Suzy Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #6781 Skrevet 21. juni 2011 Yoga ser utrolig spennende ut Mulig jeg kunne hatt god nytte av det iom jeg ikke kan trene noe som utøver press/trykk på buken pga brokket mitt. Could be.... Det rtror jeg sikkert ville gå bra - det er veldig mange øvelser der du skal slappe av i magen nemlig for å strekke bedre, bygge styrke på rette viset osv... Vet om flere som har benyttet seg av en advokat til å ta seg av papirarbeidet ved salg av bolig. Betalt en 6-7000 kontra ti ganger så mye! Det er uhorvelig med priser en megler skal ha! Jepp Det er sånn det blir om paret byr det jeg vil ha og jeg bestemmer meg for å selge før vi er i gang med alt - da blir det advokat og bittelitt i kostnad i forhold. Leiligheten samboeren min selger har prisantydning på 2,1, og han betaler megler 78.000. Høres jo ut som om betingelsene er ganske like dine da, siden taksten ikke er så ulik. En kollega av meg betaler bare 1,2 i provisjon, men han selger bolig i en helt annen prisklasse også da. Er skikkelig surt når betydelige deler av gevinsten går med til meglerhonorar... Det høres ganske likt ut - eneste mulige overaskelsesmoment er at jeg ikke har fått takst enda. Må fikse småtteriet på huset som må og skal fikses, før jeg tar takstmann inn, så jeg får best mulig takst. Men megler har antydet rundt 2 mill og kanskje mer, så vi får se...
Gjest Purple Haze Skrevet 22. juni 2011 #6782 Skrevet 22. juni 2011 God morgen Håper onsdagen blir bra! Ha en fiiiiin dag
Suzy Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #6783 Skrevet 22. juni 2011 Mornings! I dag var jeg trøtt da klokka slo seg på.. stønn! Nesten umulig å få opp øynene, og kjentes som jeg har vært helt vekk i hele natt. Får vel kanskje prøve å komme meg i seng litt tidligere i kveld kanskje...? I dag skal jeg spise middag med datteren i byne. Spent på å høre om de første arbeidsdagene henne, snakket nemlig såvidt med henne i går og da var hun på jobb - andre dag av sitt første oppdrag. Håper hun syns det er ålreit og trives - og at hun får flere oppdrag etterhvert. Planlegger yoga også. Håper det skal være godt for en øm og litt hormonoppvridd skrott.... Mye småtteri som må fikses i dag. Men først
Suzy Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #6784 Skrevet 22. juni 2011 Glemte helt at jeg endelig fikk kjøpt meg støvler i går! Hurra! Kjempefine, syns jeg selv og ikek så sinnsjukt dyre som mange andre: Tretorn, Emelie De har justerbar spenne i skaftet så jeg har plass til bukser nedi og veldig god såle, slik at det faktisk er behagelige å gå på. Og med det samme datt jeg innom denne butikken MQ i Grensen, som jeg aldri har lagt merke til eller sett - men de hadde mye fint! Kjempestilige ting. Kjøpte meg en genser på halv pris, men skal definitivt tilbake dit og finne meg mer.
Gjest Purple Haze Skrevet 22. juni 2011 #6785 Skrevet 22. juni 2011 Fine støvler! Og artig å oppdage nye butikker, som kanskje har litt andre ting enn de vanlige kjedebutikkene Håper yoga hjelper kroppen litt på vei mot det normale igjen. Ikke gøy de dagene før det bryter ut!
Suzy Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #6786 Skrevet 22. juni 2011 Fine støvler! Og artig å oppdage nye butikker, som kanskje har litt andre ting enn de vanlige kjedebutikkene Håper yoga hjelper kroppen litt på vei mot det normale igjen. Ikke gøy de dagene før det bryter ut! Kjempegøy - og de hadde et merke der jeg aldri har sett før (og ikke husker hva het nå), men som hadde veldig feminine og litt røffe klær - kjempelekkert med endel innsving og fine detaljer. Og det brøt løs for fullt i går.. så jeg håper på litt helende virkning av yogaen, rett og slett.
Sauen Shaun Skrevet 22. juni 2011 #6787 Skrevet 22. juni 2011 God morgen! Godt å høre at datteren har kommet igang med jobben. Håper virkelig at hun vil trives og får mye å gjøre.
Gjest Purple Haze Skrevet 23. juni 2011 #6788 Skrevet 23. juni 2011 God morgen Håper det blir et koselig treff med RR og Skravla i dag! Jeg er en smule misunnelig, og skulle gjerne vært med
MarianneE Skrevet 23. juni 2011 #6789 Skrevet 23. juni 2011 Det er moro når man kommer over en butikk som er veldig "deg" og som du gleder deg til og komme tilbake til! Kos deg i kveld med middagen!!
Sauen Shaun Skrevet 23. juni 2011 #6790 Skrevet 23. juni 2011 God morgen! Håper du får en flott dag. Og kos deg på treff i kveld.
Roadrunner Skrevet 23. juni 2011 #6792 Skrevet 23. juni 2011 Takk for noen koselige timer i ettermiddag, Suzy!
Suzy Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #6793 Skrevet 24. juni 2011 Takk for noen koselige timer i ettermiddag, Suzy! I lige måde Det var kjempekoselig! Nå sitter jeg hjemme og forsøker å få unna noe som skal være klart til klokka 10. Da skal jeg gå gjennom det med sjefen min. Skulle egentlig vært på en infofrokost, men for det første må jeg bli ferdig med dette her og for det andre er jeg i skrekkelig dårlig form... Sår i halsen onsdag kveld og spiste "Vekk i morgen" i hele går - og var helt ødelagt i gårkveld med feber osv... og er ikke mye bedre i dag. Blir sikkert kjempegøy å slepe gressklipper i ettermiddag med denne formen... Satser på å komme meg på jobb til senest kloka ti - gå gjennom dette med sjefen og sove på bussen hjem.
Gjest Purple Haze Skrevet 24. juni 2011 #6794 Skrevet 24. juni 2011 ? Den formen høres ikke god ut! Masse god bedring og god tur hjem
Skravla Skrevet 24. juni 2011 #6795 Skrevet 24. juni 2011 God bedring og god tur hjem. Blir sikkert fint å klippe gress etter dette regnværet også......
Suzy Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #6797 Skrevet 24. juni 2011 Takk jenter. Paracet og litt varm te har hjulpet litt, men det kjennes som hjernen er en liten ert inni et stort tomrom akkurat nå Blir sikkert fint å klippe gress etter dette regnværet også...... Sjekket yr - ikke regn der ifølge dem. Håper de har rett....
Suzy Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #6798 Skrevet 24. juni 2011 Her var det strålende sol og skikkelig varmt da jeg endelig kom hjem - det var en hyggelig overraskelse og hyggelige overraskelse nummer to kom da jeg svingte inn grinda, for der drev den en fjortis med plenklipper og strevde Jeg ringte jo sommerjobbordningen i kommunen tidligere i uka og hørte om de kunne ta en runde for meg, men de trodde ikke de kom til å rekke det før helga og da sa jeg at om de ikke rakk det kunne det være. Hadde jo ikke skjedd noe i går, så da trodde jeg toget var gått, men neida Så jeg har vasket klær, ryddet og sortert, skrudd ned ei seng, rensket kjøleskapet og nå sitter jeg med ingefæravkok m honning og jobber inn det jeg ikke rakk før i dag. Fremdeles skikkelig dårlig form, men det får jeg jo ikke gjort noe med, så da får jeg forsøke å jage det på dør med ingefær.
Suzy Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #6799 Skrevet 25. juni 2011 (endret) Oppe og i ferd med å gjøre meg klar til slektstevne - gleder meg til det, men er lei meg for at jeg fremdeles ikke er i form på noe vis... Hadde jeg hatt valget hadde jeg blitt liggende i dag, tror jeg. Får være syk i morgen, for i dag passer det bare ikke. Det fasinerende er at jeg ikke har noe luktesans - null faktisk. Ganske pussig og litt skummelt. Skulle gjerne kjent om jeg lukter svette eller noe liksom... Kjæresten kommer med bunaden, så inntil videre sitter jeg i slasketøy og drikker var ingefærdrikk. Har fått på ei vaskemaskin til med et sengeteppe og håper den er ferdig før vi drr så jeg kan få utnyttet det fine tørkeværet maks. Håper inderlig det blir slik neste helg også altså! Da skal jeg virkelig få gjort litt! Huh... får vel sminke meg litt så lenge. Slitsomt.... Endret 25. juni 2011 av Suzy
Gjest Purple Haze Skrevet 25. juni 2011 #6800 Skrevet 25. juni 2011 God morgen <---------ingerfærte til den syke. Håper du får en fin dag på slektstreff til tross for dårlig form. Herlig å finne ferdigklipt plen da! Tenker du kommer i mål med alt du skal, når formen blir bedre og været er på din side God helg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå