Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nååååhhhh! :strix:

Høres ut som en finfin rusletur med kjæresten! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:kaffekopp: God morgen Tigerpus. Håper du fremdeles svever etter den fine helga. :klem:

Ikke så langt unna, selv om sveving ikke er det letteste tidlig om morran :ler:

Han er god den mannen og han klarer stadig å overraske meg med omtanke og fine ord - og når han er litt på en snurr så kommer det gjerne frem i lyset endel ting han ikke sier ellers, som at han er bekymret for hvordan jeg kommer til å ha det når huset mitt selges, at han har følelsen av å rive meg opp fra alt jeg har kjært og han tenker han ødelegger alt for å ha meg hos seg, at han er redd jeg ikke kommer til å bli lykkelig der og han er bekymret for om vi finner et sted vi vil ha, at han syns det er trist jeg aldri skal få gifte meg om jeg vil det, så kanskje vi burde det.. osv osv osv.. :fnise::rodmer: Han er søt og trengte nok å lufte litt av hvert - så det var godt med en tur ut i huttiheita på fest.

Det ble tidlig kvelden i går gitt. Merket det ikke hadde blitt så mye søvn natta før. Siste uke på jobb og i dag har jeg vurdert å ta meg en sykkeltur når jeg kommer hjem ettersom det ikke er noe yoga - må jo røre meg litt.

Selvsagt har alt av kosthold gått helt til dundas i helga med drikking og styr, men nå er det på'an igjen. Får forsøke å skru opp aktiviteten litt i tillegg, så skal det vel bli bra. Nytter ikke å fokusere på sånne helger i allefall.

Litt mer :kaffekopp: nå, så kanskje jeg begynner å virke...?

Skrevet

Det er pokker meg like fordømrade kaldt her i dag som det var før helga :fryser:

Sitter med trøye, genser, jakke OG jakke og hakker tenner. Det eneste postive man kan si er at man i allefall ikke sovner med denne temperaturen inne :overrasket:

Vurderer et ærend ut så jeg får igjen varmen!

Driver og lurer på om jeg skla gå fra jobb litt tidlig i dag (jeg kommer jo stort sett tidlig...). Strengt tatt har jeg mitt helt på det tørre om jefg går tre, men kan sikkert snike meg ut før også.

Ja, ja...

Ser forresten ut som de aktuelle kjøperne mine forsvinner. De får antagelig ikke lån, rett og slett, og da er det jo ikke noe å vente på. Greit nok - da vet jeg hva jeg har å forholde meg til.

Skrevet

Utrolig kjipt at kjøper'ne trolig forsvinner da... Usj! :klem:

Men som du skriver, er uansett godt å vite hva man har å forholde seg til...

Skrevet

Utrolig kjipt at kjøper'ne trolig forsvinner da... Usj! :klem:

Men som du skriver, er uansett godt å vite hva man har å forholde seg til...

Ja det er skikkelig synd - aller helst skulle jeg ønske at venninna mi kunne kjøpt det, for hun hadde virkelig hatt brukt for det - men hun får heller ikke lån. Ikke råd, rett og slett.

Men jeg har jo vært innstilt på å gå gjennom prosessen uansett, så det er greit. Jeg var dessuten forberedt på at de kunne ha probøemer med å få lån.

Gjest Purple Haze
Skrevet

:vinke:

Noen ganger er det greit når de mannfolka blir litt på en snurr, så får de tunga litt på gli :ler: Gjør godt når de klarer å åpne seg, selv om det skulle være med litt innabords.

Kjipt at kjøperne forsvant da :tristbla: Men du får sikkert solgt på annet vis. Tenker du at løsningen blir å bruke mekler, eller fortsetter du salget på egen hånd?

Går det ikke an å få litt levelig temperatur på jobb hos dere da? En kan jo rett og slett bli syk av sånn overivrig aircondition!

Skrevet

God morgen og brrr i dag også!

Det blåser jo stiv kuling her inne :tristbla: Jeg har vært ved vinduet og skrudd på panelovnene i håp om at de gjør det litt mer levelig her inne, men det er jo helt latterlig.

Skla høre om vi får kontakt med vaktmester eller noe slikt i dag, men det er et stort bygg, så jeg tviler på at de får justert noe særlig. Vært borti sånne kontorbygg før, for å si det sånn :forvirret:

Jeg fortsetter med megler til huset - som først tenkt - og går ikke videre med noe sjøl. Det er for langt unna og for slitsomt rett og slett.

Veldig fornøyd med meg selv i går. Syklet rundt vannet bak blokka i går på kvelden. Fin tur på ca 45 minutter og en slitsom en. Noen steder er det så bratt at jeg må dytte - det er ikke mulig å sykle og det var skikkelig tungt å sykle på grusvei. Mye tyngre enn asfalt. Blir jo motstand selv der hvor det er flatt og litt jobb å tråkke.

Vet ikke om jeg får til samme turen i dag, men kanskje - i det minste skal jeg i morgen, for jeg har skrekkelig godt av det. Jeg er virkelig ikke i veldig god form :flau: Antagelig burde jeg kommet meg ut både i dag og i morgen.

Flink på karbene i går, så føler jeg er tilbake på sporet igjen. Flink jente så mye som mulig før ferien nå, så kan jeg slappe litt av da. Vi skal jo bo på hotell noen dager, så jeg greier sikkert å holde meg ganske karb-riktig om jeg bare holder litt fokus :jepp:

Skal drikke kaffe med datteren i dag, litt utpå. Hun ringte i går og ville treffes. Hørtes optimistisk og blid ut, så da håper jeg i det lengste at alt er bra for tiden :roll:

Ellers da...? Oppdaget akkurat at jeg har glemt å levere fra meg mål for arbeidet mitt fram til neste sommer (medarbeidersamtaleoppgave), så jeg får vel improvisere litt straks :roll: etter litt mer :kaffekopp: , tenker jeg.

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Utrolig at det skal være så kaldt på jobb! Må jo være skikkelig ubehagelig :gjeiper:

Skjønner godt at du velger mekler. Det er absolutt mest lettvint når en bor et stykke unna og ikke får ordnet så mye sjøl. Noen ganger må en ta visning på veldig kort varsel, og det er ikke alltid så lett å bare svippe bort selv, liksom. Dessuten når nok mekler ut til et bredere publikum, så sånn sett er det greit å bruke. Minuset er jo at de tar seg veldig godt betalt for jobben, men det får en ta med i beregninga når en velger en slik løsning.

Flink du er som er ute og sykler! Det er deilig med en sykkeltur. Jeg synes bare det var rart å sykle uten mål og mening, sammenliknet med å sykle att og fram til jobb :ler: Men fin trim :jepp:

Ha en fin dag! Drar seg kjapt mot ferie nå! :hoppe:

Skrevet

Innom med litt varm drikke til Tigerpusen. :kaffekopp:

Og følelsen av å være på rett på spor igjen (både med trening og kosthold) er deilig. Håper du klarer å spa fram tid og energi til en liten sykkeltur i dag også. :duskedame:

Skrevet

Innom med litt varm drikke til Tigerpusen. :kaffekopp:

Og følelsen av å være på rett på spor igjen (både med trening og kosthold) er deilig. Håper du klarer å spa fram tid og energi til en liten sykkeltur i dag også. :duskedame:

Åh takk! Det trengstes!

Typisk nok så blir jeg kaldere og kaldere mot lunsj, når blodsukkeret begynner å synke litt i tillegg :fryser:

Forsøker å manne meg (eller kvinne meg) opp til å sykle en tur i dag og. Det tar jo bare 45 minutter - det har man jo til overs.

Skrevet

De 45 minuttene er jo en god investering, som vil være med på å gi deg en bedre framtid. :duskedame:

Skrevet

De 45 minuttene er jo en god investering, som vil være med på å gi deg en bedre framtid. :duskedame:

Indeed! :jepp:

Skrevet

:duskedame:

Her ble det sykkelen til og fra jobb i dag, og er redd ettermiddagens treningsøkt kanskje utgår til fordel for :sol: på verandaen. Er noen uker siden sist vi hadde dette været, og i dag vil jeg NYTE! God bok, drikke og en deilig stol i sola :jepp:

Skrevet

En :kaffekopp: med datteren på Kaffebrenneriet her nede. Hyggelig!

Hun skal besøke farmoren sin noen dager og deretter mormor noen dager - her er det bestemødrekos for alle penga (og ikke minst er det en fin anledning til å få gratis kost en stund :ler:).

Jeg har tenkt å henge her en halvtime til før jeg kanskje tar en liiiten butikksniff. Fant jo en veldig kul butikk nylig som jeg har lyst til å besøke igjen for å se hva de kan by på. Kanskje er det sommersalg der som alle andre steder om dagen?

Også hjem til middag og kanskje sykkeltur.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Håper du fant noe fint i din nyoppdagede butikk! Koselig med kaffe med datteren, da :) Her gleder jeg meg masse til å se ungene mine igjen snart :jepp:

Skrevet

Og her ble Sauen så motivert av å heie deg fram til trening i dag, at hun måtte ha en liten treningsøkt selv også i dag. I kveld kan ihvertfall jeg legge meg med god samvittighet. :fnise:

Skrevet

God morgen!

:kaffekopp:

Håper det ble en koselig kaffepause med datteren i går, og at alt står bra til :klem:

2 dager igjen! :pls:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Onsdag og en dag nærmere ferie. Her teller vi ned i kor! Håper onsdagen blir fin :)

Skrevet

God morgen!

I dag kledde jeg meg optimistisk etter solskinnet og glemte å se på gradestokken :fryser: Heldigvis er det så kaldt på kontoret at jeg tok varm genser på slik at jeg skulle berge meg gjennom dagen :ler:

Jeg endte som lat i går. Kjæresten var hjemme for første gang på lenge, så vi endte med å bli hengende i sofaen i går kveld. Dessuten kom tante rød brått på visitt (ventet, men ikke så tidlig) og jeg følte meg som et stykke kjøtt på slaktebenken. Sikker på at det var litervis det var snakk om :overrasket:

Anyway - smatt innom butikken "min" i går og det var noen fine ting, blant annet en shorts som var virkelig lekker og en sommerkjole som satt som et skudd, men det kostet akkurat litt for mye til at jeg syntes jeg kunne handle - så da ble det med ei pakke glansvask/minicolorasjon istedet (som jeg ikke gad å ta i går, men sparer til en alenekveld senere i uka).

I dag skal kjæresten deriomot jobbe sent igjen, så i dag har jeg lovt meg bort til ei venninne på mat og deretter hjelp med montering av bokhyller. Det kommer til å bli bra. Satser på å slenge meg ut på sykkeltur etter det, så jeg får litt god samvittighet alt i alt.

Var forøvrig flink jente i går også - 78 karber og motsto muffinsene som datteren til kjæresten bakte. Tungt :sukk:

Skrevet

Flink du er! :5:

Imponert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...