Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest O-Ren Ishii

God morgen (eeh.. formiddag) Suzy! :kaffekopp:

Satser på sofa og ro noen timer også kan vi kanskje begynne med julepynten og juletreet. Spørs om ikke kjæresten må vise seg som sterkemannen og bære opp juletreer fra kjelleren, så kan han og ungen pusle det sammen. Det er ganske omfattende greier det treet...

Hjemme hos oss har vi likestilling per muskelvolum når det kommer til bæring. I praksis betyr det at mannen bærer nesten alt som er tungt. :nigo:

Håper du kommer deg etter å ha vært hos legen med tenåringen. Det er fryktelig ufint å bli syk nå rett før jul. Stakkars! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Vi var vel litt av et syn der vi sto på apoteket med røde neser og blanke øyne og hostet i hver vår retning, ungen og jeg. Men nå er vi hjemme igjen og har puttet en ferdigpizza (skrekk og gru - egentlig) i ovnen.

Når blodsukkeret er oppe igjen så skal jeg velte meg på sofaen og spare opp krefter til pynt. Dette blir nok bra det.

I morgen har jeg fri - heldigvis og om jeg får stekt ribba i kveld så blir det minimum av jobb i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom en siste gang før jeg tar kveld og pakker ned PCen før den store dagen i morgen. Håper du er i bedre form, og at dere får en fantastisk fin dag.

Alt det beste til deg, Suzy.

:klem: God jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er bob-bob - starter dagen med en kopp ingerfærdrikke og en Ibux. Men jeg satser på at det blir bra likevel og jeg ønsker alle en:

:tree::gave::tree:

GOD JUL

:tree::gave::tree:

:nisselue::strix::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Long time - no see :)

Har igrunnen skrudd helt av og latt julefreden senke seg. Sovet til evig langt på dag (vi snakker 12 timers netter her), spist mengder, drukket minst like mye og vært på besøk hit og pist.

Har endelig blitt ganske bra fra forkjølelsen - men hoster fortsatt. Hadde en tanke om å forsøke å trene i dag, men tror ikke det blir noe av for jeg harker kraftig når jeg begynner å røre meg. Får bare holde meg til litt husarbeid - det trengs jammen uansett. Savner å trene, men har faktisk ikke lagt på meg et gram i jula (underlig nok!).

Nå får jeg surfe meg en runde her og si hei til alle :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nytt år!!!

Innom en tur på årets aller første dag - litt småredusert i dag etter en skikkelig morsom fest i går med vennegjengen til kjæresten. Det var livlig og stas. Danset en hel haug og ble glad og lett og svett :nigo:

I morgen skal jeg på jobb en tur (skal ha fri igjen over helga) og gruer litt for å skulle stå opp. Det går sikkert greit, men likevel...

Jeg kommer nok sterkere tilbake i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå som champisrusen har gitt seg og bakrusen likeså, så kommer tankene om nytt år for meg. Jeg blir ofte litt vemodig akkurat rundt nyttår.

Tankene på tidligere år og på det som står foran gjør meg aldri klar til dyst og oppesen. Jeg er heller litt engstelig for hva et nytt år vil finne på å bringe. Det har vært så mange slitsomme år og så mange utfordringer at jeg bare ønsker meg et år med fred, ro og forutsigbarhet.

Dette året kan bli annerledes på mange måter. Barnet fyller 17 år om noen måneder og kommer til å reise til utlandet som utvekslingsstudent til høsten om alt går som det skal. Det blir underlig å ha henne borte et helt år, men det kommer til å være uvurderlig for henne som person - hun vil vokse og lære mye i løpet av det året. Helt sikkert!

Jeg har mye å finne ut av i forhold til kjæresten og fremtiden. Hvordan vil det bli, hva vil vi begge og hva kan vi få til? Det er mange tanker, og for min del litt skrekk også. Hva gjør denne mannen annerledes? Kan jeg være sikker på at dette har en større sjanse enn det forrige forholdet, eller det før der?

Kanskje hadde det vært tryggest å bare være alene... Det tenker jeg stadig vekk på. Da bestemmer jeg i det minste selv over hjertesorgen.

Så er det jobb. Vil jeg være i denne jobben i flere år til? Det er en ålreit jobb, greit betalt også, men til tider er arbeidspresset litt for voldsomt. Når alle er i jobb så fungerer alt, men så fort noen er sjuke og borte så blir det altfor tøft på resten. Spørsmålet er om jeg kan få noe annet innenfor yrket mitt. Det er ikke en kjempestor by og ikke altfor mye å velge i. Jeg kan se det an og tenke på det en stund til, men det er definitivt en vurdering.

Så kommer forholdet til meg selv. Jeg har vært flink og flittig i år, trent og stått på som få. Det gir resultater, men jeg skylder meg sjøl å få av meg enda litt mer kilo. Jeg må klare å samle meg om de nye og gode vanene igjen - så får jeg av meg det jeg vil. Det er jeg sikker på. Kanskje er det i hodet det meste av jobben må gjøres?

Det var noen tanker på en fredag først i året. Jeg er litt vemodig over tiden som flyr. Jeg føler meg ikke gammel, men heller ikke ung lenger. Er dette midten? Når skal man komme dit hvor man er trygg, rolig og avklart på alt? Finnes det en slik følelse? Finnes det noe slikt punkt?

:vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O-Ren Ishii

Fint å lese om refleksjonene dine Suzy! :hjerte:

Jeg hopper over kommenteringen i denne omgang fordi jeg synes det er litt vanskelig å skrive noe om andres nyttårsrefleksjoner. Men det kommer jo uten tvil til å bli et spennende år, spesielt siden barnet (som ikke er barn lenger på 17 år ;)) skal reise utenlands.

Forøvrig skal jeg være snill med kroppen min jeg også. Vi prikker inn toppformen samtidig, ikke sant? :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har så mange tanker som det er godt å lese om. Jeg måtte bare si at jeg håper 2009 blir slik du helst vil det skal bli. Hva det vil innebære vet man ikke enda.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prikker inn toppformen samtidig ja :)

Og takk Supra - jeg håper også at det blir et godt år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...