Suzy Skrevet 31. august 2011 Forfatter #7121 Skrevet 31. august 2011 Gikk greit med potensiell kjøper innom på morgenkvisten? Eller var det i kveld han skulle komme? Han, eller de, var innom kvart på åtte i dag tidlig og var litt svette. De måtte måle om de fikk plass til møbeler og slikt og hadde vært våkne halve natta og lurt på huset. Så vi får se... Det er nok med en kjøper, vettu, så lengde den ene er interessert nok. Mulig du må ha flere visninger, det kan jo også hende. En må jo bare justere seg etter interesse og marked. At du får solgt er jeg ikke i tvil om! Det kan hende det blir flere - jeg vet ikke. Får høre m megleren hva han anbefaler og hvordan jeg skal gripe det an. Har ikke hatt tid til å forsøke å få tak i ham i dag. Sittet på møte i timevis og han har ikke ringt meg heller.
Suzy Skrevet 1. september 2011 Forfatter #7122 Skrevet 1. september 2011 Innom en tur. Rakk en bane tidligere enn jeg pleier i dag faktisk, men akk så trøtt og sliten jeg er. Skal på visjonslansering i dag og det går buss fra Operaen kvart over åtte, så jeg blir ikke sittende så lenge her. Blir sikkert spennende, forestiller jeg meg, så jeg gleder meg. Så driver jeg og søker etter en lege der jeg bor, så jeg kan få byttet fastlege. Håpløst å ha lege i hjemtraktene når man trenger det - og jeg trenger det. Denne øyegreia går bare ikke over og jeg er litt bekymret, rett og slett. Det er fortsatt hovent og det gjør vondt og kjennes ikke mye bedre ut i det hele tatt. Må komme meg til en lege og få en skikkelig undersøkelse. Får bare ringe legesenteret der og høre om det er mulig å komme selv om jeg ikke har byttet... Og null hussalg foreløpig - og null bud. Smører meg med tålmodighet og håper på det beste, men det kan nok fort ta tid gitt. Rekker en kjapp kopp til med kaffe vel?
Gjest Purple Haze Skrevet 1. september 2011 #7123 Skrevet 1. september 2011 God morgen Høres ut som en spennende dag på jobben! Herlig med litt input, og ikke minst komme seg vekk fra kontoret litt Ny fastlege, ja. Det er ikke bare-bare å velge en når man ikke aner noe om de man kan velge mellom. Han jeg har her i byen er hyggelig nok, men jeg er ikke imponert. Fastlegen jeg hadde i gamlebyen var bare fantastisk, og jeg savner han altså Det høres slett ikke bra ut at øyet ditt fortsatt er vondt. Det må du få noen til å se på så fort som mulig! Som jeg sa, hussalg kan være en tålmodighetsprøve! Man pendler mellom null håp til kjempehåp, og så kanskje null håp igjen. Men plutselig kommer den rette kjøperen også ordner alt seg God torsdag, Suzy
Roadrunner Skrevet 1. september 2011 #7124 Skrevet 1. september 2011 Innom med litt og ønske om god bedring til øyet. Er nok lurt å få en sjekk på det så fort som mulig ja! Og krysser fremdeles alt kryssbart for hussalg!
Roadrunner Skrevet 1. september 2011 #7125 Skrevet 1. september 2011 Kom til å tenke på en ting... Dere har ikke noe avtale med bedriftshelsetjeneste på jobb da? Det var slik jeg kom igang med lege på nytt sted, og da det viste seg at den bedriftslegen vi hadde avtale med var ok (og hadde ledig plass på pasientlisten sin) så byttet jeg over. Kan uansett være verdt et forsøk, da får du kanskje en undersøkelse der?
Suzy Skrevet 1. september 2011 Forfatter #7126 Skrevet 1. september 2011 Stønn.... Nå sitter jeg her og jobber litt med meg selv altså. Fremdeles ingen bud fra noen kant og venneparet som var interessert har kjøpt et billigere hus. Så nå har jeg ingen interessenter, rett og slett og jeg er skikkelig deppa Er sliten i hodet og har bare lyst til å gråte en skvett Det kan jeg jo ikke, for jeg sitter jo på jobben. At det ikke bare kan ordne seg da Lege har jeg forsøkt å ringe, men de har telefontid fra 8-12 (begge de to lokale kontorene... ), så der må jeg vel bare prøve igjen i morgen. Tror ikke vi har noen bedriftsavtale - det hadde jeg vel hørt om nå, går jeg ut fra, men kan jo spørre. Heldigvis skal jeg til hudpleier klokka 15, for nå trenger jeg ro og pleie, kjenner jeg.
Gjest Purple Haze Skrevet 1. september 2011 #7127 Skrevet 1. september 2011 Jeg skjønner at du føler deg motløs og nedfor nå altså, men jeg er helt overbevist om at dette ordner seg. Noen ganger tar det bare litt tid før salget er i boks. Jeg hadde mange visninger og leiligheten lå jo ute i 4-5 måneder før jeg fikk solgt. Det huset ditt kommer til å bli solgt i høst, det er jeg sikker på!
Suzy Skrevet 1. september 2011 Forfatter #7128 Skrevet 1. september 2011 Takk skal du ha. Jeg er litt roligere og har distansert meg litt nå. Ble så lei meg med en gang at jeg ikke helt visste hva jeg skulle gjøre, men jeg har jo fremdeles god tid. Det er mange hus ute akkurat nå, så det er et presset marked. Får bare ha troen... Har trøstespist en diger bolle med iskrem og er helt pumpa i kveld. Skal blande meg nytt lavkarbobrød og slepe meg i dusjen nå, så kommer jeg vel til å sovne på sofaen
Roadrunner Skrevet 1. september 2011 #7129 Skrevet 1. september 2011 Kan du slepe meg i også? Kommer meg ikke opp av
juliane Skrevet 1. september 2011 #7130 Skrevet 1. september 2011 Plutselig løsner det! Vi satt uten et eneste bud etter de to første visningene og deppet akkurat som deg - en uke etterpå sto det sju på liste og leiligheten gikk over takst!
Suzy Skrevet 2. september 2011 Forfatter #7132 Skrevet 2. september 2011 God morgen! Kom meg ganske tidlig i seng i går faktisk og har sovet som en død i natt. Tror det er bekymringer, følelser og stress som har tatt meg litt, for i går var jeg helt ferdig. Virkelig sliten inntil margen. Og i dag begynte selvsagt dagen med nye bekymringer Datteren ringte og hadde våknet med feber og kvalme, hadde stablet seg opp og kommet seg ut, men kastet opp på vei til jobben, så hun måtte kaste inn håndkleet. Men det er tredje gangen på tre uker det er et eller annet så hun ikke kommer seg på jobb og det er bekymringsfullt. Sjefen hadde advart henne her om dagen om at hun ikke måtte ha så mye fravær - og det er jo ikke bra. Men hun kan jo ikke noe for at hun spyr - og hun kan ikke gå på jobb i en matbutikk når hun er kvalm og kaster opp/har diare... og nå har hun fått seg lege her og er på vei dit. Men jeg bekymrer meg ja... Takk for oppmuntring Juliane. Håper inderlig det ordner seg for meg også, men ser på Finn at det har gått flere hus nå og at mitt liksom står igjen Skal tenke postivt. Skal det. Og drikke en haug med
Suzy Skrevet 2. september 2011 Forfatter #7133 Skrevet 2. september 2011 Jeg skal forresten på bryllupsfest i helga og skal bruke en vintage kjole jeg har, men jeg burde antagelig hatt nye sko... og kanskje ei veske? Den er litt spesiell i fargen også - så jeg lurer litt... men tenk om jeg klarte å finne lilla veste og lilla sko da gitt. Hadde ikke det vært litt stilig?
Sauen Shaun Skrevet 2. september 2011 #7134 Skrevet 2. september 2011 Mange bekymringer for deg for tiden. Håper du får en rolig kjærestehelg nå. Det virker som du trenger litt hvile og omsorg nå.
Roadrunner Skrevet 2. september 2011 #7135 Skrevet 2. september 2011 Huff, nå synes jeg disse bekymringene dine kan ta slutt, og ting kan ordne seg Stilig kjole forresten! Håper du finner noe kult tilbehør!
Suzy Skrevet 2. september 2011 Forfatter #7136 Skrevet 2. september 2011 Ingen ro i sikte - i kveld er det landskamp 8som kjærrestenog kompis skal på) og jeg skal på kino med dama til kjæretekompisen og ut en tur etterpå og i morgen er det som sagt bryllup i hjembyen .. . Og ja RR - jeg syns den er ganske så tøff. Den er ekte vintage fra tidlig 70-tall, tenker jeg, og har aldri blitt brukt (før meg). Jeg er egentlig litt skeptisk til fargen (brunt har liksom aldri vært min greie), men den fungerer fordi den er så gjennomført, syns jeg. Skal ta en sving ned i etasjene her etterpå og kikke på utvalget i skobutikken. Som sag - det hadde vært kult...
Gjest Purple Haze Skrevet 2. september 2011 #7137 Skrevet 2. september 2011 Ser det er litt motbakke for Suzypusen for tida. Kjedelig med sånne perioder, men vi vet jo at det retter seg og kommer bedre tider, sant? Jeg har klokketro på at det ordner seg for kjekke jenter! Skikkelig kul kjole! Lilla sko og veske hadde virkelig hevet antrekket skikkelig God fornøyelse med kino og bryllup, og riktig god helg
Suzy Skrevet 2. september 2011 Forfatter #7138 Skrevet 2. september 2011 Vært en runde etter lilla tilbehør og DET var jammen ikke lett. Himmel. Merkelig åssen alt skal gå ut av mote når jeg skal ha tak i det Får ta en liten sveip rundt Oslo City før jeg stikker hjem etterpå, tenker jeg.
Skravla Skrevet 2. september 2011 #7139 Skrevet 2. september 2011 Vært en runde etter lilla tilbehør og DET var jammen ikke lett. Himmel. Merkelig åssen alt skal gå ut av mote når jeg skal ha tak i det Får ta en liten sveip rundt Oslo City før jeg stikker hjem etterpå, tenker jeg. Design forum har masse lekkert i lilla....
Suzy Skrevet 2. september 2011 Forfatter #7140 Skrevet 2. september 2011 Design forum har masse lekkert i lilla.... Aaah! Det er jo ikke langt unna - liten sveip den veien da tenker jeg. Takk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå