Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg hadde blitt forbanna om jeg fant huset mitt i en slik tilstand. Og de som bodde der hadde fått høre det, ja. Uansett hvem det var.

Det var jo en fin kjærlighetserklæring fra mannen da :rodmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt forbanna om jeg fant huset mitt i en slik tilstand. Og de som bodde der hadde fått høre det, ja. Uansett hvem det var.

Det var jo en fin kjærlighetserklæring fra mannen da :rodmer:

Han er ganske stas :sjenert:

Og ja - det gjør meg pissed så fra nå kommer jeg til å være på dem.

Skrevet

:Gjesp:

Denne uka har vært lang og kort på en gang.. fy fader... :overrasket: Jeg er skikkelig sliten, rett og slett. Har sovet som en død i natt og føler meg langtfra uthvilt. At det går an å være så slakk... :vetikke:

Og i morgen må jeg være i byen halv ti og skal jobbe og det inkluderer egentlig middag på Wallmanns, men det vet jeg rett og slett ikke om jeg orker. Sukk :sukk:

Jeg har jo lovet meg bort til øl i kveld også og det syns jeg ikke jeg kan avlyse. Men det blir bare et par timer så må jeg hjem og legge meg, rett og slett :ler:

Tok forresten med meg puta mi fra hjemstedet denne gangen og halleluja så godt å sove på den igjen... :hjerte:

Mye :kaffekopp: i dag ja...

Skrevet

Det var ikke småtteri til agenda i dag, og det med en litt slækk kropp. Wallmans har jeg vært på et par ganger og har vært særs fornøyd med hva jeg har sett, og hørt. Kunne gjerne tatt din plass i stedet så kunne du dratt hjem og slappet av :lol::lur:

*sender over :kaffekopp: med ginseng i*

Ønsker deg en fin-fin dag :jepp:

Skrevet

Jeg har også vært på Wallmanns et par ganger og det er veldig bra - men å sitte på middag ti langt på kveld i morgen - når jeg er sliten alt nå...

Skrevet

Ja, ikke sant.... Det er ikke akkurat no' scoop sånn sett. Har selv vært på tilstelninger o.lign, dvs mer eller mindre "tvunget" til å være der, når jeg egentlig hadde mest lyst å være helt andre steder. Eller aller best; hjemme!!

Forhåpentligvis får du sovet lenge til lørdagen og får henta deg inn ila helgen. Ikke sant? :jepp::klem:

Skrevet

Jeg får sovet ut natt til søndag i allefall - får se på resten. Spørs om jeg bailer og drar hjem til kjæresten rett og slett. Kjenner på det i morra, men har virkelig lyst til å slappe av hjemme lørdagkvelden.

Skrevet

Ah, det var i morgen du skulle ut ja. Men jeg skjønner deg godt jeg. Du får tenke over saken. Kan jo også tenkes at du får lyst å dra likevel.

Skrevet
:perebrus: <= flaskevann til en sliten tiger. Du må passe på å få i deg nok drikke nå når du er så sliten. Det hjelper det også. :klem:
Skrevet

:kaffekopp:

Huff, totalvrak er ikke bra...

:troest:

Skrevet

:kaffekopp:

Huff, totalvrak er ikke bra...

:troest:

Nei - men nå er det egentlig bare et møte igjen så er jeg ferdig her i dag.

Skrevet

Håper du får en finfin helg, Suzy!

Og at du får slappet av litt innimellom...

:klem:

Skrevet

Møte unnagjort, maten spist - nå skal jeg på Claes Ohlsson og kjøpe passepartout til nonendiplomer også skal jeg hjem. Tidlig.

Deilig :nigo:

Skrevet

God helg tiger'n!!!

:klem:

Skrevet

Håper dagen ikke blir for slitsom for deg. :klem:

Skrevet

Hatt en ok helg så langt? :)

*legger igjen en haug med :klem:'er til deg*

Skrevet

God søndag.

Denne uka har gått som en vind og jeg er utrolig sliten, rett og slett. Lå til halv tolv i dag og da måtte jeg nesten bare tvinge meg opp for å ikke bli liggende ut dagen :fnise:

Ja, ja.. i dag tror jeg vi skal gå på visning. Det er et hus vi ikke har råd til, men samtidig er det interessant å se hva markedet faktisk har å by på for de prisene som er - og om det er så mye folk på visning som jeg tror det er.

Ikke noen flere planer. Hadde lyst til å ha hjemmekontor i morgen, men nå ser jeg at jeg har et møte på formiddagen.. :roll: Så da er det vel bare å komme seg på jobben.

:kaffekopp: Har gått med noen sånne --> :kaffekopp:

Skrevet

*skåler i :kaffekopp: * Har blitt et par slike her også i dag :)

Gjest Purple Haze
Skrevet

:vinke:

Spennende med husvisning da! Så mange i "dagbokgjengen" som driver med enten huskjøp eller salg. Nesten merkelig.

Håper du har fått slappet av i helgen, så du er litt mindre sliten før du skal gå på ei ny uke. Hjemmekontor på tirsdag, kanskje? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...