Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

:vinke:

Innom og hilser på, og fyller opp :perebrus: (tar ikke sjansen på mer :kaffekopp: til tiger'n nå, da ryker vel nattesøvnen :fnise: )

Håper du får sove godt til natta, og at mandagen blir grei tross alt..

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen fare med nattesøvnen gitt - i dag er jeg supersløv og har en liten forkjølelse som ulmer i kroppen, så jeg får nok sove skal du se :ler:

Vi lot være å gå på visning i dag forøvrig - vi har jo ikke mulighet til å være med på budrunde nå uansett, så å gå ville antagelig bare føles litt som plaging... Vi bare ga f og satser på å holde øye med prisen tilslutt istedet.

Nå er jeg småsulten til tross for at jeg har spist middag for bare en og en halv time siden :roll:

Skrevet

Ohoi... :Gjesp:

Tror det kommer til å ta litt tid å komme seg helt på nett etter forrige altfor aktive uke. Sliten fortsatt faktisk :overrasket:

Sovnet momentant i går kveld og våknet klokka halv tre av at det pep som i ei vekkeklokke et eller annet sted i huset. Opp og :klo: også fant jeg ut at det var kjøleskapet, eller nærmere bestemt fryseren som ropte på hjelp. Kjæresten tok seg nemlig is i går kveld og har ikke lukket døra skikkelig og når temperaturen stiger tilstrekkelig så slår den alarm. Fiffig og en smule irriterende.

Jeg lukket døra og gikk for å legge meg igjen, men den fortsatte bare å pipe - så da var det ut på kjøkkenet og opp på en stol i blanke messingen, for å se om noen av knappene der oppe kunne få lyden vekk og voila :ler:

Sov som et barn etter det :nigo:

Yoga igjen i dag. Blir sikkert fint, selv om jeg er støl som bare det i armene etter å ha kjørt gocart for første gang på lørdag.

Nei nå må jeg ha litt :kaffekopp:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen ---- bøtter på med :kaffekopp: til den trøtte og slitne tiger`n. Høres ikke ut som en optimal start på uka å være så sliten. Håper du får sove godt hver natt, får hvilt og tatt deg inn igjen.

Det kjøleskapet hadde for øvrig jeg blitt skikkelig uvenn med altså! Dæven :gjeiper:

Ha en fin mandag, Suzy :)

Skrevet

:kaffekopp:

Tjobing!

Et kjøleskap/frys som er selskapssyk midt på natta :fnise: Flink Suzy som fixa da :nigo:

Moro med gokart forresten? Virker skikkelig moro...

Skrevet

Gokart var helt konge! :jepp:

har aldri prøvd før, så jeg var litt engstelig og advarte laget mitt om at jeg sikkert kom til å bli sinka, men fikk to råd: ikke bruk bremsen, men reguler farten med gassen og legg deg ut i svingene. Og det gjorde jeg. Det gikk som ei kule det og jeg kjørte faktisk ganske bra :ler:

Men jeg orket bare to runder (vi kjørte ti minutter av gangen), da var jeg sliten i hodet og sliten i ørene (høy motordur og techno).

Anbefales - veldig støl i armene fordi man må holde igjen karten så innmari hardt.

Og smart kjøleskap - litt irriterende - og han som ikke hadde lukekt døra sov selvsagt så godt som bare det :roll:

Skrevet

En trøtt sau hadde nok blitt surere på kjæresten enn på kjøleskapet. :fnise:

Håper du får en fin dag Suzy. :kaffekopp:

Skrevet

En trøtt sau hadde nok blitt surere på kjæresten enn på kjøleskapet. :fnise:

Fuggel'n også :fnise:

Skrevet

Det slo meg et øyeblikk, men så fant jeg ut at det var litt bortkastet ettersom han sov innmari godt - så da la jeg meg bare igjen :ler:

Jeg er en ganske saktmodig tiger.

Skrevet

Skulle kanskje hatt litt av din saktmodighet tiger'n.... Jeg får helt spunk av å bli vekket på natten av lyder som IKKE skal være der. Illsint blir jeg :lol:

Ønsker deg en fortsatt effektiv og våken :kaffekopp: mandag :)

Skrevet

Jeg pleier faktisk også å bli sinna av sånt, men har nok begynt å bli roligere med åra - kanskje det er mamma (og mammaen hennes igjen) sitt temperament som har begynt å slå inn, for de er det roligste menneskene jeg kjenner.

Kanskje jeg bare begynner å bli litt energeibesparende? :vetikke:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Tror det er alderen og erfaring som gjør at en blir roligere og mer tålmodig etter hvert. Da jeg var yngre var jeg en skikkelig kruttønne! Nå skal det temmelig mye til før jeg tenner. Kan ikke huske sist jeg var sint, faktisk.

Skrevet

Tror egentlig ikke at jeg noengang har vært skikkelig kruttønne jeg :plystre: Bare rolig og avbalansert, tålmodig og snill :engel:

:fnise:

(jada, også skikkelig hormonell...)

Skrevet

Pass nesen din nå, RR.

Jeg er stort sett krutt-tønne enda, men noe mer kontroll nå enn i unge dager.

Gjest Anjelika
Skrevet

Hei Suzy, og takk for sist :)

Jeg har sjekket ut the Rainmakers nå, fiffige tekster og faktisk ganske kul musikk!

Må si jeg ikke skjønner helt sex appealen til vokalisten da, hehe ;)

Skrevet

Hei Suzy, og takk for sist :)

Jeg har sjekket ut the Rainmakers nå, fiffige tekster og faktisk ganske kul musikk!

Må si jeg ikke skjønner helt sex appealen til vokalisten da, hehe ;)

Takk for sist - så koselig å se deg innom.

Du må nesten se Bob'ern live for å skjønne det med sexappealen - og muligens ha vært fjortis på 80-tallet da stort hår var tøft :sjenert:

Men så moro at du likte dem - det er tekstene som er virkelig kule syns jeg. De gutta har mye på hjertet ;)

Skrevet

Tror det er alderen og erfaring som gjør at en blir roligere og mer tålmodig etter hvert. Da jeg var yngre var jeg en skikkelig kruttønne! Nå skal det temmelig mye til før jeg tenner. Kan ikke huske sist jeg var sint, faktisk.

Jeg blir heller ikke sånn sint lenger - og selv når jeg blir sint blir jeg det på en helt annen måte enn før. Jeg var utrolig hissig som barn, temmelig arg som tenåring og hadde mine øyeblikk først i 20-åra også, men så har det gradvis blitt roligere.

Det er nok alderen gitt...

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Håper du har fått sove godt og uforstyrret i natt, og ikke har blitt vekket av verken pipende frysere eller annet :ler: Ha en fin-fin tirsdag, Suzy :)

Skrevet

God morgen!'

I dag er det absolutt ikke synd på meg. Jeg har tatt med pc'n hjem og utøver hjemmekontor. Har sovet til åtte :overrasket: og nå har jeg spist frokost og logget meg på nettverket på en gang. Deilig å ikke stresse avgårde, men bare plugge i så er man på jobben.

Det eneste skåret i gleden er at en eller annen i underetasjen driver oppussing i stor stil, så det brummer ganske bra - men for all del...

Har fått satt på ei vaskemaskin, satser på å følge opp med oppvaskmaskina og selvsagt rydde ut av alt også. Vurderer yoga i ettermiddag. Da reiser jeg herfra litt før fire, tenker jeg, og er hjemme sju. Det hadde vært fint å følge opp i dag...

Gårsdagens yoga ble supertøff og skikkelig bra. Vi hadde fokus på oppnedvendte stillinger og skulle jobbe ekstra med skuldrene i skulderstående. Så spør instruktøren om hun kan vise på meg, og det kunne hun jo. Jeg sier alltid ja når hun spør, for jeg får alltid bedre forsåelse av stillingene når hun demonstrerer på meg. Da kjenner man det på kroppen. Vel, etter fem minutter med inngående forklaring, visning av detaljer og jobbing, er jeg oppe i skulderstående - men da skal jo de andre hente stoler og begynne å rigge seg til... så jeg blir stående dobbelt så lenge som de andre og begynte å bli skikkelig sliten på slutten. Men herlig etterpå og tenker at det må jo bare gjøre meg sterkere.

Har ikke følt jeg har hatt veldig stigning i formen denne vinteren, men det har vært litt uregelmessig trening og jeg har ikke vært så mye på timer som jeg gjerne kunne - så da er det ikke å vente heller. Må vel bare stå på når jeg kan.

Ja, ja... litt :kaffekopp: kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...