Suzy Skrevet 10. august 2011 Forfatter #6981 Skrevet 10. august 2011 4 år er nå jammenmeg et solid fundament det også, selv om det ikke er et helt liv (ennå!). Gratulerer med dagen! Det føles ganske stort for meg, faktisk . Det er det nest lengste forholdet jeg har hatt - så langt - og jeg gleder meg til vi har vært sammen så lenge at det aldri har vært noe lenger forhold. Da er på en måte de andre nullet ut
juliane Skrevet 10. august 2011 #6982 Skrevet 10. august 2011 Ikke noe å rødme for det vel! Tenker faktisk på samme måte, men jeg har gode seks år igjen før jeg slår "rekorden", dessverre.
Suzy Skrevet 10. august 2011 Forfatter #6983 Skrevet 10. august 2011 Ikke noe å rødme for det vel! Tenker faktisk på samme måte, men jeg har gode seks år igjen før jeg slår "rekorden", dessverre. Jeg har bare tre år - og det skal gå glatt
Gjest Purple Haze Skrevet 10. august 2011 #6984 Skrevet 10. august 2011 Blir de gamle forholdene nullet ut når man tangerer dem? Da får jeg jobbe på mot de neste sju årene her! Vi har 3-årsjubileum til vinteren, så det er enda sju år til jeg tangerer gitt. Håper dere har en super 4-årsfeiring i kveld
Suzy Skrevet 11. august 2011 Forfatter #6986 Skrevet 11. august 2011 God morgen! God morgen! Blir de gamle forholdene nullet ut når man tangerer dem? Da får jeg jobbe på mot de neste sju årene her! Vi har 3-årsjubileum til vinteren, så det er enda sju år til jeg tangerer gitt. Det er i allefall den teorien jeg jobber etter Eneste problemet er at jeg aldri kommer til å få tangert kjærestens tidligere... Han har vært sammen med sin eks i tjue år. Fire blir skikkelig sørgelig i forhold. Sykler igjen i dag og du verden så såre sitteknuter jeg har etter tirsdagens sykkeltur. Klynk Er vel bare å stå på så de blir varmet opp igjen og dermed støle igjen på nytt i morra To sykkelturer denne uka var minimumsmålet, så nå er jeg glad. Blir det godvær i morra så tar jeg den da også Veldig ovenpå på matfronten også. Jeg har klart meg under de magiske 100 karbene hver dag denne uka og jeg har ligget godt an på kaloriene også. Blir litt vanskelig i dag for jeg skal ut og spise indisk etter jobben, men får bare holde meg unna risen og naan-brødet (noe som er tragisk vanskelig ettersom jeg elsker naan ), så er det ikke noe problem å spise kjøtt, kokosmelk, grønnsaker osv - gleeder meg til curry eller korma allerde Har funnet meg en genial variant av morgengrøt også forresten (inspireret av en artikkel om frokost i et danske magasin) - og denne metter lenge: 1 dl havregryn og 1,5 dl vann i mikro i tre minutter, 1 egg i en kopp i mikro i 30 sekunder så det blir eggerøre - bland egget i grøten sammen med 150 g cottage cheese og 70 - 100 g blåbær eller frossen skogsbærblanding (tinet). Mmm! passe søtt, friskt og veldig mettende. Yum Litt mer må jeg ha - formen er mye bedre i dag også (første mensdag er bare pyton altså ).
Roadrunner Skrevet 11. august 2011 #6987 Skrevet 11. august 2011 Flink du er med både sykling og maten! Veldig imponert og ikke så rent lite misunnelig. Skal bli godt å komme igang her også TRENGS!!
Suzy Skrevet 11. august 2011 Forfatter #6988 Skrevet 11. august 2011 Takk Nå måtte jeg bare, rett og slett. Det hjelper å tenke at om jeg ikke gjør noe nå så tipper jeg over tyngre enn noensinne-terskelen og det skal virkelig ikke skje! Sist jeg gikk på ei badevekt veide jeg to kilo mer enn jeg gjorde da jeg var høygravid med datteren... (da var jeg riktignok ung) ..og sånt sliter jeg litt med altså. MEN da må man ta tak da og få det inn i rutinene igjen. Skal få trening inn på dagsordenen så ofte det er mulig, og få gode matvaner igjen (for da går det av seg selv).
Suzy Skrevet 11. august 2011 Forfatter #6989 Skrevet 11. august 2011 Dette er mitt innlegg nummer 30.000.... fytterakkern altså...
Suzy Skrevet 11. august 2011 Forfatter #6990 Skrevet 11. august 2011 Og jeg har blitt "verneverdig" !!!
Pastill Skrevet 11. august 2011 #6992 Skrevet 11. august 2011 Hei! Titter innom og legger igjen en hilsen. Som den "urgamle" KG'er jeg er - jeg fant KG en gang langt tilbake i tiden, mener det var i 2002 - så husker jeg deg fra den gang, Suzy! Det så gøy å se at det er flere enn bare meg som har blitt hengende (husker også LilleBille fra "gamle dager"). Så gratulerer så mye med status som "verneverdig", Suzy! Selv har jeg skiftet nick flere ganger, og registreringen min er forholdsvis ny. Sånn er det når man er litt av og på...
Suzy Skrevet 11. august 2011 Forfatter #6993 Skrevet 11. august 2011 Så hyggelig at du stikker innom Pastill - kan jo ikke si jeg husker deg helt, for jeg er ikke helt sikker på hvem du var da Verneverdig faktisk. Da har man vært KG-inventar ei stund gitt.
Suzy Skrevet 11. august 2011 Forfatter #6994 Skrevet 11. august 2011 Stønn... dette er dag to med en voldsom gnagende hodepine Det er skrekkelig ubehagelig og brått begynte en snikende mistanke, om at det er sukkerkuttet som har gjort det, å melde seg. Har jo opplevd det før - at det er tungt med overgangen, men hadde beleilig glemt det nå gitt
Roadrunner Skrevet 11. august 2011 #6995 Skrevet 11. august 2011 (endret) Verneverdig! Ikke bare har man vært en stund på KG da, man har vel kanskje postet noen innlegg også? God bedring med hodepinen! Endret 11. august 2011 av Roadrunner
Suzy Skrevet 12. august 2011 Forfatter #6996 Skrevet 12. august 2011 God morgen! Ny dag og nye muligheter også er det jo fredag Sykkel i dag og *stolt* Feiget ut i går og tok banen hjem, men vi var ute og spiste og det ble sent. I dag skal jeg sykle hjem også altså. Hvis ikke blir det jo knapt noe trening Til tross for indisk restaurant og naan som favoritt så ble det godt under 100 karber i går også og jeg holdt meg godt unna både ris og naan. Fant forresten dette brødet i går på nett i går. Det skal prøves! Høres jo himmelsk lettvint ut, og dessuten veldig godt med litt brød av og til (i helgene for eksempel). Kontaktet dem i går og de sa at de i allefall hadde det på Bryn Ultra, så da skal jeg sykle innom på vei hjem i dag og forsøke dette i helga Det blir virkelig stadig bedre utvalg at ting for de som vil leve lavkarbo - moro! I kveld skal vi på middag tiol et vennepar. Gleder meg, for vi ser dem ikke så ofte og det er innmari hyggelig å være sammen med dem. Datteren har begynt i ny jobb og syns det virker veldig bra, men har fremdeles ikke vaskemaskin - så jeg har sagt jeg skal vaske kokkejakkene hennes (hun jobber i ferskvare i butikk) i helga også Nå må jeg ha mer Jeg våknet faktisk av meg selv klokka 06:08 i dag - det er fjerde gang på fem dager jeg våkner av meg sjøl. Skremmende...
Suzy Skrevet 13. august 2011 Forfatter #6997 Skrevet 13. august 2011 Brødet var digg! Kjempelettvint å lage og smaker faktisk godt. Nå er jeg litt glad Ellers har morgenen kommet utrolig sent til meg i dag. Vi var hos venner i går og drakk vin i bøtter (kjennes det som). Veldig koselig, men i dag er jeg noe skjelven... Datteren har invitert seg på middag i dag og ellers tror jeg ikke mye kommer til å skje.
Sauen Shaun Skrevet 14. august 2011 #6998 Skrevet 14. august 2011 Mornings. Blir inspirert av å stikke innom boka di. Noen dager hos tante er ikke bra for kostholdet mitt. Har følelsen av å ha lagt på meg et tonn iløpet av fire dager. Så nå blir det skjerpings igjen...
Gjest Purple Haze Skrevet 14. august 2011 #6999 Skrevet 14. august 2011 Verneverdig faktisk! Ellers så lyser innleggene dine av godt humør og positivitet for tiden, det er så herlig å lese. Det er nok lavkarboen som gjør at du får litt ekstra giv Håper helga har vært fin
Scorpina Skrevet 14. august 2011 #7000 Skrevet 14. august 2011 (...) Jeg våknet faktisk av meg selv klokka 06:08 i dag - det er fjerde gang på fem dager jeg våkner av meg sjøl. Skremmende... Bestemora mi brukte også å våkne så grønnjækli tidlig hver bidige dag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå