Roadrunner Skrevet 4. mai 2011 #6521 Skrevet 4. mai 2011 Knall med god service! Og godt at sykkelen er fikset og i tipp topp stand før hjemreisen! Og du? Tror det kommer til å gå finfint med sykkelturen jeg. Du risikerer vel egentlig bare å bli sprek...
Suzy Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #6522 Skrevet 4. mai 2011 Joa, men det er over en mil med oppover...
Sauen Shaun Skrevet 4. mai 2011 #6523 Skrevet 4. mai 2011 God service er sånt man blir i godt humør av. God tur hjemover.
Gjest Purple Haze Skrevet 4. mai 2011 #6524 Skrevet 4. mai 2011 Over en mil med oppoverbakke? Håper du kom deg hjem i en hel bit, og ikke ble helt utmattet! Jeg skal ikke skryte av syklinga mi, skjønner jeg
Suzy Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #6526 Skrevet 5. mai 2011 God morgen! jeg kom hjem - vel hjem er jeg litt mer usikker på Studerte kartet inngående før jeg skulle hjem for å komme meg på rett vei - nuvel... opp til Vålerenga kirke omtrent gikk kjempefint også tråkket jeg avgårde på det jeg trodde kunne være en snartvei - eller i det minste en smart vei. Vel, etter at det virkelig begynte å bli bratt innså jeg at jeg måtte være på helt feil sted. Så jeg trillet et godt stykke og kom opp i neste vei - ja, ja - tråkket opp og plutselig ser jeg at jeg er i helt feil gate. Faen! Da var det bare å sette seg på og sykle ned igjen et godt stykke - så fant jeg veien jkeg hadde tenkt å sykle og tråkket trøstig bortover. Også begynte det å stige noe voldsomt.... Og det endte med at jeg måtte gå mye av veien der og - og bruke laaang tid. Vel - etter mye om og men tenkte jeg at jeg skulle hoppe på banen på Brynseng, men da den kom så var det jo helt tråkka full og det var ikke plass til meg og sykkelen Så jeg tenkte meg om, hoppet på neste og tok den ett hakk opp, hoppet av og syklet videre. Derfra gikk det ganske bra, men altså en og en halv time brukte jeg hjemover. Var helt fortvilt og fullstendig utslitt Men for all del, jeg fikk trim. Ned igjen i dag gikk det glatt da - nå har jeg funnet veien jeg skal bruke. Det er noe rom for forbedringer siste biten inn i sentrum, men ellers - perfekt! Og i dag blir det baneb hjem igjen, tror jeg. Skal være dugnad på jobb etter arbeidstid og da er det roligere på banen og bør være plass til meg og sykkelen Tror det tar litt tid før dette blir helt bra altså - men nå tror jeg at jeg har lært litt om lure veier i allefall. The hard way kan du si! Ble ikke så mye annet enn sykling i går. Vel hjemme ventet kjæresten med kjempegod fiskemiddag - yum! Så da var det rett i matfatet, deretter rett i dusjen også sov jeg litt på sofaen - koste litt med kjæresten og kikket litt på tv. Og vips var det kvelden. Som sagt ryddedugnad på jobb i dag etter vanlig arbeidstid, så blir litt sen hjem. Vurderer yoga i dag. hadde vært greit å komme i gang igjen gitt. Det er midt på dagen, men det er ikke noe i veien for det egentlig. Får tenke litt på det. Kjenne om jeg kommer til å dø om jeg gjør det og Litt mer må jeg i allefall ha!
Roadrunner Skrevet 5. mai 2011 #6527 Skrevet 5. mai 2011 Jeg er virkelig imponert! Flinka! Og høres ut som en skikkelig hard hjemreise det der... Usj! Skal jo ikke knekke en stakkar heller da...
Gjest Purple Haze Skrevet 5. mai 2011 #6528 Skrevet 5. mai 2011 Bøyer meg i støvet over innsatsen hjem i går altså! Jeg hadde lagt meg ned og grått, eller ringt kjæresten for å få han til å hente meg, tror jeg... Men flott at du har funnet rett rute nå da, så blir kanskje turen litt mer lystbetont etter hvert. Og formen kommer sikkert til å stige kjempefort!
Suzy Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #6529 Skrevet 5. mai 2011 Det var i allefall en kjip nok tur Og det hadde ikk hjulpet å be om å bli hentet heller, for sykkelen går ikke i bilen og det var jo ikke plass til meg på banen. Men n å har jeg vært på yoga også, så nå føler jeg meg bra
Gjest Purple Haze Skrevet 6. mai 2011 #6530 Skrevet 6. mai 2011 God morgen Håper sykkelturen går bra i dag - bedre og bedre dag for dag Ha en flott fredag, Suzy
Suzy Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #6531 Skrevet 6. mai 2011 God morgen! Ingen sykkel i dag. Prøver igjen til uka. Skal i banken med kjæresten midt på dagen i dag, så det var enklere å ta banen akkurat denne dagen, rett og slett. Tar med maskina og fortsetter å jobbe hjemmefra etterpå, tenker jeg Dugnadsrydding på jobben i går på ettermiddagen og her ble det jaggu ryddet! Nå er det et berg av skrap i den ene enden av gangen her og kontoret er "spik and span" Ganske deilig egentlig. Vi fikk ryddet garderoben også, så nå kan vi faktisk dusje når vi har syklet til jobben i grisevær f.eks. Ikke verst Etterpå ble det pizza og øl rett over veien og jeg var ikke hjemme før halv åtte sånn ca. Kjæresten hadde fotballtrening, så jeg dusjet, koste meg og sløvet på sofaen til han kom hjem. Veldig fint! Merker veldig godt til pollensesongen om dagen. jeg er så trøtt og sløv og det klør og renner både her og der Merker godt at jeg er litt lei og sliten om dagen og når den fandens pollensesongen ligger på meg på toppen av det hele, så blir jeg litt kort i lunta. Har egentlig bare lyst til å gjemme meg under dyna et døgn eller to, kjenner jeg Kanskje det hjelper meg slitt ?
Scorpina Skrevet 6. mai 2011 #6532 Skrevet 6. mai 2011 Uhhhmmm... Kjenner den der du med allergi. Det er UARTIG, rett og slett. Ikke bare gjør pollen at du ser ut som du har vært på tre-ukers fylla, men den suger jo ut all energi også (iallefall på meg). Nei til pollen, sier jeg bare!!
Suzy Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #6533 Skrevet 6. mai 2011 Uhhhmmm... Kjenner den der du med allergi. Det er UARTIG, rett og slett. Ikke bare gjør pollen at du ser ut som du har vært på tre-ukers fylla, men den suger jo ut all energi også (iallefall på meg). Nei til pollen, sier jeg bare!! Ja jeg har null energi, alt klør og er irritert, jeg har hjerteklapp og sovner bare jeg sitter stille mer enn to minutter... Dritt!
fairygirl Skrevet 6. mai 2011 #6534 Skrevet 6. mai 2011 full pollensympati, Tiger Jeg hadde det slik i mange aar, inntil en fabelaktig akupunktoer gjorde meg frisk Haaper du faar det bedre og bedre utover sesongen!!
Suzy Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #6535 Skrevet 6. mai 2011 Det pleier å hjelpe når bjørka har gitt seg litt - og takk!
Suzy Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #6536 Skrevet 6. mai 2011 Ja, ja - da har vi vært i banken og konklusjonen er helt krystallklar: Vi får ikke lån i den prisklassen vi må opp i, om jeg ikke selger huset mitt. Sånn er det. Jeg syns det er veldig vanskelig selv om jeg mistenkte at det var omtrent slik. Jeg ser for meg at datteren min kommer til å bli utrolig skuffet og lei seg om jeg velger å selge - og velger jeg det ikke så kommer jeg til å måtte bo uten noe jeg eier og altfor trangt fortsatt. Det kommer ikke til å være plass til venner og familie - og jeg må leie lager til møblene mine og føle at jeg lever på besøk enda ett år... Må nok bare gruble fremover, men uff nå syns jeg alt er kjipt
Sauen Shaun Skrevet 6. mai 2011 #6537 Skrevet 6. mai 2011 (endret) Det var ikke slike nyheter jeg håpte å finne her nå. Det er et fryktelig vanskelig valg du må ta... Men uansett er det greit at dere faktisk VET hva dere har å forholde dere til. Det er slutt på å gruble over mange ulike løsninger. Nå har dere to løsninger å forholde dere til. Endret 6. mai 2011 av Sauen Shaun
Roadrunner Skrevet 6. mai 2011 #6538 Skrevet 6. mai 2011 Huff... Kjipt dilemma det der altså, skjønner jeg godt! Men kanskje praten med datteren går bedre enn fryktet? At hun faktisk forstår hvordan du tenker og har det når hun hører hva muligheten er? Hun er jo såpass voksen nå, og samtidig ønsker hun å flytte for seg selv (få sitt eget) at hun kanskje forstår? Det er tøft å skulle selge barndomshjemmet (som jeg vil anta at det er for henne), men det viktigste må vel være at du (og henne) har det bra? Nei, vanskelig dette altså...
Suzy Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #6539 Skrevet 6. mai 2011 Ja det er virkelig vanskelig, men nå har jeg ringt og fortalt hva banken har sagt - og hun forstår det jo, selv om det er trist. Jeg var raskt frempå og sa at en ting som taler for å selge er at da vil jeg være i stand til å hjelpe henne økonomisk en god stund til og det syntes hun selvsagt var godt. Jeg må virkelig tenke litt på det hele en liten stund også må kjæresten og jeg bli enige om hva vi ønsker oss osv - også får jeg begynne å planlegge, rett og slett. MEN, som du sier Sauen er det mye bedre å vite hvor man står og tenke deretter. Rett og slett.
Gjest Purple Haze Skrevet 6. mai 2011 #6540 Skrevet 6. mai 2011 Det er nesten skummelt så like livssituasjonene våre er altså! Jeg må også selge for å kunne kjøpe noe sammen med samboer, og sønnen min blir nok veldig lei seg når han må flytte. Selv om vi har snakket om at han må forberede seg på det, og at jeg da kan hjelpe han litt mer økonomisk om jeg får solgt. Nå ser det ikke ut til at det skjer med det første, så... Vil du selge, da? Hva tenker du om framtiden nå? Skjønner at du syns dette ble tungt og kjipt Men god helg vil jeg nå ønske deg uansett
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå