Suzy Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #6681 Skrevet 31. mai 2011 God morgen! Jeg er sikker på at du hadde blitt en god moderator her. Du har de egenskapene som skal til. Men du må tenke deg godt om. For du må ikke ta på deg noe som vil gi deg konstant dårlig samvittighet for at du ikke rekker å følge opp slik du ønsker. Det er akkurat det med samvittigheten som gjør meg usikker. Det hadde vært veldig moro å være moderator - på en måte - og jeg tror jeg hadde lært mye av det, men samtidig så tror jeg at det ville blitt noe som hang over meg. Derfor er jeg sabla usikker på om det er riktig å si ja til det...
Gjest Purple Haze Skrevet 31. mai 2011 #6682 Skrevet 31. mai 2011 God morgen! Så du var kaffetørst, så jeg bidrar med mer Jeg er ikke det minste forundret over at du ble spurt om å være modde. Vi som kjenner deg, vet at du har vettet og fornuften på rett plass Jeg var selv modde på et temmelig stort forum, og syns det ble litt for mye å gjøre. En forplikter seg til å henge på nett, lissom. Men for all del, er det noe du har lyst til, så go for it! Regn her også, så det blir bil til jobb i dag. Men jeg så at yr.no spådde knallvær til langhelga, så da håper jeg det slår til Ha en fin dag
Sauen Shaun Skrevet 31. mai 2011 #6683 Skrevet 31. mai 2011 Hvis du trenger å lufte tankene rundt den moderatorjobben, så vil jeg anbefale deg å ta en telefon til Skravla. Hun har vært modde. Og hun er alltid flink til å hjelpe folk med å sortere tanker.
Suzy Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #6684 Skrevet 31. mai 2011 Hvis du trenger å lufte tankene rundt den moderatorjobben, så vil jeg anbefale deg å ta en telefon til Skravla. Hun har vært modde. Og hun er alltid flink til å hjelpe folk med å sortere tanker. Vi har snakket om det før Skravla og jeg, og det er litt av grunnen til at jeg er skeptisk - for jeg har hørt litt av hennes erfaringer. Men takk for enorm tiltro alle sammen. Jeg syns ikke støtt jeg er like saklig og fornuftig, men det er trivelig å bli lagt merke til som en fornuftig bruker i allefall
Scorpina Skrevet 31. mai 2011 #6685 Skrevet 31. mai 2011 En ære å bli spurt om å være moderator, det tyder jo på at du gir et godt inntrykk (men det visste vi jo - katta er jo SUPER!). Så uansett hva du bestemmer deg for, så ta det med deg som et godt kompliment Høljer ned her også i dag, men så lenge de har lovet litt sommer fra imorra, så skal jeg ikke klage. Sommertendenser og langhelg passer meg helt glimrende! God morgen! Jeg er sikker på at du hadde blitt en god moderator her. Du har de egenskapene som skal til. Men du må tenke deg godt om. For du må ikke ta på deg noe som vil gi deg konstant dårlig samvittighet for at du ikke rekker å følge opp slik du ønsker. De har helt rett!! Jeg slutta som moderator i fjor da jeg skulle begynne på videreutdanninga med jobben. Å skulle sjonglere studier, full jobb, familie + ha tid til moddinga ville ta mye tid. Selv for meg som liker å ha mange baller i lufta. Totalt sett brukte jeg ca 1 time pr dag i lesing av "mine rom" og det er jo ikke mye sånn sett
Scorpina Skrevet 31. mai 2011 #6686 Skrevet 31. mai 2011 Det er akkurat det med samvittigheten som gjør meg usikker. Det hadde vært veldig moro å være moderator - på en måte - og jeg tror jeg hadde lært mye av det, men samtidig så tror jeg at det ville blitt noe som hang over meg. Derfor er jeg sabla usikker på om det er riktig å si ja til det... Det ER moro å være moderator og du blir kjent med en helt fantastisk gjeng med jenter!! Jeg savner de veldig....men som sagt; tiden strakk ikke helt til (og jeg liker ikke å servere halvgodt arbeid)
Gjest Purple Haze Skrevet 1. juni 2011 #6687 Skrevet 1. juni 2011 God morgen God tur til hjemlige trakter i dag! Håper du får noen fine fridager, Suzy
Roadrunner Skrevet 1. juni 2011 #6688 Skrevet 1. juni 2011 God morgen! Håper arbeidsdagen blir bra, selv om den tegnet til å bli ekstra lang. Uansett er det jo langhelg i sikte!
Suzy Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #6689 Skrevet 1. juni 2011 God morgen folkens! Fridager og fridager... Jeg skal hjem til mamma og fuge flisene jeg satte opp forrige gang jeg var der og resten av fritiden skal jeg bruke på å pakke hjemme i huset... Phuu.... Det blir nok å drive med, men det blir litt godt - for jeg trenger virkelig å få unna meg en del som ligger på meg. Kjenner jeg er sliten i hodet mitt og litt stressa, rett og slett. Det føles som alt er kastet opp i lufta og jeg ikke aner når det kommer ned igjen - eller hvor... Møter til fem-halvseks i dag. Bør rekke Cityselfstorage før klokka seks (for da stenger de) og handle meg et par esker med glassinndeling og noe silkepapir, så kan jeg få pakket vekk glass og servise på en litt ordentlig måte - og en måte så det holder i opplag uten at noe blir ødelagt. Ellers...? Jo - møtte datteren, som har fått seg leilighet i her i byen og var inne for å hente nøkkelen i går - og fikk være med for å kikke på herligheten. Den var veldig fin må jeg si - der får de det nok flott kan jeg tenke meg. Faren hennes har fått tak i varebil og hjelper henne med flyttesjau i helga som kommer - også en lettelse igrunnen - så får vi sortert ut det hun skal ha med seg ut og det som bare skal kastes OG huset står klart til fiksing, vasking, rydding, verdivurdering, takst og slikt. Åh det er mye nå... Jobbe litt også kanskje? Sov en time ekstra i dag, men er helt fjern likvel...
Sauen Shaun Skrevet 1. juni 2011 #6690 Skrevet 1. juni 2011 Lykke til med pakking, rydding og alt som følger med den prosessen du er i nå. Høres jo veldig bra ut at datteren skal bo i samme by som deg framover. Litt lettere å følge henne opp når hun er nærmere.
Suzy Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #6691 Skrevet 1. juni 2011 Høres jo veldig bra ut at datteren skal bo i samme by som deg framover. Litt lettere å følge henne opp når hun er nærmere. Jeg gleder meg veldig til å få henne nærmere - veldig! Det betyr å få snakket med og sett henne mer og føle jeg kan hjelpe litt også.
Suzy Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #6692 Skrevet 1. juni 2011 Snart klart for møte m litt mat og deretter strake veien til hjemtraktene. Syns dagene går fort jeg gitt
Roadrunner Skrevet 1. juni 2011 #6693 Skrevet 1. juni 2011 Hektiske og intense dager du har nå, Suzy! Prøve å ikke la det slite deg helt ut... Veldig godt at dattera har fått seg leilighet, da har ballen startet å rulle! Sender noen varme tanker din vei, og ønsker en finfin helg!
Gjest Purple Haze Skrevet 1. juni 2011 #6695 Skrevet 1. juni 2011 Tror du får en enda mer hektisk helg enn meg, men kjekt at du ligger an til å få ordnet så mye på en langhelg da Og så flott at datteren har fått seg leilighet nærmere deg! Mer perfekt kan det vel knapt bli Ha en god helg
Suzy Skrevet 2. juni 2011 Forfatter #6696 Skrevet 2. juni 2011 Sååå sliten... har fuget og pakket og ryddet og sortert - for en lang dag altså. Sukk... Men nå er det straks kvelden. Natti!
Gjest Purple Haze Skrevet 2. juni 2011 #6697 Skrevet 2. juni 2011 Håper du får sove godt og hvile skikkelig ut til i morgen! God natt
Gjest Purple Haze Skrevet 3. juni 2011 #6698 Skrevet 3. juni 2011 God morgen Har du fri i dag, eller er det jobbedag for deg? Håper du ikke er helt vrak etter gårdagen. Ha en fin fredag, Suzy
Sauen Shaun Skrevet 3. juni 2011 #6699 Skrevet 3. juni 2011 Fjøskaffe til katta. Håper du har fått hvilt ut etter gårdagen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå