Sauen Shaun Skrevet 28. mai 2011 #6661 Skrevet 28. mai 2011 Tiger'n sover, tiger'n sover i sitt lune hi... *lister meg stille ut igjen*
Suzy Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #6662 Skrevet 28. mai 2011 Jadda båttur ble gøy - såpass gøy at det er en ganske redusert tiger her i dag... Masse hvitvin og reker, hyggelig selskap og skravling ble mer enn nok for denne katta. Kom meg på siste bane hjemover og møtte kjæresten på lokalpuben, for han var ute med en kompis - og dermed var vi ikke hjemme før tre - fulle som fly Så i dag skal jeg drikke brus og ligge flatt. Må passe på at sofaen ikke går noe sted lizzom
Gjest Purple Haze Skrevet 28. mai 2011 #6663 Skrevet 28. mai 2011 God bedring! I morra er alt så meget bedre
MarianneE Skrevet 28. mai 2011 #6664 Skrevet 28. mai 2011 Jadda båttur ble gøy - såpass gøy at det er en ganske redusert tiger her i dag... Masse hvitvin og reker, hyggelig selskap og skravling ble mer enn nok for denne katta. Kom meg på siste bane hjemover og møtte kjæresten på lokalpuben, for han var ute med en kompis - og dermed var vi ikke hjemme før tre - fulle som fly Så i dag skal jeg drikke brus og ligge flatt. Må passe på at sofaen ikke går noe sted lizzom Å... det hørtes rett og slett digg ut! Det er viktig og passe på sofaen, tenk om den skulle fått vinger og flydd avgårde... God bedring!
Suzy Skrevet 29. mai 2011 Forfatter #6665 Skrevet 29. mai 2011 Søndag og en betraktelig bedre dag i dag gitt... Har vært på kusinebesøk og hilst på den nye datteren til fetteren min med det samme - kjempetrivelig Tok noen koselige bilder av dem også - har fått bearbeidet, lagt på FB og nå sitter jeg og sløver i sofaen med noe meningsløst på tv... har spist spekemat til middag, men har lyst på is og forøker å utsette det så lenge som mulig så jeg ikke eter en liter alene
Gjest Purple Haze Skrevet 29. mai 2011 #6666 Skrevet 29. mai 2011 Så de fine bildene du hadde lagt ut på FB. Hun mørke var virkelig ei søt jente For øvrig er jeg helt enig i FB-statusen din Godt det er kort uke neste uke! Kos deg med litt is du. Det er nå ikke det verste man kan spise
Suzy Skrevet 29. mai 2011 Forfatter #6667 Skrevet 29. mai 2011 Så de fine bildene du hadde lagt ut på FB. Hun mørke var virkelig ei søt jente For øvrig er jeg helt enig i FB-statusen din Godt det er kort uke neste uke! Kos deg med litt is du. Det er nå ikke det verste man kan spise Hun er utrolig nusselig - og ganske nyadoptert, men i full utfoldelse og svært trygg. Mmmmm .. det blir nok is nå gitt...
Gjest Purple Haze Skrevet 30. mai 2011 #6670 Skrevet 30. mai 2011 God morgen Har ikke så mye vettugt å si, så jeg bare ønsker deg en fin dag
Suzy Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #6671 Skrevet 30. mai 2011 God morgen! Rasende sinna på Ruter igjen i dag. De få dagene jeg skal benytte meg at offentlig transport ser det ut til å være forbanna av signalfeil. Knurr... I dag kastet jeg meg bare rundt og gikk ned og tok bussen - og banen videre fra Helsfyr.Men det tok selvsagt akkurat dobbelt så lang tid som banen alene. Ja, ja... Skulle egenlig vært på jobbtur i dag, men det passet ikke likevel, så jeg føler jeg har en bonusdag på jobb her. Ganske råflott. Yoga i kveld - men ikke noe sykkel, for jeg skal møte kjæresten etter yoga og spise middag - også på visitt til ei venninne. Nå må jeg ha mer
Roadrunner Skrevet 30. mai 2011 #6672 Skrevet 30. mai 2011 Koselig med utemiddag sammen med kjæresten da! Her ble det sykkelen i dag, og så håper jeg kanskje at finværet holder seg litt utover, sånn at jeg kanskje kan få meg en liten rusletur også? Eventuelt blir det nok kanskje en liten tur på treningssenteret (hvis jeg finner veien... ) Håper du får en fin mandag, selv om Ruter klabbet til starten litt!
