Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper ikke du sliter deg helt ut nå, Suzy!

Det gjør jeg nok ikke - er mye å gå på i denne skrotten, tross alt. Og det er nå det gjelder å legge inn trøkket. Sette inn støtet og gjøre heimen så strålende fantastisk flott som overhode mulig, vet du.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var kloke ord Fuggel'n kom med. :jepp: Enkelte ganger må man bare være litt i sin egen boble. Man kan ikke klare å ta innover seg alt på en gang. Og uansett må man først ta vare på seg selv, før man klarer å være noe for andre. Gjør man det som er rett for seg selv, så har man mye mer å gå på...

Håper du får en fin dag på seminar. :klem:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Det blir spennende med visning over helga! Krysser fingre for mange interesserte og heftig budgiving :)

God bedring med øynene, det der høres skikkelig plagsomt ut :troest:

Skrevet

:kaffekopp:

Innom og ønsker en fin seminardag i dag også, og håper du fikk bra utbytte i går! Nærmer seg visning gitt, krysser alt jeg kan for deg altså!

Og signerer PH, god bedring med øynene! :klem:

Skrevet

God morgen!

På plass og i gang med seminar - det er bra så langt ja. Nyttige greier :)

Øynene begynner å bli bedre tror jeg, men jeg har ikke tatt på linse i dag heller - for sikkerhets skyld. I dag er jeg mest bekymra for datteren. Hun sliter så inderlig med menssmerter og i dag var de så ille at hun ikke kom seg ut av huset - og selvsagt skulle hun vært på jobb. Stakkar snuppa... :tristbla:

Heldigvis skulle pappaen hennes komme innom om en times tid, så jeg ba henne få ham til å kjøre henne på legevakta. Hun kan jo ikke ha det slik, og trenger noe skikkelig smertestillende så hun ikke flater ut en gangi måneden. Uff....

Ikke mye jeg får hjulpet med, men jeg blir jo bekymret og lei meg i mammahjertet... :tristbla:

Vært nesten 1300 stk innom annonsen på huset. Kommer det ti på visning så er jeg glad for det - og byr tre mot hverandre så blir jeg overlykkelig... Phu... jeg skal være så innmari glad når den visningen er over altså!

Skrevet

Kan tenke meg det skal bli godt når hele greia er over ja!

Skrevet

Kan tenke meg det skal bli godt når hele greia er over ja!

Gjett om....

Skrevet

Huff, føler virkelig med datteren din!

Det der er noe forbanna herk...

Jeg var overlykkelig på sprøyta, hele galskapen forsvant som dugg for solen. Og nå ser det sannelig ut til at Cerazette'n også har en bra virkning. Så sant jeg husker å ta den... Glemmer jeg et par dager, så får jeg en liten blødningstendens, men det er milevis fra sånn jeg hadde tidligere. Smertene er stort sett helt borte eller ubetydelige, og PMS-plagene er redusert. Har hun vurdert hormonprevensjon?

:klemmer:

Skrevet

Hun har gått på p-piller uten at det har fungert noe særlig - vet ikke om hun går på det nå.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Kjekt med seminardager som er nyttige. Det er godt med litt ny input en gang i blant.

Stakkars datteren din da, det der må hun jo bare få hjelp for. Nytter ikke ha det sånn en gang i måneden. Husker en venninne av meg var skamdårlig hver gang mensen skulle komme. Besvimte og greier. Hun ble bedre av p-piller da, heldigvis.

Og hus, ja...kan tenke meg du er litt sånn :bond: nå!

Skrevet

Ja stakkar jenta mi... Jeg syns så synd på henne når hun har det sånn, men jeg håper det kan fikses på et eller annet vis.

Vi må bare få overført henne til lege her, så hun kan få skikkelig hjelp.

Deilig å endelig være hjemme en kveld igjen altså.

Blir ikke noen tur opp til hjemtraktene fredag eller lørdag, tenker jeg, for det er meldt skikkelig drittvær begge dager. Stønn... :roll:

Forøvrig tror jeg at jeg ble sjekket på t-banen i dag. Jeg skjønte det når jeg ser tilbake, men han var så ung og søt at jeg ikke trodde at det var det han gjorde. Hjelpe meg... :overrasket:

Skrevet

:ler:

Ta det med deg som et skikkelig kompliment! :jepp:

Gjest Purple Haze
Skrevet

:ler:

Sånt gjør godt for selvfølelsen, selv om det tar tid før en skjønner hva som skjedde :ler:

Skrevet

God morgen damer!

Joda, jeg bør sikkert ta det som et kompliment, men jeg ble en smule satt ut. Og jeg skjønte virkelig ikke hva som foregikk før etterpå... Uffameg.. men jeg lurer på om jeg skal forsøke å hooke ham opp med datteren. Han så ut til å være nærmere henne enn meg i alder, for å si det sånn :overrasket:

Det ser ikke ut til å bli noen hjemtur til helga denne gangen. Drittvær i vente og dermed null verdi. Jeg håper det skal bli bra på søndag og i så fall tror jeg at jeg tigger kjæresten om å få låne bilen for å dra opp en dagstur - om det er noen vits da... Jeg vet ikke.

Mulig jeg forsøker å få gjort alt på tirsdag. Vurderer å høre med pappa om han kan kjøre bodt tilhengeren på mandag så kan jeg lesse den full med søppel fra garasjen på tirsdag og få ham til å kjøre det på fyllinga. Det vil hjelpe veldig. Ellers får det bare være rot i garasjen da... :vetikke:

Håper datteren er på beina igjen i dag (tror det). Snakket med henne i går og da var hun i mye bedre form og skulle legge seg tidlig til å sove. Hun snakket om å komme på besøk til oss o kveld og låne med seg noen filmer (hun har ikke tv, men må se på dvd) og få vasket noen klær. Hører vel fra henne i løpet av dagen, tenker jeg.

Ellers har jeg linser på begge øynene igjen i dag. Hurra! :hoppendegald: Det var deilig det. Skal fortsette å dryppe morgen og kveld et par dager til, så regner jeg med at det er i orden.

Må få byttet fastlege jeg også altså... :roll:

Neiii... jobbe litt da kanskje?

Gjest Purple Haze
Skrevet

Mårnings :kaffekopp:

Ser helga og de nærmeste dagene er litt sånn i det blå foreløpig. Det ordner seg helt sikkert. Og om det er litt rot i garasjen på visningsdagen, spiller det sikkert ingen stor rolle. Alle skjønner jo at det skal vekk lissom.

Så godt at øynene er bedre. Kan tenke meg det er godt å ha linser på begge to igjen!

God fredag :)

Skrevet

Er nok lurt at både du og datteren får ordnet dere fastlege der dere bor ja. Er litt upraktisk å ha legen langt unna...

Håper du får en fin fredag og en fin helg. :klem:

Skrevet

Godt å høre at øyetrøbbelet er på retur! :klem:

Utrolig kjipt med drittvær i helga, men er jo lite man kan få gjort med det... Og det har nok folkene på visning også full forståelse for!

God helg, tigerpus! :klemmer:

Skrevet

:bond:

Jeg klarer ikke å samle meg i det hele tatt i dag!!

Jeg vil skravle med noen, lufte hodet mitt, kose meg og/eller sløve. Jeg har ikke lyst til å sitte her mer :sur:

Jeg lurer på om jeg bare skal rømme altså... Tusle avgårde og kikke litt i butikker, kjøpe noe kosttilskudd til ungen og komme meg hjemover. Jeg kan alltids sjekke mailen hjemmefra også etterhvert.

Hm.... :sjenert:

Skrevet

Synes du skal ta helg jeg!

Litt avspasering på en fredag er sjelden dumt...

Skal prøve å gå i 14-tiden selv, tror det hadde gjort godt. Må ordne gave til nevø, pakke litt, ordne litt og komme meg avsted.

God helg, Suzy!! :vin:

Skrevet

Tror kanskje jeg gjør det....

Har tenkt å kjøpe noe vitaminer og slikt til datteren som jeg har fått tips om kan hjelpe mot mensvondt på sikt - og bare snuse litt i butikkene rett og slett.... :sjenert:

God helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...