Suzy Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #6621 Skrevet 21. mai 2011 Phhhuuuu....... Shopping er hardt altså. Endelig i sofaen med beina opp og joggebuksa på. Fangsten er pakket ut og jeg er ganske så fornøyd. Har fått meg to flotte levis-bukser, sandaler, bh, skjorte-bluse-tunika (ikke helt sikker på hva jeg skal definere den som), bolero i sjokkrosa, hvit pen genser fra Tommy Hilfiger, Gant putevar og bursdagsgave til kjæresten. Nå bare later jeg meg alene med selv og har det bra. Spiste altfor mye til middag og er mett og angrende men det går vel over. Satser på en relativt tidlig kveld og å komme meg opp for å sjaue litt i morgen. Vaske over og tørke over heimen før kjæresten kommer hjem og ikke minst få bakt kake til bursdagsfeiring - og kanskje få vasket pelsen skikkelig. Må jo være en pen tiger til bursdagskjæresten kommer hjem igjen Men nå:
Suzy Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #6622 Skrevet 22. mai 2011 Nå kommer snart kjæresten hjem og jeg gleder meg. Huset er rent og pent, kake er baktog pyntet og jeg er også nyskrubbet. Gratulerer med dagen, kjæresten min
Roadrunner Skrevet 22. mai 2011 #6623 Skrevet 22. mai 2011 Høres ut som en finfin fangst i går! Grattis! Bursdagssøndag høres ikke dumt ut Gratulerer til kjæresten!
Gjest Purple Haze Skrevet 22. mai 2011 #6625 Skrevet 22. mai 2011 Ser du fikk med deg en bra fangst på outlet`en. Det er så godt med litt nytt i blant til Suzymannen!
Suzy Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #6626 Skrevet 23. mai 2011 God morgen! På plass for å ta fatt på det jeg ikke fikk gjort siste del av fredag da maskina bare la seg ned og ville ha helg og jeg mistet masse jonn - på'an igjen heter det vel... Japp - veldig bra fangst på lørdag og en fin dag, rett og slett. Søndag ble hyggelig, kjærsten ble glad for både kake og gave og det var koselig å ha ham hjemme igjen. Fælt å savne ham når han bare er borte en dag... men på en måte gjør jeg det. Jeg har det helt fint uten også, men savner faktisk... Huff - det betyr at jeg begynner å bli farlig godt vant Våknet til nyheter om tornado i Joplin, Missouri og 30 døde i dag og er bekymret. Jeg har mange kjente i det området og "familien" min bor ikke så langt unna. Håper ingen jeg kjenner har blitt drept Ellers da? Sykkel i dag, yoga i kveld og ellers ikke noe nytt nei. Å ja:
Sauen Shaun Skrevet 23. mai 2011 #6627 Skrevet 23. mai 2011 Påfyll? Håper alt er bra med dine. Aldri noe kjekt når katastrofer skjer i områder hvor man har noen man er glad i. Selvfølgelig er det ikke kjekt med katastrofer uansett, men det går ekstra innpå en når man har noen av sine der.
Gjest Purple Haze Skrevet 23. mai 2011 #6628 Skrevet 23. mai 2011 Håper du har fått rede på om alt er bra med dine i Statene. Ikke kjekt når man er i uvisse Det er vel et godt tegn å savne kjæresten, selv om han bare er borte en dag. Verre hvis en bare syns det er godt om de er borte litt Håper du får en god yogaøkt i dag!
Scorpina Skrevet 23. mai 2011 #6629 Skrevet 23. mai 2011 Huff og huff... Jeg krysser alt jeg har og håper ingen av "dine" er skadet eller det som verre er
Roadrunner Skrevet 23. mai 2011 #6630 Skrevet 23. mai 2011 Kleint med KG om dagen, men satser på at det bedrer seg etter morgendagen. Bare innom med en liten og noen gode tanker
Gjest Purple Haze Skrevet 24. mai 2011 #6631 Skrevet 24. mai 2011 God morgen! Setter klar til deg. Håper du får en fin tirsdag, Suzy
Suzy Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #6632 Skrevet 24. mai 2011 God morgen! Har startet dagen med å være rasende både på Ruter og på vinden. Hadde bestemt meg for banen i dag, for det så utrygt ut, men jammen var det signalfeil og en forsinkelse på et kvarter ble raskt til nesten 45 minutter og da ble jeg så sinna at jeg gikk hjem og hentet sykkelen likevel. Knurr! Og på toppen blåser det helt jævlig i dag og jeg haater vind! Ubehagelig å sykle i og i det hele tatt utrivelige saker. Men jeg var på jobben ti over halv åtte. Det er ikke så verst. Får bare se hvordan været utvikler seg og om jeg får med meg sykkelen hjem Yoga var bra i går og jeg satser på ny økt i dag. Kjæresten har ekstrajobb om dagen og da haster det igrunnen ikke med å komme hjem heller - så jeg får forsøke å være sprek og bruke tiden godt. Ble sittende oppe og se på Varg Veum i går - og er litt trøtt i dag, så det er vel greit å holde seg i bevegelse. Mer , kanskje?
Suzy Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #6633 Skrevet 24. mai 2011 Glemte helt å si at jeg fikk melding tilbake fra familien min i Joplin-området og alt er bra med dem. De hadde hatt flaks, for de hadde vært der bare tre timer før det brøt løs for alvor. Phu... Men de kjenner mange som er påvirket av stormen og som har mistet hus og hjem. Triste greier
Scorpina Skrevet 24. mai 2011 #6634 Skrevet 24. mai 2011 Det var godt å høre at familien din er ålreit...men fytte... For en tilværelse de og deres naboer må ha nå. Huff. Litt vanskelig å forestille seg egentlig.
Gjest Purple Haze Skrevet 24. mai 2011 #6635 Skrevet 24. mai 2011 Godt at alt var bra med familien din! Det er jo fullstendig katastrofeområde der borte. Stakkars mennesker Ha en fin kveld
Roadrunner Skrevet 24. mai 2011 #6636 Skrevet 24. mai 2011 Flink du er som stakk hjem etter sykkelen og kom deg avsted i blåsten! Blåser sterkt her også, og med regnbyger innimellom. Interessant... Mer høst enn vår virker det som! Håper ettermiddagen er bra!
Gjest Purple Haze Skrevet 25. mai 2011 #6637 Skrevet 25. mai 2011 Mornings! Litt til deg når du kommer på jobb Ha en flott onsdag, Suzy
Suzy Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #6638 Skrevet 25. mai 2011 God onsdagsmorgen. Da satt jeg her igjen da. I dag er jeg trøtt og litt slakk, men sånn akkurat på nippet til å bli blødende tiger og føler meg som en litt vassen bolledeig her jeg sitter. Øm i magen og sliten i kroppen og sikkert førti kilo tyngre enn normalt I dag ble det bane og latskap. Har tenkt å forsøke å få meg hudpleietime i dag og kanskje få stusset panneluggen, og dra hjem i normal tid, rett og slett. Satser på sykkel og yoga igjen i morgen. I går var forøvrig yogaen veldig bra. Klarte å strekke meg lenger enn jeg har gjort før - billedlig og bokstavelig talt egentlig. Vet ikke helt hva det var, for jeg var på en måte støl fra mandagen, men samtidig fikk jeg plutselig til et par ting som jeg har strevd med. Gøy! var bra og nødvendig i dag Purple. Takk!
Roadrunner Skrevet 25. mai 2011 #6640 Skrevet 25. mai 2011 Hektisk dag på jobb i dag, men satser på at jeg kommer igang med skikkelige KG-rutiner snart igjen Her ble det sykkel i dag, var på tide igjen synes jeg. Hadde en plan om minst 2 ganger i uka, men nå har det bare blitt 1 gang i uka... Skjerpings! Mer ??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå