Sauen Shaun Skrevet 7. juli 2011 #6861 Skrevet 7. juli 2011 Mornings! Håper du har en roligere start på dagen i dag enn du hadde i går.
Suzy Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #6862 Skrevet 7. juli 2011 God morgen! Mornings! Håper du har en roligere start på dagen i dag enn du hadde i går. Det ser lovende ut så langt ja Som jeg sjøl skulle sagt det.... Lillemann er helt grei å håndtere når han får sine attak. Han skjønner jo ikke bedre, lille vennen. Store vennen derimot....huh; hun kan finne på helt usannsynlige rare ideer. Jeg kjefter på henne, hun står der og ser på meg med de skjønne (tross alt) "puppy eyes" også får jeg dårlig samvittighet nærmest minuttet etter min tordentale. Men hun forstår jo hvorfor jeg kan bli så inni granskauen sint. De gjør som regel det, ungdommen vår. Cluet er jo bare at de tar lærdom av irettesettinga!! Ja ikke sant - jeg får også vondt inni meg etter at jeg har slått i bordet - jeg vil helst at vi skal være venner jeg og ikke at jeg må bli sint... Men som du sier så forstår de jo hvorfor... Hva leser du? Jeg leste - inntil i dag - Varsleren av Karin Fossum. Jeg er veldig svak for bøkene hennes og jeg liker helten hennes, Sejer. Gode bøker. Men i dag må jeg innom bokhandelen og se om de har flere sånne rimelige pocketgreier. denne ble jo lest ut på et blunk. Har lyst på Nesbø jeg og Ja, ja... Ny dag og nye muligheter. Denne uka har jeg vært veldig flink med karboen. Jeg har ikke rørt ei brødskive og jeg har kokt med meg egg på jobb hver eneste dag (bortsett fra i går da jeg spiste salat med reker og egg ute) og jeg har klart å holde meg under 100 karber - nesten. Var på 114 på mandag, men de andre dagene har jeg vært godt under og er glad. Dette skal gå fint! Forventer ikke mirakler, men kjenner jeg har godt av å forsøke å kutte i karbene og være bevisst - så får jeg heller unne meg litt nå og da. Det koster ikke mye å kutte ut poteter, ris og brød i hverdagen. Jeg unner meg jo frokostgrøten hver dag. Siste yoga før ferien i dag Stikker ut i lunsjen og tar den - også får jeg vel finne på noe annet å holde meg i form med til uka Mmm - i dag smakte godt!
Gjest Purple Haze Skrevet 7. juli 2011 #6863 Skrevet 7. juli 2011 God formiddag Så flink du er som klarer å kutte karbene! Som du sier, det er jo ikke så vanskelig, egentlig, om man bare planlegger litt. Og det er jo så mye annet man kan spise som både smaker bedre og metter mer enn brød, ris, potet og pasta. Sukker klarer man seg fint uten, bare man klarer å venne seg av med en del uvaner. Jeg var helt sjokoholiker, men nå har jeg knapt rørt det siden november i fjor. Trodde virkelig ikke det skulle være mulig! Karin Fossum har jeg ikke lest noe av. Mulig jeg bør gi henne en sjanse også. Den nyeste heter "Sukkerdøden", om jeg ikke tar feil? Helt i en lavkarbers gate Kos deg på siste yogatime før ferien!
Scorpina Skrevet 7. juli 2011 #6864 Skrevet 7. juli 2011 Jeg anbefaler Karin Fossums bøker på det aller varrrrrrmeste!!
Sauen Shaun Skrevet 7. juli 2011 #6865 Skrevet 7. juli 2011 Jeg også. Holder på med Varsleren nå. Og det er sjette boka jeg leser av henne i år.
Roadrunner Skrevet 7. juli 2011 #6866 Skrevet 7. juli 2011 Ble kleint med KG på meg i dag gitt... Plutselig forsvant bare timene som var torsdagen Karin Fossum du... Husker ikke hva jeg evt har lest av henne - tror kanskje jeg må sjekke ut det gitt. Hjemme hos mams venter siste Jo Nesbø-boka, gleder meg stort!
Suzy Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #6867 Skrevet 8. juli 2011 Jeg også. Holder på med Varsleren nå. Og det er sjette boka jeg leser av henne i år. Jøss du også - som sagt alt lest den ut. Veldig bra!
Suzy Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #6868 Skrevet 8. juli 2011 God morgen! I dag klokka fem vurderte jeg seriøst å stå opp. Ble vekket av noen jævla kråker og måker i vill utfoldelse i nabolaget og fikk ikke sove igjen på en stund, men holdt ut og sov da litt til. At det ikke er skuddpremie på de hersens måkene.... De har da ikke noe å gjøre i et boligfelt langt fra havet uansett Litt øm i skrotten i dag. Ble yoga for siste gang på fire uker i går.. snufs og hulk og jeg kjenner det har vært fire økter på fire dager altså. Men jeg har bare godt av det - det er deilig å kjenne kroppenvære sliten av jobbing. Huh - nå har jeg skaffet oversikt over alle huslige utgifter, strømforbruk, forsikring, tv, renovasjon, brann og feier, eiendomskatt, vann og kloakk til de potensielle kjøperne mine. Det minner meg på at jeg må få kontaktet en takstmann for å høre om han kan ta takst på det så snart som råd er, så får jeg lagt inn det i planen også. Hum, hum... Airkondisjonen virker skikkelig her i dag, kjenner jeg. Grøss.... Litt hjelper sikkert.
Suzy Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #6869 Skrevet 8. juli 2011 HUTTETU så kaldt det er på jobb i dag Jeg sitter med ulljakke utenpå strikkejakka utenpå skjorta i dag og hutrer. Fingrene er som is! Fatter ikke at den air konditionen må stå på så ufattelig kald luft. Det er helt ok med litt varmen - vi er da tross alt kledd for sommer de fleste av oss...
Roadrunner Skrevet 8. juli 2011 #6871 Skrevet 8. juli 2011 Høres ut som en voldsom aircondition hos dere om dagen! Her er det gjerne litt i varmeste laget... Men nå trekker det litt kaldt, så jeg mistenker at kjølinga endelig har startet (har gått i t-skjorte og capri på jobb et par uker nå, og det har vært en VARM fornøyelse). Sender avsted en varm og en god kopp
Suzy Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #6872 Skrevet 8. juli 2011 Bedre temperatur nå gitt - har vært ute og spist lunsj med yndlingskusina i dag igjen Og ute er det deilig i det minste. Gjorde en tabbe og stoppet på en butikk og kikket - salg, salg, salg - tok med meg et par plagg for å prøve og gikk i prøverommet. Og der var det helfigurspeil på alle vegger. Joda, det var bra i den forstand at du slapp å lure på hvordan du så ut.. men aj altså... Hver valk, cellulitt og helsikes deformasjon ble svært så synlig. Jeg mistet i allefall lysten til å skeie ut noe i dag
Gjest Purple Haze Skrevet 8. juli 2011 #6873 Skrevet 8. juli 2011 Husk at speilene i prøverom er laget for at vi skal se verst mulig ut. Ikke skjønner jeg hvorfor... Du har da ingenting å deppe over. Så bilde av deg i den kroppstråden og kan bare si habba-habba Ha en fin fredagskveld, Suzy
Sauen Shaun Skrevet 9. juli 2011 #6875 Skrevet 9. juli 2011 Håper du har kommet deg etter prøveromsjokket. Og jeg er veldig enig med PH; du har ingenting å deppe over. Du er en vakker kvinne Suzy.
Kosemose Skrevet 10. juli 2011 #6876 Skrevet 10. juli 2011 Ser at Karin Fossum er yesterdays news, men må bare hive meg litt hesblesende med og si at Jonas Eckel er en fantastisk liten bok! Svart og fin. Heier på lavkarbene dine, men hvordan løser du dette med at det er jo sukker/karbohydrater i alt?! og spiser du mye fett istedenfor? jeg tenker også å kutte ned på karbohydrater, men er skeptisk til alt fettet noen sier man må innta istedenfor? jaja, ha en riktig så god søndag!
Suzy Skrevet 10. juli 2011 Forfatter #6877 Skrevet 10. juli 2011 God kveld damer! Sitter og er slakt i sofaen etter en litt slitsom, men akk så hyggelig helg. Har vært langt inne i Sverige og feiret 40 årsdagen til venninna mi. Skikkelig moro, men fem timers kjørevei hver veg er litt krevende. Phu.. Vi våknet kjempetidlig lørdag og dro avgårde litt over åtte. Var innom hjemtraktene en tur for å handle litt vin også ville kjæresten se på telefon (og endte med å kjøpe også) - så vi var ikke fremme dit vi skulle før i firetida. Innstallerte oss på hytte, drakk litt vin og skravlet og deretter dro vi ned på den lokale restauranten og spiste, drakk og tura til morras - bokstavelig talt. Klokka fem sjangla kjæresten og jeg i seng, men blide var vi. Hadde en ekstremt trivelig spasertur hjem med en veldig romantisk mann som hadde så mye søtt¨og fint å si at jeg nesten er litt høy fortsatt. Han er virkelig utrolig go av og til (ok - ofte). Jeg har kjørt hjem i dag og nå er det snart kvelden tror jeg. Ble ikke på langt nær nok timer på øyet i natt og i morra er det jo jobb igjen. Og jenter - tusen takk for klapp på hodet over prøveromdeppe, men det er virkelig ille hvordan man føler seg i en del av de jævla prøverommene altså Bedre nå altså. Kosemose: Jeg kutter karber ved å kutte ut brød, ris, potet osv i stor grad og å øke inntaket av protein ved å spise mer egg, kjøtt, fisk, salat - men jeg spiser ikke mye mer fett. Det er slett ikke sånn at du må spise mye fett - men spis det bra fettet og spis lavkarb grønnsaker (brokkoli, salatgrønt, minimais osv).
Sauen Shaun Skrevet 11. juli 2011 #6880 Skrevet 11. juli 2011 God morgen Tigerpus. Håper du fremdeles svever etter den fine helga.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå