Roadrunner Skrevet 14. juli 2011 #6921 Skrevet 14. juli 2011 Nemlig - og enhver må finne det sporet som passer seg. Jeg funker ikke særlig bra på hveteboller og mye bedre på færre karber - men det rare er jo at det er utrolig vanskelig å holde seg til det kostholdet som er bra for en. Jeg elsker jo de føkkings hvetbollene - enda de får meg til å bli feit og oppblåst og ikke ha det bra... Det er jo litt vittig... Kjenner meg veeeeldig godt igjen
Suzy Skrevet 14. juli 2011 Forfatter #6922 Skrevet 14. juli 2011 Sankket om akkurat dette med Mamma en gang, husker jeg. Hvordan det er mulig at kroppen er så dum! Den ønsker seg bare drittmat og tull som gjør den uformelig og ikke er bra for den - og enda er det helt umulig å få skrudd det suget av... Mystisk!
Roadrunner Skrevet 14. juli 2011 #6923 Skrevet 14. juli 2011 Jeg tror min kropp er programmert med et Freia-program
Suzy Skrevet 14. juli 2011 Forfatter #6924 Skrevet 14. juli 2011 Åhhhh... nå kom datteren innom og ville takke for hjelpen jeg har gitt henne i det siste - med en bit Oreokake Spiser jeg den er jo hele uka føkka, men spiser jeg den ikke er det jo for ille også... Hun har jo kjøpt for å være snill med mammaen sin
Suzy Skrevet 14. juli 2011 Forfatter #6925 Skrevet 14. juli 2011 Og nå stikker jaggu den mammaen hjem
Sauen Shaun Skrevet 14. juli 2011 #6926 Skrevet 14. juli 2011 (endret) Nemlig - og enhver må finne det sporet som passer seg. Jeg funker ikke særlig bra på hveteboller og mye bedre på færre karber - men det rare er jo at det er utrolig vanskelig å holde seg til det kostholdet som er bra for en. Jeg elsker jo de føkkings hvetbollene - enda de får meg til å bli feit og oppblåst og ikke ha det bra... Det er jo litt vittig... Hvetebollene styrer jeg greit unna. Men ser jeg en osteloff derimot... Og ikke for å snakke om at jeg vanker i et miljø hvor det er veldig god tilgang på kaker og sjokolade gjennom store deler av året. Så nå holder jeg på å psyke meg opp til å motstå fristelsene jeg vet kommer om en drøy måned... Dessuten prøver jeg å tenke ut en lur måte til å få med gjengen på å redusere søtsakene, og derimot satse mer på litt sunnere alternativer. Ikke lett. Men det bør gjøres både for min og andres helse der. Endret 14. juli 2011 av Sauen Shaun
Suzy Skrevet 15. juli 2011 Forfatter #6927 Skrevet 15. juli 2011 God morgen! Da satt man faktisk på jobb hjemme Digg! Ble ikke mye tid hjemme i går kveld, for jeg var hos venninna og hang opp og skrudde sammen bokhyller - vi kom veldig langt, men det tok sin tid uansett, så jeg var ikke hjemme før klokka ti. Da fikk jeg hengt opp klesvasken og sett litt på tv (litt mye, for jeg ble sittende oppe til midnatt og det er jo altfor lenge ), før jeg gikk og la meg. Merkelig å snakke med kjæresten i går. Han satt for seg selv i mitt hus og jeg i hans. Bakvendtlandt! Han hadde fått gjort masse, men i dag er det altså meldt regn Begynte nesten å gråte da han sa det, for nå hadde jeg sett så frem til å få alt dette gjort... og selv om det er helgere senere, så skal jeg jo ha fotografering første uka i august og da bør det jo se perfekt ut Uff... jeg krysser alt jeg har for at takrenner kommer på plass og vinduer + vindskier blir tatt i dag Innlagt i h(g)jemmekontoret i dag er soltime, glansvask av hår, vask av sengetøy, sammenbrett av rene klær og pålegging av nytt sengetøy pluss muuuligens støvsuging. Veldig mjuk avsluttning på jobb... Lage litt kanskje?
Gjest Purple Haze Skrevet 15. juli 2011 #6928 Skrevet 15. juli 2011 God morgen Håper de blir ferdig med både maling og takrenner i dag! Da kan du senke skuldrene og slippe å tenke på det i ferien din. Høres ut som en perfekt plan for hjemmekontor og mjuk overgang til ferie for deg i dag God helg og god ferie, Suzy
Sauen Shaun Skrevet 15. juli 2011 #6929 Skrevet 15. juli 2011 God morgen! Det hjemmekontoret høres jo ganske så behagelig ut. Også er det bare å krysse fingrene for at kjæresten får gjort det han hadde planer om i dag...
Roadrunner Skrevet 15. juli 2011 #6931 Skrevet 15. juli 2011 Her begynte det å regne i går kveld... Men er meldt ganske fint i morra da, før vi nærmest skal drukne på søndag. Ooooo herlige ferievær!
Suzy Skrevet 15. juli 2011 Forfatter #6932 Skrevet 15. juli 2011 Snakket med kjæresten for en time siden - det er IKKE regn der!!!! Han skulle ut igjen og begynne på andre strøk på vinduer og vindskier og pappa drev med takrennene! Er så letta
Suzy Skrevet 16. juli 2011 Forfatter #6933 Skrevet 16. juli 2011 God morgen! Da var det faktisk ferie På seng ligger klær klare til pakking, jeg må gjøre et par ærend på butikken også skal vi ned og ta et par øl med de vi skal leie sommerhus sammen med i ettermiddag (gad vite av hvilken grunn.... Vi skal jo feriere med dem i ei uke - om ei uke...). Nå er det litt så bærer det ut i verden. Kanskje helt nettløs fra i morgen faktisk - skummelt!
Sauen Shaun Skrevet 16. juli 2011 #6934 Skrevet 16. juli 2011 En nettløs ferie er sikkert godt. Men det blir litt kjedelig for meg. Jeg er snart igjen alene her...
Gjest Purple Haze Skrevet 21. juli 2011 #6936 Skrevet 21. juli 2011 Nettløs ferie er faktisk ganske godt, man innstiller seg jo på at det blir sånn. Håper du nyter ferie og tur til Danmark
Suzy Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #6937 Skrevet 22. juli 2011 Ikke helt nettløs likevel Tok med pc'n for sikkerhets skyld og på hotell er det jo netttilgang - he, he! I dag regner det - for første gang vel og merke. De foregående dagene har vi hatt knallvær (i det minste har det vært sol og passe varmt for byslenging og kjøring rundt på landet). Har kost oss maks og tror kanskje kjæresten må betale toll på meg når vi skal over grensa igjen, for jeg har spist på meg et helt land - minst! Dansk mat er deilig og billig - og dansk øl likeså Tror det blir kunstmuseum på oss i dag. Som sagt er det regn og ikke mye tegn til opphold heller. Hadde tenkt på tivoli i utgangspunktet, men det er ikke mye trivelig i regn Håper alle har det fint - jeg koser meg i allefall!
Sauen Shaun Skrevet 22. juli 2011 #6938 Skrevet 22. juli 2011 Høres helt herlig ut. Kos deg resten av ferien også.
Gjest Purple Haze Skrevet 22. juli 2011 #6939 Skrevet 22. juli 2011 Høres ut som en flott ferie! Kjekt å finne på innendørsaktiviteter når været ikke er på topp Det er tydeligvis deilig å være norsk i Danmark, ja. God mat og godt drikke kan man nyte med god samvittighet i ferien, synes jeg. Også håper jeg kjæresten slipper å betale toll for deg - den var god, du Fortsatt god ferie
Suzy Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #6940 Skrevet 22. juli 2011 Helt i sjokk over det som ar skjedd i Oslo Utrolig glad jeg er vekk på ferie nå gitt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå