Suzy Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #6561 Skrevet 10. mai 2011 Mm.. lunsjen inntatt og jeg tror jeg må fylle vannflaska igjen Tørst om dagen altså! Juks eller ei, så er det da bedre enn ikkeno' å sykle den ene veien Og det teller da litt å gå yoga, tross alt. Blir vel i bedre form utover sommeren og blir forhåpentligvis litt mer flittig så jeg tar sykkelturen begge veier etterhvert. Målet er jo å bli sprekere og da må man jobbe litt. Mmmm.. har en kurv med blåbær jeg skal spise til mellommål før yogaen i dag og gleder meg allerede
Roadrunner Skrevet 10. mai 2011 #6562 Skrevet 10. mai 2011 Blåbær høres snadder ut! Snau halvtime igjen her, jenta er trøtt og har drukket altfor lite vann idag.. Ikke bra altså! Men jeg har fått gjort mesteparten av det jeg hadde en plan om i dag, så helt galt er det da vitterlig ikke... Og snart tid for treningsøkt! Lurer på om jeg finner veien til treningssenteret?
Gjest Purple Haze Skrevet 10. mai 2011 #6564 Skrevet 10. mai 2011 Jeg spiser en skål blåbær og bringebær med vaniljekesam hver dag. Sunt, godt og stagger suget etter noe annet søtt
Suzy Skrevet 11. mai 2011 Forfatter #6565 Skrevet 11. mai 2011 God morgen! Litt sent ute i dag, men har forsøkt å få litt overblikk på endel annet før jeg gikk løs på KG i dag man har jo en jobb også, mener jeg... Slakk ettermiddag i går - etter yoga - og litt sjokkartet Grand Prix-opplevelse. Nå slipepr jeg i allefall å se på finalen lørdag Sykkel i dag og - og i dag skal jeg sykle hjem. Phu... Har med trøye som tåler å svettes i til og med. Først skal jeg forresten til en dame som driver med IPL-laser og se om jeg kan gjøre noe med en solskade på nesetippen. Den syns ikke så godt, men er ok å rette på før den blir verre, syns jeg. Så får jeg bare kjøpe meg litt faktor 50 til den etterhvert Tja ellers....? Ikke noe spesielt egentlig. Mer , tror jeg
Roadrunner Skrevet 11. mai 2011 #6566 Skrevet 11. mai 2011 Godt du nevnte solkrem! Jeg burde kanskje innom et apotek og kjøpe en liten flaske solkrem før helga... Egentlig prøver jeg å ikke se på tickeren min idag, for det er litt skummelt at det bare er tre dager igjen. Er jo ikke klar! Men gleder meg stort, så det ordner seg nok
Sauen Shaun Skrevet 11. mai 2011 #6567 Skrevet 11. mai 2011 Solkrem er en smart oppfinnelse ja. *kjører med faktor 50 hele året*
Suzy Skrevet 11. mai 2011 Forfatter #6568 Skrevet 11. mai 2011 De har dessuten faktorrabatt på apoteket nå... Vitusapotek, tror jeg det var
Roadrunner Skrevet 11. mai 2011 #6569 Skrevet 11. mai 2011 Da blir det nok Vitusapotek på vei hjem fra jobb i dag Mener å huske at det er det som er nærmeste apotek...
Gjest Purple Haze Skrevet 11. mai 2011 #6570 Skrevet 11. mai 2011 Håper sykkelturen hjem går bra, og at du ikke blir helt utslitt! Det går kanskje litt lettere for hver gang. Det syns i hvert fall jeg. Godt å kjenne at formen kommer seg Jeg er ikke flink til å bruke solkrem. Har veldig god hud og er allerede brun som en nøtt, men vet jeg burde bruke det likevel altså
Suzy Skrevet 11. mai 2011 Forfatter #6571 Skrevet 11. mai 2011 Jeg er veldig flink med solkrembruken - og det på tross av tendenser fra andre til å gjøre narr: Du kan da ikke ha på deg så mye faktor, herregud du får da aldri farge osv Tull og tøys selvsagt, for ikke bare blir jeg bruk, det holder lenge også når jeg er flink med faktoren.
Roadrunner Skrevet 12. mai 2011 #6572 Skrevet 12. mai 2011 Jeg har ikke vært så flink tidligere, men har visst blitt voksen etterhvert jeg også. Nå er jeg MYE flinkere med solfaktoren enn tidligere, er mindre rød, får finere og mer langvarig brunfarge, og slipper flassingen (spesielt etter sydenturene med hard soling var flassing et aldri så lite problem...). Siden jeg brukte opp stort sett alle solkremrester på Aruba, så kjøpte jeg en ny tube i går ettermiddag. Klar for litt skikkelige plussgrader og masse finvær i helga! til tigerpus og gjestene. Håper alt står bra til på torsdagen? Og hvordan gikk sykkelturen hjem i går? Imponert jeg altså - synes du er FLINK!
Suzy Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #6573 Skrevet 12. mai 2011 Tiger'n is in da house Sykkelturen hjem i går gikk faktisk ganske bra. Gårsdagens store problem var varmen og på ett sted fikk jeg skikkelige problemer og måtte sykle skikkelig sakte, for det begynte å prikke bak øynene og svimle - men det gikk over og jeg kom hjem. Tok banen ett stopp (og sparte meg det absolutt verste av klatring), men syklet resten. 45 minutter brukte jeg faktisk og det er overkommelig. Men i dag er jeg litt sur på meg sjøl, for jeg så ut av vinduet i dag og det var vått. Tenkte greit, regner det så gidder jeg ikke sykle, kledde på meg, spiste og pakket sammen for å gå på banen - kommer et stykke ned i veien og ser at det regner jo ikke. Det er faktisk ganske deilig ute... men da var det igrunnen for sent, så i dag tar jeg altså banen Isj! Får se om jeg tar sykkel i morgen. Må slutte tidlig for å komme meg først hjem og deretter enda mer hjem (skal til mamma på besøk) og om jeg er flink jente så burde jeg komme meg avgårde i god tid og rekke opp til henne i god tid. Nå skal jeg ha mer
Gjest Purple Haze Skrevet 12. mai 2011 #6574 Skrevet 12. mai 2011 God morgen 45 minutter på den hjemturen din er imponerende bra! Kjempeflink er du Dumt at du lot deg lure av været i dag da, men du får ta det igjen en annen dag! Det blir mange dager framover hvor man kan sykle Ha en fin dag
Chica Skrevet 12. mai 2011 #6575 Skrevet 12. mai 2011 Åhh, jeg savner sånn å sykle til jobb. Men nå har jeg motbakkene til jobb, og jeg har ingen dusjmulighet på jobb, så da blir det bil dessvere...
Suzy Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #6576 Skrevet 13. mai 2011 Mornings! Endelig fredag (?) og på plass. Har planer om å stikke av rett etter dagens siste møte (som jeg håper og ber slutter tidlig) og det burde bety at jeg klarer å komme meg på veien innen klokka halv tre i dag (til hjemtrakter). Da bør jeg rekke flisinnkjøp med mamma før butikkene som driver med slikt stenger - håper jeg! Phuu... Blir litt stressa, kjenner jeg, men det ordner seg når alt er i hus. Må hjem og hente arbeidsklær i huset, sjekke om jeg har flissparkel, fugesnor og div annet nyttig (som jeg tror) jeg har... og hjelpe datteren å bake brownies som hun skal ha med til farmors 70 årslag I går ble det forresten en veldig hyggelig ettermiddag. Gikk ut og spiste med ei venninne av meg. Kjempedeilig mat! Kjempekoselig selskap Nå MÅ jeg drikke mye her...
Sauen Shaun Skrevet 13. mai 2011 #6577 Skrevet 13. mai 2011 God morgen! Håper du rekker alt du har planer om. Og hva slags flisleggingsprosjekt er det du skal igang med?
Suzy Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #6578 Skrevet 13. mai 2011 God morgen! Håper du rekker alt du har planer om. Og hva slags flisleggingsprosjekt er det du skal igang med? Mamma vil ha fliser over kjøkkenbenken og jeg har sagt at jeg kan legge for henne når jeg er oppover i helga. Burde gå greit på en lørdagsformiddag sånn ca
Gjest Purple Haze Skrevet 13. mai 2011 #6579 Skrevet 13. mai 2011 God morgen God tur hjem, og lykke til med flislegging. Du er jammen ei skikkelig miss-fix-it! Noe sånt hadde jeg aldri klart. God fredag og god helg, Suzy
Sauen Shaun Skrevet 13. mai 2011 #6580 Skrevet 13. mai 2011 Koselig at du kan gjøre noe sånt for mamma'n din nå når hun har det så tungt. Hun har jammen vært heldig med datteren sin.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå