Roadrunner Skrevet 13. mai 2011 #6581 Skrevet 13. mai 2011 Virkelig snill og driftig tigerpus! Håper fredagen blir fin, og at du får en effektiv og koselig helg!
Suzy Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #6582 Skrevet 13. mai 2011 Tiger'n digger å gjøre sånne ting - og når jeg ikke har noe hus å pusse på sjøl så er det ganske deilig å kunne fikse hos Mamma Men som dere skryter av meg da - alle gjør vel sånt for gode foreldre vel - og flislegging er ikke så vanskelig. Det gjelder bare å være litt nøye i start, så blir det så bra atte.
Roadrunner Skrevet 13. mai 2011 #6583 Skrevet 13. mai 2011 Prøver å være snill fuggel jeg også, og hjelpe foreldre når det trengs. Men synes allikevel du er flink som hopper i det med begge beina. Jeg er litt mer klar for å hjelpe paps enn å kjøre på på egenhånd Men egentlig må man vel bare hoppe i det, så ordner det seg gjerne til slutt. Leker med tanken på å male om et par vegger på soverommet, blir ikke helt fortrolig med fargen. Og så leker jeg med tanken på å male gangen. Men egentlig har jeg ikke råd før tidligst engang på høsten, så får vel bare slå meg til ro med at det er ganske så greit slik det er nå
Scorpina Skrevet 13. mai 2011 #6584 Skrevet 13. mai 2011 Håper og ønsker du får en super helg Det er jo ikke småtteri med tankespinn du har hatt i det siste. Gahh.... Skulle så ønske ting og tang faller på plass og får en løsning!!
Suzy Skrevet 15. mai 2011 Forfatter #6586 Skrevet 15. mai 2011 Det ble knallfine fliser og jeg får bare prioritere å komme tilbake for å få fuget så snart som mulig. Lekkert Mamma var kjempefornøyd og det var jammen jeg og. Gøy altså! Brukte noen timer på det hele - begynte vel i ni-halv ti-tiden og var ferdig ryddet klokka to. Kjørte hjem igjen i femtiden og kom hjem til middag og greier. Heldig, syns jeg. I dag har jeg vært på kusinevisitt (for å rømme unna husarbeidet og få litt selskap) og kom hjem i tide til å ta meg skikkelig sammen og få vasket badet, tatt en klesvask og strøket bunadsskjorta. Så er DET i orden *puster ut* Nå skal jeg dingle på sofaen resten av kvelden og vente på å få fraktet hit resten av bunaden min (som datteren har lånt i helga. Når den er trygt i hus skal jeg puste ut, tenker jeg.
Gjest Purple Haze Skrevet 15. mai 2011 #6587 Skrevet 15. mai 2011 Godt å kunne puste ut og slappe av noen timer en søndagskveld, så er en litt opplagt til klokka ringer mandag morgen! Så bra at flisene ble flotte da. Syns du er veldig flink som fikser sånn altså God søndagskveld!
Suzy Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #6588 Skrevet 16. mai 2011 God morgen! Litt komapus i dag - tror jeg har sovet tungt på morran, for da klokka mi skrudde seg på så skvatt jeg opp og tenkte å nei - nå har kjæresten forsovet seg!! Og det hadde han ikke. Han hadde stått oppi ro og fred han, uten at jeg har merket noe Tilløp til godvær i dag, så jeg har tatt sykkelen igjen Skal på yoga etter jobb og da blir det vel litt juks hjem, tenker jeg - men litt er bedre enn ikkenoe og i dag brukte jeg faktisk fire minutter kortere tid enn første uka. Da begynner jeg å få effektivitet på veien Bekymrer meg for huset mitt, penger og husleie også. Det så virkelig ikke ut der i helga og nå har det gått ei uke og jeg har ikke fått husleia fra sist leieboer - og jeg får ikke tilbakemelding fra henne en gang. Var innom der på fredag, men da var hun selvsagt ikke hjemme også rakk jeg ikke innom dagen etter. Nå har jeg meldt, ringt og stukekt innom og ikke et pip. Jeg blir så sint. Om ikke noe annet fungerer så får jeg vel reise opp og kaste henne ut da - fysisk Det burde jo ikke være nødvendig, men ... Møkkunger... Nå MÅ jeg ha mer Åhhh.. fikk bunaden hjem i hus i går. Jeg elsker det plagget! Vakre bunaden min altså! Og været blir akkurat passe for bunad - skiftende og ca 15-16 grader - og det blir perfekt for de nye skoene også
Sauen Shaun Skrevet 16. mai 2011 #6589 Skrevet 16. mai 2011 Det virker som det huset suger krefter ut av deg. Så kanskje det er like bra at du tenker å selge, og kjøpe noe nytt du skal bo i selv. Selv om det blir trist å selge huset, så blir du kvitt noen bekymringer.
Suzy Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #6590 Skrevet 16. mai 2011 Det virker som det huset suger krefter ut av deg. Så kanskje det er like bra at du tenker å selge, og kjøpe noe nytt du skal bo i selv. Selv om det blir trist å selge huset, så blir du kvitt noen bekymringer. Du har helt rett! Akkurat nå føles det bare som heft, utgift og stress - så jeg tor jeg skal være veldig glad da jeg har fått unna meg dette her. Nå håper jeg bare å få ut ungdommene så raskt som råd er - også få fart på salget. Energisuger....
Gjest Purple Haze Skrevet 16. mai 2011 #6591 Skrevet 16. mai 2011 God morgen Energisugere trenger man ikke, og skal man se skikkelig pragmatisk på det, er det bare et hus (selv om det rommer mange minner og følelser). Håper det ordner seg på beste vis for deg Herlig sykkelvær for deg da! Og ikke minst ligger det an til en flott 17. mai. Jeg elsker også å ikle meg bunaden. Føler meg aldri så fin som da God mandag
Suzy Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #6592 Skrevet 16. mai 2011 Ja det er bare et hus og akkurat nå innebærer det bare en hel masse ansvar og rot. Nå har jeg ringt leietageren min igjen - og fremdeles ikke noe svar fra henne. jeg er i ferd med å miste tålmodigheten fullstendig. En ting hadde nå vært om hun faktisk tok kontakt - la seg flat og og ba pent om jeg kunen vente litt til eller noe slik. Men å ikke betale for seg, ikke svare på noen henvedelser i ei uke og forøke å sno seg unna på alle vis... Jeg blir så sint og fortvilt og frustrert. Det går bare ikke an å være så lite voksen! Jeg orker ikke å måtte reise opp på nytt denne uka for å kaste henne ut altså. Det får virkelig klare seg med styr... forøker å pønske ut noe lurt her.
Gjest Purple Haze Skrevet 16. mai 2011 #6593 Skrevet 16. mai 2011 Vet akkurat hvordan det der føles! Min leieboer oppførte seg også sånn, men du kan sikkert plusse på enda mer skit fra den kanten. Hun var bare helt utrolig håpløs :gjeiper: Håper du får orden på det, og at du slipper å ha det hengende over deg lenge. Jeg skal i hvert fall aldri leie ut igjen. Nå kan det hende sønnen min kommer til å leie hos meg, men det blir noe annet. Håper du får en flott 17. mai i morgen, Suzy
Scorpina Skrevet 17. mai 2011 #6594 Skrevet 17. mai 2011 Fy for et styr Suzy Anbefaler at du finleser §9-9 og får ut tøtta i ei salig fart!! Håper du har hatt en fin 17. mai feiring tross dette hengende over deg
Suzy Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #6595 Skrevet 18. mai 2011 God 18. mai - er det? Litt både og for min del. Vi hadde bare med oss en nøkkel ut i går og jeg gikk hjem tidlig på kvelden (gøy å ha på bunad - gøy å komme ut av den også), men måtte jo holde meg våken til kjæresten kom også, så jeg fikk sluppet ham inn. Ett kom han endelig ranglende og jeg har ikke akkurat sovet godt etter det heller var opprørt og overtrøtt - og han har snakket og mumlet og pepet halve natta. Fanken ta dustete menn av og til! Hyggelig dag i går. Ble litt annerledes enn jeg hadde forestilt meg og jeg fikk en liten sånn savne hjemme nedtur jeg ikke hadde forventet. Måtte gå en liten tur på egenhånd og sortere litt, MEN det var hyggelig og vi spiste en helt fantastisk middag på Mona Lisa inne i byen. Herregud for en himmelsk mat! Jeg tror kanskje jeg er mett fortsatt faktisk Null yoga og null sykkel i dag. Så trøtt at jeg tror det må bli rett hjem så fort som overhode mulig i dag... Ja, ja...
Suzy Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #6596 Skrevet 18. mai 2011 Ah, glemte at jeg har fått tak i leitakeren min - tilslutt - og at det har ordnet seg. Oppgitt likevel altså
Roadrunner Skrevet 18. mai 2011 #6597 Skrevet 18. mai 2011 God morgen! Og vel overstått! Ingen sykkel her i dag heller... Litt regn i lufta, og trøtt fuggel = bilen til jobb. Godt du har fått tak i leieboeren og at det løser seg? Er det datteren som bor sammen med flere i huset? Utrolig kjipt når det blir en skikkelig energisluk... Håper onsdagen blir bra tross komapus!
Suzy Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #6598 Skrevet 18. mai 2011 Godt det er fler enn meg som har litt komatendenser på en onsdag. Det er heldigvis onsdag - noe som betyr at det er torsdag i morgen og en ny sjanse for god yogatime, sykkel til jobben (og hjem) og snart lønn. Vurderer å ta litt sol etter jobb i dag. Det er så deilig å ligge litt i fred og ro under lyset, selv om det ikke er så bra for huden. Er såpass redd for ansiktet mitt at jeg faktisk ligger med trøya eller noe slikt over hodet så jeg ikke skal skal få solariumsol på fjeset. Tenker at det er nok i solen som det er, og heller bør beskyttes... Eller så går jeg hjem og legger meg på sofaen...
Scorpina Skrevet 18. mai 2011 #6599 Skrevet 18. mai 2011 Bra det løste seg med leietakeren men jeg formoder du strammet frøkna (litt)kraftig opp ja?! Du kan jo ikke ha det slik Er litt komatøs her også. Dvs....litt sløv. Ikke så hyperenergisk som flere av mine arb.kollegaer. Uhhh...ta'rei en chillpill' ass
Suzy Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #6600 Skrevet 18. mai 2011 Bra det løste seg med leietakeren men jeg formoder du strammet frøkna (litt)kraftig opp ja?! Du kan jo ikke ha det slik Er litt komatøs her også. Dvs....litt sløv. Ikke så hyperenergisk som flere av mine arb.kollegaer. Uhhh...ta'rei en chillpill' ass Jeg strammet ja - temmelig seriøst også. Får tro at det er temmelig kort tid videre jeg skal håndtere de ungene... (og ja jeg kaller dem unger med viten og vilje).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå