Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Helt uvirkelig...

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Godt at du er trygt plassert i Danmark :klem:

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja, ja.. da var ferien over...

Dvs - vi er hjemme igjen. Har slept inn uanstendige mengder vin, klær og cd'er og er blid og fornøyd etter to bra uker.

Er igrunnen fornøyd med å være ferdig med å dele sommerhus med et annet par. Det blir sabla tett og jeg vet fra før at han fyren vi delte med fort kan gi meg innvendig gnagsår... Eksempelvis så klarer han ikke sette noe inn i oppvaskmaskina, han setter alltid skapdører, romdører og dolokk på vid vegg og greier ikke for sitt bare liv å slukke lyset etter seg... :roll: I tillegg er han typen som plutselig kommer meg utrolig tåpelige utsagn og spørsmål, som får meg til å boble inni - men jeg har klart meg ganske bra denne uka, tross alt. Jeg forsøker etter beste evne å gi faen - men når han har brukt halve uka på å spørre om ikke vi skal være med dem til syden i oktober, på toppen av dette... da kjenner jeg at det er greit vi er ferdige gitt.

Og jeg skal ikke til noe syden med ham. Skal vi på tur med dem igjen så må jeg lade minst et år :ler:

Men som sagt har det vært fint og moro i all hovedsak og det er greit å være hjemme. Nå gleder jeg meg faktisk til ei uke på hjemstedet for å fikse hus og alt det der - og se alle (og være litt helt, helt alene).

Nå må jeg vaske klær, tror jeg :)

Skrevet

Velkommen hjem igjen. :klemmer:

Det kan bli veldig intenst når man skal bo sammen med andre over så lang tid ja...

Skrevet

Og sære-Suzy syns voksne karer kan oppføre seg som akkurat det.... :sjenert:

Skrevet

Suzy er ikke sær. :riste: Det er bare slik at enkelte ting tåler man bare ikke. Det er helt normalt. Man er forskjellig, og noen ganger kræsjer det...

Skrevet

Suzy er ikke sær. :riste: Det er bare slik at enkelte ting tåler man bare ikke. Det er helt normalt. Man er forskjellig, og noen ganger kræsjer det...

Takk... men jeg føler meg av og til litt sær, for han har jo kjent kjæresten i "hundre år" og da er jeg selvsagt nødt til å omgås ham - og alle andre virker som de syns han er morsom og sier "Xxx bare er sånn han".

Men nå er det over for denne gangen :nigo:

Skrevet

God formiddag.

Sitter inne sammen med klesvasken som går og er litt usikker på hvordan jeg skal disponere dagen. Vil ut i sola, men vet ikke helt hvordan, rett og slett.

Egentlig er det mest fristende å stikke et sted for å bade, men jeg vet ikke hvor man kan gå her i nærheten. Har hørt om en badeplass, men har aldri vært der og er ikke så kjent. Litt irritabelt egentlig, men kan jo ta det som en tur.

Får la maskina bli ferdig først også slenge på bikini og solkrem og joggiser, får ta med handlelista også, så kan jeg kjøpe mat på veien hjem.

I morgen setter jeg kursen mot hjemtraktene og håper inderlig at været holder. Fortsetter dette så får jeg vasket terassen og malt siste strøk både her og der, tenker jeg. Veldig bra!

Litt :kaffekopp: nå kanskje?

Skrevet

Halloen schnuppa :goodbye:

Du har også en ferie snart på hell ja..?! Jeg har siste uka nå og jeg tviiiholder på dagene. Skulle ønske de var dobbelt så lange :ler:

Godt å "se" deg igjen :klem:

Skrevet

Håper du har fine dager hjemme. :klem:

Skrevet

Å SOM jeg koser meg!

Dette har vært ei kjempeuke med sosialt samvær, bading, sol, praktisk arbeid (vasket terassen, hatt takstmann osv) og selskap med datteren og mamma. Dette er herlig!

Fantastisk avslutning på ferien min, vil jeg si.

Nå dusjer datteren og forbereder seg til utekveld på by'n, men først skal vi til mamma og spise. Har hatt et nytt vennepar på besøk for å kikke på huset (de kan være interesserte nemlig), to venninner på besøk og hatt dattern her for å pusse ned den gamle skjenken til mamma ... og har vasket trappa så jeg kan få beiset den i morra (håper jeg).

Blir her til lørdag, tenker jeg. Satser på tur til venninna mi på grill i morra kveld - om det ikke blir regn da :(

Skrevet

Åh sånn teit drittvær altså! :sur:

Nå har det vært helt nydelig i mange dager og brått kommer regnet, men jeg skal på grilling i dag likevel jeg.

Nå er bilen fikset, jeg har vært hos tannlegen OG jeg har fått kladd på taksten på huset. Den var skikkelig bra og jeg er så fornøyd altså! Taksten ble en god del høyere enn jeg hadde forventet og det var en skikkelig hyggelig overraskelse. Nå håper jeg på et godt salg og litt penger i pungen :hoppendeglad:

Få kanskje pynte meg litt når jeg skal bort og ikke slenge rundt i joggebuksa...? :fnise:

Skrevet

Så fantastisk med høyere takst enn forventet! :tommelopp: Hvis du i tillegg klarer å få solgt uten megler også nå, så blir du en velstående dame! :)

Her pøser det sånn ned akkurat nå at jeg tror enhver grill som ikke står under tak hadde slukket umiddelbart, men satser på at det er ørlite grann bedre der du befinner deg. Maten kan man jo alltids innta innendørs! :)

Skrevet

Høres ut som om du har en helt fantastisk avslutning på ferien! SÅ deilig! :klem:

Kos deg i kveld, og nyt de siste par dagene!

Skrevet

Godt å høre at Tiger'n har fått ladet skikkelig opp i ferien. :klem:

Skrevet

Åhh så digg med høy takst!!! :tommelopp: Når tid blir huset lagt ut til salgs?

Skrevet

Åhh så digg med høy takst!!! :tommelopp: Når tid blir huset lagt ut til salgs?

Første avisannonse kommer den 19. august og det blir vel lagt på nett litt før det, tenker jeg.

Dette begynner å bli spennende. Pappa og kjæresten er begge så pessimister og hadde tippet takst 300.000 under det det ble - hah! sier jeg bare :fnise:

Hjemme igjen i byen og savner egentlig huset og hjemstedet nå... :sjenert: Det er ikke moro med sommer i blokk :sukk:

Skrevet

:klem:

Grattis med kjempebra takst!! Så spennende! Skal krysse fingre og tær for deg, håper virkelig dette går i boks!

Sommer i blokk ja...

Gjest Purple Haze
Skrevet

:vinke:

Godt å se at du har hatt en herlig ferie! Det trengtes jammen nå, etter alt du har styrt med i det siste :jepp:

Og :hoppe: for god takst! Dette blir kjempespennende!

Nyt siste feriedagen din til fulle :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...