Suzy Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #6673 Skrevet 30. mai 2011 Ja trivelig med utemiddag, selv om det strengt tatt bare er et påfunn for å stikke innom venninna etterpå - hun bor nemlig ikke så langt unna yogastudioet og dermed kan vi få slått opptil flere fluer i ett smekk
Gjest Purple Haze Skrevet 30. mai 2011 #6674 Skrevet 30. mai 2011 Bustete start på dagen for deg, da! Håper det roet seg etter hvert Kos deg masse på middag og venninnebesøk
Scorpina Skrevet 30. mai 2011 #6675 Skrevet 30. mai 2011 Hun er utrolig nusselig - og ganske nyadoptert, men i full utfoldelse og svært trygg. Mmmmm .. det blir nok is nå gitt... Ja der sa du det! Så knusbedårende søt at man bare har lyst å niklemme jenta Men, overgangsalder?? Uhhh... Håper det enda er 15 + år igjen til jeg merker det. Skjønt; moder'n merka ikke noe særlig til den sa hun (om hun ikke pynta på sannheta)
Roadrunner Skrevet 31. mai 2011 #6676 Skrevet 31. mai 2011 Mårnings! En våt tirsdag i sør i dag, så sykkelen står hjemme. Men jeg har en tanke om å komme meg på treningssenteret i ettermiddag Det trengs! Har tiger'n det bra?
Suzy Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #6677 Skrevet 31. mai 2011 Oj! Når jeg kikker ut så skjønner jeg hvorfor det var en god ide å ta banen i dag ja - det høljer Var litt i tvil, men det så veldig utrygt ut og nå er jeg glad. Oppe litt for sent igjen i går - måtte jo se ferdig den derre Varg Veum episoden - og måtte bare kysse litt på kjæresten - og måtte bare pakke bagen - og vips var klokka tolv før jeg slukket lyset. Teite, teite trøtte katte Ble pizza etter yoga i går, og kaffe hos venninna og veldig koselig kveld igrunnen, bare litt sen. Det er typeisk når man kommer hjem litt senere enn vanlig, så må man liksom sitte like lenge og henge i den forbanna sofaen uansett.. Uforstålelig egenskap I dag blir det yoga igjen og deretter hjem. Må ta en klesvask og skylder meg en pelspuss - og må pakke bagen til hjemmebesøk fra onsdag til fredag. Har forresten blitt spurt om jeg kan tenke meg å bli moderator her inne. Litt usikker. Jeg lurer på om det ikke kommer til å bli veldig mye jobb - og jeg er sjelden inne på kveldstid, så da kan jeg jo ikke være veldig til nytte. Men jeg skal tygge litt på det for meg selv - og det er jo en ære å bli spurt da Nå koffein:
Roadrunner Skrevet 31. mai 2011 #6678 Skrevet 31. mai 2011 En ære å bli spurt om å være moderator, det tyder jo på at du gir et godt inntrykk (men det visste vi jo - katta er jo SUPER!). Så uansett hva du bestemmer deg for, så ta det med deg som et godt kompliment Høljer ned her også i dag, men så lenge de har lovet litt sommer fra imorra, så skal jeg ikke klage. Sommertendenser og langhelg passer meg helt glimrende!
Suzy Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #6679 Skrevet 31. mai 2011 En ære å bli spurt om å være moderator, det tyder jo på at du gir et godt inntrykk (men det visste vi jo - katta er jo SUPER!). Så uansett hva du bestemmer deg for, så ta det med deg som et godt kompliment Takk! Det var superfint sagt! Høljer ned her også i dag, men så lenge de har lovet litt sommer fra imorra, så skal jeg ikke klage. Sommertendenser og langhelg passer meg helt glimrende! Ja, hadde det ikke vært for at jeg må bruke de fine dagene en del inne for å pakke og slikt, så hadde jeg likt det enda bedre gitt. men det er jo deilig med sol i pausene også
Sauen Shaun Skrevet 31. mai 2011 #6680 Skrevet 31. mai 2011 God morgen! Jeg er sikker på at du hadde blitt en god moderator her. Du har de egenskapene som skal til. Men du må tenke deg godt om. For du må ikke ta på deg noe som vil gi deg konstant dårlig samvittighet for at du ikke rekker å følge opp slik du ønsker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå