MarianneE Skrevet 15. august 2011 #7001 Skrevet 15. august 2011 Å våkne kl 6 er da helt normalt. I hvertfall i mine øyne.... Ha en flotters dag, Suzy. Grattis med 4 år, verneverdig og funnet av lavkarbobrød!
Gjest Purple Haze Skrevet 15. august 2011 #7002 Skrevet 15. august 2011 God morgen Håper mandagen ikke er alt for blå, og at det blir en fin dag for deg. Yoga igjen i ettermiddag?
Suzy Skrevet 15. august 2011 Forfatter #7003 Skrevet 15. august 2011 God morgen folkens! På plass tross OG mandag Ikke så verst våken i dag heller Bestemora mi brukte også å våkne så grønnjækli tidlig hver bidige dag Å våkne kl 6 er da helt normalt. I hvertfall i mine øyne.... Bestemora du liksom Men jeg våkna 6.08 igjen i dag Enda godt det er normalt for noen andre enn meg Ellers så lyser innleggene dine av godt humør og positivitet for tiden, det er så herlig å lese. Det er nok lavkarboen som gjør at du får litt ekstra giv Jeg lurer faktisk på om det er det som gjør det - helt alvorlig. At jeg føler jeg er på ny giv og dermed blir gladere og mer optimistisk. Håper mandagen ikke er alt for blå, og at det blir en fin dag for deg. Yoga igjen i ettermiddag? Ikke så veldig blå. Og ja - yoga igjen i dag gitt. Ingen sykkel for det regner, så da må jeg gjøre noe annet Har litt ambisjoner på yogafronten denne uka og håper å få gått på i allefall tre timer. Så håper jeg veldig på godt vær minst tre dager, slik at jeg får syklet litt denne uka også. Jeg er i så avsindig dårlig form at det har jeg innmari godt av. Hadde forøvrig en skikkelig fæl lørdagsopplevelse. Skulle avgårde for å hilse på venninna mi og hente datteren til middag - og handle. Så på vei ut døra finner jeg ikke lommeboka mi. Lette huset rundt og var helt fortvilt og var på butikken og spurte osv... også kom jeg på at noen hadde forsøkt å ringe meg dagen før (hadde ikke sett det før det var for sent fredag kveld). Jeg sjekket nummeret: Securitas! Ringte og joda, det var en vekter som hadde lommeboka mi.. Halleluja. Da hadde jeg grått noen fortvilte tårer og virkelig vært sint på meg sjøl og redd. Men lommebok ble hentet, mat handlet, besøk hos venninne avlyst (rakk ikke), middag laget og ungens arbeidsklær vasket. Så det endte godt. Ellers har vi sløvet, kost oss og det meste av helga Jeg har spist lavkarbobrød - som var godt! Og jeg har lagt Pavlova med sukrin, som ga verdens deiligste dessert med ca ingen karber Fornøyd. Nå må jeg ha mer
Suzy Skrevet 15. august 2011 Forfatter #7004 Skrevet 15. august 2011 Åh jeg er så spent..... Huset mitt blir lagt ut for salg denne uka - dvs det blir lagt ut på nett og på fredag kommer første annonse. Phu... jeg er utrolig spent, rett og slett. Fine, fine huset mitt som jeg er så glad i. Måtte noen som virkelig forelsker seg i deg, slik jeg gjorde, kjøpe det og passe godt på det!
Gjest Purple Haze Skrevet 15. august 2011 #7005 Skrevet 15. august 2011 Ååååå, dette blir superspennende! Krysser fingre for at salg og alt går kjempefint!
Sauen Shaun Skrevet 15. august 2011 #7007 Skrevet 15. august 2011 Håper du gir et hint når huset ligger på nettet da... *nysjerrig*
Suzy Skrevet 16. august 2011 Forfatter #7008 Skrevet 16. august 2011 God morgen! I dag var jeg påkledd og klar til å gå hjemmefra da jeg hørte på radioen at det kom til å bli rimelig bra vær. Så da slengte jeg meg rundt, skiftet til sykkeltrøye og slengte meg på sykkelen nedover. Deilig! Blir nok juks hjem i dag, for jeg skal på yoga også, men litt er uansett bedre enn ikkenoe. Håper du gir et hint når huset ligger på nettet da... *nysjerrig* Det kommer nok til å komme mer enn en melding på FB, tenker jeg Nå venter jeg bare på noen papirer fra melgeren min, som jeg skal få på mail, printe, fylle ut og scanne for å sende tilbake - så begynner ballen å rulle. Phu... Drar opp på fredag for å komme meg til tannlege og å forsøke å få malt det siste strøket på den siste veggen på huset, vasket skikkelig over alle rom, og forhåpentligvis kastet ut endel tull og kjørt vekk endel annet. Alltid mye som må gjøres Trøtt i dag gitt, selv om det hjalp med en sykkeltur. Mer
Gjest Purple Haze Skrevet 16. august 2011 #7009 Skrevet 16. august 2011 God morgen Kjekt med sykkeltur på en T-dag, så våkner man! Greit å jukse en vei vel, så lenge du skal på yoga også Blir kjempespennende å følge med hussalget ditt altså! Håper veldig at det ordner seg på beste vis Ha en fin dag!
Suzy Skrevet 16. august 2011 Forfatter #7010 Skrevet 16. august 2011 Da bærer det avgårde på yoga gitt - ble så desperat sulten i går etter yogaen at jeg endte med å drikke noe ferdigte som var for karboholdig - så i dag har jeg tatt med meg niste
Gjest Purple Haze Skrevet 16. august 2011 #7011 Skrevet 16. august 2011 Niste er lurt, så slipper du gå i karbofella
Suzy Skrevet 17. august 2011 Forfatter #7012 Skrevet 17. august 2011 God morgen folkens! I dag kom jaggu meg skattepengene 32 høvdinger inn på konto - og det var jammen bra, for jeg har brukt 22 av dem allerede på elektrikerregning, strømregning som har ligget over, hjelp til datteren sin økonomi, pluss, pluss ... men nå er jeg helt gjeldfri og kan nyte hele neste lønning med god samvittighet. Det hjelper jammen det og! Men det blir ikke noen shopping for pengene - det kan jeg si med sikkerhet. Yoga i går og på vei hjem, med nista klar, ringer kjæresten og var ferdig på ekstrajobben og skulle handle middag på vei hjem - så da skippet jeg nista og var helt skjelven innen middag var på bordet. Ubehagelig å bli så sulten altså Men han hadde til gjengjeld kjøpt baconburgere som vi stekte opp og spiste på brødskiva (jeg på lavkabobrødet, som jeg forresten blir mer og mer fan av - dæggern det er godt!), så det gikk fort over Skikkelig øm og støl i kroppen i går, og kjenner det forsåvidt i dag og. Hadde vurdert senyogaen i dag, men etter litt frem og tilbake på morran tok jeg tilslutt sykkelen ned til jobben, og skal heller sykle fremog tilbake i dag. Det får bli dagens innsats. Hadde tenkt å ta sykledagen i morgen, men da tror jeg heller jeg går på yoga midt på dagen og tar banen. Skal ut å handle gardiner med datteren i morra, etter jobb, så da er det lettvint å slippe å måtte dusje osv først. Fradag tar jeg bilen og reiser til hjemtraktene midt på dagen. Har tannlegetime og skal forsøke å få malt siste strøk på kortvegg ute, vasket kjøkken skikkelig, kvittet meg med div rask og rusk og i det hele tatt perfeksjonert til visning. Nå derimot - tar jeg noe
Gjest Purple Haze Skrevet 17. august 2011 #7013 Skrevet 17. august 2011 Mornings! Det er noen som er heldige! Jeg får tydeligvis ikke skattepengene mine før ved siste utbetaling i år. Hvor vanskelig kan det være å få ut de stakkars kronene mine da?! Gratulerer til deg som fikk dine, og som nå er gjeldfri og har hele neste lønn til fri disp! Så utrolig herlig Det drar seg til med hus og alt for deg nå. Dette blir spennende! Også tenker jeg det blir veldig godt når alt er oppgjort. Hvilket lavkarbobrød spiser du?
Suzy Skrevet 17. august 2011 Forfatter #7014 Skrevet 17. august 2011 Hvilket lavkarbobrød spiser du? Det jeg lenket til før en dag her, fra Funkjonell Mat. Ferdig lavkarbobrødmiks i form. Bakte det fredag i uka som var og det smaker fremdeles strålende (oppbevarer i kjøleskap). Jeg fikk tak i det på Ultra på Bryn i Oslo, men det skal etterhvert finnes flere steder - og du får det i nettbutikken til Funksjonell Mat. Lavkarbobrød
MarianneE Skrevet 17. august 2011 #7015 Skrevet 17. august 2011 Nå lever ikke jeg på noe lavkarbo, men jeg tenker at det er bra og kutte ned der man kan allikevel. Det brødet så godt ut, også var det jo glutenfritt og!!
Suzy Skrevet 17. august 2011 Forfatter #7016 Skrevet 17. august 2011 Nå lever ikke jeg på noe lavkarbo, men jeg tenker at det er bra og kutte ned der man kan allikevel. Det brødet så godt ut, også var det jo glutenfritt og!! Det er bittelite, men det er veldig drøyt. Jeg spiser jo ikke brød hver eneste dag, men når jeg spiser er det godt å ha noe slikt.
Gjest Purple Haze Skrevet 17. august 2011 #7018 Skrevet 17. august 2011 Takk for link, den bakemiksen skal bestilles!
Suzy Skrevet 18. august 2011 Forfatter #7019 Skrevet 18. august 2011 God morgen. Skikkelig t-dag i dag, så jeg pøser på med Gårsdagen ble ganske annerledes enn planlagt kan du si... Jeg dro opp på Majorstua etter jobb for å ta fotpleie (hadde bestilt en sånn billigsak på nett for en stund tilbake) og da jeg var ferdig der så jeg at datteren hadde ringt. Javel... ringte tilbake og hun hadde tråkket over på jobb og skadet foten slik at hun nesten ikke kunne gå på den. Så da var det bare å komme seg til sentrum, handle ei baconpølse på veien og dra til legevakta... og der ble vi igrunnen. Var der litt over seks og var ferdige ca klokka ni Snille kjæresten ringte og lurte på hvordan det gikk og om han skulle hente oss når vi endelig var ferdige - og det var veldig deilig! Men det ble ikke noe sykkel hjem på meg. Den bøle stående på jobb til i dag. Spørs om jeg får ta den hjem i dag da. Skal ut og se på gardiner med ungeni dag etter jobb, også ser jeg frem til en stille og rolig kveld hjemme uten noe av noe slag deretter. Phu...
Roadrunner Skrevet 18. august 2011 #7020 Skrevet 18. august 2011 Huff... God bedring til datteren! Går det greit med henne? Overtråkk/forstuet? Unner deg en skikkelig deilig torsdagkveld i
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå