt rumpa mi inn på et treningssenter Har det skjedd noe på husselgefronten da?
Suzy Skrevet 8. september 2011 Forfatter #7159 Skrevet 8. september 2011 God morgen! Jeg skjønner ikke hva det er om dagen, men hele denne uka har jeg algt meg i skikkelig fornuftig tid og sovnet på et blunk - og er trøtt som en sokk om morran. Er det mulig? Hvor mye søvn trenger man egentlig? Du er jammen flink med yoga nå! Veldig greit å sette seg noen treningsmål. Jeg har et mål om å komme i gang skikkelig med trening i høst. Nå må jeg bare få lønn først, så kan jeg få dratt rumpa mi inn på et treningssenter Flink på yoga ja, men det er jo ikke nok. Skulle hatt disiplin nok til å komme meg ut og løpe også, men jeg kjenner det sitter langt inne altså... Skulle vunnet medlemsskap på treningssenter ett år - det hadde hjulpet. Har det skjedd noe på husselgefronten da? Ikke en ting Ikke hørt fra melgeren min heller, så det spørs om jeg må ta en telefon i dag eller i morra og høre hva han tenker vi skal gjøre fremover. Antar det er et spørsål om å vente og bare la det ligge på Finn fremover. Kjenner jeg blir litt sliten av dette selv om det teknisk sett ikke har ligget så lenge. Jeg er bare så trøtt av alt som er uavklart og all venting. Også er jeg så redd for at vi blir sittende i leiligheten til kjæresten enda ett år... Det kjenner jeg kommer til å bli sabla tungt. Ja, ja - satser på yoga midt på dagen i dag og dermed kvelden hjemme for en gangs skyld. Nå syns jeg nesten ikke jeg har sett kjæresten på ei uke, for jeg har vært sånn på farten hver ettermiddag. Nå blir det fint med ei rolig helg hjemme, tenker jeg. Katastrofal bommert på karbene i går også. Jeg som jobber for å klare å komme under 50 pr dag endte på 120 Jeg må ta meg sammen på flere fronter, rett og slett. har heldigvis ingen karber
Gjest Purple Haze Skrevet 8. september 2011 #7160 Skrevet 8. september 2011 Håper humøret tar seg opp fort! Skjønner at du blir sliten av å ha mye å tenke på, men plutselig løsner det Straks helg igjen også jo!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå