Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Gjest svanungen

God morgen, Suzy!

Godt å høre at formen var bra, og at timen gikk greit tross hosting! Får håpe basillene tar bena fatt og stikker :) Synes det var utrolig godt å komme igang med treningen selv, kjenne at kroppen fremdeles fungerer! Litt tungt første timen, men har løsnet skikkelig nå. Årets første spinningtime i dag, gleder meg!

Ha en alldeles strålende dag!

:trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen!

I dag er jeg helt svimmel av trøtthet. Var hjemme fra Oslo, etter en sinnsjukt travel dag i går, først klokka halv ett i natt, så natta har vært litt ... ja, kort.

Hosta veldig mye i går også på grunn av alt stresset og det er ikke bra. Hadde igrunnen planlagt å blir helt frisk jeg nå... :forvirret:

En annen ikke så morsom sak... Jeg fikk helt ny pulsklokke av kjæresten min i gave og på mandag skulle jeg endelig prøve den. Skiftet, tok på meg beltet og puttet selv arbåndsdelen i veska - trodde jeg i det minste.

For når jeg kom til treninga så var ikke klokka med og jeg tenke "ja, ja" dable den liggende igjen hjemme. Men hjemme er den ikke! Den er ikke på gårdsplassen og den er ikke på treningssenteret. Jeg har mistet den helt nye og ubrukte klokka :grine:

Jeg leter og leter og er helt fortvilt! At det går an å være så uheldig da!!

Du Suzy, jeg vurderer sterkt en lavkarbo-greie jeg. Men det er mest fordi jeg elsker rømme og sånt. Lurer jeg meg selv da eller? :sjenert:

Jeg mener at lavkarbo er veien å gå, men det er min personlige erfaring. Ei jente jeg jobber sammen med begynte på lavkarbo tidlig i fjor høst og har nå gått ned 10 kilo - jevnt og trutt. Det fungerer rett og slett og man slipper å miste energi fordi man spiser for lite.

Det er dessuten en livsstil det er mulig å holde seg mer eller mindre til resten av livet. I det minste er det mulig med South Beach som jeg sverger til. Den har en såkalt fase tre som du skal kunne følge hele livet.

Gå på biblioteket og lån boka (eller kjøp på nett) og se om det er noe for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det går an! Jeg er like trøtt i dag jeg...

Tilbake på jobben i dag og helt i koma. Jammen bra det er torsdag allerede, så jeg snart har fri igjen. Trenger virkelig å sove ut snart, kjenner jeg.

I dag skal jeg begynne som instruktør på en bedriftstime rett etter jobben. Det er ikke jobben min altså. Uansett så sa jeg ja til jobben på betingelse av at jeg fikk opplæring i å ha styrketimer - men har jeg fått det enda? Eh.. nei.. Jeg syns det er litt sløvt. Hadde jeg ikke passet på selv så¨hadde jeg ikke fått noen beskjed om hvor og når det var heller.

Jeg får bare kjøre sykkel som jeg kan og forsøke å finne på noe den siste halvtimen (som altså skal være styrke). Lå og gikk gjennom styrke overkropp før jeg sovna i går (kanskje en grunn til at jeg er så trøtt), så jeg skal nok greie det.

Hatt kusina mi, med stor gravidmage og med treåringen sin, på besøk fra i går til i dag også. Veldig koselig, men også litt slitsomt. Skal kjøre dem på bussen midt på dagen i dag, så de kommer seg videre. De bor i utlandet til vanlig så de har hatt en lengre juleferie med besøk rundt omkring.

Har vært opptatt med mitt siden søndag, så har ikke sett kjæresten på flere dager. Han kom innom og spiste middag med oss i går og når kusina ordnet med barn, så var han snar til å hviske til meg hvor mye han hadde savnet meg. Fint! Det kan vel være en påminnelse om at jeg er litt viktig for ham, håper jeg... :lur:

Nå må jeg nok ha mer kaffe. Herregud så trøtt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O-Ren Ishii
Har vært opptatt med mitt siden søndag, så har ikke sett kjæresten på flere dager. Han kom innom og spiste middag med oss i går og når kusina ordnet med barn, så var han snar til å hviske til meg hvor mye han hadde savnet meg. Fint! Det kan vel være en påminnelse om at jeg er litt viktig for ham, håper jeg... :lur:

Det er viktig å savne hverandre. Det er så ofte da man får påminnelsen om hvor mye en betyr for hverandre. Har du tenkt mer på om du skal lese opp det du har skrevet i dagboken din for ham?

Nå må jeg nok ha mer kaffe. Herregud så trøtt...

Håper du kom deg utover dagen! :klem:

Jeg har ikke drukket kaffe siden mandag, det må være rekord for min del. Kanskje jeg kan bruke dette til å avvenne meg litt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig å savne hverandre. Det er så ofte da man får påminnelsen om hvor mye en betyr for hverandre. Har du tenkt mer på om du skal lese opp det du har skrevet i dagboken din for ham?

Håper du kom deg utover dagen! :klem:

Jeg våknet etterhvert gitt. Nå er jeg lykkelig og mett etter å ha fått post-treningsmaten min. Nå skal jeg vaske litt klær og pakke litt klær, så kommer vel kjæresten om en stund og plukker meg opp.

Jeg har helt klart tenkt å lese dagboknotatet for ham. Det tror jeg at han kan ha godt av å høre. Kanskje skriver jeg det bare over på et papir og gir det til ham, så kan han alltids lese det selv. Får se hva som passer best. Men jeg tar det en dag vi har tid til å snakke om det etterpå. Det er vesentlig.

Jeg har ikke drukket kaffe siden mandag, det må være rekord for min del. Kanskje jeg kan bruke dette til å avvenne meg litt. :ler:

Wow :overrasket: ikke siden mandag... da tror jeg at jeg hadde fått abstinenser faktisk. Skremmende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgen.... jeg sier ikke god, for jeg er virkelig ikke våken enda. Kjære vene... Det er godt det er fredag, for dette har vært ei skikkelig tøff uke!

Sov hos kjæresten i natt. Vi hadde avtalt kosekveld etter at han var ferdig på trening i går og sånn ble det, men vi koste oss sånn at klokka ble nesten tolv før vi la oss og da er jeg selvsagt påfølgende stuptrøtt i dag.

Våknet bare sekunder før klokka ringte og lurte på om jeg orket å stå opp og gå på do også begynte det å plinge :fnise: Så da orket jeg i allefall ikke. Kjæresten var rimelig smal i øya han også i dag.

I kveld skal vi på quiz og ta oss en øl eller no slikt. Jeg har en bedre følelse. Han er postiv og han er tilstede. Jeg slapp ned skuldrene i forhold til ham i går og det var herlig. Vi er jo ikke uvenner, vi er bare så innmari i utakt for tiden...

Lurer på om jeg skal anstrenge meg for å rekke sykkeltime i dag eller om jeg bare skal være lathans resten av uka...? :klø: Får kjenne på det utover dagen.

Åh, nå er endelig :kaffekopp: klar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest O-Ren Ishii

Så fint at kjæresten er litt mere tilstede om dagen! Kanskje det er lettere å få snakket med ham om det du skrev i dagboken din også da?

Jeg skulle gjerne drukket kaffe, men jeg tør ikke! :grine: Er så redd for at magen skal bli rar av det. Jeg får abstinenser om jeg ikke får drukket kaffe en dag, men jeg tror de verste har gitt seg nå¨. De ble uansett blandet inn med omgangssyken; jeg får hodepine om jeg ikke drikker kaffe om morgenen. Som en gammel dame. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne drukket kaffe, men jeg tør ikke! :grine: Er så redd for at magen skal bli rar av det. Jeg får abstinenser om jeg ikke får drukket kaffe en dag, men jeg tror de verste har gitt seg nå¨. De ble uansett blandet inn med omgangssyken; jeg får hodepine om jeg ikke drikker kaffe om morgenen. Som en gammel dame. :ler:

Kjenner igjen det der - prøv deg frem med cola zero :nigo: Det er litt koffein i det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O-Ren Ishii
Kjenner igjen det der - prøv deg frem med cola zero :nigo: Det er litt koffein i det og.

Drikker ikke lightbrus. :filer:

:fnise:

Neida, jeg drikker nesten ikke brus i det hele tatt jeg. Og lightbrus blir jeg så rar i magen av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg drikker nesten ikke brus i det hele tatt jeg. Og lightbrus blir jeg så rar i magen av.

Ja da var vi igrunnen like langt... Pfft! Ta deg en forsiktig kopp og kjenn etter. Kaffe er deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O-Ren Ishii
Ja da var vi igrunnen like langt... Pfft! Ta deg en forsiktig kopp og kjenn etter. Kaffe er deilig :)

Skal prøve etter lunsj. :)

Savner kaffekoppen på pulten min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve etter lunsj. :)

Savner kaffekoppen på pulten min!

Ja den er vesentlig - jeg har fått i meg ca 7 dl tenker jeg og er i fiiin form :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest O-Ren Ishii
Ja den er vesentlig - jeg har fått i meg ca 7 dl tenker jeg og er i fiiin form :ler:

Jeg prøver meg aller forsiktigst på en kopp nå, så får vi se... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O-Ren Ishii
Spent!

Dagens kaffedrikkerapport: Fem små slurker ned, så ble det nok. Det har aldri skjedd før. Jeg er fortsatt i sjokk. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Dagens kaffedrikkerapport: Fem små slurker ned, så ble det nok. Det har aldri skjedd før. Jeg er fortsatt i sjokk. :overrasket:

Du store :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjefte.

ÅH, jeg blir så irritert!!!

For litt siden popper plutselig eksen opp på msn (i dag er headingen på msn'en min "Love, love, love" rett og slett fordi jeg føler at det er litt mer av den sorten i livet mitt akkurat nå).

Så kommer følgende: "Grattis :)"

Også skal han tipse meg om en sak til avisen. Greit nok med tipset, men gratulasjonen svarer jeg ikke på.

Det er ikke første gangen han skal tipse meg om saker og forrige gang svarte jeg bare ja og ha og ignorerte tipset. Så i dag kommer det tilslutt følgende: "Ikke surr denne saken bort nå da. Så #konkurrenten# ta en tosiders på #forrige tips#.

Faen da!!! :sinna:

Ikke kom her og belær meg din helvetes drittsekk! Hold den digre kjeften din lukket og hold deg unna meg for all overskuelig fremtid ditt bedritne, bedragerske rasshøl av en ynkelig unnkylding for et menneske!!!!!!

AAAARGHHH!!!!

Jeg hadde gått fra maskina innen den siste setningen kom, for å spise lunsj, så jeg svarte aldri på det. Gidder ikke si noe heller. Jeg blir bare så sint hver gang jeg høre fra ham, men jeg har forbannet meg på at jeg ikke gidder gi ham tilfredsstillelsen å se meg sint.

Av og til er det fint å ha KG å rase ut på :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva jeg skulle gjort uten KG.

Perfekt sted å fortelle Mannen hvilken lat dritt han er noen ganger, virkelig få gitt ham inn!

Helt uten at han får med seg en ting, og jeg føler meg bare såååå mye bedre etterpå.

Åssen gikk det på quizen, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen gikk det på quizen, forresten?

Dumme, dumme quizen var avlyst, så da ble vi sittende og drikke øl og tulle en hel gjeng istedet. Det var skikkelig kos, men det ble ganske akkurat en øl for mye, syns jeg - kjenner det i dag og nå skal jeg på fest hos sjefen. Blir nok ikke sent i dag :ler:

Men: O lykke og salighet! Da jeg gikk på vekta i dag tidlig (vel, i dag sent... :rodme:) så var jeg nede på 73,9!! Juhu!

Det er første gang på mange ÅR jeg har sett 3 tallet etter 70-tallet. Målet er 70 akkurat og når jeg kommer dit så skal jeg se an om jeg har kapasitet til å klare mellom tre og fem kilo til. 67 er idealvekta mi og om jeg kommer dit igjen, så ville det vært stor stas.

Å så deilig det var med litt fremgang.

Uansett... etter ølling i går så kom vi inn på den uunngåelige debatten om flytting og hva vi skal gjøre. Det er slitsomt, men det må jo bare snakkes om. Jeg syns han er uklar og han er litt fortvilt over mine krav om klarhet, tror jeg. Jeg mener han må tenke seg om og komme med noen ting jeg må forholde meg til snart. Jeg trenger å se hva mine opsjoner er.

Vi får bare jobbe på... Sukk...

Livet er fader meg ikke for amatører.... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...