Suzy Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #6641 Skrevet 26. mai 2011 God morgen. I dag har jeg tatt sjansen på sykkel igjen. Det var så strålende soskinn på morran at jeg egentlig ikke tror på værmeldinga ( - håper i allefall at de tar feil). Dessuten håpte jeg på litt formløft - våknet med verdens tyngste hode og vondeste mage i dag nemlig. Føler meg helt jævlig for å si det som det er. Sjelden jeg blir så påvirket av "tantebesøk", men denne gangen føler jeg meg nærmest handicappet! Skikkelig ubehagelig. Blir jeg ikke lettere i toppet (eller magen) så tror jeg det blir en litt kort dag på meg altså I går sovnet både kjæresten og jeg på sofaen etter middag - han jobbet ekstra og jeg laget mat med det jeg fant i fryseren (alltid like spennende). Var ferdig ca sju og deretter ble det altså mye snorking på sofaen. Våknet mer eller mindre til liv igjen halv ti og måtte kaste meg i dusjen så jeg skulle rekke å bli litt tørr i håret innen leggetid Nei, mer koffein trengs!
Roadrunner Skrevet 26. mai 2011 #6642 Skrevet 26. mai 2011 Høres ikke noe greit ut med den magen din i dag.. Huff! Kunne det friste med litt kake? Imponert over at du tok sykkelen fatt tross formen! Her ble det bilen i dag, med kake i setet ved siden av, og jevnt regn utenfor. Grått og vått!
Suzy Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #6643 Skrevet 26. mai 2011 Kunne det friste med litt kake? Blødende tiger - glefsende kake?
Gjest Purple Haze Skrevet 26. mai 2011 #6644 Skrevet 26. mai 2011 God morgen! Håper litt kan bidra til en litt mer opplagt tiger, og med kake til, så blir det vel bra Usj, høres ikke godt ut å være så uggen før mensen bryter ut Når jeg leser sånt, blir jeg veldig glad for at jeg er ferdig med det der altså! Sprekingen som sykler, tross laber form! Håper dagen din tar seg opp, og gjør den ikke det, får du dra hjem og pleie deg selv
Suzy Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #6645 Skrevet 26. mai 2011 Det er jammen sjelden jeg plages så ille som nå, og stort sett er det humøret som lider i forkant, men denne gangen er det fysisk og det er når den har kommet i gang. En sånn god gammledags første mensdag som jeg husker dem fra ungdomsskolen omtrent. Blæh... Nå har i det minste hodet løsnet litt og jeg tror jeg skal kunne se land. Fra livet og til knærne er det bare ømt og vondt alt sammen, så jeg kommer nok til å gå hjem tidlig i dag. Trening hjelper alltid, så derfor er det sykkel som er tingen på sånne dårlige dager.
Gjest Purple Haze Skrevet 26. mai 2011 #6646 Skrevet 26. mai 2011 Ikke for å være ekkel eller noe, men når det blir så ille, klarer jeg ikke la være å tenke at du kanskje har en begynnende overgangsalder på gang Jeg var nemlig også sånn da min satte inn. Skikkelig fjortis pre-menstruell og plaget, rent fysisk. En kan jo få symptomer opptil 10 år før menopausen kommer. Sånn til trøst, lissom :gjeiper: Godt du klarer å være fysisk aktiv da. Det hjelper godt på. God bedring!
Suzy Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #6647 Skrevet 26. mai 2011 Ikke for å være ekkel eller noe, men når det blir så ille, klarer jeg ikke la være å tenke at du kanskje har en begynnende overgangsalder på gang Jeg var nemlig også sånn da min satte inn. Skikkelig fjortis pre-menstruell og plaget, rent fysisk. En kan jo få symptomer opptil 10 år før menopausen kommer. Sånn til trøst, lissom :gjeiper: Godt du klarer å være fysisk aktiv da. Det hjelper godt på. God bedring! Neida - det er ikke ekkelt. Jeg har jo sånn av og til - så det er ikke helt uventet - men det er ikke så ofte. Kanskje en gang i året eller halvåret. PMS har jeg alltid hatt så det er lissom ikke noe nytt Følger jeg mamma så er nok overgangalderen ca ti-tolv år unna - så det kan hende det er noe i det
Roadrunner Skrevet 26. mai 2011 #6648 Skrevet 26. mai 2011 Følger jeg mamma så er vel overgangsalderen min også "bare" 10-12 år unna Hun startet TIDLIG ja (måtte til og med overbevise sin egen lege, men da skjedde det etterhvert saker og ting). Men føler virkelig med deg, Suzy, er noe forbanna herk når det arter seg på det viset. Mye PMS og mye smerter Sender over en skikkelig god og et stort stykke kake Blødende tiger - glefsende kake
Suzy Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #6649 Skrevet 26. mai 2011 Blødende tiger - glefsende kake Ingen skal si jeg ikke er poetisk midt i det hele MYE bedre form nå. Tror det var en røff startetappe rett og slett og nå som jeg er litt mer i drift så kjennes det ganske bra. Gruer meg allerede til å sykle hjem i dag, men det får stå sin prøve. Gudene skal vite at jeg trenger det Phhuuu.. jeg driver og forsøker å finne ut av lure løsninger for lagring av møbler og det er faen så vanskelig! Har forsøkt å finne et lager i hjemtraktene, men det viser seg å være nærmest umulig. Så har jeg begynt å lure på om det er mulig å leie en lagercontainer - få den hjem, fylle den og få den fraktet til mellomlagring - og deretter til nytt hjem. Jeg undersøker saken nå, men så langt viser det seg utrolig dyrt og vanskelig...
Skravla Skrevet 26. mai 2011 #6650 Skrevet 26. mai 2011 Du skulle gjerne fått lånt plass i låven hjemme, men den er garantert ikke musefri eller støvfri eller fri for noe som helst.
Gjest Purple Haze Skrevet 26. mai 2011 #6651 Skrevet 26. mai 2011 Godt du tok det pent, det jeg nevnte Og min lege sa at overgangsalder er ca 85% arvelig fra mor til datter - altså når man kommer i den. Klønete setning, men håper den var forståelig. Lagerplass er omtrent plent umulig å finne. Det fant jeg ut da jeg skulle flytte, så jeg ga opp og solgte, ga bort og kastet det jeg ikke fikk med meg. Godt at formen din er bedre nå da! Ha en fin torsdagskveld
Skravla Skrevet 26. mai 2011 #6652 Skrevet 26. mai 2011 Hmmmmm Overgangsalder ja.... det er vel ikke så mange år unna for meg heller. Og da skal jeg bli en (enda mer) grinete gammel dame.
Gjest Purple Haze Skrevet 26. mai 2011 #6653 Skrevet 26. mai 2011 Jeg har blitt mye mindre grinete, jeg altså
Roadrunner Skrevet 26. mai 2011 #6654 Skrevet 26. mai 2011 Hvis trenden følger fra mor (og mormor) til datter, så har jeg noen skikkelig monstertendenser i sikte Herlig!
Sauen Shaun Skrevet 26. mai 2011 #6655 Skrevet 26. mai 2011 Hadde man enda blitt grinete gammel dame så. Noen av oss blir igrunnen bare patetisk "synes synd i meg selv deppa" når man har PMS for tiden.
Sauen Shaun Skrevet 27. mai 2011 #6656 Skrevet 27. mai 2011 :kaffekopp: God morgen! Hvordan er det med tigerskinnet i dag?
Suzy Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #6657 Skrevet 27. mai 2011 God formiddag! Noen ganger går en morgen litt kjapt unna og jeg kommer meg ikke innom før langt på dag - sånn var det i dag gitt. I dag er formen betraktelig bedre - var nok bare mye som skulle ut og tigerskinnet trengte å dreneres for slagg eller noe Usj... det var nesten litt ekkelt det der. Aporpos overgangalder, så kom tanta mi (mamma sin søster) i den alt da hun var 38, så jeg tror ganske sikkert at jeg slekter på mamma og ikke på henne i allefall (ettersom 38 er passert mener jeg). Forøvrig har jeg alltid hatt kraftige menstrasjoner - i allefall den gangen de var helt naturlige og utstyrt av hormoiner og slikt, så jeg er ikek så veldig bekymra når det slår til igjen. Det er bare litt guffent når man blir helt satt ut og ikke er helt påskrudd før langt utpå neste dag... Skal på båttur med jobben i kveld og det høljer ned her, så det kan sikkert bli trivelig... Jeg har godt med klær og satser på å kose meg så mye jeg kan etter forholdene.
Gjest Purple Haze Skrevet 27. mai 2011 #6658 Skrevet 27. mai 2011 Godt å se at formen er bedre. Skikkelig pyton med sånne dager som du hadde i går. Båttur høres i utgangspunktet veldig bra ut, men i grisevær blir det liksom ikke så kjekt. En kan jo håpe at det bedrer seg utover ettermiddagen God fredag, Suzy
Sauen Shaun Skrevet 27. mai 2011 #6659 Skrevet 27. mai 2011 Håper du har en fin kveld ombord i båten.
Gjest Purple Haze Skrevet 28. mai 2011 #6660 Skrevet 28. mai 2011 God morgen Håper du hadde en fin båttur i går! Planer for lørdagen? Ha en fin dag, uansett hva du finner på
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå