Suzy Skrevet 28. juni 2011 Forfatter #6821 Skrevet 28. juni 2011 Nå har jeg laget plan for helga: Fredag - Reise opp senest halv sju. Hente bil, fylle henger, kjøre på fyllinga, demontere takrenner, handle nye takrenner, handle maling, vaske tak, male blikk og kroker. Lørdag - Bytte takrenner, bytte verandadør, male mest mulig, bære møbler hit og dit og male innvendig.... Søndag - Vise frem og fikse enda mer. Dette blir ei hard helg!
Roadrunner Skrevet 28. juni 2011 #6822 Skrevet 28. juni 2011 Nå har jeg laget plan for helga: Fredag - Reise opp senest halv sju. Hente bil, fylle henger, kjøre på fyllinga, demontere takrenner, handle nye takrenner, handle maling, vaske tak, male blikk og kroker. Lørdag - Bytte takrenner, bytte verandadør, male mest mulig, bære møbler hit og dit og male innvendig.... Søndag - Vise frem og fikse enda mer. Dette blir ei hard helg!
Sauen Shaun Skrevet 28. juni 2011 #6823 Skrevet 28. juni 2011 Med den helga i vente tror jeg det er lurt å ta det litt med ro denne uka ja. Prøve å bli skikkelig frisk før du setter igang den sjauinga der. God bedring tigern.
Suzy Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #6824 Skrevet 29. juni 2011 God morgen! Da er jeg straks på vei på seminar i to dager. Sikkert lærerikt og definitivt innholdsrikt (jeg har sjelden sett maken til program!), men også krevende. Hjemme igjen i morgen ettermiddag og da skal jeg ta en siste avlappingskveld før jeg drar opp og bretter opp ermene Kommer nok innpå igjen senere - når jeg bare har kommet meg dit vi skal og fått rigget meg opp Formen er mye bedre forresten.
Sauen Shaun Skrevet 29. juni 2011 #6825 Skrevet 29. juni 2011 Godt at du er bedre. Og lykke til med seminaret.
Scorpina Skrevet 29. juni 2011 #6826 Skrevet 29. juni 2011 (endret) Ditto Det var ikke lite du hadde på tapetet denne helgen. Min Noen skal ta med seg lillehyl på gutta-på-skauen-tur med snekring og dess like. Jeg blir derfor overlatt til meg selv ....(åh så triiiiist) og hadde tenkt meg (ilag med modern) en tur til en, har jeg blitt fortalt, superkoselig kombinert butikk/cafè røfflig halvtimes kjøring utenfor byen. Hva gjør man ikke for en god kopp kaffe??? Endret 29. juni 2011 av Scorpina
Sauen Shaun Skrevet 30. juni 2011 #6828 Skrevet 30. juni 2011 God morgen. Håper du har det bra på seminar.
Suzy Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #6829 Skrevet 30. juni 2011 Ahhhh... hjemme igjen. Altså i nå-hjemmet og ikke hjemtrakterhjemmet Fått deilig middag og vin på verandaen - og koselig skravlings med kjæresten - og nå er det en liten stund med sofa og nett, tenker jeg, før jeg skal pakke bagen på nytt og ta meg en dusj. I morgen tidlig bærer det rett hjem nemlig. Flott seminar med massevis av innhold. Må si det er givende å samles med kollegaer på den måten. Mye faglig nytte og mye trivelig sosialt også. Merker dessverre at det har foregått litt og jeg er sliten i toppen. Blir nesten litt herlig å skulle jobbe hardt med kroppen gjennom helga Liten surf nå kanskje?
Suzy Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #6830 Skrevet 30. juni 2011 Pleier du og slappe av i det hele tatt?? Å ja - når jeg slapper av så er det ingen som er slappere
Skravla Skrevet 30. juni 2011 #6831 Skrevet 30. juni 2011 Å ja - når jeg slapper av så er det ingen som er slappere Typisk kattetype.... Kos deg på hjemtrakter i helgen.
Roadrunner Skrevet 1. juli 2011 #6832 Skrevet 1. juli 2011 Håper du koser deg i hjemtraktene! God jobbehelg!
Suzy Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #6833 Skrevet 1. juli 2011 Typisk kattetype.... Så sant Phuuu... dette har vært en innmari lang dag. Fytte... Oppe klokka seks, i bilen halv sju og rett oppover. Veien var nesten bilfri og jeg var her oppe halv ni. Hjem for å skifte og deretter til mamma for å hente bil og tigge en kaffekopp. Dro hit igjen, fylte tilhengeren min sofa, tørketrommel, tv og en hel del annet - opp på fyllinga og lesse av. Deilig! Dro til mamma igjen og spiste en litt tidlig lunsj og slapp av henne - hjem og fylle hengeren på nytt OG forsøke å få av alle takrennene (uten veldig mye hell - fikk av to og en halv og da kom styrtregnet... Så på fyllinga igjen og ¨på vei hjem fylte jeg den tomme hengeren med takrenner - også dro jeg hjem med dem, på butikken for å handle mat, maling osv... Og til mamma som "jobbet" som frivillig i dag til klokka fire. Hun spanderte middag på meg (halleluja - mamma'n min er fantastisk!), ble med meg hjem også fikk vi båret opp senga fra kjelleren, ryddet og alt mulig - og etter en stund dukket venninna mi opp og hun ble til klokka tolv. Da hadde hun hjulpet meg med masse bæring og styr. Deilig! Håper inderlig på finvær i morra - hvis ikke blir det kinkig... Men skal i allefall rydde og vaske og systematisere vider. Tømme noen bokhyller, fikse litt på ei trapp - og om været er på min side skal jeg plukke ned takrenner og male kantblikk og kroker. Jah... Tipper jeg kommer til å være rimelig ferdig i morra også gitt.. Nå begynner det å bli på tide med senga Drikke ferdig , så kvelder jeg ja.
Suzy Skrevet 2. juli 2011 Forfatter #6834 Skrevet 2. juli 2011 Åhhh.... så sliten... Jeg har vondt i hele kroppen og er så sliten at jeg har mest lyst til å grine. Å motivere seg til å gå i dusjen var utrolig vanskelig - og enda luktet jeg sikkert grevling etter to dagers vannvittig kjør og null dusj I dag var jeg oppe åtte. Pappa kom vel halv ni og vi begynte å ta ned resten av takrennene. Han dro for å handle nedløp og jeg malte underliggerne så lenge. Så kom mamma en tur og vi hadde kaffepause, før vi tok fatt igjen. Lukte hele gårdsplassen, malte forkantblikket nesten ferdig på ene siden før regnet kom og jeg måtte slutte også begynte jeg inne. Har vasket i kjelleren, hengt opp to vaskemaskinger, vasket gulvene oppe, malt vinduet på soverommet, på badet - og lagt ny silikon i nedkant, malt døra til badet, døra til vaskerommet, vasket alle dørkarmer i huset, ryddet ytterligere og fikset en ødelgt flis på badet. Phu... og da klokka ble 23 måtte jeg gi meg. Hadde skikkelig vondt i kroppen. Nå sitter jeg med resten av fra i går og svimer. Tidlig kveld i kveld altså!
juliane Skrevet 2. juli 2011 #6835 Skrevet 2. juli 2011 Du er en helt, Suzy! Jeg har lagt parkett og skrudd ned kjøkkeninnredning fra 09.15 til 20.00, og jeg har ikke orka å dusje, for å si det sånn. ... og det er virkelig ingen tvil om grevlinglukta her..
Suzy Skrevet 2. juli 2011 Forfatter #6836 Skrevet 2. juli 2011 Du er en helt, Suzy! Jeg har lagt parkett og skrudd ned kjøkkeninnredning fra 09.15 til 20.00, og jeg har ikke orka å dusje, for å si det sånn. ... og det er virkelig ingen tvil om grevlinglukta her.. Og du er jammen helt sjøl med den innsatsen!!
Gjest Purple Haze Skrevet 3. juli 2011 #6837 Skrevet 3. juli 2011 God morgen Ikke det minste rart du er sliten, slik som du har holdt på i helga Ser du enden på det snart?
Suzy Skrevet 3. juli 2011 Forfatter #6838 Skrevet 3. juli 2011 God morgen! Tja - kunne nok ha brukt enda mange timer på myyye... men nå må det prioriteres. Jeg skal ut og fortsette med maling av forkantblikk så fort jeg har fått i meg frokosten. Det kommer sikkert til å ta mye tid, men jeg håper inderlig å klare det på et par timer. I så fall kan jeg ta fatt på en liten annen oppgave som venter også kommer de som vil se på huset mitt klokka tolv... I kveld skal jeg ikke røre en finger.
MarianneE Skrevet 3. juli 2011 #6839 Skrevet 3. juli 2011 I kveld skal jeg ikke røre en finger. Det forstår jeg veldig godt! Sofaen anbefales... Herregud og du står på.
Suzy Skrevet 3. juli 2011 Forfatter #6840 Skrevet 3. juli 2011 Det blir mye, kjenner jeg. Var i seng ett i går og klokka på åtte i dag. Blir ikke kjempemye søvn heller... Men om jeg får solgt det til disse folka nå, så blir det bra likevel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå