Roadrunner Skrevet 15. april 2011 #6441 Skrevet 15. april 2011 29.000 inlegg! OH MY!!! Da blir det skremmende fort 30.000 innlegg! Synes ikke det er lenge siden vi feiret 25.000 jeg... Du er rååå! Ha en strålende tur, Suzy! Kos deg masse på venninnetur til det store utland!
Suzy Skrevet 16. april 2011 Forfatter #6442 Skrevet 16. april 2011 Tilbake fra sjøen med sånn passe innvendig rull - sjøgang altså Vi koste oss skikkelig på tur altså. Har spist godt, spa'er, handlet og hengt - skrvalet og hatt det riktig bra. Var skikkelig heldige da - fikk lappen til lugaren kom oss inn og ble litt lange i ansiktet. En ting var at den tross alt var liten OG innvendig, men to minutter etter at vi kom inn der så begynte det å dunke over hodet på oss og vi skjønte at vi lå rett under scena med dansebar osv... Etter litt grubling tenkte jeg at jeg kunne jo høre om de hadde en annen som vi kunne bytte til - og det gjorde jeg. Var så hyggelig og ydmyk jeg kunne og jada - de fiksa det. Tror du vi ble lykkelig da vi hadde fått en dobbelt så stor, lys og flott utvendig lugar i bytte? Yep Så vi sov godt og rolig - to dekk lenger ned og hadde det riktig bra. Hjemme - slapp og på plass i sofaen. Vin og film - og kanskje litt sjokkis?
Suzy Skrevet 16. april 2011 Forfatter #6443 Skrevet 16. april 2011 Og 29.000 er skrekkelig... har jeg egentlig et liv...
Skravla Skrevet 16. april 2011 #6444 Skrevet 16. april 2011 Så bra at dere fikk byttet lugar da. Og du har da et godt liv sammen med oss.
Gjest Purple Haze Skrevet 17. april 2011 #6445 Skrevet 17. april 2011 God morgen Dansketuren hørtes flott ut! Og så bra at dere fikk byttet lugar. Det var god service 29.000 innlegg er vel fordelt ut over noen år, så fullt så ille er det vel ikke? Ha en fin søndag, Suzy
Suzy Skrevet 17. april 2011 Forfatter #6446 Skrevet 17. april 2011 Som vanlig en utrolig sløv søndag i heimen.... Kjæresten er ute og bytter dekk og jeg sitter inne med aviser og pc. Må komme oss ut en tur og gå etterpå, hvis ikke råtner jeg vel på rot.... Litt vekslende vær ute, ser jeg. Håper det blir bedre i morgen, for da skal jeg hjemover og jeg har lyst på litt påskesol.
Gjest Purple Haze Skrevet 17. april 2011 #6447 Skrevet 17. april 2011 God tur hjem i morgen! Kan nesten til deg over dammen, jeg da Krysser fingra for påskesol på hjemlige trakter
Scorpina Skrevet 17. april 2011 #6448 Skrevet 17. april 2011 29000 innlegg er ganske så "impressive"...men du har jo frekventert her nå siden -03 og det blir om ganske så få uker 8 (!) år. Delt det på x-antall dager tilsvarer det ca 10 innlegg om dagen. Mye kanskje det òg, men når du har så mange du skal prate og skravle med, er jo det iiiingenting!!! Og ja, før jeg glemmer det; GOD PÅSKE!!
Roadrunner Skrevet 18. april 2011 #6449 Skrevet 18. april 2011 Mårnings! Håper du får en finfin tur til hjemlige trakter, Suzy! Kose deg masse! Mange dager hjemme? Her er det strålende i dag, og jeg håper det varer inn i helligdagene. Er SÅ klar for noen fine påskedager! ?
Suzy Skrevet 18. april 2011 Forfatter #6450 Skrevet 18. april 2011 Å ja takk ja *sluuurp* Kaffe smakte like godt i dag som ellers. Sov en time lenger i dag - det var digg det - og nå sitter jeg på plass på jobben. Vurderer hvilken buss jeg må ta og lurer fælt på hvordan hus og bil ser ut da jeg kommer hjem i dag... Klare spenningsmoment Stakkars datteren vill jeg skulle komme hjem en dag senere så hun rakk å se over huset før jeg kom, men det gidder jeg ikke. Jeg har varslet for en evighet siden at jeg kommer akkurat nå - og det gjør jeg. Nuvel - jobber hardt for å ikke ta sorgene på forskudd. Blir ikke lenge hjemme - kunne på et vis tenkt meg lenger, men det passet seg ikke slik denne gangen. Drar hjem i dag og blir til onsdag. Kjæresten kommer i morgen også drar vi vel ned igjen onsdag - nokså tidlig kan jeg tenke meg. Vi må rekke å handle mat til påskedagene og jeg håper fortsatt på sykkel innen helligdagene setter inn, så jeg rekker å prøvesykle og dermed kan begynne tråkkinga etter påske... Mer Ser ut som jeg kan få skyss med en gammel kollega hjemover i dag - det hadde vært stas! Hyggelig selskap og veldig lettvint
Roadrunner Skrevet 18. april 2011 #6451 Skrevet 18. april 2011 Så deilig å kunne få skyss hjemover! Lettvint og hyggelig - det liker vi Spennende med status på hus og heim, det skjønner jeg. Men som du sier - de har visst lenge at du kommer i dag - ergo ingen stor overraskelse. Og hvorfor ikke ha det så på stell til vanlig, at det ikke er noe problem om du kommer på litt kort varsel? Eller er det bare meg som er snusfornuftig og "gammeldags" i tankegangen? Det er ikke plettfritt hos meg heller, men jeg klarer fint et overraskelsesbesøk av de fleste, uten å være flau... Krysser fingrene for ny sykkel!
Suzy Skrevet 18. april 2011 Forfatter #6452 Skrevet 18. april 2011 Spennende med status på hus og heim, det skjønner jeg. Men som du sier - de har visst lenge at du kommer i dag - ergo ingen stor overraskelse. Og hvorfor ikke ha det så på stell til vanlig, at det ikke er noe problem om du kommer på litt kort varsel? Eller er det bare meg som er snusfornuftig og "gammeldags" i tankegangen? Det er ikke plettfritt hos meg heller, men jeg klarer fint et overraskelsesbesøk av de fleste, uten å være flau... Jeg er mest spent fordi jeg ga dem ganske klar beskjed sist om at nå må det skjerpes - og når det gjelder bilen var jeg krystallklar. Den skal være i orden til jeg kommer hjem - basta! Jeg håper de har tatt seg sammen og det dermed er en smule bedre orden over hele linja... Og det er jo det samme jeg tenker - hvorfor ikke ha det såpass i orden at det ikke er noen fare med besøk når som helst? Men det er jo en gjeng med unge mennesker som ikke har levd for seg selv så lenge vi snakker om... De må vel rett og slett erfare
Gjest Purple Haze Skrevet 18. april 2011 #6453 Skrevet 18. april 2011 God morgen Håper turen hjem blir kjempefin, og uten de store overraskelser når det gjelder hus og bil. Har samme utfordring med sønnen min, men denne gangen var alt på stell da jeg kom, så noen ganger går klare beskjeder inn i skallen Han støvsugde til og med da jeg ba han om det Kjekt med skyss fra en tidligere kollega da. Selskap og hyggelig prat, framfor alene på en buss. Håper at du får sykkel til påske! Det hadde vel vært deilig God tur til hjemlige trakter
Suzy Skrevet 18. april 2011 Forfatter #6454 Skrevet 18. april 2011 Jeg har forhåpninger om at det er i orden denne gangen - hvis ikke slenger jeg alle dører på vidt gap og tar en sjau Har jeg gjort noe vettug i dag? Nei... Skal jeg sanrt gå? Jah.... Men aller først er det mat
Roadrunner Skrevet 18. april 2011 #6455 Skrevet 18. april 2011 Vettugt? På en mandag? Jeg har faktisk gjort litt nyttig i dag da, synes ikke det er så gale. Og har faktisk lagt litt planer for hva jeg skal gjøre de neste par dagene også, så da bør det gå bra
Suzy Skrevet 19. april 2011 Forfatter #6456 Skrevet 19. april 2011 Puuuh... merkelig at man skal våkne så tidlig på en fridag? Nå driver jeg med kakebaking og jeg har kastet papp og papir, glass og metall og pantet flasker - har vasket og ryddet boden, støvsuget, vasket på kjøkkenet og skal straks avgårde for å bli tappet for blod Deretter blir det en god time med massasje og oppmykning også skal jeg hjem for å bake foccacia og fikse altbakte poteter til tapas. Bør vel rekke innom polet og skaffe et eller annet i presang til venninna mi også - hun har jo bursdag i dag (og det er dit vi skal i kveld). Fremdeles rimelig rusket i heimen... jeg er ikke fornøyd og det kommer de til å få greie på. Faen altså... Får vel få den kaka ut av ovnen - skulle rukket lege og apotek også gitt
Gjest Purple Haze Skrevet 19. april 2011 #6457 Skrevet 19. april 2011 Dæven, for et tempo og program på en fridag da Husk på å puste mellom slagene og kose deg litt også da Ungdommer og ruskete hus, ja...kjent fenomen. En får gjenta og gjenta til det kanskje fester seg i skallen til slutt! Forhåpentligvis er det håp om bedring etter hvert - både hos din og min
Roadrunner Skrevet 19. april 2011 #6458 Skrevet 19. april 2011 Makan til tempo på en fridag da gitt! Effektiv dame, tiger'n! Hvordan var status på heimen da du kom i går? Og bilen? Og hva sier beboerne? Håper du får en kjempefin tirsdag, må ikke slite deg helt ut! Er ferie vettu...
Gjest Purple Haze Skrevet 20. april 2011 #6459 Skrevet 20. april 2011 God morgen Håper besøket på hjemlige trakter har vært fint! God tur tilbake til Tigerstaden senere i dag
Roadrunner Skrevet 20. april 2011 #6460 Skrevet 20. april 2011 Fortsatt god påske, Suzy! Har startet nedtellingen for fullt jeg også nå, og er superklar!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå