Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Regner med det blir en lettelse for deg når ungene har funnet seg et eget sted å bo, og du kan få solgt huset. Mange bekymringer mindre (selv om du nok aldri vil slutte å bekymre deg litt for datteren). :klem:

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Hei :)

Jeg hadde også et sånn blaff av hjemlengsel i går, men det har jeg stadig vekk, og jeg vet at det går over. Dessuten skulle det bare mangle at en ikke savnet det kjente og trygge som en har levd i hele livet!

Godt at du fikk tak i leieboeren, og at det ordnet seg til slutt. Oppgitt kan en jo være lell, for slik burde være unødvendig!

Dautrøtt i dag jeg også. Skikkelig dagen derpå, rett og slett. Håper på opptur for oss begge i morgen :)

Skrevet

:hallo:

:kaffekopp: er servert! Håper alt står bra til på en torsdag. Det er snart helg igjen! :jepp:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen! Serverer litt :kaffekopp: jeg også, så er vi sikre på at kvota er i boks :ler:

Håper du får en fin torsdag, Suzy :)

Skrevet

God morgen!

I dag var jeg så tidlig ute at jeg ikke har fått gjort en døyt fornuftig :ler:

Trodde at det skulle være drittvær i dag også (det var det jo i gårkveld) så jeg satte klokka på tidlig og tenkte å sikte meg inn på tidlig bane i dag - men så strålte jo sola og da tok jeg sykkelen istedet og var her tidligere enn beregnet. Ja, ja...

Veldig våken i dag. Vi var så trøtte i går at vi sov på ettermiddagen (og kom oss nesten ikke opp igjen, så godt var det å ligge...), og sov ei hel natt på toppen av det selvsagt.

Satser på yoga midt på dagen i dag og full fjørpuss i kveld - nå trengs det virkelig... :roll:

Mer :kaffekopp: ? Nja... snart fullt nå tror jeg :bond:

Skrevet

*innom uten å ha noe fornuftig å si, så jeg bare gir en klem jeg* :klemmer:

Skrevet

Middagslur og god natts søvn høres deilig ut! Og flink som sykler attpåtil! :pls: Imponert jeg! Og litt misunnelig på yogaøkt midt på dagen kjenner jeg...

Håper tiger'n får en fin torsdag!

Slenger på en liten :klemmer: jeg også :nigo:

Skrevet

Puuuhh... hjemme i sofakroken og forsøker ¨å motivere meg til å gå på badet og nappe litt legger og deretter fjerne neglelakk, klippe og pusse litt og male på nytt - det trengs ¨så til de grader! :overrasket:

Kom hjem til pannekakemiddag, så nå har jeg vel stappet i meg igjen det som ble brukt opp på trening i dag :ler: Tung tur hjem i dag, for det var mye vind - men bra også. Kom nesten opp en bakke jeg måtte gå forrige gang og har hatt god fremdrift denne gangen. Fornøyd. Syklet hjem på 50 minutter ca - og sju av disse var vel ett stopp på banen (ja jeg jukser fortsatt, men liker veien så godt).

Stønn... nå MÅ jeg få ut finger'n..

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg er imponert over hvor sprek du er på sykkelen! Og jeg har en mistanke om at du er mye bedre til å presse deg enn jeg er. Det er jo det som gir resultater! Spiller ingen rolle om du jukser litt, du sykler mesteparten av veien :)

Fjørpuss kan være et tiltak, men du verden, så deilig når man er ferdig :)

Skrevet

Egentlig litt imponert over en tiger som har fjør jeg... :fnise:

Skrevet

God morgen!

I dag var det grisekaldt å sykle! :overrasket: Fem grader da jeg syklet hjemmefra og selv med ekstra jakke under ytterjakka var det surt her og der. Dumt å ha på seg for mye klær også, for jeg blir litt svett på morgenen også, og enda svettere om det er for mye på.

Jeg har begynt å bli skikkelig glad i morgenturen - våkner skikkelig og føler en herlig frihet på veien! :nigo:

Vet ikke om jeg er så flink til å presse meg Purple, men jeg er ganske målbevisst og har jeg først bestemt meg for å klare noe og forbedre meg, så står jeg på til det går. Og det er jo deilig når ruten begynner å bli overkommelig og jeg føler jeg begynner å nærme meg bedre form. Ingen som skulel tro jeg hadde vært spinninginstruktør akkurat nå lissom :roll:

Egentlig litt imponert over en tiger som har fjør jeg... :fnise:

:hoho:

Fjørpuss ja - det var nok kanskje pelsstell jeg skulle sagt og jeg klarte å tyne meg selv til å tusle ut på badet og ta fatt. Så i dag har jeg lekre nylakkede negler :sminkedokke: og nypussede tær (selv om ingen ser dem) - og glatte legger (endelig).

Herlig at det er fredag i dag .hoppendeglad: Og attpåtil er det lønningsdag og i morgen skal jeg ha med meg ei venninne ut for å shoppe på Vestby Outlet. Gleder meg!

Men nå må jeg ha mer :kaffekopp:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

En merker fort at formen daler når en ikke holder på med de aktivitetene en vanligvis gjør. Så om spinninginstruktøren i deg virker langt unna akkurat nå, finner du nok igjen den formen etter å ha syklet til og fra jobb en stund :)

Lønningsdag og shopping høres perfekt ut på en fredag! Håper du finner masse fint :)

God fredag og helg, Suzy :nigo:

Skrevet

Nypusset tiger, lønningsdag, shopping og fredag...

Det er din dag i dag, herregud for en herlig dag, det er diiiin dag i dag... :digge:

Skrevet

Nypusset tiger, lønningsdag, shopping og fredag...

Det er din dag i dag, herregud for en herlig dag, det er diiiin dag i dag... :digge:

:ler:

Helt sdant - selv om shoppinga skal foregå i morgen da :jepp:

Skrevet

Har hørt de har mye smekkerlekkert hos Outlet Vestby ja..... wish i was there with ya!! :nigo:

Det er såå godt å ha egen-spa med mani/pedikyr, sjeiving all over og pussing/filing/lakking (skulle nesten tro man snakka om bil her :lol:)

Ha en super helg med shopping og dess like :jepp:

Skrevet

Hallo suzy! :danse:

Innom og sier hei. :)

strenge damen er ikke så ofte på KG lenger.. da hun har hatt mye å gjøre.. og mange amerikanere i huset..

Men håper at du har det bra, og at du nyter våren og begynnelsen på sommeren! :Nikke:

Skrevet

Så koselig å se den frøkna :goodbye:

Våkna skikkelig tidlig i dag og er så pigg og klar at det nesten er litt plagsomt :ler: Skal på shopping og sitter her klar og venter på venninna mi.

Tenkte jeg skulle stikke ned og støvsuge bilen slik at den er ren og pen å sitte i når vi skal kjøre på tur, men det er fortsatt rimelig god tid til det, tror jeg.

Håper å finne nye støvler, en ny bh (eller to?) og kanskje noen fine topper - og bare kose meg egentlig. Må finne en gave til kjæresten også. Han dro avgårde for å hjelpe en kompis med å beise hytta i dag og blir borte til i morgen - så i kveld tror jeg det blir sushi og hjemmespa på tiger'n :nigo:

Nei.. får pusse tenna og komme meg ut.

Skrevet

Kos deg på shopping. :klem:

Skrevet

Ah, ny bh ja. En dyd av nødvendighet. Å ha slarkete bh er ikke noe lekkert nei... Formoder du kjøpte en bh a la denne ja?! To stykk så klart :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...