MarianneE Skrevet 8. august 2011 #6961 Skrevet 8. august 2011 Lykke til med hussalg! Synes forresten ikke du er sær med tanke på reisefølget. Spør du meg er du ganske normal, og han sær.... God mandag!!
Gjest Purple Haze Skrevet 8. august 2011 #6962 Skrevet 8. august 2011 Mårnings! Striskjorte og havrelefse igjen for oss begge nå, men en får se positivt på det - vi er allerede en dag nærmere helg! Håper ukestarten blir fin for deg, Suzy! Og ja, glemte nesten
Suzy Skrevet 8. august 2011 Forfatter #6963 Skrevet 8. august 2011 God formiddag! Sjokk og akk - det er knallhardt å være på plass igjen på jobben! Neida, det er det faktisk ikke, men jeg er da her og har begynt på mailer og annet rart som skal løses, rettes på, svares på og fikses. Går nok greit etter noen dager, tenker jeg. Da finner jeg igjen rytmen og klarer å finne igjen hodet og fokus igjen (forhåpentligvis). Godt å komme hjem igjen til kjæresten på lørdag, men jeg kjenner jeg begynner å tøye strikken på blokktilværelse... Jeg er dritt lei av å bo i ei lita og trang blokkleilighet nå. Merket konstrasten utrolig godt da jeg kom hjem fra mitt romslige hus, med diger veranda osv. Sukk... men nå er forhåpentligvis tiden kort til huset mitt er solgt og vi kan kjøpe noe annet. Klar for yoga igjen i dag også - det kommer i allefall til å bli litt av en overgang! Gruer meg litt faktisk, selv om jeg gleder meg veldig. Blir deilig å bruke kroppen igjen og første uke på etter ferie er jeg alltid mykerer enn ellers - selv om jeg er sterkere lenger ut i treningsperioden. Har jo hvilt musklene mange dager og tåler litt mer tøying Deilig å være inne i -rytmen igjen gitt
Roadrunner Skrevet 8. august 2011 #6964 Skrevet 8. august 2011 Påfyll? Trening ja.... Her må noen basiller bekjempes først, men SÅ *teller ned* Men lurer på om det ikke er helg snart? Jeg er klar..
Suzy Skrevet 8. august 2011 Forfatter #6965 Skrevet 8. august 2011 Hå, hå! Da har jeg kjøpt billetter til CC Cowboys-konsert i oktober til kjæresten og meg, som overraskelsesgave til onsdag. Da har vi nemlig vært sammen i fire år og jeg har lyst til å finne på noe hyggelig for ham Er så fornøyd med gaven at jeg nesten ikke greier å vente! Det er litt tungt å konsentrere seg i dag, kjenner jeg... går litt til og fra i hodet mitt.
Suzy Skrevet 9. august 2011 Forfatter #6966 Skrevet 9. august 2011 God morgen! På plass igjen og i dag er jeg fylt av overmot - nesten. Har endelig tatt sykkelen til jobb igjen og kunne sparket meg selv på leggen for alle bra sykkeldager jeg har gått glipp av. Det er jo så deilig å starte dagen sånn - med frisk luft og full fart! Gruer meg noe innmari for veien hjem, men det går det og. Dessuten må jeg jo slite slitt skal jeg få noen treningseffekt ut av dette og gudene skal vite at jeg har brukt for det. På plass igjen med maten også og nå fokuserer jeg på å ha med meg egg, cc og andre proteinsnacks så jeg klarer å spise riktigere og holde meg mett. Dette skal gå fint. Nå må det bare bli slutt med å la seg sige ut som en annen saccosekk. Yoga igjen i går og det var hardt gitt. Kjenner det i allefall i dag - støl på alle mulige steder - men det er igrunnen godt det. Trenger å komme i gang igjen. I dag kommer fetteren min på besøk og jeg gleder meg. Blir koselig! Festlig nok så har fetteren hans igjen kjøpt seg leilighet i gata nedenfor oss, så nå skal han slå to søskenbarn i en smekk og besøke oss begge to Ellers jobber jeg med å klare å holde meg til i morgen tidlig med å gi kjæresten fireårsgave Jeg syns den gaven ble så bra og er så spent. Elsker gaver Og kaffe
Scorpina Skrevet 9. august 2011 #6967 Skrevet 9. august 2011 Superflott gave du har funnet på Suzy - og gratulere på forhånd med 4 års dag!!!! Jeg lurer på om jeg skal avvente å finne på noe til vår dag i desember. 19 år... Tenk, nitten år ilag!! Wow Men også... Jeg har en god og snill mann. Lucky me
Gjest Purple Haze Skrevet 9. august 2011 #6968 Skrevet 9. august 2011 God morgen Her er sykkelen også fremme igjen. Det er en god start på dagen, den sykkelturen altså. Ser du også er fokusert på mat og trim etter ferien - da er vi i samme båt Herlig gave du har kjøpt til kjæresten da! Skjønner godt at du kribler etter å gi han den God tirsdag!
Suzy Skrevet 9. august 2011 Forfatter #6969 Skrevet 9. august 2011 Superflott gave du har funnet på Suzy - og gratulere på forhånd med 4 års dag!!!! Jeg lurer på om jeg skal avvente å finne på noe til vår dag i desember. 19 år... Tenk, nitten år ilag!! Wow Men også... Jeg har en god og snill mann. Lucky me Fire år blir jammen lite i forhold til 19! Og lucky you ja, jeg skulle ønske jeg hadde truffet kjæresten min før og hatt et helt liv sammen, som så mange har - meeen da hadde jeg kanskje ikke vært den jeg er heller... God morgen Her er sykkelen også fremme igjen. Det er en god start på dagen, den sykkelturen altså. Ser du også er fokusert på mat og trim etter ferien - da er vi i samme båt Herlig gave du har kjøpt til kjæresten da! Skjønner godt at du kribler etter å gi han den God tirsdag! Jepp nå er det fokus. Gikk på vekta siste ferieuke og det var virkelig ikke bra, så nå må jeg bare ta tak på nytt. Jeg liker ikek meg selv og blir lei meg av å være sånn - så da er det bare en ting å gjøre: Kutte karber og skru opp aktivitetsnivået
Suzy Skrevet 9. august 2011 Forfatter #6970 Skrevet 9. august 2011 Fy flate - nå har jeg bare femti innlegg igjen så er jeg på 30.000 innlegg på KG Var det noen som mumlet "get a life"?
Skravla Skrevet 9. august 2011 #6971 Skrevet 9. august 2011 Mumlet ikke..... Håper du ventet på solen igjen før du syklet hjem i dag.
Sauen Shaun Skrevet 9. august 2011 #6972 Skrevet 9. august 2011 Super gave du har kjøpt til kjæresten.
LilleBille Skrevet 9. august 2011 #6974 Skrevet 9. august 2011 Fy flate - nå har jeg bare femti innlegg igjen så er jeg på 30.000 innlegg på KG Var det noen som mumlet "get a life"? Men deler du dem på alle de årene blir det ikke så ille eller ....
Skravla Skrevet 9. august 2011 #6975 Skrevet 9. august 2011 Men deler du dem på alle de årene blir det ikke så ille eller .... Jeg deler mine innlegg på alle årene..... Ikke mange innlegg pr år det gitt.
Suzy Skrevet 10. august 2011 Forfatter #6976 Skrevet 10. august 2011 God morgen! Håper du ventet på solen igjen før du syklet hjem i dag. Ja jeg ventet på det første gløttet og kastet meg avgårde - og kom meg hjem nesten tørr. Var nesten bare godt med litt overrisling I dag tar jeg dog bane - med støvler og paraply. Det var dessuten så inni hampen hardt å sykle hjem i går at jeg trenger en dag til å restituere før jeg evt sykler hjem i morra igjen. Men deler du dem på alle de årene blir det ikke så ille eller .... Det er sånn jeg prøver å tenke ja (og ser bort fra at jeg hadde to år jeg ikke skrev ei linje her inne....). På plass ja - litt uggen i dag, men har akkurat fått mens og er litt kvalm, øm i kroppen og utafor - det er bare sånn det er og det går vel over i løpet av dagen tenker jeg. Som sagt er det sykkelpause i dag. Vurderte yoga, men med formen over så kuttet jeg det. Dessuten så er det jo fireårsdag i dag, så det hadde vært koselig å tilbringe kvelden med kjæresten. Han ble forøvrig litt satt ut av kort med billetter til konsert på frokostbordet. "Du er så rar altså! Å huske alle sånne ting alltid" Men han ble kjempeglad og det blir helt sikkert moro å gå for å se CC cowboys Det er Tori Amos-konsert dagen før da... og den vurderer jeg faktisk også å gå på, men å ta med meg datteren. Får se. Det er nå ganske lenge til. Litt i dag kanskje?
Gjest Purple Haze Skrevet 10. august 2011 #6978 Skrevet 10. august 2011 Gratulerer med 4-årsdagen! Håper det blir en dag fyllt av og
Suzy Skrevet 10. august 2011 Forfatter #6979 Skrevet 10. august 2011 Gratulerer med fireårsdag! Takk Gratulerer med 4-årsdagen! Håper det blir en dag fyllt av og Takk Det er sikkert litt teit å feire slikt og være opptatt av så små tall, men for meg er det fint... Og det blir nok mest og null Dustemenstull
juliane Skrevet 10. august 2011 #6980 Skrevet 10. august 2011 4 år er nå jammenmeg et solid fundament det også, selv om det ikke er et helt liv (ennå!). Gratulerer med dagen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå