Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk om å ligge på lading ei hel helg!

Jeg har sovet 10 til 12 timersnetter begge nettene, har kost, klint og :humpe: i minst et par timer begge dager og drukket vin, sløvet og lest de resterende. Snakker om deilig helg!

Jeg tror jeg virkelig har hatt brukt for denne helga. Det har vært noen innholdsrike uker i det siste og jeg vet neste uke kommer til å bli helt sprø, så jeg trenger å samle alle krefter.

Nå skal jeg prøve å lage lavkarbokarameller :ler:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Høres ut som en helt herlig helg! Skulle ønske det var meg... Heldigvis kommer min samboer snart hjem også :lur:

Skrevet

Det har vært herlig :nigo:

Men jeg rørte for mye i karamellene, så de har skilt seg :sur: Forsøker å kjøle dem ned og spise likevel.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Karamell er kjempevanskelig. Har aldri fått til det der.

Skrevet

Karamell er kjempevanskelig. Har aldri fått til det der.

Ja virkelig!

Skrevet

:kaffekopp:

Høres ut som en veldig fin og avslappende helg! Godt å høre at tigerpusen har fått ladet batteriene!

Krysser fingrene for uka som kommer! :duskedame:

Skrevet

God morgen!

Batteriene er fulladet ja - ingen tvil om det. Sov nok litt vel mye i helga, for kjæresten mumlet noe om å slutte å ligge så jævla lenge i helgene i dag tidlig etter først å ha ligget en evighet før han fikk sove og deretter hadde våknet flere ganger i natt :fnise:

Jeg lå en stund, men har sovet så godt så.

Spennende uke ja - det er vel bare fornavnet :overrasket: Jeg kjenner jeg er en smule gira og stressa (og ikke minst når jeg ser det helsikes været...), men jeg får bare ta det med ro og ta det osm det kommer. Noe annet får jeg jo egentlig ikke gjort uansett...

Lurer på om jeg ikke har dobbeltbooket meg noe alvorlig i dag :sukk: Har visst lenge at vi skal ha et oppsummeringsmøte med et prosjekt vi har drevet med - og at ver bedt på middag med dem i forlengelsen av det. MEN så har jeg booket meg massasjetime klokka 15... for jeg har ikke fått beskjed om når dette dumme møtet er i dag. Også ser jeg på kalenderen til kollegaen min at hun har satt opp møtemiddagen fra klokka 15 :overrasket: Og jeg VIL ikke avlyse massasjen, for er det et tidspunkt jeg virkelig trenger det så er det i dag!

Phu.. får bare høre med henne når hun kommer og høre om vi ikke kan ta møtet klokka 16. Det må da være gjennomførbart? I allefall når jeg ikke har fått noe tidspunkt enda :forvirret:

Har funnet et rekkehus i nærområdet vårt som jeg har alvorlig lyst på også. Det gjør meg i allefall stressa! Visning til helga, men det betyr at huset mitt aller helst skulle vært solgt innen da, så vi vet hva vi får og kanskje kan være med på budrunde.

Det er priset omtrent 100.000 lavere enn det bankmannen til kjæresten sa vi kunne greie uten noe problem (men det var før vi visste at huset mitt kom til å gå for så mye og med en mulighet for å strekke det litt), så vi burde kunne være med. Dessverre har jeg en følelse av at det kommer til å være mange om beinet...

Nuvel. Det skader ikke å prøve.

Ellers regner det skikkelig seriøst i dag. Øyet ble verre etter en dag med linse på fredag, så nå har jeg vært uten igjen i helga og i dag og hodet er meget slitent.

Nå må jeg ha en megadose :kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp:

Skrevet (endret)

Dobbelbooking, vondt i øyet og frynsete nerver... :troest: Tror du trenger skikkelig fjøskaffe i dag. :kaffekopp:

Og du burde kanskje gjøre alvor av å skaffe de brillene du har snakket om...

Endret av Sauen Shaun
Skrevet

Dobbelbooking, vondt i øyet og frynsete nerver... :troest: Tror du trenger skikkelig fjøskaffe i dag.

Og du burde kanskje gjøre alvor av å skaffe de brillene du har snakket om...

Du har så rett!

Har ventet med å gjøre noe, for en kollega av meg har ei venninne som er optiker og skulle fikse time.. MEN jeg har jo ikke hørt noe på ei uke og da må jeg fikse sjøl. Kan ikke gå sånn i lengden.

Og ja takk til den :kaffekopp:

Skrevet

:klem:

Huff, hvilken start på uka! Dobbeltbooking, trøblete øyne, visning til helga, hussalg ++. Sender avsted en god :klemmer: og håper det går seg til!

Skrevet

Huff, hvilken start på uka! Dobbeltbooking, trøblete øyne, visning til helga, hussalg ++. Sender avsted en god :klemmer: og håper det går seg til!

Det gjør nok det.

Nå har jeg lokalisert nærmeste Brilleland - satser på å få bestilt synsprøve der i dag og plukket innfatning.

Og visningen er i morgen - ikke til helga.

Skrevet

Og visningen er i morgen - ikke til helga.

:flau:

Det visste jeg jo egentlig veldig godt, bare skriver før jeg tenker... sorry... :sjenert:

Skrevet

:flau:

Det visste jeg jo egentlig veldig godt, bare skriver før jeg tenker... sorry... :sjenert:

:ler:

Men det er igrunnen bra det - så slipper jeg å stresse med det noe lenger enn nødvendig :fnise: .

Skrevet

Der løste sak en seg - fikk mail fra prosjektet om at "vi ses i firetida" :hoppendeglad:

Da slapp jeg noe styr med det :nigo:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Mårnings :kaffekopp:

Godt med alt som løser seg! Og jeg er helt sikker på at brikkene faller på plass med alt annet i løpet av uka også :)

Blir spennende med visning i morgen da!! Krysser fingre for at alt går fint. Og rekkehus i sikte allerede. Her skjer det saker og ting!

God mandag :)

Skrevet

En god start gir forhåpentligvis domino-effekt, slik at alt annet bare faller på plass for deg nå. :klem:

Skrevet

Krysser fingrene for at dagens "løsning" bare er starten på masse positive løsninger utover uka :jepp:

Skrevet

Mårnings :kaffekopp:

Godt med alt som løser seg! Og jeg er helt sikker på at brikkene faller på plass med alt annet i løpet av uka også :)

Blir spennende med visning i morgen da!! Krysser fingre for at alt går fint. Og rekkehus i sikte allerede. Her skjer det saker og ting!

God mandag :)

Antagelig er jeg altfor optimistisk med det rekkehuset - men det er drømmefint altså: Fin beliggenhet, passe stort , passe stor hage, ikke altfor mye oppussingsbehov og varmekabler på badet (som kjæresten mener jeg er unaturlig besatt av :ler:)... det er fire (!) soverom, kjellerstue, badstu og vaskerom OG boder (og garasje).

Det er virkelig et suverent hus.

Skrevet

Man kan da ikke være unaturlig besatt av varmekabler på badet - det er jo helt uaktuelt å leve uten! :sjokk:

Jeg ville uansett gått på visning selv om huset ditt mor formodning ikke skulle vært solgt, dere har jo uansett 100.000 å gå på, så vidt jeg skjønner? Virker som om det er helt umulig å si hva boliger går for for tiden. To kolleger av meg solgte leiligheter denne uka, nummer 1 fikk 2,9 for 43 kvm med hage, hele 550.000 over takst! Nummer to solgte en nydelig leilighet midt på beste Frogner til kun 100.000 over takst (og da var takst på nesten 6 mill, så prosentmessig var det ikke stort...).

Og det hørtes VIRKELIG ut som et bra hus! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...