Suzy Skrevet 14. april 2011 Forfatter #6421 Skrevet 14. april 2011 Takk Skravla! Godt du vikarierer når jeg ikke er tilstede I dag er jeg tung i hodet! Gårsdagen ble lang, men bra. Deilig fotspa gitt. Nå har jeg babyføtter Tok meg sammen og ble i byen så jeg fikk med meg yogaen på kvelden og det hadde jeg nok godt av, selv om jeg hadde en heller dårlig time i går. En sånn hvor man vingler, mister balansen og ikke helt får til noe skikkelig - men moro altså. Og nå er jeg sannynligvis hinsides stølhet, for jeg er bare øm i hele kroppen i dag. Ikke engang støl lenger Stakkar kroppen har helt kapitulert. I dag blir det deilig å dra rett hjem etter jobben gitt. Skal komme meg på yoga midt på dagen, men tar kvelden som normalt. Kanskje er klar?
Gjest Purple Haze Skrevet 14. april 2011 #6422 Skrevet 14. april 2011 God morgen Babyføtter høres misunnelsesverdig deilig ut! Bare sveve bort over med grasiøse trinn Skal du på danskebåten igjen?! Du verden - det ga skikkelig mersmak skjønner jeg Ha en fin dag, Suzy
Suzy Skrevet 14. april 2011 Forfatter #6423 Skrevet 14. april 2011 Danskebåten ga vel strengt tatt ikke så veldig mersmak - men jeg hadde flere gratisbilletter og hadde ei venninne til jeg gjerne ville ha med på tur Også bestilte jeg før forrige tur faktisk.... Også er det nå greit å få kjøpt røyk og vin for en billig penge Og vi skal prøve SPA-avdelingen på båten denne gangen. Og takk!
Scorpina Skrevet 14. april 2011 #6424 Skrevet 14. april 2011 Har gavekort på fotbehandling og jeg har bestemt meg for å ta det etter at jeg har hatt eksamen i mai!!! *noe digg å se fram til*
Gjest Purple Haze Skrevet 14. april 2011 #6425 Skrevet 14. april 2011 Dansketur kan da være både artig og avslappende (om en ikke tar den helt ut lissom). Og litt tax-freehandel er aldri feil
Suzy Skrevet 14. april 2011 Forfatter #6426 Skrevet 14. april 2011 Phu... hjemme i sofakroken og forøker å manne meg opp til å gå i dusjen Jada danskebåten blir nok bra - vi skal spa'e oss, handle litt på taxfree og generelt slappe av, tenker jeg. Det blir jo en trivelig jentetur i allefall Åhhhh... så langt til badet OK - nå går jeg!
Suzy Skrevet 15. april 2011 Forfatter #6429 Skrevet 15. april 2011 (endret) God morgen! Tåka henger tung over by'n i dag, men selv om det er litt grått så liker jeg lufta når det er tåke. Det er så deilig med fuktigheten Har lastet ned den siste plata til Paul Simon til telefonen min - og non gamle gode av ham med det samme og nå mimrer jeg vekselvis som jeg blir kjent på nytt. Åh, det er en utrolig artist. Fantastisk myk og behagelig stemme, utrolig gode og intrikate og vakre tekster - og melodier som har tusen lag... Min absolutte favoritttekstbit av ham - ever: "Four in the morning I woke up from out of my dreams Nowhere to go but back to sleep But I'm reconciled Oh, oh, oh, I'm going to be up for awhile" Høres kanskje ikke så spesiell ut, men jeg syns formuleringen "nowhere to go, but back to sleep" er genial språklig. Den tar en snarvei, sier det den skal si, men leker med språkets mulighet. Finurlig. Sovet urolig i natt og er litt sigen i dag. Skal rett ut og møte venninne og deretter på danskebåten. Blir sikkert gøy Kjæresten har lovet å hente meg på kaia i morra - deilig å slippe å drasse taxfreevarer og slikt til banen altså... Åh.. mer ? Edit: Et lass skrivefeil. Endret 15. april 2011 av Suzy
Roadrunner Skrevet 15. april 2011 #6430 Skrevet 15. april 2011 God morgen! Det er fredag! Høres ut som en kjempefin danskebåttur i sikte, Suzy! Blir sikkert superkoselig Litt venninnetid gjør godt. Håper dere får en finfin tur!
Gjest Purple Haze Skrevet 15. april 2011 #6431 Skrevet 15. april 2011 God morgen Danskebåt-tur blir sikkert kjempestas! Håper dere får en koselig tur, og at tax-freefangsten blir noe å kose seg med gjennom påsken Paul Simon er veldig bra! Husker læreren min på ungdomsskolen elsket han. Nesten så mye at vi elevene syns det ble for mye av det gode. Men vi ble godt kjent med musikken hans, i hvert fall Ha en flott fredag, og god tur
Suzy Skrevet 15. april 2011 Forfatter #6432 Skrevet 15. april 2011 Mamma og jeg er like store fans av gode, gamle Paul. Han er fantastisk, syns jeg. men kan skjønne det kan bli litt mye ja
Skravla Skrevet 15. april 2011 #6433 Skrevet 15. april 2011 God tur på danskebåten. Herlig med taxfree.... og spa. Mmmmmmmmmmmmm....
Suzy Skrevet 15. april 2011 Forfatter #6435 Skrevet 15. april 2011 Taxfree og spa er indeed a killer combination
Roadrunner Skrevet 15. april 2011 #6436 Skrevet 15. april 2011 Taxfree og spa er indeed a killer combination Åo jess! Kjenner jeg går på en smell der, er kleint med Taxfree på vei til Larvik... (med mindre vi tar båten fra Krs til Hirtshals - og returnerer til Larvik, men det får da være MÅTE PÅ til styr...).
Suzy Skrevet 15. april 2011 Forfatter #6437 Skrevet 15. april 2011 Åo jess! Kjenner jeg går på en smell der, er kleint med Taxfree på vei til Larvik... (med mindre vi tar båten fra Krs til Hirtshals - og returnerer til Larvik, men det får da være MÅTE PÅ til styr...). Det er muligens det som kalles en liten omveg...?
Roadrunner Skrevet 15. april 2011 #6438 Skrevet 15. april 2011 Det er muligens det som kalles en liten omveg...? Kan vel kanskje kalles en liten omvei det der ja... Evt omkjøring... Eller idioti
Suzy Skrevet 15. april 2011 Forfatter #6439 Skrevet 15. april 2011 Idioti var ordet jeg lette etter ja! Hm, hm.. da har jeg vært ute og drukket kaffe med ei hjemmevenninne som plutselig og uventet var i byen. Kjempekoselig altså! Så driver jeg og grubler litt for meg selv. Snakket litt med pappaen til datteren i går og han er bekymret for vekten hennes. Det er jammen jeg også - og i hovedsak er jeg bekymret fordi hun er så inaktiv. Jeg lurer på hvordan jeg kan hjelpe henne, for det aller beste vilel være om hun klarte å komme seg ned på normalvekt nå og dermed slapp å slite med overvekt resten av livet...
Suzy Skrevet 15. april 2011 Forfatter #6440 Skrevet 15. april 2011 Da begynner jeg jammen å bli klar til å pakke sammen for dagen. Straks på tur avgårde for å finne litt mat og deretter båten. Må vel drasse med meg pc'n også så jeg slipper å skulle innom jobben igjen - blah... Nå ja : God helg damer! (forrestenhar jeg passert 29.000 innlegg i all stillhet i dag )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå