Suzy Skrevet 21. april 2011 Forfatter #6461 Skrevet 21. april 2011 God ettermiddag damer! Fred og ro i heimen her - påskelammet hviler på benken, det lukter herlig hvitløk og stekt kjøtt og vi skal til byen og drikke vin senere i dag. Dette kan jo ikke bli annet enn bra Gårsdagen var hakket mer skjelven. Fytterakkern! Var på tapas hos venninna mi på tirsdag kveld og vips var klokka halv fem på morran - og vi var dermed ikke hjemme i senga før halv seks Ble ei kort natt også, men vi fikk da samlet oss sammen og kommet oss til byen igjen i går Og nå er kunsten min på veggen i stua, stavmikseren min i kjøkkenskapet og min flotte og praktiske digitale vekt på plass her. Dessuten har jeg tatt med to sengesett og ei jakke til. Flytter gradvis inn her gitt... Så på påskekrimmen i gårkveld og kjæresten sovnet klokka ti på sofaen. Jeg holdt meg våken til tolv, men da var det jammen natta for meg og. Sov til nesten ti i dag, så har ikke akkurat stressa heller Litt usikker på hva vi gjør resten av påsken. Jeg har litt lyst på en tur til Outletlandsbyen på Vestby på lørdag. Tregner nye bukser, nye gensere og nye sko, så det hadde vært veldig kjekt å ta en tur. Vi får se. Feriepengene har ikke kommet inn, så noe sykkel blir det ikke på meg i påsken Kjedelig, men ikke noe å gjøre med det. Får be om å få dem på neste, men da er det jo langt uti mai Nei... skal man skifte på senga kanskje?
Sauen Shaun Skrevet 21. april 2011 #6462 Skrevet 21. april 2011 Regner med at du vil ha en kaffekopp etter middagen. Kjedelig å måtte vente med å kjøpe sykkel. Men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves heter det. Får satse på at du snart får kjøpt en, og at du får et supertilbud når du først skal handle...
Gjest Purple Haze Skrevet 21. april 2011 #6463 Skrevet 21. april 2011 Ser ut til at du har fine fridager, og koser deg i påska Herlig å gå ut og drikke vin med kjæresten i dette finværet vi har nå! Tenker det blir bra Så deilig å få med litt ting som er dine hjem til kjæresten. Da føler man seg straks mer hjemme med en gang! Og jeg trodde da at du allerede var flyttet inn? Kjedelig at du må vente med sykkel. Kan du ikke bare be om å få feriepengene dine utbetalt rett over påske? De kan du jo ta ut når som helst. Ha en fin dag, Suzy
Roadrunner Skrevet 22. april 2011 #6465 Skrevet 22. april 2011 Kjapt inne fra det blide sørland! Høres ut som om du har en finfin påske, sånt liker vi! Jeg koser meg godt jeg også, nyter finværet
Gjest Purple Haze Skrevet 22. april 2011 #6466 Skrevet 22. april 2011 Håper du koser deg maks i påska!
Scorpina Skrevet 25. april 2011 #6467 Skrevet 25. april 2011 Juhuhhhh Innom for å hilse på og sjenke i siste rest av påske
Roadrunner Skrevet 25. april 2011 #6468 Skrevet 25. april 2011 Håper du har hatt en finfin påske, Suzy! Slappet godt av og kost deg skikkelig! Hverdagen kommer nå alltid så brått synes jeg...
Suzy Skrevet 25. april 2011 Forfatter #6469 Skrevet 25. april 2011 Innom igjen Dette har vært en knallpåske - en virkelig koselig og deilig en, må jeg bare si. Været har selvsagt vært en medvirkende årsak - så mye sol gir jo bare smil og lykke - men i tillegg hr jeg hatt det suverent sosialt og hyggelig. Vi har bare kost oss og drukket vin i ørten dager, kjennes det som Men nå kommer jo straks hverdagen ja.. Får se over selvangivelsen og henge opp klesvask nummer to for dagen Men heldigvis starter uka på en tirsdag og det er jo ganske deilig tross alt. Får se åssen det går med potetene først av alt
Gjest Purple Haze Skrevet 25. april 2011 #6470 Skrevet 25. april 2011 Så bra at du har hatt slik en deilig påske! Været har jo vært helt fantastisk Og greit med kort arbeidsuke
Gjest Purple Haze Skrevet 26. april 2011 #6471 Skrevet 26. april 2011 God morgen! Serverer litt som står klar til du titter innom. Håper det ikke var helt pyton å få hverdag igjen
Roadrunner Skrevet 26. april 2011 #6472 Skrevet 26. april 2011 Mårnings! herfra også, med ønske om en finfin tirsdagsukestart
Suzy Skrevet 26. april 2011 Forfatter #6473 Skrevet 26. april 2011 God morgen! Phu.. på plass på jobben igjen og i allefall uthvilt. Har sovet heller urolig, men det er antagelig bare fordi jeg har sovet så alt, alt for mye de siste dagene og snudd døgnet helt. Ja, ja. Det går vel over, tenker jeg. Hyggelig å bare møte brune ferieglade folk på jobben her. Alle har jo hatt det så bra at det er en fryd Så tenker jeg på hus og lån og økonomi om dagen. Det kom opp som diskusjonstema på fest en av dagene vi var hos noen venner (å ja - dum ting å debattere midt på natta i vinrus) og det ble både litt iltert og litt opplysende, så får vi se hvor vi går. Jeg ser at vi har flere veivalg enn jeg kanskje har trodd til å begynne med og det kan være veldig postivt det. Vi har i allefall bestemt oss for å komme oss i banken og snakke med dem så fort som mulig for å få gode råd om hva som lønner seg og er mulig. Så forsøker jeg å ikke bekymre meg så altfor mye før det. Ellers - satser på yoga i ettermiddag. Kommer vel til å være et helvete i morgen, men må bare komme meg igang igjen.... Jobbe?
Roadrunner Skrevet 26. april 2011 #6474 Skrevet 26. april 2011 Mårnings! Kanskje ikke det smarteste å debattere i sene timer med vinrus, men på den annen side, kanskje ikke så dumt dersom det tross alt var litt opplysende. Nye veivalg er jo aldri dumt! Håper virkelig det ordner seg altså Og en tur innom banken er sikkert ikke dumt, da vet man litt mer hva man har og hva man kan forholde seg til. Kroppen min vil visst på trening den også, den har så smått begynt å protestere. Tid for ei styrkeøkt snart kanskje? Ikke bare rusleturer i ulent terreng... Mer ?
Sauen Shaun Skrevet 26. april 2011 #6475 Skrevet 26. april 2011 God morgen! Det høres jo spennende ut at det dukker opp flere veivalg enn du trodde. Og en tur i banken er et godt sted å begynne. Lykke til.
Scorpina Skrevet 26. april 2011 #6476 Skrevet 26. april 2011 (endret) Har egentlig løst mange verdensproblemer etter/under/iløpet av noen vinflaskekonsumering.... Menneh - ble dere enige om noe, foruten om å gå i banken? Endret 26. april 2011 av Scorpina
Roadrunner Skrevet 27. april 2011 #6477 Skrevet 27. april 2011 God morgen, tiger'n! Hvordan har pusen det? Stiv etter gårsdagens yoga?
Gjest Purple Haze Skrevet 27. april 2011 #6478 Skrevet 27. april 2011 Mornings Spennende med planer om bank og diverse...må innrømme at jeg er nysgjerrig på hele den diskusjonen i vinrus altså Ha en fin dag
Roadrunner Skrevet 27. april 2011 #6479 Skrevet 27. april 2011 Spennende med planer om bank og diverse...må innrømme at jeg er nysgjerrig på hele den diskusjonen i vinrus altså Da er vi to...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå