Roadrunner Skrevet 5. april 2011 #6361 Skrevet 5. april 2011 Høres deilig ut med hjemmekontor! (eller gjemme(seg)kontor som enkelte her kaller det... ) Og må bare si at jeg er virkelig imponert over yoga'en din altså! WoW!
Sauen Shaun Skrevet 5. april 2011 #6362 Skrevet 5. april 2011 Påfyll? Høres ut som du har valgt en fornuftig løsning i dag. Hjemmekontor er nok kjekt for en sliten tiger. Og den yogaen... Hmmm...Kjenner det knekker i ryggen bare ved å tenke på den. *mektig imponert*
Suzy Skrevet 5. april 2011 Forfatter #6363 Skrevet 5. april 2011 Gjemme(seg)kontor stemmer rimelig bra her også, tror jeg Nå er oppvaskmaskina klar og vaskemaskina jobber på siste runde.. og jeg har planer om om å dra frem støvsugeren en runde også Fader heller.. jeg benytter anledningen når jeg har den. Eneste dumme er at jeg har skritteller og den blir ikke akkurat aktivert mye når veien fra seng til "kontor" er under metern Får gå en tur på butikken og kjøpe meg mer cottage cheese etterpå, så får jeg på den litt - også MÅ jeg vel på yoga i ettermiddag da...
Suzy Skrevet 5. april 2011 Forfatter #6364 Skrevet 5. april 2011 Og må bare si at jeg er virkelig imponert over yoga'en din altså! WoW! Og den yogaen... Hmmm...Kjenner det knekker i ryggen bare ved å tenke på den. *mektig imponert* Digg yoga! Og egentlig utrolig deilig å kjenne musklene hyle og jamre - sloss med smerten og jobbe på Jeg liker utfordringer og jeg har lært av forrige instruktøren min at det skal gjøre litt vond - da blir man bedre Salamba sarvangasana
Scorpina Skrevet 5. april 2011 #6365 Skrevet 5. april 2011 Salamba sarvangasana Jeg kunne "sykle" (som det het) i gymmen i 6. klasse. (begynner å bli noen år siden nå ja ) Skulle prøve det for en stund tilbake meeeeen, jeg har blitt bitte-bittelittegranne for tung i rattata siden 6. klasse, gitt. Hmmm...wonder whyyyy Kjempeflink er du Suzy!! *bøyer seg i støvet*
Suzy Skrevet 5. april 2011 Forfatter #6366 Skrevet 5. april 2011 Det er ikke så vanskelig som det ser ut - det er snakk om trening og riktig jobbing, så går det overraskende greit. Jeg mener.. hadde noen sagt til meg at jeg skulle greie å gå opp i hodestående mot vegg helt greit, for ett år siden, så hadde jeg ledd rått av dem. Godt grunnarbeid, solid instruksjon og hjelp, så er det utrolig hva som går altså.
Scorpina Skrevet 5. april 2011 #6367 Skrevet 5. april 2011 Joda, vi mennesker kan komme oss til månen om vi vil - - så det koker vel heller ned til hva man makter (og legger innsats i)
Roadrunner Skrevet 5. april 2011 #6368 Skrevet 5. april 2011 Får vondt i det meste bare ved å se bildet jo! Og rattata vil ikke heves fra underlaget... Klarer ikke komme opp i "sykling" heller, og langt mindre legge føttene bak hodet (som det hender vi liksom skal gjøre). Jeg ligger der og strever med å løfte baken 2 cm over bakkenivå. Usj! Virkelig imponert, Suzy!
Suzy Skrevet 5. april 2011 Forfatter #6369 Skrevet 5. april 2011 Joda, vi mennesker kan komme oss til månen om vi vil - - så det koker vel heller ned til hva man makter (og legger innsats i) Du får liksom sagt det! Får vondt i det meste bare ved å se bildet jo! Og rattata vil ikke heves fra underlaget... Klarer ikke komme opp i "sykling" heller, og langt mindre legge føttene bak hodet (som det hender vi liksom skal gjøre). Jeg ligger der og strever med å løfte baken 2 cm over bakkenivå. Usj! Virkelig imponert, Suzy! He, he - det er derfor man må øve og ha kynding veiledning - vi begynte med å rulle opp så vi nesten tok overbikken over. Rett og slett øve på å få rattata opp fra bakken (dette var da jeg begynte med yoga), og dette drev vi med i allefall en måned, så skulle vi over og legge beina på en stol bak oss (så ble det ikke så vanskelig) og dette drev vi med leeenge, før vi skulle opp med beina - og det er først i høst at jeg tar beina ned bak hodet, på gulvet, før jeg tar dem opp. Øving gjør mester Og det er gøy asså.
Suzy Skrevet 5. april 2011 Forfatter #6370 Skrevet 5. april 2011 Faderrullan altså det søkkregner ute Ikke mye lyst til å skulle ut på tur nå....
Suzy Skrevet 6. april 2011 Forfatter #6371 Skrevet 6. april 2011 God morgen! Da var jeg tilbake på kontoret gitt. Kom meg ut i griseværet i går (med paraply og det hele) og gjorde unna en bra økt på yoga, så i dag kutter jeg senøkta. Blir så sabla sent når jeg går på den onsdagstimenm, selv om det stort sett er verdt det treningsmessig. Får gjøre et forsøk til uka på å ta alle dagene. I dag skal jeg hjem og tørke støv, vaske litt og rydde så det er klart til venninna mi kommer til helga. Gleder meg så veldig. Hun kommer på fredag og blir til sent lørdag (kunne ikke bli helt til søndag dessverre ), så da må alt være på plass på forhånd så vi kan jente oss maksimalt når hun er her Får kanskje begynne å virke...? Syns jeg er sulten hele tiden om dagen. Irriterende.
Roadrunner Skrevet 6. april 2011 #6372 Skrevet 6. april 2011 God morgen! Venninnebesøk høres superkoselig ut til helga! Viktig med god tid til å få jentet seg da ja, spesielt når det ikke blir full helg. Men dere får det nok superkoselig uansett!
Gjest Purple Haze Skrevet 6. april 2011 #6373 Skrevet 6. april 2011 Hei Venninnebesøk høres kjempekoselig ut! Håper dere får utnyttet tida max, og får jentet dere skikkelig Apropos sulten...hvordan går det med lavkarbolivet? Jeg merker at når jeg spiser mer fett er jeg mye mindre sulten. Men så klart, om du ikke lever lavkarbo nytter det ikke å putte på med mye fett.
Suzy Skrevet 6. april 2011 Forfatter #6374 Skrevet 6. april 2011 Nå for tiden lever jeg ikke lavkarbo i det hele tatt og er selvsagt mer sulten - har jo merket det samme som deg. Jeg vurderer å ta fatt igjen, men det er kinkig når det er kjæresten som lager all mat i hverdagene og som gjør all handling - og jeg dermed må instruere ham til hva jeg vil og kan ha i meg. Nå for tiden holder jeg regnskap med kalorier inn og aktivitet. Tenkte det kanskje var mulig å gjøre noe med vekta med vanlig kaloriunderskudd når jeg har fått stoffskiftet på stell, men foreløpig ser det ikke ut til å fungere. Jeg er mindre sulten når jeg kutter litt på karboen da - altså prøver å spise karbo med lav GI, grovt, grønt og mer protein, men det er ikek støtt det funker gitt...
Gjest Purple Haze Skrevet 6. april 2011 #6375 Skrevet 6. april 2011 Skjønner at det ikke er så lett med maten, når det ikke er du som har hovedansvaret i hverdagen. Slik er det i grunnen her også, men jeg skriver handleliste over hva jeg vil ha, også kjøper samboer det. Og jeg spiser stort sett det samme til middag som de andre, bare kutter potet, ris, pasta osv, og putter på mer grønt. Funker egentlig ganske greit. Kaloritelling har jeg gitt opp for lenge siden. Da blir jeg så veldig opphengt på mat, at det er ikke sunt for meg
Roadrunner Skrevet 7. april 2011 #6376 Skrevet 7. april 2011 God morgen! Håper stripepusen har en fin torsdag, og at dere har litt i dag dere også. Her ser det lovende ut gitt!
Suzy Skrevet 7. april 2011 Forfatter #6377 Skrevet 7. april 2011 God morgen! Stripedyret sitter på plass og bruker første del av dagen på å lete etter sangtekster og dikt som handler om død, sorg og savn.. Ikke noen morsom oppgave, men bestekusina har mistet mormora si (som altså ikke er i slekt med meg) og jeg forsøker å finne noe hun kan bruke når hun skal lese noe i begravelsen. Kanskje i allefall. Litt trist og litt fin oppgave - og helt frivillig. Ja, ja - ble husvask på oss i går. Da jeg ko hjem var kjærestn i full gang med å vaske vinduene, så da slengte jeg meg med og hjalp ham med å holde. Så tørker jeg støv overalt og vi støvsugde, vasket og ordnet - ble utrolig mye hyggeligere inne gitt! Så lagde jeg middag også nøt vi en kaffekopp på balkongen i ettermiddagssola. Herlig! Så lovende ut med sol i dag og egentlig - men nå virker det som det er grått igjen. I allefall basert på utsikten herfra. Jeg ser ikke himmelen, så det er litt vanskelig å si. Dagens plan er yoga midt på dagen og forhåpentligvis treff med kusina og venninne etter jobb. Håper det blir noe av altså! Men nå - mer
Sauen Shaun Skrevet 7. april 2011 #6378 Skrevet 7. april 2011 God morgen! Jeg lurte da jeg så statusen din på fb i dag ja. Måtte inn hit for å finne ut hva som sto på... Veldig fint av deg å hjelpe kusina di å lete etter dikt eller sangtekst. Go'tigern.
Suzy Skrevet 7. april 2011 Forfatter #6380 Skrevet 7. april 2011 Vil gjerne bidra og det er dessuten litt godtvondt å finne vakre ting om sorg og savn - en blir jo litt satt ut sjøl.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå