Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Huff... God bedring, Suzy! :klem:

Håper du har en fin lørdag, tross alt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:kaffekopp: God morgen. Håper du fikk en flott dag på slektstevnet i går. God bedring tiger'n. :klem:
Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Håper formen er bedre i dag. Hvis ikke, får du ta deg tid til å være syk og få kjæresten til å pleie deg :)

Håper du hadde en fin dag med slekta i går!

Skrevet

God søndagsformiddag.

Fremdeles i sjaber form og nå har jeg klart å smitte kjæresten også, så klar :roll: Satser på å være sjuk i dag - litt sånn intensivt - så er jeg kanskje mirakuløst frisk igjen i morra. Det hadde vært godt altså.

Slektstevnet var kjempekoselig og virkelig bra. Koste meg veldig og var nesten litt lei meg over å dra da vi gjorde, men formen var ikke god da heller og det ville ta tid å komme seg ned hit igjen. Var hjemme halv ni og i seng midnatt og har sovet til 11 i dag. Tyder på at jeg ikke er helt patent kanskje :ler:

Blir en stille dag, kjenner jeg.

Skrevet

God bedring, Suzy!

Håper du får unnagjort det meste av basillene i dag...

:klem:

Skrevet

Betraktelig bedre form i dag, men ikke fullt så oppesen som jeg trodde da jeg kledde på meg i dag tidlig. Da var jeg rimelig sikker på at jeg skulle på yoga i dag og alt - det er jeg slett ikke så sikker på nå lenger.

Men det hjalp med en intesiv sjukedag. Kjæresten sov tre timer i strekk på dagen - og det etter å ha ligget i senga til klokka 12... Jeg holdt meg oppe, men sovnet godt i gårkveld gitt..

I dag er det filming av opplæringsfilm her og jeg styrer og organiserer så godt jeg kan for å legge til rette. Det blir bra, tror jeg :)

Mer :kaffekopp:

Skrevet

:vinke:

Godt å høre at formen har blitt litt bedre!

:klem:

Her er det litt blåmandag - trøtt...

Gjest Purple Haze
Skrevet

God formiddag :kaffekopp:

Godt at formen er litt bedre, men du får ta det med ro til du er skikkelig frisk igjen. Om du ikke orker yoga i dag, kan du ta det igjen senere, vet du :)

God mandag :)

Skrevet

Jeg må nok det gitt...

Men jeg fikk meg en vekker på flere fronter i helga. Gikk på vekta hjemme og nå veier jeg godt over tjukkebollafeita-grensa og det MÅ jeg bare gjøre noe med. Det er ikke godt å føle seg slik. Så nå skal jeg gradvis tillempe meg lavkarbo igjen her og forsøke å intergrere det så godt dom mulig i den vanlige hverdagen. Det går det om jeg bare vil.

Og få trent mer såklart - men altså ikke i dag nei :ler:

Gjest Purple Haze
Skrevet

:ler:

Trening kan fint vente til formen er bedre. Det trenger ikke være så store grep for å leve lavkarbo, men dette kan du jo, så jeg trenger ikke belære deg. Og jeg tror ikke noe på at du er tjukkebollefeita!

Skrevet

Å jo! Tjukkebollafeita indeed. Jeg har ikke veid så mye siden den vinteren jeg var helt inaktiv på grunn av operasjon. Fytte....

Tragiske greier.

Men jeg har gjort det før og kan igjen. Tror jeg i allefall.

Skrevet

Klaaart du kan!! Kan jeg - så kan du!! :jepp:

*sender et tonn med motviasjonswibber sørover* :tommelopp:

Skrevet

Klart du kan! :duskedame:

Klaaart du kan!! Kan jeg - så kan du!! :jepp:

*sender et tonn med motviasjonswibber sørover* :tommelopp:

Takk!

Har spist tunfisk, egg, tomat og isbergsalat til lunsj i dag. Mmm! Det er lavkarbo det :nigo:

Riktignok ble det havregrynsgrøt til frokost, men det er i allefall bedre enn mye annet, så jeg lemper sakte til.

Skrevet

Nææææææææ... på TV jo. :tommelopp:

Skrevet

:troest:

Vet det er en dårlig trøst, men er tilnærming til lavkarbo på gang her også... :sjenert: Tjukkebolla2 til tjeneste :sukk:

Litt brødmat i dag, men har fått handlet inn mer lavkarbo-mat, så satser på en liten overgang ditover i løpet av uka. Trengs! Utfordringen blir jo at jeg trolig får besøk til helga da, og kanskje skal på tur helga etter... Men trenger jo ikke gå bananas, selv om det kanskje ikke blir HELT strikt lavkarbo. Ikke så mye forbedring som trengs i utgangspunktet her nå, for kostholdet var ganske skakkjørt.. :balltre:

We can do it, Suzy!!! :5:

Skrevet

Og noen av oss er stolte over å endelig ha lært seg å gå forbi sjokoladehylla (til og med når det er Stratos på tilbud)... :jepp:

Det er nok mange av oss som trenger å skjerpe seg litt. Og vi klarer det alle sammen... :duskedame:

Skrevet

God morgen!

Felles skjebne er kanskje en dårlig trøst, men det er faktisk en trøst - så det så.

I går klarte jeg meg på 80 karber i løpet av dagen og jeg kjenner jo umiddelbart at metthetsfølelsen er større og det dermed er lettere å la være å spise for mye. Hurra for det.

Målet er å klare å tilpasse meg Fedonsk maner til å begynne med - altså å være under 100 karber om dagen, så får vi se om jeg klarer og vil gå lenger enn det etterhvert.

Det som selvsagt kompliserte det hele med en gang var at i går kom det en eske stappfull av varer fra AXA som plaster på såret for at jeg fant fluer i grøten min (og klagde på det) :ler:

Så nå har jeg couscous, kikerter, salsa (de to siste er jo ikke ille da), knekkebrødmix, muffinmix, instant havregrøt med blåbær og marsipan - for å nevne noe :roll:

Meen om jeg fordeler det utover dagene så blir det greit uansett og jeg orker ikke gå rett på fanatisme heller. OG jeg har ikke tenkt å si til noen andre enn dere at jeg driver med dette nå. Orker ikke maset.

Null trim i går og tror ikke det blir noe i dag heller. Jeg er fortsatt ikke i form, rett og slett, og resten av uka blir tøff nok med seminar i to dager og deretter hard helg på landet med maling, takrenneskiftting, søppelkjøring pluss pluss. Tror jeg må prioritere å spare krefter, rett og slett.

Kjedelig :sur:

I går sovna jeg nesten på sofaen og kjæresten sovnet og sov over en time. Vi er sannelig litt av en suppegjeng om dagen... Sjikki dynamiske lizzom...

Litt mer :kaffekopp: nå kanskje - og en runde.

Skrevet

I går sovna jeg nesten på sofaen og kjæresten sovnet og sov over en time. Vi er sannelig litt av en suppegjeng om dagen... Sjikki dynamiske lizzom...

Lenge leve rommantikken i hverdagen!!

:lol:

Skrevet

:troest:

Synes du er flink jeg, som har kommet igang med kostholdsfokus igjen! Og ikke tenk på treninga, det viktigste er å få tilbake litt overskudd og form... :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...